Kahramanmaraş'ın trafik sorunu nasıl çözülür?

Kahramanmaraş'ın trafik sorunu ve çözüm yolları ile ilgili görüşlerinizi yazın yayınlayalım.

Kahramanmaraş'ın trafik sorunu nasıl çözülür?

Kahramanmaraş'ın trafik sorunu ve çözüm yolları ile ilgili görüşlerinizi yazın yayınlayalım.

15 Eylül 2014 Pazartesi 23:15
Kahramanmaraş'ın trafik sorunu nasıl çözülür?
Haber46 Kahramanmaraş'ın sorunlarını gündeme getirmeye devam ediyor. Kahramanmaraş'ın her hafta bir sorununu ele alacak ve bu sorunun çözümü ile ilgili Kahramanmaraş'ta yaşayan herkesin görüşünü almaya çalışacağız.

İlk dosyamız Kahramanmaraş\'ın trafik sorunu ile ilgili... Kahramanmaraş'ta trafiği nasıl daha düzenli hale getirebiliriz? Kahramanmaraş'ta trafik düzeninde yapılan yanlışlıklar neler? Tek yön yollar, gidiş geliş yollar, kırmızı ışıklar, kavşaklar, sağa serbest dönüşler vs...

Trafik düzenini bozan, trafiği daha karmaşık hala getiren olumsuzluklar nelerdir?

Trafiği daha düzenli hale getirmek için neler yapılmalıdır?

Siz özgürce yazın, biz yayınlayalım...


Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ümitsiz k.maraşlı 2014-10-09 12:58:48

Yaşar pastanesinin önünde neden tek şerit gidiyoruz? bu ayrıcalık neden?

Avatar
ökkeş 2014-10-02 12:48:28

Dolmuşlarla otobüsü birleştir HAVUZ SİSTEMİ getir hangi mahallede ne kadar yolcu var, hangi tür aracı çalışması uygun, ne kadar zaman aralığı ile çalışacak v.s. bunları araştırıp bu sistemi kurumsallaştıracaksın toplu ulaşım sistemindeki sorunların büyük bir kısmını çözersiniz insanların iş yapmaya niyeti yok sanki zaten geç kalınmış bir proje sebebi acaba başkan minübüs ve otobüsçü esnafından çekiniyormu bu güne kadar gelen başkanlardan bişey görmedi halkımız 6 aydır bundada tık yok inşallah bizi yanıltırda herşeye çözüm bulur sorunsuz bir maraş yaratır bende öyle başkanın ellerinden öperim

Avatar
Mahmut Yolkolu 2014-10-02 10:56:33

Trabzon ve Magralı Caddeleri gibi yerlere tek şerit ve trafin yogun oldugu yerlere alt veya üst geçitler yapılmalı.

Avatar
MUHARREM 2014-10-01 17:43:49

KAHRAMANMARAŞTAKİ TRAFİK VE KAZA SORUNUNU ÜST GEÇİT YAPARAK ÇÖZEBİLİRSİNİZ TRAFİK YIGILMASI NEDENİNE BAKTIGINIZDA FARK ETTİSENİZ YAYA GEÇİTLERİNDEKİ İNSANLARIN GEÇİŞİ ANINDA ARAÇLARIN DURMAK ZORUNDA OLDUGU BU YÜZDEN TRAFİKTE ARAÇ YOGUNLUGUNA NEDEN OLMAKTA BUNUDA ÜST GEÇİTLER YAPARAK RAHATLATABİLİRSİNİZ.ŞUDA ARTIŞILIR TABİKİ BUGÜNE KADAR NEDEN BEKLEDİGİMİZ BİRTANE ÜST GEÇİT VARDI ONUDA KALDIRDILAR,BİRİLERİNİN BAŞINA KAZAMI GELMESİ GEREKİYOR YETKİLİ ARKADAŞLAR. ÇOKMU ZOR BİRAZ MASA BAŞINDAN KALKIP ETRAFINIZDAKİ TABLYU GÖRMENİZ.....KİME DİYORUM ACABA

Avatar
delilalili 2014-10-01 13:24:14

antalya belediyesi seçimden bu yana şehrin girişlerinin üzerine yeniden başka yol inşa ederek trafiği rahatlattı. secimden bu yana bizimki tebrik kabul etmekten başka ne yaptı. otobüslerden DIT iptal etti millet perişan çıkmış diyorki dolmuş otobus sayısını çoğaltak çoğaltta trafiği felç et hiçmi akıllı adam yok belediyede malatya otobüsü kaldırıp trombüse geçti metro yapak demiyorda dolmuş sayısını çoğaltacakmış zihniyetine......

Avatar
soft 2014-09-29 14:25:54

tüm yolları evleri yıkacaksın adam gibi imar ve yol yapacaksın bi kaç sene sonra yolların yanına imarda çıkacak şehir düzensiz ilerliyor o bu değilde belediye güzel iş götürüyo

Avatar
mehmet arslantaş 2014-09-28 22:26:06

bir büyükşehirin çevreyolundan merkeze kadar 8 tane ışık olmaz.(karacasu ünv kavşağından madalyaya kadar) trafik ışıklarının bulunduğu yerlere kavşaklar yapılmalıdır ve çevreyolu ulaşımı kolaylaştırılmalıdır. saygılarımla

Avatar
ARİF KALAYLI 2014-09-28 12:05:57

Alt geçitler yapılmalı, fakat sanayi tarafındaki gibi aptalca olmamalı. Alt geçide girince şehre girilmesi gerekirken mezarlık tarafına gidiliyor. Yapanların mantığını hala çözemedim.

Avatar
ARİF KALAYLI 2014-09-28 12:01:41

MUSTAFA POYRAZ'IN YAPTIKLARININ TERSİNİ YAPINCA TRAFİK SORUNU ÇÖZÜLÜR...

Avatar
ALİ PURTAŞ 2014-09-28 11:45:23

LÜTFEN ÖNCE YATILI BÖLGEDE AKMANSOYUN YAKININDAKİ İPTAL EDİLEN KAVŞAKTA BULUNAN TRAFİK LAMBASI NE İŞE YARAMAKTA KAVŞAK YOK IŞIK HALA DEVAM EDİYOR

Avatar
ALİ PURTAŞ 2014-09-28 11:42:00

SELAM BU ŞEHRİN İNSANLARI ÖNCELİKLE ŞUNU BİLESİNİZ DOSTLAR İNSAN SAYGI GİDİLECEK İSTİKAMET İYİ SECİP O DOĞRU ALTERNETİF SECMEK DÖNÜŞLERE ARAC PARK YAMAMAK ÖNDEKİ ARACI HİCE SAYIP KORNA VE SELLEKTÖRLE TACİZ ETMEK VE DAHA NİCELERİ ESNAF ARACINI PARK EDECEK MÜŞTERİ PARK YAPACAK YER BULAMIYACAK UYGUNSUZ YERLERE PARK YAPMAK İŞARETLERE UYMANA NEDN COK ARASANIZ BU MEMLEKETE ÇÖÖZEMESİNİZ SAYGILAR

Avatar
Ahmet 2014-09-27 20:46:50

30 eylülde elektronik bilet ihalesi yapıliyor büyükşehir belediyesi otobüslerle minübüsleri birleştiriyor sayın ERKOÇ hemen icrata başladı Sayın POYRAZ yapamamıştı

Avatar
nur 2014-09-27 20:19:36

selam yollar tek şeritli olmalı kimse yol kenarında durmamalı,yolu kapatamamalı ,otoparklar çogaltılmalı,bu arada belediyede calışan sehir planlamacı kişiler otoparkı olmayan iş yeri bina GİBİ yerlerin yapılmasına neden izin veriyor ....

