Kahramanmaraş'ta ulaşım felç oldu? Yüzlerce araç yollarda kaldı

Kahramanmaraş'ta öğle saatlerinde hızlanan kar yağışı nedeniyle şehrin hemen hemen tüm noktalarında ulaşım durma noktasına geldi. Onlarca trafik kazası olurken, yüzlerce araç yolda kaldı. Pek çok öğrenci servisi yolda kaldığı için öğrenciler evlerine ulaşamadı. Vatandaş tepkili...

Kahramanmaraş'ta ulaşım felç oldu? Yüzlerce araç yollarda kaldı

Kahramanmaraş'ta öğle saatlerinde hızlanan kar yağışı nedeniyle şehrin hemen hemen tüm noktalarında ulaşım durma noktasına geldi. Onlarca trafik kazası olurken, yüzlerce araç yolda kaldı. Pek çok öğrenci servisi yolda kaldığı için öğrenciler evlerine ulaşamadı. Vatandaş tepkili...

04 Ocak 2016 Pazartesi 20:47
Kahramanmaraş'ta ulaşım felç oldu? Yüzlerce araç yollarda kaldı
 Kahramanmaraş'ta öğle saatlerinde başlayan ve akşama doğru hızını artıra kar yağışı nedeniyle şehrin hemen tüm noktalarında trafiğin durma noktasıa geldiği bildirildi. Kar yağışına hazırlıksız yakalanan ekiplerin yolları açmada yetersiz kaldığı görüldü. 

Şehrin çeşitli noktalarında onlarca trafik kazası yaşanırken, binlerce aracın yolda kaldığı öğrenildi. Bazı öğrenci servisi araçlarının da yolda kaldığı ve öğrencilerin evlerine ulaşamadığı öğrenildi.

Büyükşehir Belediyesi ekiplerinin çok yoğun şekilde yol açma çalışmalarına başlamasına rağmen kar yağışının devam etmesi nedeniyle bir sonuç alınamadığı görüldü. Özellikle Ağcalı Yolu, Boğaziçi yolu, Binevler yolunun kuzey kesimlerinde, Şekerdere'de büyük sıkıntılar yaşandığıyla ilgili haberler geliyor.

Ajansımızı arayan onlarca vatandaş yaşanan olumsuz durumdan dolayı şikayette bulundular.

Bu arada Trabzon Caddesi'nde de trafiğin tıkandığı haberleri gelmeye başladı. Araçlarda kar lastiği olmamasının sorunu büyüttüğü iddia ediliyor.

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ'NDEN AÇIKLAMA

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi ilimizde devam eden yoğun kar yağışı dolayısıyla karla mücadele çalışmalarının devam ettiğini, şehir merkezinde tıkanan yolların kar lastiği olmayan veya zincirsiz araçlardan kaynaklandığını belirtildi.

Büyükşehir Belediyesi konu ile alakalı olarak şu açıklamayı yaptı: “Şehrimizde yoğun bir şekilde yağan kar yağışı sebebiyle karla mücadele konusunda ekiplerimiz yoğun bir çalışma ile yollarımızı açık tutmaktadır. Şu an itibariyle şehir merkezinde kapalı hiçbir yolumuz yoktur. Ancak şehir merkezinde yaşanan tıkanıklığın sebebi yola kar lastiksiz veya zincirsiz çıkan araçlardan dolayı tıkanıklıktan kaynaklanmaktadır.

Ekiplerimiz yoğun kar yağışına rağmen çalışmalara aralıksız olarak devam etmektedir. Yola çıkacak vatandaşlarımızın mümkün olduğu kadar toplu taşıma araçlarını kullanmaları, kendi araçları ile yola çıkmaları zaruri ise mutlaka kar lastiği veya zincir takarak yola çıkmaları gerekmektedir.

