Kahramanmaraş'ta feci trafik kazası

Kahramanmaraş'ta Ağcalı yolunda feci bir trafik kazası meydana geldi.

Kahramanmaraş'ta feci trafik kazası

Kahramanmaraş'ta Ağcalı yolunda feci bir trafik kazası meydana geldi.

02 Aralık 2013 Pazartesi 09:14
Kahramanmaraş'ta feci trafik kazası
Kahramanmaraş'ta Ağcalı yolunda meydana gelen trafik kazasında bir kişi yaralandı.

Alınan bilgiye göre sabah saatlerinde Ağcalı Yolu'ndan Kayseri Yolu'na inerken 600 metre yukarıda bir bayan sürücünün kullandığı aracı bir başka araç sıkıştırdı.

Kontrolü kaybeden sürücünün kullandığı araç takla atarak devrildi. Kazada bayan sürücü yaralanırken araçta büyük hasar meydana geldi.

Bayan sürücünün hayati tehlikesinin olmadığı öğrenildi.

Haber ve Fotoğraflar: Muharrem DİLİPAK
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ss 2013-12-10 12:22:58

kaza yapan arkadaşa çok geçmiş olsun diyorum .

Avatar
Kaya 2013-12-05 09:16:20

Vallahi brav yanlışı savunan insanlar oldukça daha çok kazalar olur



Avatar
KAYA 2013-12-03 09:17:31

Normalde yolların düz ve geniş olması aynı zamanda hız limiti konulması gerekir ama bizde yollar Ali nin Tarlası velinin arsası derken yılan eğrisi gibi olur sonrada kaza deriz aslında bunlar cinayet Abdulhamithan caminin oradan gelirken kaç kişi uçtu malum yol tamamet S çiziyor
Avrupada olsa belediye bu kazalara çok büyük tazminatlar öder

Avatar
burak 2013-12-02 22:31:44

ne cahil yorumlar böyle ya.yazık böyle adamlarla aynı havayı soluyorum. bir gün seninde başına gelsin de o zamanda böyle söyleyebilecek misin acaba cahil ??

Avatar
burak 2013-12-02 22:29:43

hadi be ordan..mal gibi yol yapmış belediye kaza olması çok normal.bir istanbul ankaraya git gör yolları..

Avatar
NEWBERTİZ 2013-12-02 19:59:19

Şu resimleri daha fazla çekseniz ayrıntılı bir şekilde güzel olacaktır ....

Avatar
error 2013-12-02 16:30:01

sen çok biliyon herhalde.

Avatar
mustafa 2013-12-02 14:59:41

büyük lokma ye ama büyük konuşma derim... düz yolda kaza yapan onlarca insan var bunlar hep bir anlık dalgınlık acemilik değil...

Avatar
halil46 2013-12-02 12:53:09

belediye sakın oraya tümsek filan koymasın maraşın her yeri tümsek oldu arabalarda hayır kalmadı ferhat kardeşimin dediği gibi belediye sulamaları düzgün yapmıyor, yağan yağmuru tahliye edecek bir sistemleri yok bir damla su düşse millet kaza yapıyor

Avatar
vural 2013-12-02 11:31:19

Bu yolu kim projelendirip vadinin içinden yapmak yerine dağın tepesinde aşağı indirmişse her gün anıyor bolca kulaklarını çınlatıyorum.bu çağda maraşın merkezinde rant için hala çizilen proje değiştirilebiliyorsa bu topluma saygısızlıktır insafsızlıktır ayıptır.Kazaların asıl sebebi rantiyecilerdir.kazazedelerin bedduası onları iflah etmeyecektir.yanlıştan dönüllüp yol vadinin içine indirilmelidir.ayıp yüzyıllar boyu devam edemez etmemelidir.

Avatar
ahmet ahmet 2013-12-02 11:00:32