Avatar
MURAT 2014-09-27 18:54:19

ŞEKERDERE VE BİNEVLERE GİDERKEN DEVAMINDA KESİNLİKLE BATÇIK YAPILMASI LAZIM O ZAMAN ARAÇ TRAFİĞİNDE SIKIŞMA YAŞANMAZ EVİ BİNEVLERDE OLUP İŞİ SANAYİ TARAFINDA BULUNAN VATANDAŞLARIMIZ KIRMIZI IŞIKLARA TAKILMADAN İŞİNE DAHA HIZLI VE SERİ BİR ŞEKİLDE TRAFİK AKIŞI SAĞLANIR

Avatar
Maraş sever 2014-09-25 17:05:05

Üç şeritli yol tek seride sığmaya çalışıyor Huni gibi.niye çünkü sağda ücretli park eden yanında da iki adım otedeki boşluğa girmeye tenezzül etmeyip dörtlüleri yakanlar var. Tek şerit akıyo sadece.once medeniyet lazım.ehliyet verirken bir de saygidan sınav yapacaksin.sanki dörtlüleri yakana her yer serbest. Sağdan gitmeye korkuyorum mutlaka tıkanacak çünkü.

Avatar
Bircan46 2014-09-25 11:01:02

geçenlerde gazetenizde bir haber vardı. flaşş metro geliyor diye. Merak ettim okudum haber Gaziantep içinmiş. sukutu hayale uğradım. İşin şakası bir defa büyükşehir başkanımızın bir toplu taşıma programı olması lazım.30 yıllık dolmuşlar,20 yıllık otobüslerle bu olmaz, toplu taşıma sorunu çözüldüğünde inanın vatandaşın bir çoğu özel aracını çok az kullanacaktır. Bu da şehrin trafik yükünü hafifletecektir. Ayrıca alternatif yollar, şehre yakışır çevre yolları, gereksiz ışıklar (unutmadan kültür sitesinin ilerisinde bir kavşak iptal edilmiş ama hala ışığı yanıyor, ilgililere duyurulur)

Avatar
tolga46 2014-09-24 19:38:49

diyarbakırı örnek alsın yeter. adamların caddeleri sokakları cetvelle çizilmiş şehir girişleri çıkışları 4 şeritli . binalar tek tip ya 5 kat ya 10 kat.şehirler arası yol şehir merkezinden geçiyor fakat şehir trafiğiyle hiç alakası yok. hava limanı uluslar arası. otagarı Avrupai şehir merkezi gecekondu yok sadece şehir dışında biraz. Diyarbakır seviyesine ulaşmak için ya 40 fırın ekmek yemeliyiz yada 40 yıl beklemeliyiz yada şehiri yönetenleri 40 yıl diyarbakırda staj yapmalı. gerçi devlet diyarbakıra yapılan yatırımın 40 ta 1 i kadar yatırım yapsa ytr. bu şehirin kaderi .

Avatar
asılkahramanmaraşlı 2014-09-24 17:33:03

belediye başkanını ve ekibini göndererek

Avatar
ali 2014-09-24 13:30:39

facede arkadaşlar minübüsede otobüsede ihtiyacı var demişler evet varda bunları bir HAVUZ SİSTEMİ nde toplarsın hangi bölgenin nasıl araca ihtiyacı var çalıma yaparsın rekabeti kavgayı ortadan kaldırırsın

Avatar
ökkeş46 2014-09-24 11:13:56

zorrrr

Avatar
rıza 2014-09-24 11:00:28

Sayın ERKOÇ toplu ulaşım projesi varmı bilen duyan varsa söylesin olduğunuda sanmıyom doğrusu

Avatar
durdu 2014-09-24 10:51:44

yakında seçim var bir düzenleme yapıpda minübüscüleri küstürmez sonra diğer seçim yaklaşır bu kısır döngü böyle devam eder gider bir şey yapmadan

Avatar
AHMET 2014-09-24 10:43:08

6 ay oldu Ökkeş kardeşim düşünüyor daha 5 yıl düşünsün ondan sonra projelere başlar :)) çok bekleriz daha çoook...

Avatar
46 2014-09-24 08:30:52

Her yapılan iş anlık düşünüldüğü için çözülmesi zor diyorum...İleriye dönük planlar yapılmıyor yapılırsada Görüyoruz Kayseri -Göksun Yolu vb. örnekleri çok ve kavşaklar ve çift şeritli yollarımız sıkıntı çok

Avatar
Gazi 2014-09-23 22:26:20

Seçimden önce sayın mehmet ERKOÇ maraşı iyi tanıyorum projelerim hazır diyordu metro yerin altından çalışıyorda bizmi göremiyoz sahi sır barajının üzerine köprü projesi vardı 6 ayda bir çivi çaktığini gören varmi

Avatar
YAŞAR 2014-09-23 12:55:20

TREN METROBÜS KÖPRÜLERLE KAHRAMANMARAŞIN TRAFİK SORUNU ÇÖZÜLEBİLİR.

Avatar
ökkeş 2014-09-23 12:16:39

Bütün şehirler toplu ulaşımda KENTKART sistemine geçti. Otobüs ve minibüsleri birleştirip çağdaş bir sistem kurdular. Bir köşe yazarımız yazmış üniversiteye giden bir öğrencimizin ağzından otobüs ve minibüsle gelip giderken, yaşadıkları sıkıntıları anlatmış, diğer yazarımız belli saatlerden sonra birçok mahalleye otobüs dolmuş çalışmadığını yazmış, bunlar hepimizin her Gün yaşadığı sıkıntılar bunu bir sisteme bağlayıp rekabeti ortadan kaldırmak, bir program yaparak denetlemek çok mu zor, insanları birkaç minibüs ve otobüsçünün insafına bırakmayın, sistem getirin, iyi bir düzen kurun esnafımızı da mağdur etmeyin. hem halk rahat ulaşımını sağlasın hem de esnaf kazansın. Modern çağdaş kent toplu ulaşımın kalitesiyle doğru orantılı gitmektedir. Sağ olsun 2 yıl önce sayın Mustafa POYRAZ toplu ulaşımla ilgili Kayseri'de incelemede bulunmuştu bir şey olmadı. Sayın ERKOÇ da Kocaeli den görevli getirdi henüz bir şey görmedik inşallah iyi olur.

Avatar
cengiz ağca 2014-09-23 11:04:46

alternatif yollar yapmadan.trafik çözülmez.burası ak partili burası filan partili diyerek yolun şekli degişiyorsa bu trafik çözülmez..particilik yapmadan yol açsınlar göreyim...tamamen siyasi düşünceden kaynaklanıyor

Avatar
emrah 2014-09-23 08:32:31

ilk önce hız sınırı degişmesi lazım hız sınırı 55 olur mu ya herkes 55 ile giderse bu trafik alt üst olur adamın önü boş yavaş yavaş giderse tabiki trafik sıkışır ilgili kişiler ilgilensin lütfen

Avatar
Andırın lı 2014-09-21 19:39:04

görüşünüze katılıyorum.2000-2003 yılı antalyanın merkezinde işçi servis şöförü olarak çalıştım.günlük 300 km.yol yaptım ama hiç sıkıntı yaşamadım.mersini bu tarafa geçince trafik resmen mert.vatandaş eğitimi var ama beraberinde çok ukalayız.

