Kahramanmaraş'ta trafik kazası: 1 ölü, 8 yaralı

Kahramanmaraş'ta iki otomobilin çarpışması sonucu 1 kişi öldü, 8 kişi yaralandı.

Kahramanmaraş'ta trafik kazası: 1 ölü, 8 yaralı

Kahramanmaraş'ta iki otomobilin çarpışması sonucu 1 kişi öldü, 8 kişi yaralandı.

16 Ocak 2011 Pazar 16:24
Kahramanmaraş'ta trafik kazası: 1 ölü, 8 yaralı
Alınan bilgiye göre kaza, Kahramanmaraş-Kayseri yolu Kılavuzlu Köprüsü üzerinde meydana geldi. Yol çalışması nedeniyle ulaşımın tek şeritten sağlandığı köprüde Kayseri istikametine seyreden Ökkeş Sever (32) idaresindeki 46 HV 624 plakalı otomobil, karşı yönden gelen İdris Kenger (23) idaresindeki 46 F 2277 plakalı otomobille kafa kafaya çarpıştı. Kazada ailesi ile piknikten döndüğü öğrenilen Ökkeş Sever olay yerinde hayatını kaybederken, araçlarda bulunan Yahya Ceviz (38), Halime Durmaz (37), Ayşe Çayır (30), Furkan Durmaz (12), Metehan Çayır (7), Şenay Çayır (11), Kubilay Çayır (4) ve Büşra Yaşar (21) yaralandı. Yararlılar olay yerine gelen sağlık ekipleri ve yoldan geçen araçlarla Kahramanmaraş Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Kaza nedeniyle köprü bir süre trafiğe kapatıldı. Hurdaya dönen araç içerisinde sıkışan sürücü, olay yerine gelen itfaiye ekiplerinin uzun uğraşları sonucu sıkıştığı yerden çıkarılabildi. Kazayı fark edemeyen araçların da köprü demiri ve bazı araçlara çarpması sonucu hasarlar meydana geldi. Kazayla ilgili soruşturma sürüyor.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
isa sever 2013-01-26 23:06:01

tam iki yıl oldu abim öleli ve nice kazalar oluyor hala sorum lular cezalandırılmadı yazıklar olsun madalyalı şehire buradan yetkililere şunu söylemek istiyorum 7.yaşındaki cennet ve 4.yaşındaki dilara büyüdüğüm zaman savcı olucam ve babamın ölümüne sebep olanlardan hesap soracam diyor. ökkeş sever'e allah'tan rahmet 2'ki evladınada gelecek güzel günler diliyorum.

Avatar
ALP 2011-01-19 16:39:57

BİZİM BAKANIMIZ DA BELEDİYE BAŞKANIMIZ DA BAŞBAKANIMIZ.O DA SEÇİMDEN SEÇİME GELİRSE SONUÇ BÖYLE OLUR MAALESEF.ALLAH RAHMET EYLESİN.

Avatar
hakan 2011-01-19 16:24:27

gecen kamyon kazası şimdi de bu kaza bi yol yapacaklar hergun biri kaza yapıyo insanlar ölüyo kimsenin umrunda deil bence 12 şubat da secim mitinginde acılacak o yol o köpru ölumler devam edecek yani gunluk işe gidiyoruz o yoldan biz de korkuyoruz hiç bişe yapamıyolarsa upuzun bit şerit çeksinler yada buyuk bi tabela assınlar maraşın girişine yol yapımı diye

Avatar
Kadri 2011-01-19 14:16:01

Manzara ortada çok söyleyecek bişi yok aslında 2 dönemdir iktidarın elinde olan bir belediye ve merkeze çok yakın olan bir yolda gelen trafik kazası..Umarım son olur.

Avatar
M.Ç 2011-01-19 11:09:54

YETER ARTIK SAYIN YETKİLER! YETERİNCE ÖLÜ YARALI VAR BUNUN BİR SINIRI VARSA BİLMİYORUM AMA BİTİRSİNLER ARTIK ŞU YOL ÇALIŞMALARINI ŞEHRİN EN İŞLEK YOLU ÜSTELİK ÇEVRE YOLU HER TÜRLÜ AĞIR VASITALARIN YOLU BU YOL. HER HAFTA GÖZÜ YAŞLI ALİLELER NEREYE KADAR SÜRECEK BİLMİYORUZ. ÇEVRE YOLUNADA GİRMEYE KORKUYORUZ KABUSUMUZ OLDU.

