Kahramanmaraş'ta feci kaza: 3 polis hayatını kaybetti

Kahramanmaraş'ta meydana gelen trafik kazasında 3 polis memuru hayatını kaybetti.

Kahramanmaraş'ta feci kaza: 3 polis hayatını kaybetti

Kahramanmaraş'ta meydana gelen trafik kazasında 3 polis memuru hayatını kaybetti.

10 Kasım 2010 Çarşamba 11:24
Kahramanmaraş'ta feci kaza: 3 polis hayatını kaybetti
Alınan bilgiye göre kaza, saat 08.30 sıralarında Kahramanmaraş-Adana kara yolu 27. kilometresinde meydana geldi. 3 polis memurunun bulunduğu 46 KP 696 plakalı otomobil, şeridinden çıkarak yolun karşısından gelen Hasan Hüseyin Ö. idaresindeki 02 HR 055 plakalı TIR'ın altına girdi. Meydana gelen feci kazada, Hatay Dörtyol nüfusuna kayıtlı polis memuru Fahri Taşır (26) ile Kahramanmaraş nüfusuna kayıtlı Veli Aktaş (25) ve Şahin Çatalyol olay yerinde hayatını kaybetti. Kazayı yaralanarak atlatan TIR sürücüsü Hasan Hüseyin Ö. ise Türkoğlu Fizik Tedavi Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Kazanın ardından polis ve jandarma, yolun bir şeridini trafiğe kapatırken, olay yeri inceleme ekipleri de araştırma yaptı. Kazayı duyar duymaz olay yerine gelen Kahramanmaraş Emniyet Müdür Yardımcısı Saim Gül ve Bölge Trafik Müdürü Hakan Bıyık da hakkında bilgiler aldı. [URL=http://www.haber46.com/gallerydetails.asp?id=917#]KAHRAMANMARAŞ-ADANA KARA YOLUNDA KARŞI ŞERİTTEN GELEN TIR'A ÇARPAN OTOMOBİLDE BULUNAN 3 POLİS MEMURU FECİ ŞEKİLDE CAN VERDİ / FOTOGALERİ [/URL] Hayatını kaybeden polis memurlarının İstanbul Emniyet Müdürlüğü bünyesinde görev yaptıkları bilgisine ulaşılırken, tatil için Kahramanmaraş'a geldikleri öne sürüldü. Kazayla ilgili başlatılan geniş çaplı soruşturma devam ediyor.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Abdulcelil YILMAZ 2010-11-12 08:55:31

Allah'ım içi yanan bütün sevdiklerine sabır versin. bizde üzülüyoruz ama ateş düştüğü yeri yakar. Mekanları cennet olsun.

Avatar
gökhan kızıltaş 2010-11-11 22:47:29

allah ailelerine sabırlar versin mekanları cennet olsun

Avatar
sinan 2010-11-11 18:04:16

allah ailelerine yar ve yardımcı olsun,,allah rahmet eylesin

Avatar
irfan sönmez 2010-11-11 16:44:23

allah ailelerine sabırlar versin mekanları cennet olsun

Avatar
kadir 2010-11-11 16:13:51

allah rahmet eylesin cok yazık :(

Avatar
kadir kaya 2010-11-11 14:17:47

allah rahmet eylesin gercekten tüm kahramanmaraş ın yüreği kan ağlıyor.mekanınız cennet olsun yakınlarına baş sağlığı dilerim.

Avatar
FATİH KÖSE 2010-11-11 10:28:37

Allah mekanlarını cennet eylesin yakınlarının ve k.maraşın başı sağolsun

Avatar
MUSTAFA 2010-11-11 09:56:05

ALLAH ailesine sabır versin mekanları cennet olsun şehitlerimizin

Avatar
Ali EREN 2010-11-11 09:00:33

Değerli meslektaşlarıma Allah cc rahmet kederli ailelerine sabır diliyorum .

Avatar
MEHMET KIZILTAŞ 2010-11-11 08:33:41

Bu yigit ve mert kardeşlerime allah c.c cennet kapılarını açsın inşallah

Avatar
mustafa 2010-11-10 23:08:16

ALLAH ailesine sabır versin mekanları cennet olsun şehitlerimizin

Avatar
ahmet erık 2010-11-10 22:22:47

Allah rahmet eylesın
saygın ve durust akbas aılesıne allah sabır ve selamet versın tum akbas aılesının bası sağ olsun dıger polıs kardeslerımın de aılelerıne bas saglıgı dılıyor allahdan sabır ve rahmet dılıyorum
tum
döngele kasabasının bası sağ olsun

Avatar
MENDERES GÜLÇİN 2010-11-10 21:37:02

POLİSLERİMİZİ ALLAH RAHMET ETSİN,ALLAH ailelerinede sabırlar ihsan eylesin.

Avatar
serdar 2010-11-10 20:14:55

allah rahmet eylesın aslanlarımıza,şehitlerimize.ailelerine yüce allahtan sabr diliyorum.mekanınız cennet olsun koçlar.

Avatar
SERKAN 2010-11-10 19:52:36

ALLAH RAHMET EYLESİN YAKINLARINA BAŞ SAĞLIĞI DİLEİRM

Avatar
Huzur-î Mâhşer 2010-11-10 18:31:01

Yazik, Istanbul'dan Bayram Tatili icin Memleketine Dönmek isterken, tam Menzile az kaldi derken Ölüme gittiler. Allah'in biz Aciz kullara yazdigi Kader iste. Kaderimizde ne varsa, birgün böyle herseyin olmasiyla olacaktir. Kardeslere Allah'tan rahmet ve Ailelerine sabirlar diliyorum.

Avatar
yıldız 2010-11-10 18:00:10

ALLAH RAHMET EYLESİN ASLAN DEVRELERİM.................

Avatar