Avatar
Andırın lı 2014-09-21 19:30:21

merhabalar. siz servis sürücüsüsünüz,içinizde kaç tane deyeyimli,saygılı,işçisini durağında alıp, durağına bırakan. benim ğördüğüm çoğu emekli ,yola gözlüğün üzerinden bakan ve ek iş olsun diye ucuz yollu çalışan personeli görünce sağa çekmeden zank diye yolun ortasına duran sürücüleri görüyoruz.

Avatar
Andırın lı 2014-09-21 19:19:16

Önce saygı diyorum.Bir kişinin [sürücünün] kendine saygısı varsa trafikte sorun kalmaz.Polis ne yapsın,hatalı sürücüyü durduruyor ruhsatı alıp ağzını açmadan adamın telefonu çalıyor.Bakıyorki üst makamdan biri söylenen söz :O adamı bırak oluyor. Herkesin Allah yardımcısı olsun.

Avatar
denis 2014-09-21 12:51:55

En büyük sorun yasar pastanesi onudur.derhal cozulmeli

Avatar
muhalif 2014-09-21 12:48:51

AKP zihniyeti gitmeden bu maraşta hiç bir şey cozulmez..bu kadar açık ve net..

Avatar
park 2014-09-20 22:43:41

Ne problemi kardeşim, bu gün arnellia dan otogara 12-13 dakikada gittim. Günde sabah akşam 1saat yoğunluk oluyor hepsi bu, Sorun park sorunu ve bunun çözülmesi lazım. Araçlar 2. Sıra hatta 3. Sıraya bırakılıyor. 100 metre yürüyeyim demiyor kimse, işi nerdeyse aracı illa oranın önüne bırakacak...

Avatar
olmaz 2014-09-20 11:32:26

Tarihi binayıda yıktınya park için.

Avatar
RAMAZAN P. 2014-09-20 07:38:22

Parkmatiklerden alınan para merkezin istimlakına harcanırsa şehrimiz yol problemi kalmaz.
Bir de bu youmları lutfedip yetkililer bakalım okuyor mu?

Avatar
ORHAN 2014-09-19 14:51:22

TRAFİK SORUNU DİYE BİR SORUN YOK. İŞ BİLMEZ POLİS SORUNU VAR. NE ZAMAN TRAFİK AKIŞINA MÜDAHELE ETSELER TRAFİK ANA BABA GÜNÜ OLUYOR. MÜMKÜNSE AKIŞA DOKUNMASALAR ARTIK. BİRDE ÇİFTE STANDART UYGULUYORLAR. BAZEN GÖRÜYORLAR BAZEN GÖRMÜYORLAR YANİ. TRAFİK AKIŞINDAN DOLAYI BAZEN TURUNCU IŞIKTA GEÇMEK ZORUNDA KALIYORSUN, BİR SONRAKİ KAVŞAKTA DURDURUP CEZA YAZIYORLAR. AMA BAZENDE GÖZLERİNİN İÇİNE BAKA BAKA KIRMIZI IŞIKTA GEÇEN ARABALARA GÖZLERİ KÖR OLUYOR. YA BAŞKA YERLERE BAKIYORMUŞ GİBİ YAPIYORLAR YADA HEMEN ARKALARINI DÖNÜYORLAR. AMA NEREDE BİR GARİBAN EMEKÇİ ARABASI GÖRSELER ELLERİNDE MAKİNA YA FOTOĞRAF ÇEKERLER CEZA İÇİN YADA DURDURURLAR. NE OLACAKKİ 20-25 YAŞINDA AKIL ZİHNİ TAM OTURMAMIŞ ÇOCUKLARIN ELİNE DÜDÜKLE SİLAHI VERİRSEN KENDİSİNİ BİR ŞEY OLDUM ZANNEDERLER.

Avatar
Hanifi 2014-09-19 14:32:21

Trabzon caddesinde ki orta refuj kaldırılıp ince demir bariyer ile yol ayrılmalı. / Kıbrıs meydanında ulucami önünde ki kavşak nokta da yol yer altına alınmalı. / Otobüs ile dolmuş durakları yol kenarından içeri alınmalı.

Avatar
Hanifi 2014-09-19 14:32:21

Trabzon caddesinde ki orta refuj kaldırılıp ince demir bariyer ile yol ayrılmalı. / Kıbrıs meydanında ulucami önünde ki kavşak nokta da yol yer altına alınmalı. / Otobüs ile dolmuş durakları yol kenarından içeri alınmalı.

Avatar
enes yurdakul 2014-09-17 19:28:02

trambüs yapılarak ve çarşıyı kent yenilenmesi yapılabilir ve yollar 3 er şeridli olabilir deediğim
saçma olabi,lir ama kent yenilenmesi yapılabilr metro büs yapılabilir

Avatar
ömer faruk 2014-09-17 18:38:24

yeni hükümet cad.ve trabzon cad tek yön yapmalıdır kıbrıs meydanına tünel, ulu cami kavğaına tünel, necip fazıl kavşagına tünel yapılırsa hiç bir sorun kalmaz..!

Avatar
Cemm 2014-09-17 17:48:11

öncelikle kıbrıs meydanının trafiğe kapatılması gerekir yıkılan eski hal balık pazarı civarında belediyenin katlı otopark yapmasi icap eder bir çok noktaya da köprülü kavşak yapılması gerekir. belediyenin trafikle alakalı yaptiği şey çözüm değil yamadır.

Avatar
muhalefete iktidar 2014-09-17 15:00:06

Bence memlekette trafik sorunu yok. Sadece yol kenarına park edilen araçlar kalkarsa bu iş çözülür. Yoğunluk bi tek kıbrıs meydanı ve trabzon caddesinde zaten. Başka yerde trafik sorunu olduğunu düşünen varmı?

Avatar
Hep Doğrusöyler 2014-09-17 14:57:13

Eski halin yerine yapılan park kaldırılmalı.Trabzon Caddesi ve Azerbaycan Bulvarı tek şerit olmalı.Mağralı Ökkeş Caddesi ve Batıpark tek şerit olmalı.Her lambada pusuya yatan trafik polisleri ile kırmızı ışığı hiçe sayan trafik canavarları cezalandırılmalı.Şehir içi bazı yollarda hız limiti artırılmalı.Kapatılan kavşaklarda trafiği durdurmaktan başka hiç bir işe yaramayan trafik lambaları kaldırılmalı.(örnek:Necip Fazıl lord market önü).Madalyalı kavşak,Karamanlı kavşağı, Yukarı Akdo önündeki kavşaklara tünel geçit yapılmalı.

Avatar
alisi 2014-09-17 13:16:57

kıbrıs meydanı ulucamii önü en çok sıkışan yer bir sürü esnafı yerinden edip camii yıkan beyinsizler trafiğe hiçbir faydası olmayan uygulamada parkı ne halt etmeye yaptılar. kade dibi ile kıbrıs meydanı arası 1 km mesafeye 4 tane ışık koyan zihniyetle trafik sorunu çözülmez

Avatar
Batuhan Ali KAYNAK 2014-09-17 13:12:29

Trabzon Caddesi Trafiğe Kapatılıp Köprülü Kavşak ( Yer Altı Geçişi) Yapılmalı ve Caddeye Hiç Bir Şekilde Araç Alınmamalı , Trabzon Caddesine Yukarı ve Aşağı İstikametten Gelenlere de aynı şekilde ya alt geçit ya da kapatılıp kıbrıs meydanına yol verilmeli. Mağralı sadece gidiş batıpark istikameti ise sadece geliş olmalıdır. yol üzerindeki 100 metreye bir olan gereksiz 1000 tane kavşak kapatılıp yol sadece büyük ve gerekli kavşaklarda bölünmelidir. Büyükşehir olmak demek kırmızı ışıkların 90-100 yeşil ışığında 20-25 saniye yanması değildir. Kentsel dönüşümde şart!

