Kahramanmaraş'ta iki otomobil kafa kafaya çarpıştı: 6 yaralı

Kahramanmaraş'ta iki otomobilin kafa kafaya çarpışması sonucu meydana gelen trafik kazasında 6 kişi yaralandı.

Kahramanmaraş'ta iki otomobil kafa kafaya çarpıştı: 6 yaralı

Kahramanmaraş'ta iki otomobilin kafa kafaya çarpışması sonucu meydana gelen trafik kazasında 6 kişi yaralandı.

13 Ocak 2011 Perşembe 23:24
Kahramanmaraş'ta iki otomobil kafa kafaya çarpıştı: 6 yaralı

Edinilen bilgiye göre kaza, saat 19.00 sıralarında Kahramanmaraş-Kayseri yolu 2. kilometresinde meydana geldi. Yol çalışması nedeniyle ulaşımın tek şeritten sağlandığı yolda, Kayseri istikametine seyreden Mehmet Karasu (47) idaresindeki 46 LZ 663 plakalı otomobil karşıdan gelen Ali Demir (30) idaresindeki 46 FE 599 idaresindeki otomobille kafa kafaya çarpıştı. Kazada sürücü Karasu ile birlikte otomobilde bulunan Mehmet (36), Fatma (35) ve Ayşe Karasu (51) yaralandı. Diğer otomobilde yer alan sürücü Ali Demir ve yanında bulunan Elif Demir (66) ise araçta sıkıştı. Ali ve Elif Demir itfaiyenin yoğun çalışmalarının ardından sıkıştıkları otomobilden çıkartıldı. Yaralılar, ambulansla Kahramanmaraş Devlet Hastanesi ve Yenişehir Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Kaza nedeniyle trafiğe kapanan yol, olay yerine gelen ekiplerin trafiği kontrol altına alması ve hurdaya dönen otomobillerin çekilmesinin ardından tekrar ulaşıma açıldı. Kazayla ilgili soruşturma sürüyor. İHA [URL=http://www.haber46.com/gallerydetails.asp?id=973#]ARAÇ İÇERİSİNDE SIKIŞAN İKİ KİŞİYİ İTFAİYE EKİPLERİ KURTARDI[/URL] HABER46'NIN NOTU: Geçtiğimiz günlerde aynı karayolunun bu defa 6. kilometresinde iki kamyon kafa kafaya çarpışmış ve bu trafik kazasında 4 kişi ölmüştü. Okuyucularımız onlarca yorum yapmış ve kazanın yoldan kaynaklandığını ve yeni kazaların olabileceğini yazmışlardı. Uyarılar dikkate alınmadı. Haber46 yetkilileri bir an önce tedbir almaya ve sorumlular hakkında gerekli işlemleri yapmaya davet ediyor. İLGİLİ HABER: [URL=http://www.haber46.com/-haber-10099-Kahramanmara%C5%9F-ta-iki-kamyon-kafa-kafaya-%C3%A7arp%C4%B1%C5%9Ft%C4%B1-4-%C3%B6l%C3%BC-haberi.htm#]Kahramanmaraş'ta iki kamyon kafa kafaya çarpıştı: 4 ölü Haberine Gitmek için Tıklayınız[/URL]

Yükleniyor...
Anahtar Kelimeler:
Karasu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kaya 2011-01-15 21:28:57

Hatırlarsanız daha öncede aynı şeyleri dile getirmiştik tek şeritten iki araç zor geçiyor birde şehirler arasının yolu olması dolayısı ile halkımızda süratli giriyorlar yola al sana kaza kaçınılmaz trfik polisleri veya kara yolları ekipleri en azından yol tanmamlana kadar nöbet tutamazlarmı acaba

Avatar
MURAT YURURDURMAZ 2011-01-15 14:57:01

TCK k.maraş şube sınırları ve sorumlulk alanı içindeki k.maraş-kayseri yolunu..niye yol yapım çalışmasınan dolayı tek şeridini ikiye bölünmüş olarak trafiğe verdikleri halde..,banket aralarına plastik reflektörlü ayıraçları daha sık ..
neden koymazlar'ki..???
---
efendim yapmaktayız'da;
tır geçişi çok yoğun olduğundan kırılmkata-kaybolmaktadır..
dendiğini duyar gibiyim..!!
iy'de..
YENİLE CANIM..!!
İŞİN'NE..???
YOL YAPIMI'NI üstlenen anayüklenicinin alt taşerono..;
gül inşşatı biaraz sıkıştır..
klavuzlu ceyhan köprüsünden araç muayene istasyonuna kadar olan kısmı yaptılar-yapmkatalar..
ha gayret..
madalyalı kavşağa az kaldı..
bitirn2de trafik rahatlasın be kardeşim..!!!!
peki..
bu yolun kontrol sorumlusu..;
sayın AHMET ESKALENE BEYEFENDİ..
KENDİ İÇ ÖZELEŞTİRSİNİ'DE YAPIYORMUDUR ACABA..!!!!
......
O YAOLU KULLANAN SÜRÜCÜLERİMİZİN'DE;
HATALI SOLLAMA YAPMAMALARINI,
TRAFİKTE SEYİR HALİNDE
SABIRLI VE KURALLARA UYMLARINI RİCA ETMEKTEYİM...
İNŞALLAH BİR DAHA KAZALAR YAŞANMAZ..

selamlar..sevgiler..saygılar..

Avatar
alparslan 2011-01-15 11:10:43

kış aylarında dökülen asfalt sizce ne kadar sağlıklıdır yada ne kadar ömrü vardır...zaten dünyanın en kalitesiz asfaltını kullanıyoruz birde kışın ortasında yapılınca ömrü hiç olmuyor...bu teşeron firmaların bu ülkeyi böyle soymalarına lütfen izin vermeyin!

