Kahramanmaraş'ta trafik kazası: 1 polis yaralı

Kahramanmaraş'ta meydana gelen trafik kazasında 1 polis memuru ağır yaralandı.

Kahramanmaraş'ta trafik kazası: 1 polis yaralı

Kahramanmaraş'ta meydana gelen trafik kazasında 1 polis memuru ağır yaralandı.

23 Temmuz 2013 Salı 20:29
Kahramanmaraş'ta trafik kazası: 1 polis yaralı
Kahramanmaraş'ta meydana gelen trafik kazasında 1 polis memuru ağır yaralandı.

Alınan bilgilere göre, Asayiş Şube Müdürlüğüne bağlı Yunus Timinde görevli Mehmet Aydiş'in kullandığı motosiklet, Haydarbey Mahallesi Mevsim Sitesi önünde devrildi.

Kazada ağır yaralanan Aydiş, 112 Acil Servis ekiplerince Necip Fazıl Şehir Hastanesine kaldırıldı.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
alper 2013-08-06 13:26:07

allah yardım etsin duydum çok üzüldüm :(

Avatar
pizzacı sülo 2013-08-05 20:36:28

allah acil şifalar versin bizim güvenliğimiz için görev yapıyorlar

Avatar
cemil 2013-08-01 12:52:32

alah acil çifalar versin

Avatar
cemil 2013-08-01 12:50:50

alah acil şifalar versin işallah iyi olur

Avatar
berk arslan 2013-07-29 16:29:28

allah acil şifalr versin

Avatar
mehmet maraşlı 2013-07-28 10:16:54

Allah'tan acil şifa diliyoruz.Aziz mübarek günde Rabbim sevenlerine bağışlar inşallah...

Avatar
m çam 2013-07-26 14:04:52

allahım acil şifa versinbiran önce yuvasına kauşmak nasip etssin

Avatar
m çam 2013-07-26 14:03:29

allahm acil şifa versin

Avatar
ALİ 2013-07-26 13:28:44

DÜN KARISI YANINA GİRDİĞİNDE ELİNİ HARKET ETTİRMİŞ

Avatar
misafir 2013-07-26 11:24:21

yok mu hic iyi haber?

Avatar
idris dişbudak 2013-07-25 22:19:00

allah açil şifa versin inşallah

Avatar
Muhterem Bıyık 2013-07-25 16:59:59

Allahtan acil şifalar diliyorum. En kısa zamanda sağlığına kavuşur inşallah.

Avatar
bekir 2013-07-25 16:06:17

mehmet kardeşimize acil şifalar diliyorum..allah sevenlerine ve dogacak olan bebeğine bağışlasın.dua edelim dostlar

Avatar
misafir 2013-07-25 14:50:54

neden böyle oldu.. acil sifalar diliyorum mehmete allah onu esine bağışlasın bebegini görmeyi nasip etsin:.

Avatar
elife 2013-07-25 13:48:00

komşuma Allah tan acil şifalar dilerim.Rabbim ailesine bağıslasın

Avatar
Mehmet 2013-07-25 11:20:13

Allah'ım en kısa zamanda seni eski sağlığına,ailene,bizlere kavuşturmasını diliyorum devrem.mübarek ayda dualarımız seninle

Avatar
hakan 2013-07-25 10:44:02

alah acil şifalar versinkısa zamanda ailesine kavuştursun

Avatar
AYYÜCE 2013-07-25 10:11:04

YARALI MEMUR ARKADAŞIN SON DURUMUNDAN HABER VARMI ARKADAŞLAR.
ALLAH ONU AİLESİNE VE SEVENLERİNE BAĞIŞLASIN.

Avatar
ALİ 2013-07-25 09:12:52

Allah'ım en kısa zamanda seni eski sağlığına,ailene,bizlere kavuşturmasını diliyorum devrem.mübarek ayda dualarımız seninle

Avatar
serpil 2013-07-24 19:22:24

Allahım onu ailesine ve sevdiklerine kavuştursun acil şifalar inşallah

Avatar
ALİ 2013-07-24 17:46:28

ARKADAŞLAR ŞU MUBAREK RAMAZAN AYI ELLERİMİZ AÇALIM ONUN İYLEŞMESİ İÇİN ALLAHA DUA EDELİM İNŞLLAH SAĞ SALİM GÖREVİNİN BAŞINA DÖNER..