Şu an itibariyle vatandaşlarımızın tedbirsiz ve hazırlıksız olarak yola çıkmalarından dolayı tıkanan yollar haricinde kar nedeniyle tuzlama çalışması yapılmayan ve ulaşıma kapalı yolumuz yoktur.”
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 04.01.2016 21:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ahmet 2016-01-07 12:05:36

KİME YUTTURUYORSUNUZ ÖNCEDEN TEDBİR ALMADINIZ KAR YAĞDIKTAN SONRA KEPÇE OPARATÖRLERİ VE EKİPLER EVİNDEN ÇAĞIRILDI YOLLARA ÇIKMALARI SAAT 9.00 BULDU SIMDIDE VATANDASA SUC BULUYORSUNUZ YOLLARI KEPÇE KÜRÜDÜKTEN SONRA TRAFİK NEDEN NORMALE BİNDİ VATANDAŞIN ARABALARINA KAR LASTİĞİMİ TAKTINIZ ÖZRÜNÜZ KABAHATİNİZDEN BÜYÜK

Avatar
edeler diyarı 2016-01-06 18:12:09

hayret nedense herkes belediyeye suç buluyor...kimse demiyorki benim arabamın kar lastiği var gidemiyom yada zincirim var diyen yok..arkadaşim madem arabaya biniyosun kar lastiğinide zincirinide alacaksın yanına çuıkacaksın yola ... her zaman belediye haksız nedense o kadar yol kavşak hastahane yapıldı Allah razı olsun diyen çıkmadı hala ... niye biliyomusunuz çünkü yapılan hizmet cabuk unutuluyo ..gerçi bizim insanlara ne verirsen iki katını isterler...ya suçu belediye başkanında bulurlar yada devletten ... ne ederse etsin amut neylesin sultan mahmut...

Avatar
.. 2016-01-06 10:21:16

müstahak bu halka. su veren itfayenin hortumunu sevim. ufacık şehirde 3 saatte eve gidemiyor. iddaa ediyorum miting var desen yine hepsi doluşur meydanlara. o değil sırf ideolojik kafalar yüzüne benim şehrim gelişmiyor ben ona yanarım. yoksa maraş hallkı umrumda değil. bayramda 3 gün araç kullandım bu kadar terbiyesiz saygısız şoförün olduğu bi şehir daha görmedim

Avatar
KAR MAĞDURU 2016-01-06 10:15:33

ULAŞIM DAİRE BAŞKANI FATİH ADANIR'A DUYRULUR YÖNETİM İSTİFA
EĞER BELEDİYE BAŞKANI İPİNİ ÇEKMESSE SEÇİMDE HALK SİZİN İPİNİZİ ÇEKECEK MERAK ETMEYİN

Avatar
Memleket Sevdalısı 2016-01-05 23:34:40

Yahu belediye 3 tane ana halteri acamamış yolların hepsi berbat bizim belediye başkanı tatlı akraminda bulunuyor 1 saati aşkın durakta bekledik otobüs bekliyoruz geldi bindik batıpark mevkine geldik yol kapalı otobüs cıkamadı magralı yoluna trafik felç hiçbir caşışma yoktu duzergahi deştirdik cıktık bin evleri kavşağına geldik tam 1 saatte yolda aracların dans edişinemi bakarsın itenemi bakarsın berbat bidurum kavşaktan cıkamadık noldu burdsn yuruyerek gidin indik eve geldik 2.5 saatte bunu çalışan belediye Allah aşkına 2. Yılımız bize soyleyin yapılan hizmetleri bir elin beş parmagını geçmez dolayısıyla belediye katla mucadelede olduğu gibi herşeyde 0 ve sınıfta kaldı Allah aşkına bunu görmezden gelmeyin Saygılarımla

Avatar
emin 2016-01-05 19:43:29

Belediye ne tuzlama yapiyo nede kar kureme belediye calismiyor uyanik olsalardi boyle olmazdi.gunler oncesinden zaten belli olan kar yagisi var madem niye tedbirini almiyosun belediye bekleyin birde don olsun bakalim ne olucak

Avatar
efe 2016-01-05 16:21:49

Rezillik diz boyu 15 cm karda 15dk yolu 2 30 saatte gittik sehrin tek caddesi trabzon caddesi ,ulu camii arası belediye kavsagı bile tıkalı zincir yok diyor tuz atılıp önlem alınsaydı zincirlik kar olmaz dı demiyor. bizim 3 baskanımız var tek baskanda bu rezilliği yasamadık bizzzz.....

