Kahramanmaraş'ta vatandaş sokağa döküldü! Binlerce araçla darbeye karşı çıktılar

Asker içerisindeki bir grubun askeri darbe girişimi yapması üzerine Türkiye'nin her yerinde olduğu gibi Kahramanmaraş'ta da vatandaşlar sokağa döküldü. Binlerce kişi Ak Parti İl Başkanlığı önünde toplanarak demokrasiye sahip çıktı.

Kahramanmaraş'ta vatandaş sokağa döküldü! Binlerce araçla darbeye karşı çıktılar

Asker içerisindeki bir grubun askeri darbe girişimi yapması üzerine Türkiye'nin her yerinde olduğu gibi Kahramanmaraş'ta da vatandaşlar sokağa döküldü. Binlerce kişi Ak Parti İl Başkanlığı önünde toplanarak demokrasiye sahip çıktı.

16 Temmuz 2016 Cumartesi 00:30
Kahramanmaraş'ta vatandaş sokağa döküldü! Binlerce araçla darbeye karşı çıktılar
 Asker içerisindeki bir grubun askeri darbe girişimi yapması üzerine Türkiye'nin her yerinde olduğu gibi Kahramanmaraş'ta da vatandaşlar sokağa döküldü. Binlerce kişi Ak Parti İl Başkanlığı önünde toplanarak demokrasiye sahip çıktı. 

HABER FOTOĞRAFLARI

Kahramanmaraş'ta camilerde halk sokağa davet ediliyor.

Kahramanmaraş'ta sala okunuyor.

Kahramanmaraş'ta Ak Parti İl Binası önünde, Kıbrıs Meydanı'nda, Valilik önünde, Tekerek Caddesi'nde, Doğukent'te, Binevler'de belli noktalarda vatandaşları darbeye karşı sokaklarda demokrasi nöbetine devam ediyor...

Başbakan Yardımcısı Veysi Kaynak CNN TÜRK televizyonuna canlı bağlandı.

Kaynak'ın Konuşmasından başlıklar: Bir haşhaşi girişimidir. Bu girişim başarısız olmuştur. Milletimiz tankın üzerine çıkmış ve tankları yerine göndermiştir. Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan Atatürk havalimanına hareket etmiştir. Türkiye hukuk devletidir. Göreceğiz kendini deşifre eden kripto paralel yapı olmuştur.

Kahramanmaraş Valiliği önünde önlem alan polise, vatandaşlar kol kola girerek destek verdi.
Valilik bahçesinde sloganlar atan vatandaşların yanına Kahramanmaraş Valisi Vahdettin Özkan ve İl Emniyet Müdürü Servet Yılmaz gelerek destek verdi.
Kahramanmaraş Emniyet Müdürlüğü personelinin tam kadro katıldığı güvenlik önemlerinde vatandaşlar zaman zaman valilik kapısında oturarak dua etti.

HABER FOTOĞRAFLARI

Kahramanmaraş Valisi Vahdettin Özkan, vatandaşlara “Sorun yok” dedi.
Valilik bahçesinde bekleyen çok sayıda vatandaş, tekbirler eşliğinde “Kimse darbe yapamaz, ülkemizi kimseye yar etmeyiz. Türkiye bizimdir bizim kalacak” diye sloganlar attılar.
Kahramanmaraş Valiliği önünde yaşanabilecek olumsuzluklara karşı TOMA’lar ve zırhlı araçlar hazır tutuluyor.

HER ŞART ALTINDA DARBEYE HAYIR!



Kahramanmaraş kent merkezinde de vatandaşlar, Valilik, AK Parti İl Başkanlığı, Trabzon Caddesi, Ulu Cami ve Kahramanmaraş Kalesi önüne geldi.

Ellerinde Türk bayraklarıyla darbe girişimine karşı çıkan vatandaşlara AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Uğur Dilipak, AK Parti İl Başkanı Ahmet Özdemir ve belediye başkanları da katıldı.