Avatar
ay-es-ey 2011-01-18 22:42:13

ben artık bu yaşadıgım şehirin temsilcilerinden iyice şüphe etmeye başladım saçmalamaya başladılar işte gitti bi evin diregi daha bu böyle olmaz sayın başkan ölen abimiz,kardeşimize allah rahmet eylesin kalanlara acil şifalar diliyorum

Avatar
samet 2011-01-18 21:37:37

arkadaşlar bi yürüyüş falan düzenleyip sesimizi duyuralım yoksa daha cok canlar yanacak marasın cogu yerinde böle kazalar oluyor eger bastakiler yapamıyosa bu işi yapanlara bıraksınlar.

Avatar
MUSA 2011-01-18 20:42:25

GOOGLEDEN ARAYARAK AKPARTİ GENEL MERKEZİNDEKİ akim SAYFASINA 150 bAŞBAKANLIK SAYFASINA ŞİKAYET OLARAK YAZASANIZ DAHA ETKİLİ OLACAK. ALLAH RAHMET ETSİN.

Avatar
melike 2011-01-18 19:30:25

öncelikle ölen abimize allahtan rahmet sevenlerine başsalığı diliyorum ben belediyemiz bu konuya ne zaman el attıki şimdi atsın hergün bir yeri kırıp döküyorlar ve buyüzden bir çok aile yok oluyor onlar da sadece seyirci kalabiliyorlar keşke elimizden çok fazla şey gelsede belediyeden bir yardım istenmese bu yol çalışması ömür boyu sürer bittiği gün gidip başkanımızın elini öpeceğim..........

Avatar
hulusi.. 2011-01-18 19:11:05

MERHUMA ALLAH RAHMAT EYLESİN YARALILARA BÜYÜK GEÇMİŞOLSUN. DİYECEK BİŞEY BULAMIYORUM BU İDARECİLERE YOLU BU HALE GETİRENLERE KARAYOLLARINA ALLAH BUNLARA AKIL FİKİRVERSİN NEDİYEYİM
BEN HERGÜN ENAZ ON DEFA BU YOLU KULLANIYORUM ORGANİZEDE Bİ F.B DA ŞÖFÖRLÜK YAPIYORUM O KADAR KİŞİNİN CANI YANDI HALEA AKILARI BAŞLARINA GELMEDİ KOSKOCA YAZI BİTİRDİLER ŞU KIŞGÜNÜ YOL YAPIYORLAR AFERİN ONLARA BELEDİYE BAŞKANINA KARAYOLLARINA HEPSİNE AFERİN.......

Avatar
data 2011-01-18 09:39:43

belediye başkanımız nerede..artık feryat etmek bile yetersiz..Allah razı olsun ki yollarımız avrupa standartlarında.....köstebekler tarlada değil asfaltlarda kabile kurmuş..bir maraşlı olarak belediyemizden utanıyoruz ve şiddetle kınıyoruz..Gelecek şeçimlerde işallah halkımız bu denli duyarsız ve halkı ihmal eden bir belediye başkanına oy vermez

Avatar
maraslee 2011-01-18 09:03:30

kalan bu köprü yapılsın bu köprü yapılmadık süreçe bu kazalar devam edecektir

Avatar
Doğrucu 2011-01-18 08:17:13

Cehennemin dibine yol yapın.Hoo can gidiyor.Sizin umurunuzdamı yetkililer.

Avatar
umut 2011-01-17 22:35:49

allah inanadırsın her işimiz yarım başbakanımız okadar iyimserlikyapıyor bizim vekillerimiz birbirini yiyo yok sen yapma ben yapayım derken zaman geçip gidiyor allah inandırsın bunların bi halt edeceği yok belediye başkanı da buna daih anlamıyorum bunları hala bekleten bir başbakanı neolur bi çare başbakanım maraş yeter diyo hatrınız var bunları bırakın kalan bize sorun fazla bişey deniyom allaha havale ediyorum vekilleride b başkanınıda bu yolda 1 haftada olan kazaları görmüyorlar vasa yoksa kendileri

Avatar
MEHMET 2011-01-17 20:32:53

OY VERMEYE DEVAM BUNDAN SONRAKİ SEÇİME %90 VERMEK LAZIM!!!!! MARAŞIN YARIYA DÜŞMESİ İÇİN!!!!!!!!!!!!