Avatar
HASAN NADİR SUNA 2011-01-14 23:40:06

YOL TEK ŞERİDE DÜŞÜRÜLMÜŞ VE NORMAL ŞERİDİNDEN GELEN BİR İNSAN ORTADA BİR İŞARET FALAN DA OLMAYINCA BİR MÜDDET SONRA ÇİFT YOL HİSSİNE KAPILIYOR VE KAZALAR GELİYORUM DİYOR. BU DURUM NEREDEYSE NARLIYA KADAR DEVAM EDİYOR. YOLUN ORTASINA ÜÇGEN LEVHALAR VEYA ŞERİT ÇEKİLMEZSE DAHA ÇOK KAZA MEYDANA GELECEK... SORUMLU TAMAMEN YOL ÇALIŞMASI YAPAN KURUMLARIN VEBALİNDE. KATİL ARIYORSANIZ İŞARETLENDİRMEYİ YETERSİZ YAPAN KURUMLAR... BU YETKİLİLER KESİNLİKLE CEZALANDIRILMALI...

Avatar
fatih 2011-01-14 16:33:43

LANET OLSUN BU KIŞ GÜNÜNDE MİLLET CANINDAN OLUYOR BU İKİ OLDU BU GİDİŞLE DAHA ÇOK KAZA OLACAK BU YETKİLİLER NEREDE????

Avatar
garib maraşlı 2011-01-14 16:06:09

Allah sakladı.yaralılara acil şifalar dilerim.yetkililer artık sesimizi duysada şu maraşın yollarını bir şeye benzetseler.tüm yollar langir lingir üstelik çok yerde tedbirsiz uzun süren çalışmalar

Avatar
nihat 2011-01-14 14:32:49

nerede bu devlet nerede bu millet bizler bu kafa ile ğeldik bu kafa ilede daha coook ğideriz

Avatar
mert askan 2011-01-14 13:10:06

Gerçekten benim tırdığım bir yer. Organize girişi bir yandan, yolun tek şerit olması bir yandan, yolun nereden başlayıp nerde bittiği belirsiz olan bir ucube yol. Yetkililer derhal harekete geçmeli

Avatar
MARAŞLI 2011-01-14 12:35:53

SAYIN BAŞKANIMIZ POYRAZA TEŞEKKÜR EDERİZ K.MARAŞ YOLLARINDA BÜYÜK EMEĞİ VAR. :)

Avatar
colakali 2011-01-14 11:05:12

Büyükşehir olacağız ya...
İlde bulunan tüm müdürlükler bunun için vargüçleriyle çalışıyorlar.Vatandaş kimin umurunda... Hizmet kimin umurunda... Aynen devam,durmak yok...

Avatar
mehmet 2011-01-14 10:59:31

ölümlerin göz göre olması cok acı.yetkılılerı acılen onlem almaya davet edıyoruz.yoksa allah korusun daha cok canlar yanacak ve...

Avatar
barman46 2011-01-14 10:34:28

bende bir insanım insanlarımızın bu kadar hayatı ucuz olmamalı ve kayseri yolu tek şerit çalışyor ama karşı şerit yaklaşık 3 km lik hiç birşey yapılmadığı halde boş duruyor bu kazalarda yol yapan şirket veya karayolları suçludur insan hayatına hiç önem verilmiyor tüekiyemizde ben kınıyotum insanlarımız ölmesin!!!!!!!!!!

Avatar
öğretmen 2011-01-14 08:44:03

Meşhur hikaye deveye sormuşlar boynun niye eğri diye.deve demiş nerem doğru ki?Allah rızası için şu Dönüklü (Fatih Bld.)yolunu bir görün.Hergün kelle koltukta gidip geliyoruz.Yarın Allah razı olsun diyeceğinize bugün bir taş koyun.Garip memleket Kahramanmaraş.

Avatar
ahmet 2011-01-14 06:16:48

her gün üniversiteye giderken aynı sıkıntıyı bizde yaşıyoruz.hiçbir dolmuş şoförüde dikkat atmiyor buna.tek şeritli yolda sollama yapıkıyor.akıl almaz iş bu.1 dakika için insan hayatı tehlikeye atılıyor.lütfen arttık önlem alınsın.

Avatar
HASANALİ 2011-01-14 03:40:45

hatta aşağı yukarı hergün o yolu kullanan biri olarak 3ay dan beri tek şerit olarak kulanılan yolda ilk kaza olduğu gün yolun belirli bir kısmını 3 aydan sonra dubalarla ayırmışlardı ve halen bir güvenlik önlemi yok denecek durumda

Avatar
yorumcu 2011-01-14 02:36:07

aylardır bir yolu bitiremediler küçük büyük kazalar oluyor yolda özellikler kayseri yönüne giderken boğaziçi evleri yol ayrımında çok sıkıntı çekiyoruz

Avatar
oguz46 2011-01-14 00:47:45

Bu gün aynı yolda ben de kaza yapıyordum.Şehirler arası yolda uyarıcı levha o kadar azki bizim köyün yolunda dahi daha fazla işaret levhası var.Talihsiz Maraşım bu idarecilerle daha çooook unutulmuşluklar şehri olacak.Güya büyükşehir olacakmışız.Vayyy beee.

Avatar
mehmet gezer 2011-01-14 00:26:19

maras antep duble yolunda da çalısma 2 ayı geçti, burasıda oyle olacaha benziyor, bari antep yolunu önce bitirseydinizde kayseri yoluna oyle baslasaydınız. yakında burayı bitirmeden adana yolunada baslarsınız, yol çalısmalarına biraz hız lütfen, daha fazla kaza istemiyoruz

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191