Kahramanmaraş'ta çadır kent kurulacak

Başbakan Yardımcısı Atalay Osmaniye, Kahramanmaraş ve Nizip'te de çadırkent kurma kararı aldıklarını söyledi.

Kahramanmaraş'ta çadır kent kurulacak

Başbakan Yardımcısı Atalay Osmaniye, Kahramanmaraş ve Nizip'te de çadırkent kurma kararı aldıklarını söyledi.

25 Temmuz 2012 Çarşamba 10:10
Kahramanmaraş'ta çadır kent kurulacak
Sayıları 40 bini aşan Suriyeli sığınmacıların durumuyla ilgili Başbakanlık Afet Acil Yönetim Merkezi'nde toplantı yapıldı. Toplantıya Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin ve MİT Müsteşarı Hakan Fidan katıldı. Toplantıda hazır bulunan Halep Başkonsolosu Adnan Keçeci, Suriye'deki son durumla ilgili bilgi verdi. Zirvenin ardından açıklama yapan Beşir Atalay, şunları söyledi: YENİ ÇADIRKENTLER “Son günlerde Suriye'den gelen sığınmacı sayısı her gün artıyor. Daha fazla insanın geleceğine yönelik bir görüş var. Osmaniye, Kahramanmaraş ve Nizip'te de çadırkent kurma kararı aldık. İnşallah sorun çözülür ama biz tedbirli olmak durumundayız. Türkiye'ye sığınanların perişan olması bizi üzer. Kamplardaki sorunları da değerlendirdik. Kilis'teki sığınmacıların alışveriş şartları yetersiz kalmıştı. Suyla ilgili sorunlar oldu. Tankerlerle oraya su taşınacak, isteyen su alabilecek. Küçük buzdolapları da dağıtılıyor.” ”˜MEVZİ OLABİLİR' Atalay, “Suriye'deki yönetim boşluğu dolayısıyla Kürtlerin sınıra yakın yerlerde yönetimi ele geçirdiği” iddialarına ilişkin, “Öyle bir şey söz konusu değil. Dışişleri Bakanımız o konuda da bilgi verdi. Bu her yerde mevzi olarak olabilir. Küçük bir yerde öyle bir bayrak olayı olmuş” dedi. Atalay Atalay
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ahmet 2012-08-01 01:24:14

ben mersınde yaşayan bir maraşlıyım.bu bölgede maraş hariç her ili zaten bu adamlar ele geçirmişler mersin diyarbakırdan sonra en büyük pkk yuvası. besle kargayı oysun gözünü. nerde BM nerde batılı ülkeler bir tek yardımsever biz miyiz biz yardım seviyoruz da kimse bizi sevmiyor. dünyada azerbaycandan başka dostu olmayan bir ülkeyiz.şimdi ortadoğudan bir kıvılcım da buraya sıçratmak istiyorlar.uyanık olmalıyız. ayrıca bu hafta şemdinlide kalkışılan halk ayaklanması hayali de hep bu kıvılcımların bir parçası

Avatar
beşir atalayyyyyyyyyyyy 2012-07-30 18:01:39

maraş olaylarını ne çabuk unuttunuz..pkklıları neden içimize sokuyorsunuz neden ıstanbul ankara konya şanlı urfa vs. değilde KAHRAMANMARAŞ soruyorum size başka ulke şehir mi kalmadı başımızdakiler nasıl adamsınız sizzz....

Avatar
Ahmet232 2012-07-30 14:39:14

İnsana insan olarak değer vermek lazım.Bayrak indirmeyi bırakın bebek katili APO'yu yıllarca suriyede barındırmadılarmı.Güya çok yardımsever insanlar olduğumuzu dünyaya göstereckler.Bırakın bunları kendi insanına bak PKK açılımı için kapı kapı dolaşan Beşir ATALAY

Avatar
allah ıslah eylesin.. 2012-07-28 15:46:21

baştaki büyükler siz nasıl buyuksunuz nasıl adamsınız soruyorum sıze beledıye baskanımız guvenıyor ınanıyorduk sızede sız nasıl kabul edıyorsunuz şehrimize pkklıların dolmasını göz yummayın buna maraşımızda aç çok önce onları doyurun besleyin işsiz aç evi barkı olmayan odunu kömuru olmayan dolu once onlara bakın eyyyyyyyyyyy başımızdakiler....