Avatar
ersin 2011-01-17 19:19:11

ben her hafta 2 kez o yoldan gelp gidiyorum. gidiş geliş olduğuna dair işaretler yetersiz. inanırmısınız korkuyorum. sayın yetkiki belediye başkanımı kara yollarımı bilmiyorum ama kul hakkını biliyorum bir babanın ölümü nedir bilirmisin sayın yetkili yuva yıkıldı babasız aile demek piskolojisi bozuk çocuk demek belki hanım yeni kocaya varacak çocuklar ortada kalacak sende namaz kıl belki kabul görür allah korkusu olan adam önce işini iyi yapar allaha yaran allaha hesap vereceksin

Avatar
ARKE 2011-01-17 16:19:58

METEHAN KALAYCIYA KATILIYORUM.BAŞKA YAZMAMIZA GEREK YOK

Avatar
sinan ismail 2011-01-17 15:37:37

bu ne kardeşim ya bi yol yapacaklar yıllardır sürüyor. bu zamana kadar kaç can gitti bunlar bilinmiyor nereye kadar sürecek bu böyle imkanları farklı yerlere kullanacaklarına böyle yerleri düzleseler olmazmı kim verecek bunların hesabını suailini böyle devammı edecek bu ....

Avatar
TEK SORUMLU KARAYOLLARI 2011-01-17 15:21:03

YETER DİYORUZ ARTIK KARAYOLLARI GÖREVİNİ YAPSIN BU KACINCI KAZA YOLU TEK ŞERİTTEN VERİYORDSUN ÖNLEMİNİ ALM
İYORSUN ÖLEN ARKADAŞIMIZ ALLAH RAHMET EYLESİN KALANLARA ACIL ŞİFALAR DİLEİRMK.MARAŞ VALİSİ BELEDİYE BAŞKANI GİDİN YOLLARIN DURUMUNU BAKIN SICAK ODADA OTURMAK KOLAY

Avatar
metehan kalaycı 2011-01-17 14:51:13

hemşerilerim 8 yıldır akpnin maraşa neyi yaptığını gördük batman oy oranını düşürdü 2 bakan çıkardılar diyarbakır bdp ye oy veriyor izzet ikram bir yerde yok maraşa havadan başka ne var allah için bir kerede urfanın yaptığını biz yapalım hizmet görelim konuşma sırası bize geldiğinde vermeyelim parti tutmayalım adama verelim oyu adama iş yapsın ne bu memleketin hali başbakandan başka kim var demeyin yaa oy kaybettiğini maraşlının kendine inanmadığını bilsin hani m sağlam bakan olacaktı hani maraş bşehir olacaktı bizden alıp ağlayan yerlere veriyorlar

Avatar
Kaya 2011-01-17 14:11:50

Kazaların daha arkası gelecektir
Daha Ölenler olacaktır.Bu Yol Dpğru söylüyor 10 Yılda bitmez

Avatar
KAYA 2011-01-17 13:41:23

Yeter kardeşim ya bu cinayetin sorumlusu kim yolları kapatın bari çalışma yapacaksanız bu kaçıncı ölüm
daha ne kadar olması bekleniyor kim sorumlu bu işten yazık günah bu insanlara hiçmi vijdanları sızlamıyor
trafik kara yolları ne iş yapıyor orada insanlar ölüyor

Avatar
İSMAİL 2011-01-17 13:32:51

arkadaşlar aynı bu kaza gibi,potansiyel bir kaza tehdidide AĞCALI yolunda yaşanmakta.hangi sivri zekalı karar vermişse ağcalı yolunda çevre yoluna bağlayan şeride 3 kısımda sağ tarada toprakla yolu kapanmıştır.ve orman dairesinin bağlantısında sürücülere sağ taraftan gidin diyede tabela konmuştur.ancak sağ tarafa yol verirken yol baştan sona toprak ve berbat durumdadır.akıllarınca iş yapmaktadırlar.ancak sürücüler sol şeritten açık yoldan hertürlü tehlikeyi göze alarak çevre yoluna ulaşmaya çalışmaktadır.bu nasıl bir zihnyetti anlaşılır gibi değil.ayrıca ağcalı yolunu çevre yoluna bağlayacak kısımda 3 tane gecekondu yıkılamayıp yol S şeklinde gitmektedir.insana verilen değer bu kadar demekki.böyle zihniyet ancak papua yeni ginede olur diyeeğim ama onlar bile bizim yöneticilerden daha zekidir....