Avatar
mustafa 2014-09-17 12:41:47

belediye çıkarı olmadan iş yapmaz onun için bu sorun çözülemez...

Avatar
ali Ç. 2014-09-17 12:31:49

1-müftülük meydanından şekerdere çıkışına kadar alt geçit,üst trafiğe kapalı sadece yayaya açık,Tabi zemin buna müsaitse !
2-Trabzon caddesi tek yön yeni sanayi istikametine gidiş,Belediye caddesi şekerdereye tek yön çıkış.

Avatar
serhat öncü 2014-09-17 12:26:21

maraşta trafık dıye bır şey yok ve bunu düzenleyen ınsanda yok kavşakların dınamık olması gerek gıtsınler antebe baksınlar yada onlar buraya gelsın akıl versinler kırmızı ışıklar hem maddı kayıp hem zaman kaybı bazı ana yollarda hız lımıtlerının artırılması lazım şekerdereden sonra ana yol en az 70 km olmalı 50 km ıle hışla gıden bır vatandaş varmı gıtsen sana kufur edıyorlar bırde ben k.maraşta trafık duzenını kım belırlıyor bu ısımlerın yayınlanmasını ıstıyorum

Avatar
KESKİN 2014-09-17 11:46:44

BU KAFAYLA MARAŞTA TRAFİK SORUNU ÇÖZÜLMEZ

Avatar
talha320 2014-09-17 11:24:05

kardeşim antep en işlek caddesini arabaların geçmesi için( not : yayaları üst geçitten geçiremezsiniz...) algeçit üsgeçit..yapmış l.. işi çözmüş..her yere lamba koyarak bu iş çözülmezzz....üsgeçit olacak yerler .1 kültür mekezi.2 şekerdere- ulucami - çarşı- 5 madalyalı kavşak - 6 otogar kavşağı- 7 . v.s....en önemlisi de ..işin başına biraz kafası bu işlere basan bir yöneticiyi getirmekkk..............saygılarımmlaaaa.......

Avatar
Mesut SAY 2014-09-17 10:04:39

Sanayi ve Şeyh Adil mezarlığı güzergahından (Girne Caddesi üzerinden) batı istikametine doğru giden araçların Trabzon Bulvarına girmeden Yürükselim, Mağralı, Akçakoyunlu, Serintepe Mahalleleri vs. ile Binevler semtine ulaşmalarını sağlamak amacıyla; Yıkılan itfaiye (çarşı karakolu) noktasından başlamak üzere, Şekerli caddesinin kanlıdere istikametine doğru genişletilmesi, kanlıdere üzerine yeni ve geniş bir köprünün yapılması, Uzunoluk Caddesi üzerine de köprü yapılarak Akçakoyunlu Mahallesi Bayazıtlı Bulvarına bağlanması sonucu Trabzon Bulvarı-Ulucami arası trafik yoğunluğu azaltılmış olacaktır.

Avatar
YENER 2014-09-17 10:01:21

K.Maraşta trafik sorunu yok, Park sorunu var. Şehir merkezindeki yollar Maraş şartlarında gayet geniş ve yeterli. Ancak araç park yeri olmadığından araçlar yol kenarlarına park edildiğinden sorun haline geliyor. Çözüm olarak Hükümet binası farklı bir bölgeye Maraşa yakışır bir şekilde yapılacak yeni bir binaya taşınıp, mevcut bina yıkılarak yerine büyük, geniş, ücretsiz, giriş çıkışları ile kolay kullanılabilir güzel bir çok katlı otopark yapılarak bu sorun çözülebilir.

Avatar
Oğuzhan 2014-09-17 09:51:30

Ağcalı yoluna bir gün dur bir gün radar koyuyorlar, bu çözüm değil. millet radarı görünce çok yavaş seyir ediyor ve trafik daha da çok sıkışıyor. yetkililerden bu düzensiz radar tuzaklarına çare bulmalarını rica ediyorum...

Avatar
bay sorun 2014-09-17 08:45:14

orta refüjlerin ana halter dışındakilerin kaldırılması... ana halterdeki orta refüj en küçük oranda olması hem yol genişliğine hemde sulama kolaylığı sağlar... ana kavşakların köprülü kavşaklar yapılmalı.... park yeri sorunu halledilmeli.. yeni çevre yolları açılmalı... devlet bina yerleri tekrardan belirlenmeli park sorunları bu şekilde bitebilir... bence her yer her mahalle için trafik sorun nasıl yapılabilir.... bölge için nasıl olur... değerli kişilerden trafik sorunları için bilgi alınmalı bu sorun için herkes kafa yormalı herkes bilinçlendirilmeli...

Avatar
sinan 2014-09-17 07:38:40

şehir merkezinde sağlı sollu nasıl yıkıyorsun burası muz cumhuriyeti mi? yoksa yap-boz oyunumu oynuyorsun biraz gerçekci olalım lütfen

Avatar
deli ökkeş 2014-09-17 03:18:45

yaşar pastanesi ve büyük market ve manavları taşyın maraşta trafik sorunu kalmaz birde aksam trafiğinin yoğun olduğu yerlerde trafik ışıklarına rağmen polisler akışa müdahele ediyor kıyamet kopuyor. ha birde antepde 80 hız sınırı uygulanırken ağcağıl yokusuna 50 hız limiti koyanların....

Avatar
delialil 2014-09-17 03:15:12

ysar pastanesi şehrimizin başka bir güzide yerine taşınarak başlar büyük market ve manavların kapatılmasıyla çözülür

Avatar
Vezir 2014-09-17 00:25:34

Bayanlara araba sürmeyi yasaklayın sorun kalmaz.

Avatar
mevlana 2014-09-16 23:42:15

ankaranın yollarını trafik şeklini oluşturan kişiyi getirin tam yetki verin çözsün.

Avatar
KAAN 46 2014-09-16 22:25:27

ÖNCE ŞEHRİN MERKEZİNDE ÇEŞİTLİ YERLERE ÜCRETSİZ KAPALI OTOPARKLAR YAPILIP TRAFİĞİN YOĞUN OLDUĞU MERKEZDE YOLLARDA YAPILAN ÜCRETLİ PARKLAR DERHAL İPTAL EDİLİP PARK YASAĞI KONULMALI AYRICA TRAFİK LAMBALARINDAN KESİNLİKLE KURTULMALI BUNUN İÇİN KÖPRÜLÜ KAVŞAKLAR VAZGEÇİLMEZ OLMALI AYRICA YOLLAR GENİŞLETİLMELİ

Avatar
Ramazan P 2014-09-16 21:14:39

1- çeltik palas otelinden beri kasap hali çarşıbaşı bölgesine hiç bir araba girmemeli ki esnaf kurtulsun 2- eski itfaiyenin yanından şekerli caddesinden haydarlıya acilen çift şerit yol açılıp pınarbaşı çevre yoluna bağlanmalı 3- yöneticiler komşu illeri gezip alt geçit üst geçit tüp geçit raylı sistem nasıl yapılabiliyormuş görüp bir bilgi alsınlar 4- tek çift plaka uygulansın (bir gün sonu tek olan araçlar trafiğe çıkar ertesi gün sonu çift olan araçlar trafiğe çıkar) 5- son 50 yıldır hep iktidara belediye verildiği için sızlanmaya gerek yok...

