Kahramanmaraş'ta cemaat medyasına destek devam etti

Cemaat mdyasına yapılan operasyonlara yönelik devam eden protestolar ülke genelinde olduğu gibi Kahramanmaraş'ta da devam ediyor. Soğuk havaya rağmen cemaat medyasına destek nöbetlerini adliye önünde sürdüren vatandaşlar desteklerini ve demokrasi talebini ilettiler.

Kahramanmaraş'ta cemaat medyasına destek devam etti

Cemaat mdyasına yapılan operasyonlara yönelik devam eden protestolar ülke genelinde olduğu gibi Kahramanmaraş'ta da devam ediyor. Soğuk havaya rağmen cemaat medyasına destek nöbetlerini adliye önünde sürdüren vatandaşlar desteklerini ve demokrasi talebini ilettiler.

22 Aralık 2014 Pazartesi 16:30
Kahramanmaraş'ta cemaat medyasına destek devam etti
Öğle saatlerinde adliye önünde toplanan vatandaşlar, Hidayet Karaca'nın serbest bırakılmasını istedi. Türk bayrakları ve dövizler taşıyan vatandaşlar, 'özgür basın susturulamaz', 'herkes sussa Zaman susmaz', 'Allah herkese hidayet nasip etsin', pankartları açtı. Daha sonra adliye önündeki merdivenlere oturan vatandaşlar, sesiz bir şekilde Cevşen okuyup musibetlerin defi için dua etti.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
NEYSE NE 2014-12-24 17:05:40

SEN BÖYLE ZANNETMEYE DEVAM ET İSTERSEN. SEN HİÇ BU HAREKETİN MAGDURU OLDUNMU. OLMADIYSAN OLAN BİRİNE BİZİM HEPİMİZ DÜRÜSTÜZ DEME SİTERSEN. ELBETTE DÜRÜST İMANLI DOĞRUYU SAVUNAN PEK ÇOK KİMSEYE SAHİPSİNİZ. AMA YAPININ SÖZÜ GEÇENLERİNİN RESTLERİNİ GÖRMEMİŞSEN BENCE BÖYLE KESİN KONUŞMA DERİM EFENDİ...

Avatar
NEYSE NE 2014-12-24 10:34:30

HİÇ KİMSEYİ HİÇ BİR KONUDA AYIRMADIM ARKADAŞIM.. HER KONUDA BİRİNE BAĞLANIRKEN KÖRÜ KÖRÜNE BAĞLANMAMAK LAZIM DEDİM SADECE... AMA ŞUAN BU PROSTESTO EDEN ARKADAŞLARA DA DİYORUM KEŞKE BİRAZ ARAŞTIRIP ÖYLE TEPKİ VERSEYDİNİZ DİYE...

Avatar
dex 2014-12-23 17:08:06

şunlara cemaat demeyin artık... cemaat falan değil onlar

Avatar
gökhan 2014-12-23 16:09:41

hiç kusura bakma hizmet hareketi parti gibi altı-üstü olan bir yapı değil kimse emir kulu veya patron da değil herkes yalnızca kardeş ve aynı derde talip insanlardan oluşuyor bir yılı askındır binbir turlu tevziratın neticesinde bir seneryo ve iki köşe yazısından örgüt çıkarma gibi bir komedi sergileniyor bu komediyi gercek zanneden echeli cühelalara da sadece gülüyorum:) merak etmeyin ekser çogunluğu üniversite mezunu ve işadamı olan bir hareket doğruyu firasetiyle sezer,sizin uyarılarınıza ihtiyaç yok...

Avatar
Hakan 2014-12-23 16:07:20

NEYSE NE Arkadaş "yani kime körü körüne bağlanmayıp biraz sorgulasanız" diye kime demek istedin Cennet Anadolu'muzun kıymetini bilelim yeter.

Avatar
NEYSE NE 2014-12-23 11:25:32

ALLAH HERKESE DOĞRULARI GÖSTERİR İNŞALLAH... AMA BİRAZCIK UYANIK OLMANIN ZAMANI GELDİ DE GEÇTİDE... KEŞKE KÖRÜ KÖRÜNE BAĞLANMAYIP BİRAZ SORGULASANIZ...

Avatar
OSMAN SERT 2014-12-23 10:35:00

BUNLARIN ÜZERİNDE BU CEMAAT YÜKSELDİ.BUNLAR PİRAMİDİN ALTI.ÜSTÜNÜ TANIMAZLAR VE DOLAYISI İLE ÜSTÜN NE HALT ETTİKLERİNİ DE BİLMEZ SAF İNSANLAR BUNLAR.SADECE BU GÜNLERDE RİSALE VE CEVŞEN AKILLARINA GELİR.RİSALEYİDE SADELEŞTİRİLMİŞ ESERLERDEN OKURLAR.

Avatar
cuma 2014-12-23 09:37:20

sıkıysa pensilvanyadaki efendinizde gelsin de sizinle orada eylem yapsın.. içlerinde elbette halis niyetliler bulunuyor Allah onlara tez zamanda akıl fikir versin..paralleller sadece stv yi izlemeyin ara sıra da diğer kanallara bakın neler olduğunu hakkında bir fikir edinirsiniz..

Avatar
kazım 2014-12-22 21:14:54

bunlar sosyete cemaati bunlar ne yapsalar furuattır

Avatar
ismail 2014-12-22 20:07:52

senin doru dediğin şeyin yanlış olmadığına eminmisin

Avatar
Fatih Yavuz 2014-12-22 17:12:07

Arkadaşlar bu kadar saf olmayalım, biraz araştıralım neler olduğunu araştıralım.

Avatar
Salih 2014-12-22 16:35:31

Bırakın eylemleri de doğruları görün artık milletin kanını emdiniz. Evlatları anadan babadan ayırdınız yeter artık be

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126