Avatar
kahraman 2016-01-05 14:23:27

yeniz halk otubüslerinde hiç birinde kar lastiği yoktu.belediye otubüslerinde ise zincir.ondan sonra kalkmış utanmadan araçlarda kar lastiği yoktu onun için trafik felç oldu diyor başkan kara köümüldünüz başkan malesef

Avatar
İşte Hendek, İşte Deve.... 2016-01-05 12:32:18

Mesai çıkışı saat beş 17:00 Piazzanın ordan beri yol tıkalı trafik felç değil MEFTA.... Servis yönünü çevirdi kayseri yoluna saat : 20:15 ancak boğazicine yakınana varabildik. Ümidi kestik indik tepikle ne yokuşmuş abi kayseri yolundan boğaziçi konutlarına çıkıncaya kadar çiğerlerim kurudu eve binevler 21:15 civarları vardık. BELEDİYE sağolsun ne TUZLAMA ne AÇMA çalışması adımız büyük olsa ne olur... Muz belediyesi olsa ne olur sonuç ortada.... İşte hendek işte deve....

Avatar
habil 2016-01-05 12:12:03

belediye sınıfta kaldı 3-5 cm kar yağınca böyle olduk Allahtan kış memleketi değiliz. düz yolda bile arabalar gidemiyordu rezillik diz boyuydu.

Avatar
özgür 2016-01-05 10:57:17

büyükşehir belediyesinin yaptığı açıklama tam bir vurdumduymazlık ve beceriksizliktir. eğer sizler kar yağmaya başladığında gerekli önlemleri zamanında almış olsaydınız vatandaşlar bu rezillikleri çekmezdi. sizler ancak şov yapın. şu kadar kepçe aldık şu kadar araç aldık diye reklam yapana kadar milletin dedine çare olun. beceriksiz insanlar beceriksiz yöneticiler tarafından yönetilirler.

Misafir Avatar
m. 2016-01-05 18:20:13 @özgür

suç maraş halkında tepki göstermiyorlar herşeye rağmen alkışlıyorlar bu adamları onlar da tuzlamayı bile lüks görüyor.kusura bakmayın kardeşler maraşlı değilim bi çok il gördüm bu kadar halkını önemsemeyen yönetimi ilk kez görüyorum 3 senedir burdayım.

Beğenmedim! (1)
Avatar
gnm 2016-01-05 10:37:39

İyi güzel toplu taşıma kullanalım da senin belediye otobüslerin hep yollarda kaldı.Hiç birinde zincir namına hiç bir şey yoktu.

Avatar
GÖREN GÖZ 2016-01-05 10:34:43

Niye yırtınıyorsunuz mantık başka ziyaretleri hala bitmedi,birde üç beş gün konuşurlar yırtınırlar sonra unuturlar mantığıyla olacağı bundan başka birşey olamaz.Vefa borcu olan kanala telefonla bağlanıp kapalı yolumuz yok derken ben evde korna sesisnden televizyonun sesini duyamıyordum.sabahleyin yine yola çıktım hala aynı rezalet merak ediyorum acaba bular neiş yapıyor diye,kaldırımlar hala kar dolu yollar yine öylesine sadece geçen arabaların erittiğiyle duruyor.NEREDE BU YEREL YÖNETİM,BIRAKIN O KOLTUKLARINIZ SOĞUSUN BİRAZ.

Avatar
maraşlı 2016-01-05 10:13:53

büyükşehir başkanı acaba belediyeden çıkabildimi .dün saat 17.00 den sonra heralde eve uçarak gitti.başkan .komik olmayın.

Avatar
mustafa 2016-01-05 10:05:23

bir kez daha gördük ki bu şehre hizmet iktidar belediyesinden geçmiyormuş... adamlar yüzümüze baka baka yalan söylüyorlar trafiğe kapalı yol yokmuş şehrin en önemli caddelerinde dün ulaşım yoktu hemde saatlerce...