Avatar
khramn 2011-01-17 12:47:08

Aynı yolda yine kaza oldu (17 OCAK). Bu kez dört yaralı var. Yokmu bu karayolLarına dur diyecek birisi. Yokmu bu ilin savcısı valisi ?

Avatar
a.hamit 2011-01-17 12:34:02

O yoldan her geçişimde ürperiyorum. Yetkiler hiçbi duymuyor bu sesi ya her hafta ölümlü kaza! Hemde aynı yolda!!!

Avatar
ml 2011-01-17 12:19:00

aynı kazalar japonyada olsa istifalar yaşanırdı. Sayın başkan siz ne zaman istifa edeceksiniz vicdanınız rahat mı

Avatar
HOCA 2011-01-17 12:17:21

Bu kaza karayollarının yüzkarasıdır.aynı yolda aynı şekilde ve aynı sebepten bende kaza atlattım.araçların bir kısmı yeni yoldan,bir kısmı eski yoldan geliş gdiş yapıyor.

Avatar
İHSAN BAYAZITLI 2011-01-17 11:39:03

KAZANIN ÜSTÜNE GELDİK KAYSERİ TARAFINDAN. 4 ARAÇ KAZAYA KARIŞMIŞ. YAZIK GÜNAH ALLAH RIZASI İÇİN VİCDAN DİYORUM. YOLLAR KARMA KARIŞIK VE BOZUK TAA TEKİR'DEN GİRİŞE KADAR. BU MEMLEKETİN MÜLKİ VE İDARİ AMİRLERİ, YÜZLERİNİ GÖREMEDİĞİMİZ MİLLETVEKİLLERİ ARTIK SAHİP ÇIKIN İLGİLENİN BU MEMLEKETLE VE HEMŞEHRİLERİMİZLE. ALLAH RIZASI İÇİN!!! İNSAN HAYATI NE KADAR UCUZ BU ÜLKEDE!

Avatar
Ömür ÖLMEZ 2011-01-17 11:31:51

Şehrin yaşananlarına duyarsızlık, her şey çok güzel naraları, suya sabuna dokunmayan bir yönetim ve aydın anlayışı.Eleştirmeyen, hesap sormayan ve ben yaptım olducuların köhne ve bir koltuk da ben kapabilirmiyim anlayışıyla yaşayan içimizdeki israilliler.Allah aşkına bu yaptığınızın Mavi Marmara Gemisini bombalamaktan ne farkı var.Sevgili aydınlar maraşta yaşananlara kulak kabartın ve bunları dillendirin lütfen.

Avatar
hasan 2011-01-17 11:08:22

sayın başkan yeter artık yeter kayseri yolunda ölenler kazalar sen bunları görmüyormusun bitirin artık o yolu ne yani belediye binasını bitirdigingibibitir artık ölenlere allahtan rahmet diliyorum kalanlarına sağlık versin rabbim ...

Avatar
Abdullah ÖZTÜRKERİ 2011-01-17 11:05:45

Yıl 2011 ve vatandaşımız hala birilerinin insaftan yoksun yönetim ve idari tarzlarıyla tesadüfen hayatta kalabiliyor.En kötüsüde bunun sorumluları yetkili beylerimiz her akşam çocuklarına sevecen ve şavkatli bir şekilde kavuşuyorlar.Peki ya kavuşamayanlar,bir ihmal üzere evine ve yüreklerine kor ateş düşenler.Lütfen artık bir çözüm üretilsin.Çünkü bu oradaki ilk kaza da değil bu gidişle son da olmayacak.Bu ülkenin adalet yetkilileri nerede...yazıklar olsun

Avatar
Abdullah ÖZTÜRKERİ 2011-01-17 10:56:03

BU ORADAKİ KAÇINCI KAZA.NEDEN TEDBİR ALINMAZ BİRKAÇ HIZ KESİCİ KOYMAK BU KADAR ZORMU.YOLUN UCU RESMEN AHRETE VARIYOR.BUNU YAPANLARIN YA VİCDANI YOK YA DA BEYNİ.Kİ YAKİNEN BİLİYORUZ O YOL ÜZERİNDEKİ BİR ÇOK İŞ YERİ BUNUN ÇOK TEHLİKELİ OLDUĞU KONUSUNDA GİRİŞİMDE BULUNUP SONUÇSUZ KALDI.TESADÜFEN YAŞIYORUZ.YAZIKLAR OLSUN.