Avatar
TUĞRUL 2012-07-28 13:26:58

BİZİM ATALARIMIZ BAYRAMIZA SAHİP ÇIKMAK İÇİN O KADAR ŞEHİT VERMİŞLER ÇOÇUK YAŞTA ŞAVAŞA GİRMİŞLER AMA BU ŞEREFSİZLER BİZİM BAYRAĞIMIZI YAKTILAR LUTFEN BUNLARI GÖZ ÖNUNE ALALIM VE ÇANAKKALEYİ UNUTMAYALIM KUBİLAY ÇAVUŞ ŞEHİT OLDUĞU İÇİN MENEMENİ YAKIN DİYEN ATAMI ÖZLEDİM
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

Avatar
TUĞRUL 2012-07-28 13:23:19

BER BİR KAHRAMANMARAŞLI OLARAK DOĞRU BULMUYORUM ÇADIR KENTİ ÇUNKU DAHA GEÇEN YIL BENIM ASKERIMI POLİSİMİ ŞEHİT EDEN ŞEREFSİZ PKK LIYA BUNLAR YARDIM ETMEDİ Mİ ŞİMDİ NERDEN BİLİYOSUNUZ BUNLARIM MASUM OLDUKLARINI BELKI PKK BUNLAR DÜNYADA HİÇ BİR ULKE KALMADI TÜRKİYE KABUL EDİYO ÖNCE BİZ KENDİ VATANDAŞLARIMIZA YARDIM EDELİM DİŞARI DA O KADAR YARDIMA IHTIYACI OLAN VARKEN NİYE SURİYE

Avatar
Burası 46 Maraş Ölümüne Savaş ... 2012-07-27 15:27:51

Neden Kahramanmaraş a kuruluyor . Niye İstanbula , Ankara ya , İzmir e vs.. şehirlere nden kurulmuyor ???

Avatar
onur 2012-07-27 11:02:18

Sen yARDIM ET ONLAR SENİN BAYRANI YAKSINLAR KENDİ BAYRAKLARININI ASSINLAR HEY YAVRUM HEYY

Avatar
ERSAN 2012-07-26 21:54:03

Biz Türk Milleti olarak Devletimize karşı bir göz dağı vermezsek olacaklar bu.kimse kimseyi suçlamasın Tüm dünya Buraya yıkılırsada Kimse şaşmasın.Vatan ELden gidiyor..Bu bir dünyanın senaryosu..DİKKAT..

Avatar
samet 2012-07-26 19:12:52

bakıyorum uykunun tadını iyi biliyorsunuz. ama gerçekleri göz önüne almanızı tavsiye ediyorun. yazılarınızda 1938 den sonra türkiyenin üstüne çöken karamsarlığı görüyorum.dediğim gibi ezberden konuşmayalı geniş bir bakış açısına sahip olmalıyız.lütfen önceki yazımı tekrar okuyunuz..

Avatar
gökalp 2012-07-26 18:25:07

Kardeşim Kahramanmaraş'ın sabrını mı ölçmek istiyorlar bunlar? Bu şerefsizler değil mi daha bu hafta şoförümüzü yakan pislikler.Ben şehrime pkk kampı felan is-te-mi-yo-rum.Sonra haber olarak "Maraşlılar kampı bastı" felan yazarsınız bak demedi demeyin.Daha bu iyi günlerimiz.377 km olan suriye sınırını komple pkk ele geçirdi.Yakında daha çok şehit daha çok sızlanma demek.Allah bizi yönetenlere akıl fikir versin de yanlış politikalardan çabuk dönsünler.Allah Ülkemizin ve Milletimizin yardımcısı olsun...

Avatar
kahraman46 2012-07-26 17:15:41


sen ve senin gibi düşünen hayaller/hülyalar peşinde koşanlar yüzünden bu millet neler çekmediki?tarihi tekrar oku. hükümetde aynı hülyalar peşinde geziyor maalesef birde gerçekler vardır bunlarıda görseniz iyi edersiniz.rüya tatlıdır keza uykuda öyle ama uyandığınızda durum çok farklı olacak ozaman kime ne diyebileceksiniz.

Avatar
samet 2012-07-26 15:18:48

yoruncu nazlı, suriyeliler ne yapmış madem siz okunuduz lütfen kaynak gösteriniz. bu işler ezberden konuşmakla olmaz.ayrıca o bayrak indirme olayının genellenmesi yanlıştır. bu davranışlar kamuoyunu yanlış yönlendirmek, Türk halkının suriyelilere olan desteğini azaltmak için yapılan eylemlerdir.lütfen daha geniş bir bakış açısıyla olayları değerlendirelim. teşekkürler..