Avatar
İNAYET KAZAN 506 681 46 56 2014-09-16 20:48:56

1-Şeyh Adil Caddesinin Çarşıbaşı tarafından Kanlıdereye bağlanması
2-Serintep Mağralı caddesinin genişletilmesi v Ekmekçioğlu üst geçitine bağlanması
3-Trabzon cad ile Azarbeycan bulvarının TEK YÖN yapılması
4-Kıbrıs meydanı Arıkanların yerinin kısmen kamulşatırılıp geniş yol ile eski dereiçine bağlanmsı
5-Rıdvan Hoca Çarşısının önündeki 1-2 ev kamulaştırıp A.Menderes bulvarı oradan geçirilmeli
6-Yaşar pastanesi önü PARK yerinden kurtarılmalı(Güçleri yeterse)

Avatar
kentli 2014-09-16 20:30:38

arkadaş işi bilen zeki ve hizmet aşkıyla yanan birileri gelmeden kimse bizim sorunlarımızı çözmeye kalkmasın çözeyim derken kör düğüm yapıyorlar

Avatar
ismet 46 2014-09-16 20:27:43

şehir içi trafiğinin rahatlaması için 10 yıl önceki kapatılan yolların eski haline dönüşmesi yeterli olacaktır. ulu camiden girdiğin zaman müftülüğe kadar çarşı başı ve şeyhadile sola dönüş yok

Avatar
akar 2014-09-16 20:06:30

şelale park ile kıbrıs meydanı arası trafiğe kapalı yayalara açılacak,
tek yönde katı olunacak yol üzerine park yasağı takip edilecek .

Avatar
öneri 2014-09-16 19:14:28

Kıbrıs meydanından ulu camiye kadar araçlar park ediyor.Nasıl ki emniyetin önüne duba konulmuş park yasağı için orayada konsun,park parası alacağına ceza kesin bakalım oralar nasıl rahatlıyor.

Avatar
Çözüm 2014-09-16 17:40:57

Çözüm çözümsüzlük. Bize heryer Trabzon.

Avatar
mustafa 2014-09-16 17:33:23

belediye başkancıklarımız körmü yada işten eve evden işe uçak yada helikopterlemi gidip geliyorlar şehrin her tarafında trafik sıkıntı bu bir tek merkezde değil özellikle sabah ve akşam fabrika servis saatlerinde şehrin tüm kilit noktalarında trafik duruyor...

Avatar
mustafa 2014-09-16 17:29:38

2 mesele var ya şehir merkezini sağlı sollu yıkıp yolları genişleteceksin yada şehir içine köprüler viyadükler ve üst geçitler yapacaksın bunu yapmak üstün zeka ister bizim belediye çalışanları sadece bu günü kurtarmak adına hizmet ediyorlar sorarım onlara şu an kullanılan trabzon caddesi kıbrıs meydanı kaç yılında yapılmış ve adam yaparken kaç yıl ilerisini düşünüp de yapmış 2 cevre yolu yaptınız 2 şerit Allah aşkına 2 şerit nedir kaç yıl daha gidebilir. şehir içinden dolmuşların kalkması şart alternatif yollara yönlendirilsin binmek isteyenlerde bir zahmet biraz yürüsün yürümek iyi bir spordur...

Avatar
ömür öncülokur 2014-09-16 17:08:04

G.antep yolu üzerindeki madonun tam önü araçların park edildiği yer yan yol olarak görülmekte nasılki kağıt fabrikasının modasan ın çms nın önünden geçen yan yol devamında madoye denk gelıyorsa oraya bır el atın eğer k.maraş b.şehir beledıyesı orayı yan yol olarak bölsün maraşta her yeri yaparlar.

Avatar
kahraman ede 2014-09-16 16:29:40

kahramanmaraşta trafik sorunumu var ki bu kadar yorum yapılıyor.

Avatar
GÖKÇEZADE 2014-09-16 15:50:58

S.A. ÖNCELİKLE TRABZON CADDESİNDE PARK YAPILMADIĞI ZAMAN TRABZON CADDESİNİN YÜKÜ AZALIIR.TÜRKTELEKOM BİNASININ ALTINDAN GİREREK ULUCAMİNİN ORTASINA KÖPRÜLÜ BİR KAVŞAK YAPILARAK DEREPAZARINA BAĞLANMALIDIR VE BU YOL MARAŞIN KOMPLE YÜKÜNÜ ALACAK ŞEKİLDE DİZAYN EDİLMELİDİR.ÖNCELİKLE MARAŞ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNİN ÖNCELİKLE BÜYÜKŞEHİR OLDUĞUNU ANLAMASI GEREKMEKTE.

Avatar
Sinan 2014-09-16 15:49:35

K.Maraşın Ulaşım sorunu yok aslında haberdeki fotoğrafa bakın bomboş bir cadde bunun neresini sorun diyorsunuz, sürücüler saygılı olsun yeter.
Geçen gün Avrupa plakalı yabancı araç yolun ortasına park edip gidiyor bende bağırdım "Avrupa'da bu aracı böyle bıraka bilir misin diye" adam bir de sövdü üstelik çekti gitti ne de olsa burası maraş kendi elimizle trafiğin içine ediyoruz ondan sonrada yetkili arıyoruz Binevlerden sanayiye kendi aracımla sabah 7,30 civarında 10-15 dakikada gelebiliyorsam böyle ulaşım sorununu sevsinler

Avatar
sitem 2014-09-16 15:44:06

şoförün kullandığı lüks araçla gezerken ne trafikten anlarsınız ne de yolların bozuk olmasından...

Avatar
kahramanmaraşlım 2014-09-16 15:05:45

bu memlekete hiçbirşey yapılmaz boşa çabalıyoruz.başta bencil zenginler olduktan sonra kendi atlarını koşturacaklar..gel sıkıysa yaşar pastanesinin önündeki belli otelinin önündeki kervan pastanesinin önündeki parkı kaldır.necip fazılın ordan 12 şubat parkına kadar olan kısımdaki marketlerin pastanelerin parkını kaldır.belediye başkanı demek zengin kuklası demek..durmak yok oy vermeye uyutulmaya devam...

Avatar
OZAN 2014-09-16 15:01:54

KAHRAMANMARAŞ'TA İLK ÖNCE ÇOK KATLI MERKEZE OTOPARK YAPMASI LAZIM ARTIK PARK HALİNDEKİ ARAÇ SAYISI 2 3 SIRA OLUYOR BU YÜZDENDE TIRAFİK DE SIKIŞMA OLUYOR.

Avatar
maraşlı 2014-09-16 14:46:51

mağralı caddesini tek yön yapacaksın ,madonun önüne araç park ettirmeyeceksin. vb bunları yapacak başkan getirin

Avatar
maraşlı 2014-09-16 14:45:15

kafanın değişmesi lazım ilk öönce

Avatar
harun 2014-09-16 14:09:22

Minubusler diger buyuk sehir ler gibi otobus olmali

Avatar
edem46 2014-09-16 13:45:49

çözümün tek yolu köprülü kavşaklar. bunlar belediyeyi alalı 12 yıl oldu her sene bir tane kavşak yapsalar 12 tane kavşak olurdu, her iki yılda bir tane yapsalar 6 tane olurdu. bunlar 12 yılda kaç tane yaptı yarım tane. ama ben bunları yerinde olsam o yarımı da yapmazdım belki o zaman ` küsür değilde p küsürle seçilirlerdi ne kadar az hizmet o kadar çok oy.