Avatar
yigit 2011-01-17 09:39:09

allah rahmet eylesin o yol çok tehlikeli ancak onların başına gelirse yaparlar

Avatar
oktay 2011-01-17 09:21:26

arkadaşlar bir ay içerisinde aynı yoldaki kaçıncı kazadır bu. hergün birilerinin ölmesini beklemeyelim. bütün büyük gazeteleri mail yağmuruna tutalım ve bu olayı şikayet edelim. böyle bir belediye beceriksizliği ile karayolları bölge müdürlüğünün su istimalini herkes görsün. bu konuyu gazetelere taşırsak emin olun bu beceriksiz insanları koltuğundan ederiz ve daha iyi insanların gelmesini sağlayabiliriz. başka ölümler ve sağlığı etkileyecek kazalar meydana gelmeden harekete geçelim. saygılar..

Avatar
yunus 2011-01-17 09:12:57

bu işe başbakanın el atması gerekiyor yeterse yeter artık bu insanlara yazık başbakana sesleniyorum gelde bu yolların halini gör tetörden beter oldu bize bu yollar terör k maraş kayseriyolunda gelin burda arayın ölen kardeşimize allahtan rahmet yaralılara acil şifalar diliyorum

Avatar
AHMET 2011-01-17 08:50:50

KAHRAMANMARAŞIMIZIN NE ZAMAN YOLLARI BİTECEK NE ZAMAN DÜZENE GİRECEK DERİZ BAKARIZ Kİ KIŞ GELİR ÇATAR YAVAŞ YAVA BAŞLARLAR ÇALIŞMAYA KAZALAR OLMUŞ KİMİN UMURUNDA.NARLI YOLUDA BİR ÖRNEK.DİĞER ŞEHİRLER OTOBAN OLDU HERYER VE KAZALARIN ÖNLENMESİ HERŞEY YAPILIYOR.NERDESİNİZ MİLLET VEKİLLERİ YAZIK YAZIK...

Avatar
Öğretmen Bey 2011-01-17 02:57:47

Öncelikle bu yolun yapımında sorumla her kimse hizmet yerine hezimet sunuyor. Yol bir şekilde yapılır ama giden canlar geri gelmez. Birçok yerde trafik uyarı levhası yetersiz. Ef püften levhalar konulmuş. Ben sanmıyorum ki bu levhalar insan canı için kullanılıyor, büyük bir ihtimalle usl yerini bulsun diyedir. Sayın yetkililere sesleniyorum bunun adı bile bile lades. Ve diğer yönden arabasına güvenip bu yollar benim edasıyla şoförlük yapanlar unutmayalım ki insanlık daha önce gelir. Saygılar

Avatar
ZABİT AKDAŞ 2011-01-17 00:17:08

BEN HASANCIKLI İLKKÖĞRETİM OKULUNDA ÇALIŞIYORUM CUMA GÜNÜ OKUL ÇIKIŞI HATTA KÖPRÜDEN GEÇERKEN ARKADAŞLARA DEDİM KÖPRÜ TAMAMLANDI YOL TAMAMLANDI NEDEN HALA TAMAMLANMIŞ YOLU TRAFİĞE AÇMIYORLAR BİRİLERİNİN ÖLMESİNİ Mİ BEKLİYORLAR DİYE KARDEŞİMİZE ALLAHTAN RAHMET DİLİYORUM.YETKİLİLEREDE BİRDAHA SESLESNİYORUM İHMAL YÜZÜNDEN BİR BABA EVİN DİREĞİ ÖLDÜ PEKİ SİZ YUMUŞAK YATAKLARINIZDA RAHAT UYUYORMUSUNUZ.ÖZELLİKLE BELEDİYE BAŞKANI VE ULAŞIMDAN SORUMLU MÜDÜR HASANCIKLI MERKEZ OLDU AMA SÖZDE NE DOLMUŞ ÇALIŞIYOR NE DE OTOBÜS BELEDİYE EĞER BİR YERİ MAHALLE YAPTI İSE ORAYA BU HİZMETİ GÖTÜRMEK ZORUDADIR HASANCIKLININ ÖĞRENCİLERİ VE HALKI O KÖPRÜYÜ YÜRÜYEREK GEÇİYOR VE ÇOK TEHLİKELİ BEN DE YÜRÜYEREK GEÇİYORUM AMMMMAAAA O KÖPRÜDEN BİZLERİ YÜRÜTEREK GEÇİRENLERE BEDDUA EDEREK HEM DE ÇOK SAMİMİ VE İHLASLI BİR ŞEKİLDE .....

