Kahramanmaraş’ta vali yardımcısı ve kaymakamlar açığa alındı

Fethullahçı terör örgütü tarafından darbe kalkışması sonrası başlatılan soruşturma kapsamında Kahramanmaraş’ta üst düzey yöneticiler açığa alındı.

Kahramanmaraş’ta vali yardımcısı ve kaymakamlar açığa alındı

Fethullahçı terör örgütü tarafından darbe kalkışması sonrası başlatılan soruşturma kapsamında Kahramanmaraş’ta üst düzey yöneticiler açığa alındı.

18 Temmuz 2016 Pazartesi 23:47
Kahramanmaraş’ta vali yardımcısı ve kaymakamlar açığa alındı

 Fethullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik darbe soruşturmaları kapsamında Kahramanmaraş’ta vali yardımcısı, kaymakamlar ve emniyet mensupları görevden alındı.


Açığa alınan isimler şöyle, Kahramanmaraş Vali Yardımcısı Nurettin Dayan, Onikişubat ilçe Kaymakamı Mustafa Anteplioğlu, Çağlayancerit Kaymakamı Hasan Gümüşçüoğlu, Onikişubat ilçe Emniyet Müdürü Nadir Telli, Olay Yeri İnceleme Şube Müdürü Mehmet Hız, Koruma Şube Müdürü Barış Ağırgötüren.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali 2016-07-25 00:02:12

NITEKIM GECEN HAFTA YANILMIYORSAM HAKSIZ YERE ACIGA ALINAN BIR KAYMAKAM. INTIHAT ETTI.HERKESI TOPYEKUN GUNAH KECISI ILAN ETMEK YANLISTIR.

Avatar
Ali 2016-07-24 23:59:55

ARKADASLAR SU FETOCU BU FETOCU DEYIPTE IFTIRA ATIP ACIGA ALDIRMAKTA BUYUK BIR VEBALDIR.

Avatar
esabil 2016-07-21 17:17:04

kahramanmaraş belediye başkanları siz belediyeleri temizleme görevini ne zaman yapacaksınız bekliyoruz

Avatar
oğuz 2016-07-21 15:36:51

halk soruyor k.maraş ta belediyelerde ne zaman fetö operasyonu yapılacak.Antep belediyesi bu işi çoktan halletmiş.

Avatar
fanatik01 2016-07-20 10:57:36

son nefesimize kadar son damla kanımıza kadar bu vatan bizim bizim kalacaktır böldürmeyiz bu böyle biline..Ama Şunuda söylemekten geçmeyeceğim acaba bu görevden alınmalar Milli Eğitim Müdürlüklerinde ve başka kurumlardada olacakmı çok merak ediyorum doğrusu...?

Avatar
Hoşgörülü 2016-07-19 15:13:41

Şuan kesınlık söz konusu degıl sadece ıfadelerı alınmak için açıga alınmıişlardır ...hemen kesip atılmamalıdır..

Avatar
kürşad yağlıcı 2016-07-19 13:19:05

son nefesimize kadar son damla kanımıza kadar bu vatan bizim bizim kalacaktır böldürmeyiz değil feto piçi diger yeltenen köpekler sizlerede lafım NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE (editör lütfen yayınla bunu)

Avatar
kahraman46 2016-07-19 12:37:52

adi köpekler yanlış bi kelime kardeş açığa alındı diyor tutuklandı demiyor yani bağlantı var mı yok mu bakılacak haklıyı haksızdan ayıralım dikkat edelim..suçu ispatlanana kadar herkes masumdur..tutuklananları sorarsan sana katılıyorum onlar işte adi şerefsiz köpekler...

Misafir Avatar
asılkahramanmaraşlı 2016-07-19 18:24:25 @kahraman46

kardeş teşekkür ederim öncelikle uyarın için , ancak ateş olmayan yerden duman çıkmaz.Ayrıca bu yapının bu ülkeye verdiği zarara rağmen hala bu mahlukatı savunan,hala onun yoluna gidenlere en ağır hakaret,en kötü küfür bile az gelir bundan emin ol.

Beğenmedim! (0)
Avatar
asılkahramanmaraşlı 2016-07-19 09:12:34

adi köpekler

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126