Kahramanmaraş'ta banka soygunu girişimi

Bomba süsü verdiği düzenekle banka çalışanlarını rehin alan şüpheli, polis tarafından yakalandı

Kahramanmaraş'ta banka soygunu girişimi

Bomba süsü verdiği düzenekle banka çalışanlarını rehin alan şüpheli, polis tarafından yakalandı

21 Ocak 2014 Salı 19:19
Kahramanmaraş'ta banka soygunu girişimi
Onikişubat ilçesinde bomba süsü verdiği düzenekle banka çalışanlarını rehin alan şüpheli, polis tarafından yakalandı.

Binevler'deki banka şubesine giren M.S. (34), içeridekilere üzerindeki düzeneği gösterip, "Üzerimde bomba var, kasayı boşaltın'' diyerek görevlilerden 200 bin lira istedi. Banka çalışanları, 200 bin lira verdikleri şüpheliyi sakinleştirmeye ve oyalamaya çalıştı.

Soygun ihbarı üzerine kısa sürede bölgeye gelen polis ekipleri, banka çevresinde geniş güvenlik önlemi aldı.

İkna çalışmaları sırasında arka taraftan bankaya giren bir polis, M.S'yi yakalayarak etkisiz hale getirdi.

İl Emniyet Müdürlüğüne götürülen şüphelinin Antalya nüfusuna kayıtlı olduğu, hazırladığı düzeneğe bomba süsü verdiği, bir okulda edebiyat öğretmenliği yaptığını ve 100 bin lira borcu bulunduğunu söylediği öğrenildi.

Otomobiline yazıcıdan çıktı alarak sahte plaka taktığı tespit edilen M.S'nin üzerinden 7 bin lira çıktığı belirtildi.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali 2014-01-23 01:27:18

Bu yorumları yapan ileri zekalı beylere sormak istiyorum kim 2100 tl maaşla yanımda çalışacak ama şartım var önce bir eğitim fakültesini bitireceksin, sonra 30 çocuğa günlük ortalama 5 saat çene patlatacaksın durun daha, gecenin birine ikisine kadar kağıt oku, yarınki derse hazırlık yap. varsa böyle bir baba yiğit bu eleştirileri yapanlara arasından ona ben aylık 3000 tl maaş vereceğim.

Avatar
m.ali şahin 2014-01-23 00:43:12

tüm bu hırsızlıkların tek sebebi var bankalar ver kredi ver kredi borclandır e vatandas mecbur kalıo cekio sonra cok fazla faiz işlio allah mecbur etmesin

Avatar
AyBerK 2014-01-22 22:28:26

Öğretmenini bu hale getiren hükümet utansın.Adam ne kadar zor durumda kalmıştır ki bunu yapmıştır.Yoksa kimse yapmak istemez.Zaten bu gidişle daha bunu gibi soygun haberleri daha çok duyarız gibi geliyor bana.

Avatar
Öğretmen Bey 2014-01-22 21:50:42

Arkadaş bu olay yorumluk değil, atıp tutmalık değil. Ne iş adamları intihar etti bu memlekette. Bu mesele kazanç meselesi de değil, bu mesele kazandığını harcayabilme meselesi. İnanın birçoğu toparlamak için borçlanıyordur, borçlandıkça ipin ucu kaçıyordur. Bildiğiniz kısır döngü yani. Onun için dua edelim ve kendimizi bilelim yeter. Herkesin kazancı kendine. Haa bu arada acaba diyorum faiz lobisi pusudan kalkıp ... tövbe tövbeee

Avatar
yoldaş 2014-01-22 15:34:13

güzel kardeşim görende tüm öğretmenler hizmet aşkıyla yanıp tutuşuyo sanacak bence yanlış yorum yapıosun çoğu çift maaşlı bu memurların en önemlisi ayağını yorganına göre uzatmak evleri var arabaları var hala yetmiyo diolar önce şükretmeyi bilmek lazım bu ülkede ezilen zar zor geçim sağlayan birileri varsa onlarda asgari ücretle geçinmeye çalışanlardır ayrıca memurlar evlatlarına markalı ıvır zıvır almaya zorlanırken benim asgari ücretli kardeşim evladının canı çekmesine rağmen bir çikolata almak için kırk kere düşünüyor öğretmen gibi öğretmen olanlardan özür dilerim

Avatar
metin 2014-01-22 12:08:12

devlet memura 10 bin lira maaş versin yine şikayet eden çıkacaktır. az almağı halde lise mezunundan azalıyorum diye yakınanlar var, ücreti karşılaştırmasını biliyor işe gelince neden karşılaştırmıyorlar .

