Kahramanmaraş'ta yarın seçim olsa kime oy verirsiniz?

Marpoll Araştırma Şirketinin 578 kişi üzerinde yaptığı araştırmada seçmene "Kahramanmaraş'ta yarın seçim olsa kime oy verirsiniz?" sorusu soruldu.

Kahramanmaraş'ta yarın seçim olsa kime oy verirsiniz?

Marpoll Araştırma Şirketinin 578 kişi üzerinde yaptığı araştırmada seçmene "Kahramanmaraş'ta yarın seçim olsa kime oy verirsiniz?" sorusu soruldu.

14 Ekim 2014 Salı 13:15
Kahramanmaraş'ta yarın seçim olsa kime oy verirsiniz?
Kahramanmaraş merkezli kurulan Marpoll Araştırma Şirketi 578 kişiye sorarak gerçekleştirdiği kamuoyu araştırmasını açıkladı.

Bu hafta sonu genel seçimler olsa hangi partiye oy verirsiniz? sorusunun sorulduğu araştırmaya göre Ak Parti diyenlerin oranı yüzde 65'in üzerinde çıktı.

Araştırma sonucuna göre ortaya çıkan tablo şu şekilde gerçekleşti:

Araştırmaya katılanların % 65,7'si Adalet ve Kalkınma Partisi'ne, % 10,7'si Milliyetçi Hareket Partisi'ne, %3,8'i Cumhuriyet Halk Partisi'ne, % 2,4'ü Saadet Partisi'ne, % 2,3'ü Büyük Birlik Partisi'ne, % 0,9'u Halkların Demokratik Partisi'ne oy vereceklerini ifade ettiler. Aaraştırmada Kahramanmaraş halkının %5'i sandığa gitmek istemediğini % 7,8'lik kısmı ise hangi partiye oy vereceği konusunda kararsız olduğunu ifade etti.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
osman kara 2014-10-25 16:41:37

milli iradeye saygı duymasını öğrenelim

Avatar
Tevfik Kurt 2014-10-21 20:13:04

AKP Maraş'ta en az % 70 alır.

Avatar
özgür 2014-10-21 17:06:58

bu kadar hırsızlığın,yolsuzluğun,dolandırıcılığın olduğu bir ülkede iktidar partisi hala en çok oyu alıyorsa, o ülkenin seçmenlerinde bir sorun var demektir. Aziz Nesin'i saygıyla anıyorum.

Avatar
adnan 2014-10-21 11:53:09

oyum akp' ye inanıyorum ki çözüm süreci doğru-Ülkenin kalkınması için yapılan çalışmalar bu ülkenin kaderini değiştirecek,ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine çıkartacaktır.selamlarımla

Avatar
samet aslan 2014-10-20 18:55:40

sonuçlar tartışmaya çok açık ama hemşehrimiz iyi iş çıkarmış.

Avatar
Emre Kılıc 2014-10-19 00:09:46

Sürekli AKP ye oy verenlere kızıyorsunuz ama, hiç insanları akpye oy vermek zorunda bırakan, akpye alternatif olamayan ve insanların ciddi bir kısmının adam akıllı başka parti yok demesine neden olan muhalefete kızmıyorsunuz.

Avatar
tc maraşlı 2014-10-17 14:43:50

o ankete inanmıyorum bugün seçim olsa akp yüde otuzbeş oy alır neçinmi çünkü pkk ile masaya oturdu ve pazarlık yaptı bu son olaylarda tuzu biberi oldu daha artısı meclisteki bakanların yüzde sekseni kürt kökenli benim memleketimden niçin bitane bakan yok o da maraş kara listede olduğu için

Avatar
kartal 2014-10-16 12:23:33

oyum mhp ye

Avatar
can34 2014-10-15 23:24:32

calmak cırpmak yemek serbest akpye oy verenler ıcın.takı onun cebıne dokununcaya kadar..akp ekonomı nezaman tepe taklak olunca ancak ozaman gıder ..onun ıcın bosuna maraslılardan suc aramayın kardes.

