Kahramanmaraş'ta 3 liseli kız intihar girişiminde bulundu

Kahramanmaraş'ta lise öğrencisi 3 kız bileklerini keserek intihar etmek istedi.

Kahramanmaraş'ta 3 liseli kız intihar girişiminde bulundu

Kahramanmaraş'ta lise öğrencisi 3 kız bileklerini keserek intihar etmek istedi.

09 Mayıs 2012 Çarşamba 09:29
Kahramanmaraş'ta 3 liseli kız intihar girişiminde bulundu
banner208
Dün meydana gelen olayda, Kahramanmaraş Ticaret Meslek Lisesi'nde okuyan üç kız öğrenci okuldan çıktıktan sonra bir apartman içerisinde bileklerini keserek intihara teşebbüs ettiler.Bu arada bir arkadaşlarının kan kaybından baygınlık geçirmesi üzerine diğer iki kız öğrenci 112'yi arayarak yardım istedi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri 3 genç kızı ambulansla Kahramanmaraş Necip Fazıl Şehir Hastanesine getirdi. Tedavi altına alınan genç kızların hayati tehlikesinin olmadığı öğrenildi. Kızlardan birinin sevgilisinden ayrıldıkları için, diğer ikisinin ise bir kavga sonucu bunalıma girdikleri için intihara teşebbüs ettikleri öğrenildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SİNAN 2012-05-16 12:04:40

Bu pazar Ticaret lisesinde veliler toplantısı vardı. 1600 öğrencinin sadece 200'ünün velisi toplantıya katılmıştı.
Bence bu oran suçlunun nerede aranması gerektiğiin en önemli gerekçesidir.

Avatar
biz dört kişiyiz 2012-05-10 17:06:29

ticarette bizde okuyoruz bence gözlem bi genelleme yap saçma sapan konuşma.! herkesi o kişiler gibi sanmaaaa

Avatar
zeynep 2012-05-10 17:05:53

bencede çok saçma ya insan canı bu kadar degersez mi bence degmez güzülim

Avatar
paşa 2012-05-10 15:36:30

arkadaşlar bunların hepsi dinden uzak kaldıkları için oluyor biraz dinle haşır neşir olsalar bu boşluğa düşmezler

Avatar
halk 2012-05-10 12:48:12

arkadaşlar kahramanmaraşımız gün geçtikçe büyüyor... gün geçtikçe özenilecek insan sayısı artıyor farklı tip farklı karakterler ister istemez çoğalıyor... maraşımızın gelişmesi için bu büyüme şart. önemli olan bu rüzgarda savrulmamak... karakterli kalmak... kanmamak...

Avatar
gözlem 2012-05-10 10:34:10

nerde serseri var bu okulda toplanmış

Avatar
ÇEÇENYA 2012-05-10 08:38:14

TAVSİYEM MADEM ALLAHIN VERDİĞİ CANA KIYACAN Bİ BAK DİYALİZ HASTALARINA Bİ BAK ÇARESİZCE ORGAN BKLEYEN HASTALARA Bİ BAK GÖZÜ OLMAYAN AYAGIOLMAYAN BAKAMAIYINMU ÇEÇENİSTANA FİLİSTİNE SURİYEYE BAK ANA KUZULARINA BAK ŞÜKÜRÜ UNUTMUŞ MİLLETİZ BAKSANIZ NOLUR

Avatar
Selim, 2012-05-10 08:37:06

kapitalizm malesef insanımızı maneviyatsız tamamen dünyevi, ne için yaşadığını bilmeyen bir toplum, kalitesiz bir yığın haline getirmiştir.

Avatar
Ersin Toygar 2012-05-10 00:15:50

liselere çok ama çok iyi bir denetim mekanızması kurulması şart...zira ergenlikle beraber gelen değişim çoğu genç tarafından algılanamamakta ve bir sürü sorun meydana gelmekte .ögretmenlr okul idaresi çaresiz kalbilmekte....çok dikkatli bir denetimle bu olayların önüne geçilir diye düşünüyorum yoksa eğitelim derken kayıp bir gençlik yetişiyor

Avatar
fuzuli bey 2012-05-09 21:41:26

bakın göreceksiniz bu olaydan hemen sonra soruşturma açılacak iki kişi var. birincisi, sınıf veya ders öğretmeni. ikincisi okul idarecileri. öğretmene; sen bu öğrencilere ne dedin ki onlar intihara kalkıştı diyecekler. idareciye; sen bostan korkuluğu musun da bu olanlardan haber yok... diyecekler... sonuçta olan yöneticelere ve öğretmenlere olacak... neden? çünkü öğrenci her halukarda haklıdır... ne yaparsa göz yumacaksın. onları el üzerinde tutacaksın isterse çamur olsun, isterse geri zekalı olsun... isterse sana küfretsin... o öğrenci her zaman haklıdır... kime göre; tabiki önce bakan beye ve yanındaki eğitimle alakası olmayan kişilere göre....