Avatar
MEHMET 2016-01-05 09:59:44

şehirler arası yol olan K.Maraş-Kayseri yolu Boğaz içi çıkışı yol mevkinde yol kapalı olduğundan trafik sıkıştı ama hiç bir beldiye yol açma arabası yoktu bunların sadece reklam dan başka yapacakları bir şey yok halkı kandırıyorlar ilk falakette şehir felç oldu

Avatar
SAKAR 2016-01-05 09:26:29

YORUMCU KARDEŞLER,KEŞKE ADRESLERİNİZİ BELEDİYEYE ÖNCEDEN BİLDİRSEYDİNİZDE, SİZLERE BİRER ADET İŞCİ VE İŞ MAKİNASI TAHSİS ATSELERDİ.

Avatar
BİLAL 2016-01-05 09:17:33

BU MİLLETİ İNSANLARI BU KADAR APTAL YERİNE KOYMAYIN. YOLLAR REZİL KEPAZE DURUMDAYDI. HİÇBİYERDE ÇALIŞMA GÖRMEDİM. ANTEP YOLUNDAN PİAZZA ORMANDAİRESİ APDULHAMİTHAN KÜLTÜRMERKEZİ BİNEVLER VE ARA SOKAKLARDA Bİ TANE ÇALIŞAN ARACINIZI GÖRMEDİK. BİDE ŞU MANTIĞA BAKARMISIN YA ZİNCİRSİZ ARAÇTAN ÖTÜRÜ DİYOR SİZ DÜN KENDİNİZİ REZİL ETTİNİZ. AYIP SİZE AYIP

Avatar
.. 2016-01-05 09:09:35

geçen gün günlük güneşlik hava da bile trafik var Memlekette. bi şehri bu hale nasıl getirirler anlamak güç. her trafik ışı en az 1 dakka olur mu Allah aşkına. bu kadar kötü ışıklandırma sistemi olamaz. sinirden kırmızı da geçtim artık. şükürki yaşamıyorum yoksa çok sıkıntı yaşardım

Avatar
Can 2016-01-05 09:03:49

Dün aksam saatleri belediyenin önü dahil şehre giriş çıkışlar ağcalı şekerdere vs yolların kapalı olduğunu tüm millet gördü belediyeden böyle açıklama gelmesi mantıksız...

Avatar
başkan 2016-01-05 09:01:05

tüm belediyeler sınıfta kaldı gitsinlerde antepten kurs alsınlar

Misafir Avatar
mustafa demir 2016-01-05 11:33:30 @başkan

bende antepte yaşıyorum. dün antepte maraştan çok iyi değildi. 20 dakikalık yolu 2 saatte gittim

Beğenmedim! (0)
Avatar
cemil 2016-01-05 08:37:32

Büyükşehir HER yerde tabi yolları görmesek.............

Avatar
ahmet burak Ersoy 2016-01-05 00:30:00

Hic bir yolda tuzlama yok. Ana caddelerde bile gerekli tedbirler alınmamış. Kayseri yolu tarafinda 4 sat bekledik hala yol acik degildi. Eve yürüyerek geldik.

Avatar
Mali 2016-01-04 23:22:38

Yalan

Avatar
Hep Doğrusöyler 2016-01-04 23:20:33

Utanmadan kapalı yol yok diye yalan söylüyorlar.Açık yol var mı onu söyleyin?Şehir içi trafiğini gördünmü Büyükşehir Belediyesi?Üniversite yolunu gördünmü Büyükşehir Belediyesi?İşyerinden Kültür Merkezi'ne 3 saatte çıktım oradan daha bir saat yol yürüdüm.Hani kışa hazırlıklıydınız?Hazırlıklı haliniz buysa hazırlıksız halinizi tahayyül bile edemiyorum.Allah elinize düşürmesin.