Avatar
FATİH 2011-01-17 00:04:39

Arkadaşımıza haktan rahmet ailesine ve yakınlarına baş sağlığı diler aynı yerde bir başka kazanın olmaması anne ve babaların feryatlarının yükselmemesini umarım

Avatar
şikayet edelim 2011-01-16 22:49:21

www.kgm.gov.tr sitesinden şikayetlerimizi soyleyelim arkadaslar, buradan boşa konusuyoruz.

Avatar
murat 2011-01-16 22:41:35

ben bugn canlı canlı grdüm allah yardım etsin o insalara allah kimseye yaşatmasın böyle şeyler bu arada 2 araba değil 4 araç kaza yapan o yol tek şerite düşüyor görüküyor yol çalışması var gibi ama yol çalışması bitmiş ama levhalar insanları şaşırtıyor bu kazanın sebebide çalışma varmış gibi grüken levhalar yetkilerin bi an önce başka canların yanmaması için görevlerini düzgün bi şekilde yapmalarını rica ediyoruz

Avatar
mustafa 2011-01-16 22:29:45

sayın mustafa bey artık kaldırım yapmaktan vageçin nolursunuz yeterince kaldırım park yaptınız ufak işlerin peşinde koşmayınız sizin için ileriye yönelik adınızdan güzel bahsedilecek icraatlar ve eserler bırakın bakın bu yolun hesabını kimse veremez yazıktır günahtır

Avatar
khramn 2011-01-16 22:22:34

Yol çalışması hâl kavşağından köprüye kadar var. Üstelik büyük kısmı bitmiş durumda. Yolu yapaan karayolları ekipleri biten kısmı trafiğe açmamakta ısrar ederek yolu tek şeritten kullandırdığı gibi kullanılan bu şeridede dubalarla ve levhalarla bölmesi gerekirken kasten bölmüyor. Tüm kazalar yolu yapan ekibin yolu keyfi olarak ayırdık demesi ve şeridi duba ve levhalarla bölmemesinden kaynaklanmaktadır. Yolda gideken yolun tek şeritten çalıştığını ancak üzerinize doğru karşıdan araçlar gelirken anlıyorsunuz. Bu kaza değil karayolları ekiplerinin keyfi tutumundan, yol yapım ve trafik kurallarını hiçe saymasından kaynaklanmaktadır. İlimiz savcıları ve sayın valimiz görevlerini yaparak bu vurdumduymazlığa, katliama dur demeliler.

Avatar
MARAŞLI 2011-01-16 20:52:55

savcıları göreve çağırıyorum.bu yolda kaçıncı kaza kaçıncı ölüm?karayolları mı,belediye mi kim sorumluysa hesabını vermeli.yaşanan bu olayların cinayetten ne farkı var?

Avatar
hilmi46 2011-01-16 20:35:03

yol bitmiş durumda olduğu halde,neden hala tek şeritten tarik akışı sağlanıyor.
bunun hesabını lütfen sorumlular versin

Avatar
kadir 2011-01-16 20:24:04

bu ne yha yazık deilmi oadar canlar gitdi lütfen artık diyoruz elinizi vijdanıza koyun kendi ailenizle yada bi yakınınızın başıan geldiğini düşünün allah göstermesin bir yolun yapımı bunca ölenlerden sonra bitirilemedi istense bir gün içerinde bitirlir lütfen yetkililere sesleniyoruz !

Avatar
mustafa yıldırım 2011-01-16 20:03:25

o yolda hergün kaza tehlikesi atlatıyoruz işaretlemeler eksik veya yanlış

Avatar
Sinan 2011-01-16 18:01:27

ÖNLEM ALINSIN ARTIK... KADER DEYİP GEÇERSİNİZ SİZ BUNADA...

Avatar
oz46 2011-01-16 17:58:03

geçenlerde tırlar çarpıştı ,iki gün önce iki otomobil,bugünde bu kaza ölüm yolu gibi oldu her gün gidip geliyoruz korkar oldum bitirin artık.

Avatar
mustafa 2011-01-16 17:34:00

Evek arkadaşlar başımızda bu ve bunun gibi vekiller olduktan sonra bu yol 10 yıl daha sürer. Allahım ölenlere rahmet eylesin.

Avatar
mustafa 2011-01-16 16:39:14