Avatar
Fatma Kara 2014-10-15 21:48:27

Okuyucuların yorumlarının çoğunu okudum, genel olarak ta katılıyorum. bazı arkadaşların üslubu bozuk. aşağıdaki yorumları okuyunca akp yi hiç oy çıkmaması lazım. aşağıdaki görüşler Maraşın görüşleriyse akpye bu oyları kim veriyorrrr

Avatar
isimsiz 2014-10-15 18:18:59

Bizim insanımız ne yapsak etsek tutsak anlamıyor. Yanlışa yanlış demek yerine doğru demek en büyük ayıptır bu hep AKP diyen insanlara yanlışa doğru diyen insanlara bu saatten sonra hiçbişey yapılmaz derslerinide alırlar yakın zamanda o zamanda iş işten geçmiş olur yazık olur

Avatar
okkeş46 2014-10-15 17:27:53

ülkesini sevip gündemi takip edenler neyin ne olduğunu çok iyi biliyor. akp ye oy vermeyen kesimide bunlar oluşturuyor.

Avatar
TC TÜRK 2014-10-15 14:55:56

BU KADAR OLAYDAN SONRA HALA AKP DİYENLERİN AKLINA ŞAŞARIM KENDİM AKP,OY YERDİM BU AÇILIM VE TERÖRİSTLERE KUCAK AÇMALARI KANIMA DOKUNUYOR ADRANALİM YÜKSELİYOR

Avatar
Ahmet Türk 2014-10-15 12:03:45

Kamuoyu şirketi yöneticilerine sesleniyorum. Be ve benzeri konularda elbet önemli ama daha önemlisi yerel yönetimlerle ilgili araştırmalardır. Onları bekliyoruz.

Avatar
eren ahmet 2014-10-15 11:22:42

Maraştan bi halt olmaz. bunu üzülerek söylüyorum ama gider fabrika da 850 tl ye çalışır, yarısını kira 1/4'ünü erzaka verirde 100-200 lira ile geçinir. ama hala yiyo ama çalışıyor muhabbeti ağızlarından düşmez. siyaseti ve siyasetçileri günahım kadar sevmem ama muhalefet ne kadar iyi olursa iktidar o kadar fazla iş yapar. bunu anlamamak için kör olmak gerek. maraş belediyesi senelerdir çivi bile çakmıyor. yazıktır be

Avatar
MAHMUT 2014-10-15 10:17:33

TABİKİ AKP

Avatar
TIRPAN 2014-10-15 10:14:24

BU ŞEHİRDE SEÇİM İLE İLGİLİ ANKET YAPMAK APTALLIKTIR

Avatar
Gulül 2014-10-15 09:23:45

Kamu malından bir hırka dahi aşıran olsa cenaze namazı kılınmaz ve savaşta ölse dahi şehit sayılmaz . Hadisi Şerif . Çalıyor ama çalışıyor diyenlere duyrulur !!!

Avatar
misafir46 2014-10-15 08:52:30

kırmızı ışıkta bile sağ taraftaki şerit boş iken öndeki 2-3 araç sol şeritte durdu diye arkasına sıralanan ve ikinci kırmızı ışıkta bile geçmek için kendisine sıra gelmeyen insanlar topluluğundan da başka bir hareket beklenemezdi zaten.

Avatar
süleyman kaşıkçı 2014-10-15 07:18:07

bu ankete yorum yapmaya bile gerek yok.

Avatar
KÜRŞAT 46 2014-10-14 23:13:25

Bu anket düğün değil bayram değil eniştem beni niye öptü gibi bir şey olmuş.
Uyuyanlar hala çoğunlukta

Avatar
RAMAZAN P. 2014-10-14 20:34:02

Bu soruları yüreğiniz yetiyorsa ağırlığınca kitap okumuş,Maraş tabiri ile mürekep yalamış kişilere,en az lise mezunu,okumuş,akademisyen olmuş kişilere sorun da sonucu görelim.Türkiye nüfüsunun büyük bölümünü oluşturan ORTA TABAKA ya sorunda sonucu görelim.

Avatar
faruk 2014-10-14 19:43:11

Bizim millete çalan yarınıyo

Avatar
cenap 2014-10-14 19:10:18

yalannn...

Avatar
Gazi Çelik 2014-10-14 18:31:56

Yorum yazan okuyucuları anlamakta zorluk çekiyorum. Sonuçlara niye şaşırmışlar ki? Nihayetinde AKPnin daha önceki seçimlerde ki oyu belli. sonuçlar beni şaşırtmadı.

Avatar
Özen 2014-10-14 17:29:34

Sonuçlara bakılırsa AKP binasının önünde değil resmen içinde yapılmış bir araştırma !

Avatar
maraşlı 2014-10-14 17:10:53

kime sorulmuş bana sorulmadı soru sorulan varsa yazsın buraya tam olarak aydınlanalım...

Avatar