Misafir Avatar
Elbistanlı 2016-01-05 08:42:06 @Hep Doğrusöyler

Oy verenler düşünsün müstehak bu oh

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ulaşım çok ii buzlanma yok kentsel dönüşüm süper 2016-01-05 01:47:10 @Hep Doğrusöyler

kardeş onlar daha oturtamadı belediyeyi dur daha tebrik kabul ediyorlar daha ziyarete gidecekler oo ooo oooo daha kadrolaşma var siz bu işleri bilmiyonuz. bunları bizlerden başka okuyan varmı acaba veya okuyan varsa belediyeye bak halkımız böyle böyle düşünüyor demeye cesaret eden taşeron arkadaş(kadro bekleyen) varmı acaba başkanım halk rahatsız diyebilen...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Muharrem 2016-01-04 23:07:51

Büyükşehir belediyesi yolları tuzladımı tuzlamadı karın yağacağından haberi varmıydı vardı belediye sınıfta kalmıştır çocukbahçesinin Orada 4 saat trafik tıkalıydı 4 saatte bir tuzlama yapılamazmı toplu taşıtlar bile gidemiyordu iyi bir AKP'li olarak belediyemizden utandım ulaşıma açık yolumuz yoktur demek istediniz herhalde BBELEDİYESİ SINIFTA KALMIŞTIR.

Misafir Avatar
.. 2016-01-05 09:06:38 @Muharrem

müstahak kardeşim size. liyakat yerine işbilmez adamlara oy vermeyin belediye seçimlerinde diye bağırıyoruz ama yok. ne bekliyordun adam bu işi bu kadar biliyor işte. Genel seçim olsa anlarım ama yerel seçimde iş yapan adama vereceksin oyunu. başbakan şu şehirde akp nin oyunun %50 ye düştüğünü görsün ne adaylar çıkarır, ama kimi koysa %80 aldığı için umurlarında değil anlayın artık. bu kafayla bu şehre yatırım yapılmaz

Beğenmedim! (0)
Avatar
.mehmet 2016-01-04 23:06:09

Mustafa Poyraz döneminde de kar yağdı, bu kadar rezillik olmadı, bilmiyorsanız danışsaydınız, 4 saat yağan kar şehri bu hale getiriyorsa ve önceden gerek vatandaşa gerek ekiplerinize tedbir aldırıp, teyakkuz oluşturulamıyorsa sorun ya ekibinizde yada sizdedir, bundan mülki ve mahalli idareler sorumludur. kar lastiği hangi tarihten itibaren zorunlu ve öğrenci ve işçi servis araçlarının kontrolünü ne zaman yaptınız?, halk otobüsleri ve diğer otobusleri ne zaman kontrol ettiniz, yağış olmasada kar olmasada kış lastikleri şehir içindede yukarıda saydığım araçlar için zorunlu olmalıdır.

Avatar
Musa Erdem 2016-01-04 22:56:15

Hay böyle Belediyenin... Kapasitesizler...

Avatar
kayt 2016-01-04 22:55:41

tuzlama diğer çalışmalar geç başladı.

Avatar
ökkeş 2016-01-04 22:51:36

bu rezilik ne arkadaş belediye yok karayolları yok devletin el atması gerek halk mahsur ve perişan yollar kapalı ulaşım bitmiş ya

Avatar
mmert 2016-01-04 22:50:06

büyükşehir belediyenin önüne bakın

Avatar
maraş uyuma 2016-01-04 22:45:25

belediyeye bak anca ziyaret yapsınlarrrr bugün şu vekil geldi bugün şunu ziyaret ettik bugün şu zenginiin arsasını kentsel dönüşüme alın

Avatar
İsmail 2016-01-04 22:43:34

Beli oluryor magrali otobusu sekerderen gidiyor acama deneden olabilir

Avatar
mesut 2016-01-04 22:37:12

k.maraş belediyesi ilk yağan karda sınıfta kaldı,birde gövde gösterisi yapıyorlardı,yagacak kara hazırlıklıyız diye

Avatar
Maraş Sevdalısı 2016-01-04 22:25:06

Ne yüzlercesi....
Binlerce....
Ana arterlerin girişlerine ekipler yerleştirelemez miydi...?

Avatar
Adem 2016-01-04 22:20:29

Büyükşehir yolda kaldı beyler

Avatar