Avatar
mehmet 2014-09-16 13:39:14

450 minubus varmis aksam olunca hepsi hatta baska tarif varmi

Avatar
ali 2014-09-16 13:31:56

Trafigin cogunu minubusler olusturuyor ve minubus duraklari belediye neden se dolmus diyince bi sessizlesiyor .13 kisilik dolmusa 30 kisi aliyorlar zabita arkasini donuyor yani k.marasda trafik sorunu bitmez


Avatar
kkk 2014-09-16 12:27:50

bu dünyada çözülemez......

Avatar
46 S 1188 2014-09-16 12:17:26

yanlış düşünceye sahipsiniz. kımse kımsenın rızgına karışamaz. ben bir dolmuş şöförü olarak bu yorumu hıc hoş karşılamıyorum sorun dolmuşda değil yollarda. o ulu camının orda park yerıne yol yapılabılırdı lutfen bıraz düşünceli davranalım..

Avatar
şehirsever 2014-09-16 12:16:44

öncelikle asma üst geçitler yapılmalı. sürücüler ne kadar da yayalara yol verip anlayıslı davransalar da ust gecıt oldugu taktırde vatandas ust gecıdı kullanacagıdan ve trafıgın seyır hızı artacagından daha duzgun olacaktır.

Avatar
eren ahmet 2014-09-16 12:05:37

maraşlılarda ki bu zihniyet olduğu sürece hiç bi şey düzelmez. kaldırım yapmaktan başka bi şey vermezler. iş yapana değilde takım tutar gibi partiye oy verirsen. daha çok beklersiniz. € değilde P ile ak parti almış olsa belediye seçimlerini o zaman kaybetmemek için nasıl yatırım yapıyorlardı görürdünüz. Ama bu kafa yapısıyla kimse maraşa yatırım yatmaz. cb da sizin bakanınız benim benim der iki gazlar sonra da arkasına bile dönüp bakmaz.

Avatar
faruk 2014-09-16 11:50:03

Belli Başlı yerlere üst geçit konulmalı yayalar için. Araç kullanan insanlar bilinçsizce sürüyorlar. Arabaya sanki sinyal lambaları fazlalık gibi hiç kullanmıyorlar.Okul çıkışında kazalar meydana gelebiliyor. Bazı yollar çok karmaşık zaten. Stadyumun oradaki yer örneğin, Yani oraya bir üst geçit şart. Bahçelievler de aynı şekilde. Trafik değilde önce yayaların sorunu çözülmeli

Avatar
ttt 2014-09-16 11:35:08

trabzon caddesi trafiğe kapanırsa trafik sorunu diye bişey kalmaz yaşar pastanesinin önü kapalı gibi bişey zaten komple kapatsınlar bari de hiç mi değilse bir işe yarar

Avatar
mikail 2014-09-16 11:34:22

çözülmez

Avatar
SERVET 2014-09-16 11:14:39

dolmuş ve özel halk otobüslerini kaldırıp yerine metrobüs tarzı araçlarla ulaşım sağlanmalı...

Avatar
_MERT 2014-09-16 11:04:21

Trafik sorunu nasıl çözülür öylemi valla bunu önce seçimden önce atıp tutan Başkana sormak lazım. adam şimdi trafikmi başka sorunlarmı umrunda değil en güzel yaptığı iş Düğünlerde kurdele kesmek. Şimdi gelelim bizim fikirlerimize herşeyden önce alt-üst geçitler şart.Trabzon cad.ve Kıbrıs Meydanını tek şeritlere düşürmek lazım sonra artık bir zahmet Ulucaminin oraya ve İş Bankasının oraya yayalar için üst geçit.
bence herşeyden önemliside artık şu GÖKSUN yolu bitsin her gün kaza yazık ya.Neden biz bu yolu tamamlatamıyoruz. bunun için bu şehirde bir oluşum oluşturmak lazım

Avatar
ali Sezer 2014-09-16 10:59:51

Ali bey can kardeşim şu güzel şhrin ilk önce çevre yolundaki lambaları çözmemiz gerek.Kavşaklar alt transit geçişler.Sonra insanların birbirlerine trfaikte saygılı olması lamba boş adam kırmızı ışıkta transit geçiyor özellikle ambulans dışındaki ambulanslar. Taşıma ve ekmek ambulansları bunlara ceza yok sanırım. Ben bir defa geçmişim arkamdan ceza geldi. Kervan pastanesi binevler kavşağında kırmızı hem yaya hemde araçlara yanıyor. Kültür sitesi acil çözüm alt üst geçit antep gibii gibi ayrıca on iki şubat belediyesine yatılı bölge kavşaşında ki merdiveni çözdüğü için teşekkür ama İmam hatip k

Avatar
mustafa canlı 2014-09-16 10:37:30

Öncelikle kavşaklara 50 mt mesafeye park yasagı getirilmeli.Kıbrıs meydanı çevresine üst veya alt geçit yapılmalı.Trafik polisleri hatalı park yapana ceza yazmalı ki bi daha kimse cesaret etmesin.müftülük meydanı ile ulu cami arasındaki 6 trafik lambası akıllı sistemle çalışmalı her yerde 70 sn beklemek zorunda kalınmamalı.

Avatar
AHMET 2014-09-16 10:22:36

hafif raylı sistem alt ve üst geçitler ana caddelerde yoğunluğun olduğu saatlerde tek sıra parkı kaldırıp yine yoğun saatlerde Trabzon caddesinden Kıbrıs meydanına kadar her iki yönde aynı istikamette verilecek Azerbaycan bulvarı iniş olacak şekilde düzenlenirse yakın vade çözüm olabilir

Avatar
kahramanmaraşlım 2014-09-16 10:21:31

bu memlekete hiçbirşey yapılmaz boşa çabalıyoruz.başta bencil zenginler olduktan sonra kendi atlarını koşturacaklar..gel sıkıysa yaşar pastanesinin önündeki belli otelinin önündeki kervan pastanesinin önündeki parkı kaldır.necip fazılın ordan 12 şubat parkına kadar olan kısımdaki marketlerin pastanelerin parkını kaldır.belediye başkanı demek zengin kuklası demek..durmak yok oy vermeye uyutulmaya devam...

Avatar
akif 2014-09-16 10:17:03

bi araya gelip kavga eden anlaşamayan bi kitleyiz. onun için kimsenın gorusu dıkkate alınmıyor alınmaz da. şehrimizin önde gelen vekillerimiz çok yoğun oldugu ıcın onları kastedmıyoruz. yakın şehirleri ziyaret etsinler ve milliyetçiliği görsünler, insan hayatını nasıl kolaylaştırmayı gorsunler. ÖRN: konya, kayseri, G.antep.....

Avatar
cem 2014-09-16 10:11:32

ak partiye daha çok oy verilerek hem k.maraş içi trafik sorunu hemde k.maraş kayseri arası yol yapımı çözülebilir

Avatar
A.TOZKOPARAN 2014-09-16 10:04:34

trafik sorununa köklü bir çözüm getirmek istiyorsak,yeni cazibe merkezleri oluşturmalıyız,nasılmı derseniz,sır barajı havzasının üzerine,bir kaçtane köprü atarak yeni yerleşim yerleri ve iş merkezleri oluşturmalıyız,şehir için içinde trafik yoğunluna sebeb olan,resmi kurumları ve işyerlerini be yeni yerleşim yerlerine yöndendirirsek,mevcut yollar sakinleşir ve trafik sorunuda kalmaz.işte size köklü çözüm.saygılar

Avatar
tarık 2014-09-16 09:59:54

2020 diyorsunuz ya köklü çözüm şart. illada yapılacak ama onu yapacak babayiğit göremiyorum..

