Kahramanmaraş'ta okul müdürünün intihar şüphesi

Karacasu Vali Saim Çotur Yatılı İlköğretim Bölge Okulu Müdürü Cuma Bağrıaçık'ın (57), oturduğu apartmanın 9. katından atlayarak intihar ettiği öne sürüldü.

Kahramanmaraş'ta okul müdürünün intihar şüphesi

Karacasu Vali Saim Çotur Yatılı İlköğretim Bölge Okulu Müdürü Cuma Bağrıaçık'ın (57), oturduğu apartmanın 9. katından atlayarak intihar ettiği öne sürüldü.

03 Haziran 2012 Pazar 17:25
Kahramanmaraş'ta okul müdürünün intihar şüphesi
AA)İddiaya göre, Doğukent Mahallesi Doğukent Konutları'nda Cuma Bağrıaçık, ailesiyle pikniğe gitmek üzere evden ayrıldı. Bağrıaçık, bir süre sonra bir şey unuttuğunu belirtip evine geri döndü. Eşinin uzun süre evden çıkmamasından şüphelenen Emine Bağrıaçık, asansörle eve çıkarken, Cuma Bağrıaçık apartmanın 9. katının merdiven penceresinden kendisini boşluğa bıraktı. Beton zemine düşen Bağrıaçık, 112 Acil Sağlık ekipleri tarafından Necip Fazıl Şehir Hastanesi'ne kaldırıldı. Bağrıaçık, tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. İl Milli Eğitim Müdürü Mesut Alkan da Necip Fazıl Şehir Devlet Hastanesi'ne gelerek, bilgi aldı. Alkan, AA muhabirine yaptığı açıklamada, olayın çok yönlü araştırıldığını, intihar şüphesinin ağırlık kazandığını söyledi. Alkan, şöyle konuştu: ''Sabah saatlerinde ailesiyle piknik yapmak için evden çıkarken bir şey unuttuğunu söyleyerek oturduğu apartmanın 9. katından atlayarak hayatını kaybeden okul müdürümüzün acısını yaşıyoruz. Ailesiyle olan irtibatımız devam ediyor. İlk bilgilere göre, olayın bir intihar olduğu şüphesi ağırlık kazanıyor. Ailesinden psikolojik sorunlarının olduğunu öğrendik. Polisimizin çalışmaları devam ediyor. Ailesinin ve eğitim camiasının başı sağ olsun. Üzüntümüz büyük.'' Polis, olayla ilgili soruşturmayı sürdürüyor.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
LEVENT 2012-06-06 07:14:50

ALLAHTAN RAHMET,AİLESİNE BAŞSAĞLIĞI DİLİYORUM.

Avatar
afgan 2012-06-04 21:57:11

çok şüpheli demekten kendimi alamıyorum....

Avatar
Orhan YILDIRIM 2012-06-04 19:52:40

Ebedi aleme irtihal eden kardeşimize Allah Rahmet eylesin. Mekanı Cennet olsun.

Avatar
Ahmet PURKAYA 2012-06-04 17:00:49

Rahmetli Cuma Hocama Allahtan Rahmet KederliAilesine Sabır Dilerim Mekanı Cennet Olsun

Avatar
Mustafa DÜŞÜNGÜLÜ 2012-06-04 16:45:18

ALLAH RAHMET EYLESİN.KEDERLİ AİLESİNE SABIRLAR DİLİYORUM.

Avatar
Ahmet K. 2012-06-04 16:29:31

Zor mesele gardaş zor. Allah yardım eylesin..

Avatar
Ökkeş AYCİL 2012-06-04 13:45:10

Allah rahmet eylesin. Ailesine sabır ve metanet dilerim

Avatar
hasan 2012-06-04 13:37:35

Sayin cuma hocamiza allah (©©) den gani gani rabmet diliyorum hem benim ilkögretmenim hemde ilica beldemize eğitimleri ile vizyon çizmiştir hayatta ilkler unutulmaz ailesine ve tüm sevdiklerine başsagligi diliyorum eğitim camiasinin başi sağ olsun

Avatar
sedat 2012-06-04 12:56:59

allah ailesine yardım etsin

Avatar
İSA ÇETİN 2012-06-04 12:26:13

cuma hocaya Allah'tan rahmet, yakınlarına ve sevenlerine baş sağlığı diliyorum. mekanı Cennet olsun.

Avatar
Mevlüt KAYAALP 2012-06-04 11:14:26

Beraber çalışmasakta çok sevdiğimiz bir abimizdi.Duyunca şok oldum ve hala inanamıyorum.Tüm aileye başsağlığı diler,kalanlara sağlık ve sabır dilerim.Allah rahmet eylesin.

Avatar
ERDAL ŞAHİN 2012-06-04 10:13:39

Cuma Bey'i ta 1999 ılcadan beri tanırım.Dürüst, efendi,gayretli bir arkadaşımızdı. Şehir merkezine gelmek için çok uğraştı. Sonunda geldi ama gün yüzü görmeden bu hayata veda etti. Ölümü bizi çok üzdü. Keşke dertlerini bize anlatsaydı, kendisine yardımcı olsaydık. Ne çıkmazlara girdi kim bilir? Ölümü eğitim camiamızı çok üzmüştür.Allahım affetsin.Rahmetini esirgemesin.

Avatar
şule yeşil 2012-06-04 10:12:30

seni kimler kırdı, kimler incitti de kırıldın bu kadar, taşıyamadın yüklerini...Oysa sen ne cesurdun...kimseden korkmadın ölümden bile...Herkesin koltuk kaygısıyla neler yaptığı dönemde bile bizi başörtülü çalıştırma cesaretini gösterek örnek olmuştun sen zaten herkese...seni eleştirenlerden çok daha imanlı olduğuna adım kadar eminim...kimseyi kırdığını incittiğini görmedim...sadece bir kez kırdın hepimizi o da şimdi...

Avatar
mustafa akbaş 2012-06-04 08:40:24

beraber 1 sene çalışmak nasip oldu.sevgiyle saygıyla bir ömür boyu anmaya devam edeceğim...

Avatar
YAVUZ T. 2012-06-04 08:26:18

Allah mekanını cennet eylesin.

Avatar
ABDURAHİM KÖLEOĞLU 2012-06-04 08:19:56

CUMA HOCAMA ALLAH'TAN RAHMET AİLESİNE BAŞ SAĞLIĞI DİLERİM.

Avatar
Eğitimci 2012-06-03 23:51:05

Yapmamalıydın be Cuma hocam.Yaşayacağın güzel günler göreceğin çok günler vardı.Sana yakıştıramadım inan ki.İçinde yaşadığın sıkıntıların nedir bilemiyorum ama başedememişsin belli ki.Senden genç öğretmenlere böyle mi örnek oldun.MEKANIN CENNET OLSUN.

Avatar
ejder topak 2012-06-03 22:34:11

cuma arkadaşımıza allahtan rahmet tüm dost ve akrabalarına baş sağlığı dilerim.mekanı cennet olsun

Avatar