Avatar
ŞİMALYILDIZI 2012-07-26 09:24:10

biz bu seneryoyu 1990 da ırakın işgali sırasında gördük barzani talabani aşiretleri mensupları 700 bin kişi sıgınmacı olarak türkiyeye girdiler çadır kentler kurdular 3 -4 ay karınlarını doyurduk karınlarını doyurdukta ne oldu sadamı israil ve amerika ingilizlerle devirdikten sonra işte kuzey ırak kürt devletini kurdular pkk aralarında besleyip besleyip üstümüze salıveriyorlar. şimdi kuzey suriye kürt otonom bölgesi kuruluyor resmi kanalar yazmasada diger basın da kuzey ıraktan peşmerge ve pkk lıların suriyenin kuzeyine konuşlandıklarını görüyoruz bu da 2. cephe bu arada israil ve amerika yahudisinde ses seda yok çünkü her plan çizdikleri gibi gidiyor son gülen tam güler sıgınmacı kapmları hayırlı olsun.

Avatar
Nazlı 2012-07-26 08:51:42

Yorumcu samet,suriyenin osmanlıya tarihte neler yaptığını tarih kitaplarında bir okusan ya.Demekki hiç kitap okumamışsınız.Halen Askerimize,polisimize,sivil vatandaşımıza silah sıkan,bayrağımızı yakan ,tır larımızı yakan ve öldürülenlerin onlarcası suriyeli PKK lı teroristler değilmidir? Bu kadar insan yükünü bu millet çekmemelidir. Bu sığınan insanlara Birleşmiş milletlerinde maddi ve manevi desteği olmalıdır.Bu maddi yükün bedelini TC vatandaşına konacak çeşitli vergilerle bizlere yansıtacaklardır. paylaştırılacaktır.

Avatar
samet 2012-07-26 00:09:58

dinimizde ensar ve muhacir anlayışı vardır. İşte bu durumuda böyle değerlendirmeliyiz. müslüman odur ki zorda kalmışa, çaresize yardımcı olur, insanlık da bunu gerektirir. Bazıları yurdumuza sığınanların PKKlı olduğunu veya hırsız olduğunu söylüyor soruyorum deliliniz ne ? gelsin buyursun suriyeli kardeşlerimiz. unutmayalım ki süriyede bir zamanlar bizim vatanımızın bir parçasıydı.

Avatar
fatih 2012-07-25 21:32:17

gelsinler ama burdaki bayragı indirmeye kalkarlarsa sonucuna katlanacaklar burası kahramanmaraş

Avatar
realist 2012-07-25 18:47:37

bu adamdan da bıktım diğerlerinden de iyice saçmalamaya başladılar bizim teröristimiz bize yeter bi de suriyeli teröristleri kaldırmaz bu ülke istemiyoruz hepsi sınırdışı edilsin

Avatar
Mesut 2012-07-25 17:45:26

Böyle işmi olur!! İstemiyoruz biz kimseyi,müslümanlıkda cihad anlayışı yokmu? Gitsin toprakları için savaşsınlar Ugruna canlarını versinler...Çok yazık çokk

Avatar
Mehmet EREN 2012-07-25 17:25:24

Getirelim yerleştirelim biraz rahatlasınlar yarın özerklik isterler

Avatar
Kemal ARSLAN 2012-07-25 17:20:09

Görecez zaman bize bunların sonuçlarınıda gösterecek 1.körfez savaşı sonrasını unutmadık daha.

Avatar
ibrahim 2012-07-25 14:48:26

Sahabe efendilerimiz olsaydı Suriyeli'lere nasıl davranırdı düşünmek lazım.Ben onları istemiyorum demezdi sanırım..

Avatar
önder şen 2012-07-25 14:35:12

herkes kapısına ve penceresine dikkat etsin,hırsızlık olaylarının artacağını düşünüyorum.

Avatar
ALİ 2012-07-25 14:25:08

Kurulmasın kardeşim. istemiyoruz kimseyi burada.. gidin Burmalı soykırıma uğrayan, aç müslüman kardeşlerimizi getirin onlara bakalım.