Avatar
KÜRŞAT46 2014-09-16 09:24:13

olmayacak duaya amin diyoruz

Avatar
mutsuz 2014-09-16 09:21:49

Bizim şehire 50 metre genişliğinde yol yapılsa yine trafik sorunu olur çünkü inanılmaz dercede bilinçsiz şoförler var. önce kafa gelişmeli. arabasını yolun ortasına koyar bide haklıymış gibi sağa sola sataşır. park etmesini bile bilmiyoruz. trafik sorununa çözüm olsun diye şehir merkezine dubalar koydular daha kötü oldu. çünkü yine park ediyo insanımız. ayrıca yaşar pastanesi, ferah pastanesi gibi maraşın sözde zenginlerinin dükkanının önünden geçerken 3 şeritli yol tek şeride düşüyor her zaman. bunlara asla izin verilmemeli. maalesef sorunu çözebilecek kapasitede yöneticilerde yok.

Avatar
ferhat 2014-09-16 09:03:20

oraya buraya trafik ışığı koymakla kamera koymakla olmaz bu iş aklı başında köprülü kavşaklar tekrar ediyorum aklı başında malum battı çıktı gibi değil işe yarar yapmış olmak için değil kullanışlı köprülü kavşaklar alt geçitler üst geçitler yapılması lazım trafigi durdurarak sorun çözülmez trafik ilerlemelidir akıcı olmalıdır yolların kenarlarını otopark yapmaktansa bedavadan para kazanmaktansa yolların altlarına masraf yapıp otopark yapıp ondan sonra bir masrafın bedeli alınmalıdır

Avatar
misafir. 2014-09-16 09:02:48

bu sitenin sorunu çözülmeden kahramanmaraş tarafik sorunu çözülmez. neredeyse 500 karekter sorun yazdım, site sayfa yeniledi ve tüm yazdıklarım gitti. şimdi de tekrar yazma isteğim kalmadı.lütfen biraz daha özen

Avatar
Abdurrahman ordu 2014-09-16 09:02:03

namık kemal kavşağından Trabzon caddesinin üstünden,şekerderen yine üstten gidiş geliş raylı sistem kültür merkezine kadar, Boğaziçi yolu ve üngüt yolu alttan raylı sistem olabilir. toplu taşımaotbüs dolmuşlarıbu güzergahtan kadırılmalı

Avatar
firat46445 2014-09-16 08:59:12

GÜNÜ KURTARMA ANLAMINDA ÖNLEMLER ALINMAYACAK. KAHRAMANMARAŞ'A EN YAKIN BENZEYEN MALATYA'YA BAKIN! MALATYA 2003'TEN BAŞLADI BÜYÜKŞEHİRCİLİK ÇALIŞMLARINA. BİRAZ KENDİMİZE SORMAMIZ LAZIM.
*G.ANTEP- KAYSERİ ÇEVRE YOLUNU BÖLGE TRAFİĞİN ARKASINA ALMAK GEREK.(ŞEHİRLERARASI TRANSİT GEÇİŞLERDE TRAFİĞİN AKIŞINI ENGELLEMEKTE.)
*TOPLU TAŞIMA ARAÇLARI ÇRŞIYA GİRMEMELİ. AYRICA DURAKLARDA YOLCU İNDİR BİNDİR YAPILMALI.
*TRAFİK LAMBALARININ SAYILARI AZALTILMALI VE YEŞİL DALGA SİSTEMİ YAYGINLAŞTIRILMALI
*ÜST GEÇİTLER YAPILMALI.
*KAMU KURUMLRI ŞEHR MRKZİNDEN KALDIRILMALI PLANLNMIŞ BÖLGEDE GENİŞ ALANA TAŞINMALI

Avatar
ahmet 2014-09-16 08:53:40

1-başkan lüks aracından inip halkın bindiği arabalara binmeli ki yolun nasıl olduğunu anlasın (şoförün kullandığı lüks araca binsem bende nasıl gittiğimi anlamam) 2- trafik sinyalizasyon sistemine bir çare üretilmeli yada köprülü kavşaklar çoğaltılmalı ( sabah işe gelirken 6 km yolda 8 defa ışığa takılıyoruz) 3-orta refüjü bu kadar geniş bırakmak gereksiz (yol genişlesin)

Avatar
ömer46 2014-09-16 08:50:30

evet güzel bir öneri getirmişsiniz. vatandaş olarak çözüm önerim. 1-sağa dönüşlerde serbest olarak kullanılacak yollar açılmalı. 2-belediyeden şekerdereye kadar olan kısımda alt geçit çalışması yapılmalı. bu alt geçitler bölüm bölümde yapılabilir. 3- park sorununu halledebilmek için şehir merkezine acilen en az 2 tane katlı otopark yapıp merkez yollara park yasagı konularak trafik rahatlamalıdır. 4-şekerderenin karamanlı kavşagı köprülü kavşak olmalıdır. 5- bazı yollar sadece geliş ve yada gidiş olmalıdır. örnek fotospordan belediyeye doğru..6- yaya üst geçitleri yürüyen merdvenli çoğaltılmalı

Avatar
muhalefete iktidar 2014-09-16 08:47:30

Bence memlekette trafik sorunu yok. Sadece yol kenarına park edilen araçlar kalkarsa bu iş çözülür. Yoğunluk bi tek kıbrıs meydanı ve trabzon caddesinde zaten.

Avatar
Öğretmen Bey 2014-09-16 08:46:12

İlimizin trafik sorununun çözülmesi için sürücülerin eğitimli olması gerekir. Dikkat edin öğretimden bahsetmiyorum. Yani her diploması olan eğitimli değildir. Bunun yanı sıra insanlarımıza hoşgörü ve saygının da kazandırılması şart. Bunları yapamayan gitsin Antalya'ya; trafik çok yoğun ve vızır vızır işliyor ama hiç kimse kimseye bir korna dahi çalmıyor. Bizim millet cahil hem de çoook cahil.

Avatar
gaflet 2014-09-16 08:41:14

fatih erkoç la vekillerimiz adına çok üzülüyorum aciz oldukları için k maraşımızın çok eksikleri var başka illerden gelenlerden dolayı çok utanıyorum acaba bu gafletten ne zaman uyanır ileri gelenlerimiz çok eksiklerimiz var çok..

Avatar
MURAT 2014-09-16 08:41:03

YÖNETİCİLERİ DİĞER BÜYÜK ŞEHİRLERE EGİTİME GÖNDERMEK LAZIM ALT VE ÜST GEÇİT NERELERE NASIL YAPILAR ÖGRENMELERİ LAZIM.

Avatar
Mehmet_sirikci 2014-09-16 08:36:34

Benim görüşüm kavşakların azaltılması yönünde.Mesela ulu cami kavşağı dursun bp kavşağı kapansın.Karamanlı kavşağı dursun tamam ama serintepe yurdu kavşağı kapansın.Kavaşklar hem ışık yükü hemde soldan giden halkım sağolsun dönmek bilmiyor.Kavşaklar ve ışıklar azaltılırsa trafik yükünün bir kısmını alır diye düşünüyorum.Ama rant olayını bertaraf etmemek lazım hayırlısı

Avatar
Umut 2014-09-16 08:25:08

ÖNCELİKLE ON DÜŞÜNÜP DEĞİL GELECEĞİ DÜŞÜNÜP YAPILMALI MALESEF YOLLAR YAPIMI VE KALDIRIMLAR İÇLER ACISI BİRDE BUNU BİZİM DUYARSIZ SÜRÜCÜLERİMİZ EKLENİNCE TAMAM OLUYOR SYN.POLİS KARDEŞLEREMİZDE GÖRÜYOR AMA SES ÇIKARMIYOR BENCE DENETİM ARTIRILSIN BİRŞEY KALMAZ BİR KAÇ BÖLGEYE ÜST GEÇİT ŞART KIBRIS MEYDANI GİBİ MÜFTÜLÜK TARAFI VE VALİLİK ÖNÜ BUNLAR ACİL YAPILSIN VE TOPLU TAŞIMALAR TARFİĞİ FELÇ EDİYOR...