Büyükşehir Belediyesi, merkez Onikişubat ve Dulkadiroğlu Belediyelerinin iş makineleri de Trabzon Caddesi'nde konvoy yaptı, korna çaldı.

Kahramanmaraş'ın Elbistan, Afşin, Göksun, Andırın, Türkoğlu, Pazarcık, Çağlayancerit ve Ekinözü ilçelerinde de vatandaşlar sokağa çıkarak darbe girişimine tepki gösterdi.
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 16.07.2016 05:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
asılkahramanmaraşlı 2016-07-19 15:43:18

neredesiniz eyyy fetonun adi köpekleri,neden çıkıpta konuşmuyorsunuz,vatan hainleri.sizin aldığınız nefes bile haram. o ölen askerlerimizin,vatanlaşlarımızın,polisimizin şehitlerimizin hepsinin vebalı sizler gibi adilerin,şerefsizlerin,haysiyetsiz, onursuzların üzerindedir.İnşAllah bunların cezasını çekeceksiniz.Hem burada hem ahirette....

Avatar
Mehmet 2016-07-17 11:34:16

Suriyeliler kaldirilsin

Avatar
Zeki 2016-07-17 00:54:06

Hasan sana diyorum darbe olsa kardeslerimiz ve bu devleti yerle bir etmek isteyenlere meydanmı vereğiz.

Avatar
Ümit bayazit 2016-07-16 22:07:56

Darbe yapanların Allah belasını versin

Avatar
Neriman 2016-07-16 20:53:56

Allah hepsinin belasını versin
Şehitlerimizinde mekanları cennet olsun

Avatar
Hasan a 2016-07-16 19:04:30

Hiç kimseye boyun egmiyecegiz

Avatar
orhan 2016-07-16 19:01:42

Kardeş darbe bahane önce bu devlet adam olsun sürüyelileri kaldırsın hem suruyelilere oturma izni versin hem ögretmen alımı yapsın sonrada halk ayaklanmasın diye darbe çıkardılar biraz mantıkla düşünün yav

Avatar
Murat 2016-07-16 15:15:12

idam isteriz.idam isteriz.idam isteriz.fetö yü isteriz.fetö yü isteriz.fetö yü isteriz.

Avatar
Ilhan 2016-07-16 15:04:00

Allahım bütün müslümanlara yardim et

Avatar
Kübra 2016-07-16 14:21:13

Ne mutlu türküm diyene

Avatar
Eminnn 2016-07-16 12:21:48

Allahimvatanimizin dagilmazzbutunlugunu koru bizive tummuslumanlar bagislala cabulculars firsat vermee Allahiimmm

Avatar
sadi 2016-07-16 12:01:28

Allah herkese sab rversn

Avatar
kahraman maraş 2016-07-16 12:01:05

bu ülke bizim dir bizim kalacak

Avatar
kız 2016-07-16 11:30:43

Allahım bütün herkese iyilik ve sağlık versin

Avatar
eren 2016-07-16 10:27:27

Bu ülke Türk milletinindir. Ve cumhur başkanımız Recep Tayyip Erdoğandır. Halkın iradesine huzuruna karşı yapılan bu saldırıdan sorumlu sözde müslüman cemaatin üyeleri hoca efendilerinin yanına defolup gitsin.

Avatar
Tarık46 2016-07-16 09:23:54

Bu bir darbe değil; KESİNLİKLE İÇ SAVAŞ ÇIKARMA....!
VATAN HAİNLERİNE
****** İ D A M İ S T İ Y O R U Z *******

Avatar
Suheyla 2016-07-16 08:55:43

Allahım bizi yurdumuzdan etmesin yardımcımız olsun.

Avatar
maraşım 2016-07-16 08:55:36

Allah askerlerimizi vatandaşlarımizi başimizdan eksik etmesin AMİN...

