Kahramanmaraş'ta görev yapan öğretmen Sibel Çakmak trafik kazasında hayatını kaybetti

Kahramanmaraş eğitim camiası Sibel Çakmak isimli bayan öğretmenin trafik kazasında hayatını kaybetmesinin acısını yaşıyor. Konya'dan dönüşte Osmaniye'nin Düziçi ilçesi yakınlarında geçirdiği trafik kazasında hayatını kaybeden Matematik Öğretmeni Sibel Çakmak Kahramanmaraş'ta eğitim camiasını ve öğrencilerini yasa boğdu.

Kahramanmaraş'ta görev yapan öğretmen Sibel Çakmak trafik kazasında hayatını kaybetti

Kahramanmaraş eğitim camiası Sibel Çakmak isimli bayan öğretmenin trafik kazasında hayatını kaybetmesinin acısını yaşıyor. Konya'dan dönüşte Osmaniye'nin Düziçi ilçesi yakınlarında geçirdiği trafik kazasında hayatını kaybeden Matematik Öğretmeni Sibel Çakmak Kahramanmaraş'ta eğitim camiasını ve öğrencilerini yasa boğdu.

29 Ocak 2016 Cuma 00:06
Kahramanmaraş'ta görev yapan öğretmen Sibel Çakmak trafik kazasında hayatını kaybetti

Kahramanmaraş  Dulkadiroğlu ilçesi Kahramanmaraş Kız İmam Hatip Anadolu Lisesinde Matematik öğretmeni olarak görev yapan Sibel Çakmak geçirdiği trafik kazası sonucu hayatını kaybetti.


Okulların sömestri tatiline girmesi nedeniyle Konya iline giden öğretmen Sibel Çakmak Konya'dan Kahramanmaraş'a gelirken geçirdiği trafik kazası sonucu hayatını kaybetti.

Aynı zamanda Necip Fazıl Şehir Hastanesi Yörük Selim ek binasında görevli göz doktoru Mehmet Çakmak’ın da eşi olan Kız İmam Hatip Anadolu Lisesinde Matematik öğretmeni Sibel Çakmak’ın Konya dönüşü kendi kullandığı otomobili ile Düziçi civarında kaza yaptığı ve hakkın rahmetine kavuştuğu öğrenildi.

Haber46 olarak merhum öğretmenimize Allah'tan rahmet, yakınlarına başsağlığı diliyoruz...
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 29.01.2016 00:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yigeni Mehmet 2016-08-21 22:34:17

Sen benim icin onca yollari fethettin geldin ben sana gelemedim insAllahbende sana gelir beraber gideriz peygamberimizin. Yaninda sirat koprusunden kosarak geceriz

Avatar
ayşe nedirli 2016-07-29 16:16:15

Allah rahmet eylesin. Kardeşimin öğretmeniydi, çok iyi bir öğretmen idi. Mekanı cennet olsun inşAllah. Allah 'ım sizden razı olsun dualarımız hep sizinle. ve gerçekten sibel hocamız islamı derinden yaşıyordu. Eminim ki Allah 'ın sevdiği kulu. Hocam biz sizi hiç unutmayacağız...

Avatar
saadet nedirli 2016-07-21 23:27:16

Mekanınız cennet olsun hocamm...

Avatar
Fatma nuran AKBAYIR 2016-03-26 13:02:36

canım hocam sizi çokkkkk seviyorum inşAllah peygamber efendimize komşu olursunuz siz dünyanın en iyi öğretmen işiniz siz hala bizlerin kalbinde yaşıyorsunuz sizin sayenizde bizler namazımıza başlamıştık bize bu maneviyatı tatırdınız için size minnettarım . sizi 9m sınıfı olarak çok seviyoruz .

Avatar
Zeynep Begüm 2016-02-08 18:01:48

Okulumuzda çok iyi bir öğretmenimizdi duydum çok üzüldüm kendisine Allah'tan rahmet diliyorum.

Avatar
Nimet ündemir keş 2016-02-03 17:19:35

Köyde çocuklukdan arkadaşım ve komşumuzdu ,Allah rahmet eylesin .Cemalini görmeyi nasib etsin...

Avatar
ebru 2016-02-02 16:17:26

ögretmenim mekanınız cennet olsun özlicez sizi

Avatar
Zehra E 2016-02-01 18:58:14

Canım arkadaşım. Ne diyeyim ki... Sibel deyince aklıma Allah'ın adı peygamber efendimizin adı anılınca, onların aşkıyla ağlayan maneviyat dolu sen geliyorsun. Tek istediğin islamı güzel yaşamak, anlamak, anlatmaktı. Urfa'da geçirdiğimiz günleri unutamıyorum. Her günümüz birlikte geçmişti. Sen güzel ahlakı temsil eden biriydin. Gittiğin yerin neresi olduğundan en ufak bir şüphem yok. Allah'ı cc o kadar çok seviyordun ki kavuştun... Arkanda seni seven sana dua eden binlerce kişi bıraktın. Sana söylemiştim yine söylüyorum. O zaman gülerdik ama şimdi söylerken gülmüyorum. Seni seviyorum. Rabbim rahmet etsin. Rabbim bıraktığın melek evlatlarına ailene ve bizlere sabır versin.

Avatar
Ablası FATMA 2016-02-01 01:16:03

Güzel kardeşim melkamın cennet olsun hakını helalet sen benim dert ortagımdın Allah aşkıyla yandın Allahda bizden seni aldı dayanmak zor ama senin senin sesin kulagıma geliyor aglama sısuyorum inşAllah senin bana ögrettiklerinle senin kadar oşmasada yaşarim sana karşı yapılacak nevarsa Allahta bana boynumun borcu olarak yaptırsın inşAllah

Avatar
Hatice Uzun 2016-01-30 23:40:17

Öğretmenimdi Allah Rahmet Eylesin

Avatar
Seyma 2016-01-30 14:41:52

Sibel ablam

Avatar
Hatice karaokur 2016-01-30 13:50:35

Sevgili can dostumdu Allahimin sevgili kuluydu artik rabbisine kavuştu ne mutlu inşAllah istediği gibi bir yerdedir Rabbim cennette cemaliyle karşilasin inşAllah peygamber efendimize komşu eylesin nurlarda yatsın kabri cennetten bir bahçe olsun Sevgiligüzel dostum Allahım rahmet etsin

Avatar
Ayse Duysak Aydin 2016-01-29 23:08:31

Cocukluk arkadasim Allah rahmet eylesin, mekani cennet olsun.

Avatar
Hasan ALTUN 2016-01-29 20:15:47

Allah rahmet eylesin kalanlara sabırlar versin

Avatar
Ayperi Tüfekci 2016-01-29 15:29:03

Allah aşkı ile doluydu arkadaşım dert ortağım ahiretliğim sesini duymadan ne yaparım ben

Avatar
Nuri. 2016-01-29 14:49:04

Allah rahmet eylesin cocyklarina sabir versin rabbim yakinen tanudim bir aileydin cok yzgunuz egitim cagmuasininda basi saolsun

Avatar
Ali celal 2016-01-29 10:53:03

ALLAH Rahmet eylesin. Mekanın cennet olsun

Avatar
erdem 2016-01-29 09:42:15

hem öğretmenim hemde akrabam dı babası Allah sabır versin..

Avatar
Durdu Mehmet 2016-01-29 00:36:01

Allah rahmet eylesin. Geride kalanlara Allah sabır versin. Eğitim camiasının başı sağolsun.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126