Avatar
fadime 2013-07-24 17:21:06

yaralı polisimiz dün çalıştığım yoğun bakımına geitrilmş. Şu an sadece uyuyor doktor az da olsa umut var diyor inşallah tez zamanda uyanır. Rabbim acil şifalar versin inşallah.

Avatar
Alperen 2013-07-24 17:05:02

Yaralı Polisimize Allahtan acil şifalar diler,Emniyet Teşkilatına da geçmiş olsun dileğini iletirim. Polis vatandaşın can,mal ve namusunun koruyucusudur. Polis olmazsa , şerefsizler,sapıklar namuslu vatandaşların korkulu rüyası olur ve gözümüzü oyarlar. İsteriz ki her sokakta,her köşede bir polisimiz olsun. Allah onları korusun.

Avatar
emre üdürgücü 2013-07-24 16:59:25

Rabbim sevenlerine bağışlasın...
Abuk sabuk mesaj yazanlarıda rabbin nasıl biliyorsa öyle yapsın
onları kaliye bile almıyorum

Avatar
mesut 2013-07-24 16:47:51

kardeş polisin varlığından rahatsız oluyorsan bir tarafından korkuyorsun demektir..Başka bir anlam çıkmıyor senin yorumundan.

Avatar
misafir 2013-07-24 16:29:17

geçmiş olsun kardeşimize

Avatar
KA 2013-07-24 16:23:17

YÜCEALLAHTAN ŞİFA DİLİYORUM.....

Avatar
arkadaş 2013-07-24 14:50:11

uckun doğru dürüst konuş.o ne biçim laf sen önce kendi insanlığına bak.Allah polisimize acil şifalar versin o kardeşimizi sevenlerine ve bize bağışlasın.dualarımız seninle polisim.

Avatar
arkadaş 2013-07-24 14:45:46

Saçma sapan yorum yazacağınıza dua edin.Allahım acil şifa versin onu sevenlerine bağışlasın.

Avatar
gülcan 2013-07-24 14:05:08

abuk sabuk konuşma be polislerimize allah zeval vermesin görevini yapar polis...allah acil şifalar versin kendisine geçmiş olsun

Avatar
HİL@L 2013-07-24 12:31:30

Sen nasıl bi yorum yazmışsın .... orda bican ölümle pençeleşiyor sendeki düz mantıga bak.... ayrıca polisler o kadar çok geziyor ise yine bizim için senin için annen , ailen için toplumUN refahı için ..anlam veremedin sendeki kafaya..

Avatar
Öğretmen 2013-07-24 12:25:40

Allah acil şifalar versin.Polislerimizi seviyoruz.

Avatar
polis 2013-07-24 10:50:35

sen ne dediğinin farkında mısın lan...adam can çekişiyor hastanede sen kalkmış bilmem biyerleri havlarda diyorsun..darbemi yapıyorsun diyorsun eğer polislerin varlığından bir şikayetin varsa mutlaka bir kuyruk acın var...yoksa polislerin varlığından rahatsız olmaz tam aksine sevinirdin....

Avatar
alattin 2013-07-24 09:54:14

allah acil şifa versin.duamız sizinle

Avatar
uckun 2013-07-24 09:50:20

Allah tan şifa diliyorum. Ama şunu söylemeden geçemem maraşta polisler çok aşırı gezmeye dolaşmaya başladı. aynı anda bir cadde 3-4 polis aracı yavaş yavaş geziyor şimdi bunun amacı ne darbe yapıyorsunuz savaş mı var ne var yani noluyor??? 2.si motorize ekiplerin bir yerleri tavan yapmış adamlar motorla cadde yarışıyor konuurken tanık oldum. Pes doğrusu. Bu yüzden de Kaza geliyorum demiş diyebilirm.

Avatar
suat 2013-07-24 08:56:43

Allah polisimize zeval vermesin

Avatar
tuncay 2013-07-24 08:53:54

geçmiş olsun acil şifalar dileriz

Avatar
misafir 2013-07-24 08:37:24

rabbim eşine doğacak bebeğinize bağışlasın
dualarımız sizle

Avatar
tkeskin 2013-07-24 08:04:43

Allahtan acil şifalar dilerim. dualarımız sizinle.

Avatar
İsmet Gözükara 2013-07-24 01:23:56