Avatar
Murat Tüten 2012-07-25 14:00:26

Hayret içindeyim, haberi okurken yüreğim cız etti benin bizim atalarımız bu topraklar uğruna canlarını verip kurtarsınlar biz pkk denen itlere yardım yataklık eden bu insanlara kent kuralım..... Bkın görün bunlar Kahramanmaraş ımıza geldikleri anda neler neler olcak hırsızlık cinayet vs vs artacak..........

Avatar
Öğretmen Bey 2012-07-25 13:49:38

Ben karşıyım arkadaş. Herşeyde olduğu gibi bunun sonunu da hesaplayamadınız. Neymiş efendim yeni çadır kentlermiş. Oldu, her ile birkaç bin tane yerleştirin ki PKK iletişimde zorlanmasın. Karşıyım arkadaş. Sonuna kadar karşıyım. Besle kargayı oysun gözünü diye boşuna dememişler. EYY %75 ciler size sesleniyorum... uykucu şirinler sizi... siz hala uyuyor musunuz? Ninni isteyen var mı aranızda ...?

Avatar
sami 2012-07-25 13:17:56

mübarek günde her toplumu kucaklamalıyız yardım etmeliyiz. Fakat kendi fakirimiz açken başkalarına yardım etmek de ne oluyor? bu ülke fakirden çok ne var siz ne yapmaya çalışıyorsunuz ?

Avatar
Zeliha 2012-07-25 13:12:29

Bizden başka memleket mi kalmadı? Bu Devleti gerçekten anlamıyorum . Siz bu insanlara nasıl güveniyorsunuz da Kahramanmaraş a ÇADIR KENT kuruyorsunuz ??? Bakalım Pkk ya yardım edecekleri zaman ne yapacaksınız ... ! Uyu KAHRAMANMARAŞ Uyu iyi Uykular ....!!!!

Avatar
edem 2012-07-25 12:38:11

İNSANLIKTA BİR YERE KADAR... GEÇENLERDE GÖRDÜK ÇADIRKENTTE OLANLARI, SEN BESLE DOYUR, ONDAN SONRA TALAN ETSİN ORTALIĞI. İNŞALLAH GÜZEL K.MARAŞIMIZIDA PİS ETMEZLER. HİÇ DOĞRU BULMUYORUM HÜKÜMETİN BU SİYASETİNİ...

Avatar
akcan 2012-07-25 12:19:06

önce siz kendi vatandasınıza bakında sonra elin adam larına bakın nasıl bir dewlet ya kendi vatandasın önemli bunu bil gisiyon elaleme bakıyon o kadar ac acıkta insan war su maraşta

Avatar
sami 2012-07-25 12:07:54

yanlış hatırlamıyorsam beşir atalay iç işleri bakanı iken pkk davullu zurnalı hakkariden şov yaparak halay çekerek ülkeye girmişti.

Avatar
ALİ DEMİR 2012-07-25 11:51:14

SAYIN YETKİLİ BÜYÜKLERİM BİZDEN BAŞKA İYİLİK MİSAFİR PERVER ÜLKE KALMADIMI DA BİZ SAHİPLENİYORUZ BU SIGINMACILARI YAP İYİLİGİ YARIN BUL KÖTÜLÜGÜ PKK YA YARDDIM EDERLER YARIN BUNLAR BEN KENDİ ADIMA UYGUN GÖRMÜYORUM VE DEVLETE HAKKIMI HELAL ETMİYORUM ARKADAŞ ŞU MÜBAREK RAMAZAN AYINDA

Avatar
ilker 2012-07-25 11:48:37

eee bir sehirden yüzde 75 oy çıkarsa kurulur çadır şehir alın size maraslılar sonrasındada bağırın zırlayın istemezük diyin akıldan yoksunlar

Avatar
ALP 2012-07-25 11:43:03

BİZE BİR NAZAR OLDU
CUMAMIZ PAZAR OLDU
NE OLDUYSA BİZE
HEP AZAR AZAR OLDU.

DURMAK YOK, UYUMAYA DEVAM

Avatar
KAHRAMAN46 2012-07-25 11:22:53

Elalem Devlet kuruyor
Siz Çadırkent kuruyorsunuz anlamak mümkün değil hiç bir faydası olmayacak beyhude cabalar. Milletin parasına verdiği vergiye yazık...

Avatar
Nazlı 2012-07-25 10:40:20

Bu gelenlerin bir çoğu PKKlı ve yandaşları. Şimdide onlarımı ağırlayacağız.Polisimizi ,askerimizi taşlıyor ,yakıyor yıkıyorlar. Bu yaptığınız işi anlamak mümkün değil.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191