Avatar
Kadir kozdibi 2016-07-16 04:31:23

Allah yardımcımız olsun

Avatar
Maras46 2016-07-16 04:09:13

Allah yardımcımız olsun inşAllah.bunu yapanlarında binbir türlü belalarini ver inşAllah Allah'im.

Avatar
Muhharrem 2016-07-16 03:48:24

Hiç bir kuvvet bu milleti yok sayamaz bu millet vatanına sahip çıkmasını bilir.

Avatar
Ferhat 2016-07-16 03:29:31

Üzerlerinde Asıl Türk Bayrağını taşıyan ama Türk Milletine Halkına namlu çeviren terör grubu başarabiliriz mi sandınız biz öyle bir milletiz ki Vatan bölünmesin diye kanımızla çamur yapar yapıştırır bedenimzi siper eder savunur evlatlarımızı bu yolda gerekirse canlarını versinler diye feda ederiz...

Avatar
Kübra 2016-07-16 03:21:10

Ne mutlu türküm diyene

Avatar
seda 2016-07-16 03:11:24

sen bizi vatansız ezansiz bırakma Allahım

Avatar
Tahirelif2 2016-07-16 03:02:33

Allahım sen büyüksün...tüm TÜRKİYEYE dualarımla

Avatar
46 2016-07-16 02:58:06

trt yayıda

Avatar
ali 2016-07-16 02:54:22

Allahına kurban kahramanmaraş

Avatar
Ay 2016-07-16 02:36:36

TÜRKİYEYİ YEDİRTMEYİZ!

Avatar
Buse 2016-07-16 02:32:57

Devam Türkiye

Avatar
Eda 2016-07-16 02:16:25

şimdi yapılacak dua etmek ve Birlik olmaktır

Avatar
mrve 2016-07-16 02:12:55

Ne mutlu turkum diyeeee

Avatar
Beyza 2016-07-16 02:07:52

silah sesleri derken haberi olan bilgilendirebilir mi?

Avatar
Suna 2016-07-16 01:58:41

Dualar da birleselim. Yapacağımız en güzel şey budur.

Avatar
önemlimi 2016-07-16 01:39:40

ALLAH`INA kurban KAHRAMAN MARAŞ'IM....,,,

Avatar
mustafa 2016-07-16 01:35:15

arada silah sesleri geliyor hayırdır? haberi güncelleyin

Avatar
rümeysa 2016-07-16 01:35:06

haydi maraş trabzon caddesine destekkkk

Misafir Avatar
reco 2016-07-16 02:16:48 @rümeysa

haydi KAHRAMANI MRAŞ

Beğenmedim! (0)
Avatar
Zulkuf yenilmez 2016-07-16 01:34:56

Allahiniza Kurban cikinda dunya gorsun bir kac serefsizin yuzune ordumuzu kirletecegiz yasasin TC

Avatar
mustafa 2016-07-16 01:29:29

Kahramanmaraş halkı İstanbul ve Ankara'daki askeri kalkışmaya karşı tepki göstermek amacıyla sokaklara dökülmüştür...

Avatar
Fethi 2016-07-16 01:23:35

Ortada bir darbe girişimi de yok zaten. Tiyatro ve heyecanla izleyenler dışında....

Misafir Avatar
yanlızlık 2016-07-16 22:43:53 @Fethi

Maraşlı dlarak memleketimden gurur duyuyorum

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sinan 2016-07-16 13:55:55 @Fethi

size de darbe beğendiremiyoruz birader darbeye darbe demeniz için kaç kişini ölmesi gerekiyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
adsız cengaver 2016-07-16 08:55:02 @Fethi

aynen öyle fethi kardeşim,gelde sen bunları AKKOYUNLARA anlat. albaydan, yarbaydan, teğmenden, üstteğmenden darbeci olurmu yahuu..

Beğenmedim! (2)
Avatar
mustafa 2016-07-16 01:16:54

sokakta asker yoksa sıkıntıda yok demektir...

Avatar