Avatar
gerçek şu ki! 2014-09-16 08:18:29

Ben halk biliçlendirilmedikten sonra kaldırım kenarına sur örsen fayda etmez. Çinliler yüzyıllarca uğraşıp çin seddini örmüş, Türkler bir gecede merdiveni icad edip aşmış :)) . Kafa değişmedikten sonra hiç bir şey değişmez....

Avatar
YUZARSİF 2014-09-16 07:54:06

ÖNCELİKLE ÇARŞIDAKİ BÜTÜN KALDIRIMLARIN KENARI ÇEVRİLMELİ, ÜST GEÇİT YAPILARAK YAYALAR BU ÜST GEÇİTİ MECBURİ KULLANSIN..O ZAMAN YOL KENARINA ARAÇTA PARK EDİLMEZ.PARK ETSE BİLE KALDIRIM KENARI ÇEVRİLİ NERE GİDECEK ,GİDEMEZ..YOLLARDAN RAHATLIKLA GEÇİLEBİLİR.K.MARAŞIMIZIN YOLU SADECE BUNA MÜSAİT...

Avatar
TOLGA 2014-09-16 07:51:45

Belediyenin önünden direk şekerdereye bir uzun geniş yol lazım

Avatar
fatih aslan 2014-09-16 07:38:54

Toplu tasimanin hepsi merkezde ayni guzergahi kullanıyor dagitilmasi lazim alternatif yollara ve bide 2. 3.. Şuraya park edilmiş araçlara daha yuksek cezalar kesilmesi caydirici olabilir

Avatar
misafir 2014-09-16 07:36:16

Trafik sorunumu? Herkes trafik kurallarına uysa sorun morun kalmaz. Mesela çift sıraya park etmese veya yolun ortasına aracı bırakıp gitmese sorun kalmaz. Günde 2 saatlik yoğunluğa sorun demeyin lütfen...

Avatar
muammer 2014-09-16 07:36:01

şehir dışından ileri görüşlü bir belediye başkanı gelecek, yeni yollark açılırken iltimas adam kayırma olmayacak planlama 100 yıl sonrası düşünülerek yapılacak.

Avatar
şehri okuyan 2014-09-16 06:42:58

sayın yönetici arkadaşlar karekter sayısını arttırında vatandaş içini döksün bir konuştuğumuz bura var

Avatar
şehri okuyan 2014-09-16 06:41:10

ben açık konuşayımmı Bu güzelim memlekette hiç bir şey olmaz neden şimdiye kadar gelen başkanlar günü kurtarma politikası isledi .Günü kurtar Günü kurtar Derken sorunlar dağ gibi büyüdü Adamlar rahat iş yapsada yapmasa yüzde 65 garanti niye kendini sıkıntıya soksun bir üniversite kavşağı örnek bu kadar zormu ya battı çıktı yapmak köprülü kavşak yapmak Dolmuş terörünü ortadan kaldırmak Kayseri modelini incelesinler iş yapmaya niyetlilerse ki sanmıyorum her tarafa belediyemiz çalışıyor diye pano koyuyorlar basit reklam peşindeler

Avatar
Özen 2014-09-16 02:23:48

İlk etapta belediye bu işe el atmalı. Hafif raylı sistem ya da trambüs gibi hamleler yapılmalı. En olmadı belediye otobüslerinin sayısı artırılmalı. Böylece toplu taşıma araçlarının ve bu sistemin kalitesi artırılmış olur ve toplu taşıma milletimize daha cazip gelmeye başlar. Bakıyorsunuz her otomobilde bir kişi var, böyle olunca trafik yoğun oluyor tabi. İkinci etaptaysa trafiği rahatlatacak hamle köprülü kavşaklar vs yapmak olacaktır.

Avatar
ahmet büyüksakallı 2014-09-16 01:15:56

kardeşim söyleye söyleye dilimizde tüy bitti 1 ulu camii kavşağına alt geçit 2 karamanlı kavşağına üst geçit 3 kıbrıs meydanı 4 emniyet müd kavşağı 5 kuzey çevre yolu yenişehir devlet hastanesinden başlayıp tokinin altından kayseri yoluna bağlantı elinizi katmışken birde madalyalı kavşağa bir üst geçin yapınız SAYIN YETKİLİLERİMİZE DUYURULUR

Avatar
evett 2014-09-16 01:08:55

gol olur

Avatar
aydın 2014-09-16 01:05:13

Gaziantepten Kahramanmaraşın neyi eksik şehir icini takip eden koldan bir tranvay istasyona sahib olsak bukadar sıkısıcagını düsünmem hem şehrimizi icin güzel bir yenilik olur diye düsünüyorum

Avatar
ERŞAN 2014-09-16 00:56:02

eKahramanmaraşta Önemli sorunlarından ulaşım ve Trafik dediğimizde Öncelikle toplu taşıma araçları eski itfaiye önünden bayındırlık caddesinden vilayet önünden ve Kıbrıs meydanından şekerdere ve kanlıdere mevkisine yöneltilmeli,bilindiği gibi Nüfusu gittikçe kalabalıklaşan ilimizde yaz aylarında gezmeye gelen komşu illerden alışverişe gelen insanlar şeyhadil caddesi ve çarşıbaşındaki kapalı çarşıya alışverişe geldiği zaman orada bulunan yol kenarı park yüzünden arabalar arasında cambazlık yaparak canından bezerek alış veriş yapmadan dönmektedir.karakter yetmedi fazlasını yazamadım.

Avatar
M.AKİF EDİKLİ 2014-09-15 23:40:42

Akıllı Sinyalizasyon sistemi bazı ana kavşaklara mutlaka uygulanmalı....Neden mi... Kavşakta bir tarafta yoğunluk yaşanırken kırmızı ışıkta bekleyen araçlar... diğer tarafta yoğunluk olmayan yeşil ışık yanan bir yol...... Ayrıca Necip Fazıl kültür merkezi yatılı bölge tarafından gelen yolun oradaki ışıklarda 25 saniye yol bomboş olmasına rağmen KIRMIZI ışıkta araçlar boşu boşuna bekliyor....... Dİğeri ise Karamanlı Kavşağına yapılacak bir düzenleme ile oradaki onlarca araç direkt gidenler içn beklemeden transit geçmesi.... Boşuna kırmızı ışıkta bekleyipte BENZİN ve MAZOT yakan araçlar ü

Avatar
Selim 2014-09-15 23:31:20

Özellikle çarşı mevkisine sağ şeridi kapatacak şekilde park etmeyi yasaklamalısınız.Kimsenin yolları tek şeride düşürmeye hakkı yoktur. Fiş kesmeyle olacak işler değil bunlar tek şerit hariç ikinci plana araç park etmek yasak olmalı en önce bu sorun giderilmeli. TEŞEKKÜRLER.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126