Avatar
....... 2012-05-09 21:33:51

hepsı yalan yaa

Avatar
Muhammed Ali 2012-05-09 20:32:50

lütfen yazdıklarımıza dikkat edelim bol keseden atmak koıay maalesef gençlerimiz yeterli bilgiye olgunluğa okulda sahip olamıyorlar.bir müslümanın intihar etmek şurada dursun intiharı düşünmesi bile kabul edilemez.rabbim bizi ıslah eylesin

Avatar
Cihan Özcan 2012-05-09 18:35:15

Hayret bişe ya. bu intihar edenleri anlamıyorum geride kalacakların durumunu hiçmi düşünmüyorlar acaba...

Avatar
endişeli 2012-05-09 18:06:04

Maraş kendi belssını bulacakyakında öyle umuyorum intiharhalt safhada zinaa ona keza hırsızlık öyle maraş yerle bir olursa hiç şaşırmam.

Avatar
Maraşlı 2012-05-09 17:33:44

İnşalalh bu yaptıklarından bir ders çıkarırlarda akılları başlarına gelirler.Allah çoluğumuzdan çoçuğumuzdan uzak tutsun.

Avatar
Sevde 2012-05-09 13:45:22

Beyin yok bu gençlerde.

Avatar
zeynep 2012-05-09 13:10:52

bence hiç kimse ve hiç birşey için deymez bırakın kaybedenler üzülsün bence hayat yaşayınca güzel

Avatar
ticaret meslek 2012-05-09 13:07:01

çok saçma bizde ticaretdeyiz

Avatar
yıldız 2012-05-09 12:33:29

inançlı gençliğe çağdışı diyenlerin istediği tablo bu,çünkü kendilerinin çocuklarının bir çoğu özel yurt dışı eğitimdeler,orta ve alttabakanın çocukları bu şekil olsun istiyorlar,çünkü bu ülkeyi yine bizim çocuklar yönetsin istiyorlar,bir yetmişyılda bizim inançlı çocuklarımız yöneltsin bakın ülke nerelere geliyor,

Avatar
KAHRAMAN 2012-05-09 12:32:30

16 YAŞIKDAKİ KIZ EVLADI SEVGİLİ KAYGISINA DÜŞMÜŞ...BİRAZ DAHA AÇILIM BEKLEYELİM BELKİ LİSE GİTMEDEN AİLELERİNİN BAŞLARINI ÖNE EGMEYİ BAŞARIRLAR...MEMLEKETİMDEN ÇIKAN HABERLERDEN UTANIYORUM YAZIKLAR OLSUN NE DEYİM...

Avatar
A.TÜRKOĞLU 2012-05-09 12:29:48

Maraş, son zamanlarda sıkça vuku bulan intihar vakaları gündeme geliyor. Konunun ciddi boyutlarda olduğu artık görülmeli, ona göre bu konu üzerine ciddiyetle eğilmeli, bilim insanları bu olayların sosyal ve psikolojik boyutlarını derinlemesine araştırılmalıdır. Maraş bu şekilde anılmayı hak etmiyor.

Avatar
kurt 2012-05-09 11:57:57

10.31 kenen ? ergenekonun hesabı tutsaydı senin gibi bilgisiz taraftarlarının halini görürdük şok şükür bomba ellerinde patladı tabiki rabbimin hesabı ayrı kulunun hesabı ayrı.

Avatar
Bir sade vatandaş 2012-05-09 11:50:27

Bildiğiniz gibi hükümet veya Milli Eğitim Bakanlığı öğrencilerin daha özgürce daha bağımsız bir hayat sürmeleri için okulların etkisini sıfıra çekmeye çalışıyor. Türkiye şartlarında öğrencilerin bu felsefeyle eğitim görmeleri ülkemiz ve gençliğimiz için bir kaostur. Gençliğimize vurulan bu ağır darbe için hakkımı helal etmiyorum. Allah gençlerimizi korusun.

Avatar
fatma 2012-05-09 10:48:45

dünyanın çivisi çıkmış eskilerdekidedelerimiz nenelerimiz şimdiki nesili görse ne derdi acaba dünyanın tadı yok arkadaşlar

Avatar
kenan 2012-05-09 10:31:05

kesin ergenekon işidir????

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126

banner217