Avatar
m.y. 2014-01-22 11:21:41

bu okumuşluk okumamışlık meselesi değil herkes ayağını yorganına göre uzatacak bizimde borcumuz var o kadar gidip banka mı soyalım milletin parasını zorla gasp mı edelim.

Avatar
cemal 2014-01-22 10:53:30

öğretmen düşmanlarını kınıyorum

Avatar
mehmet 2014-01-22 09:15:54

bu soygun işi öğretmenlerin maaş meselesi haline geldi.yapılan bu girişimi tasvip etmiyorum....evet bugün öğretmenlerin hak ettiği maaşı almadığını düşünüyorum.ayrıca aşagıda öğretmenlere sallayanlar var.yok işi kolaymış,yok asgari ücretliler varmış falan. öğretmen olmak öyle kolay değil üniversite sınavını kazan,bin bir zorlukla fakülte bitir çok zorlu bir kpss denen sınavdan zeki insanlar arasından en yüksek puanı al.daha sonra kuş uçmaz kervan geçmez yolu beli belli olmayan mahrum yerlere atan.öğrencilerin için üstün fedakarlık yap...
yani şunu diyorum asgari ücret muhabbeti yapılıyor,asgari ücretli olduğunu söyleyenlere,öğretmenlerin 2 ay yattığını söyleyenlere,öğretmenliğin çok kolay olduğunu söyleyenlere şunu soruyorum...
elinizinden kitabınızı imkanınızı alan mı vardı da öğretmen olmadınız?
madem öğretmenlik çok rahat biraz daha az çalışıp öğretmen olsaydınız...

Avatar
kgt 2014-01-22 09:14:54

demekki hizmetli gibi labova temizlerse ehmet bey 6000 tl ister devletten fark bu?

Avatar
celalettin 2014-01-22 08:36:54

Ahmet öğretmen sana hiç yakışmıyor ağzına memuru hizmetliyi birde aşağılar gibi lise mezunu diyorsun 4 yıl fazla okumuşun ama daha öğreneceğin çok şeyler var

Avatar
murat 2014-01-22 08:36:19

öğretmenler zor durumdaysa asgari ücretliler ne yapsın.sorun kazandığın parada değil harcadığın parada.sen 2500 lira maaş al aylık 5000 lira harca geçinemezsin.

Avatar
reisreis 2014-01-22 08:27:22

çalışmayan kendini yenilemeyen öğretmenlerin işi zor haklısınız adam öğretmen bilgisayar bilmiyor öğrencisi öğretmenine ders verir duruma gelmiş sen hala işin zorluğundan bahsediyorsun öğretmen çağdaş zeki kendini sürekli güncelleyen bugün ben çocuklara ne verdim diye kendini sorgulayan ve yazılı sonuçlarına göre bunlar geri zekalı diyen değilde ben bunlara bu kadar vermişim diyebilen ve çevresine örnek olan insandır bence

Avatar
okuyucu 2014-01-22 08:17:31

çocuklarımızı böyle şahsiyetlere emanet ediyoruz işte

Avatar
metin 2014-01-22 08:01:40

Hadi ordan yılda kaç gün çalışıyorsun.

Avatar
46 2014-01-22 07:45:42

gelir ve giderine göre borçlanacaksın,bakıyorumda millet sidik yarıştıryor.herkes en önde ben olayım,benimki daha iyi olsun diyor.kredilerle çok uzun vadede alınan evler ve arabalar insanların başına bela oluyor.

Avatar
Ahmet 2014-01-22 05:25:35

Bende öğretmenim tamam maaşlar diğer memurlara göre düşük çünkü adam lise mezunu bizimle aynı alıyor okuldaki hizmetli bizimle aynı alıyor ama binlerce şükrederiz şikayetim yok öğretmenlerin işi kolay demeyin şimdiki nesil ve sistemle öğretmenin işi zor bir gün derse girin görün ha bana sorarsanız hiç şikayetim yok çok memnunum kutsal bir vazife hiç bir mesleğe değişmem yinede çocuklara hizmetten daha güzel bir meslek mi var arkadaşıda kınamayın Allah yardımcısı olsun zor mesele kim bilir nasıl zorda kalmıştır bilemeyiz psikolojisini

Avatar