Kahramanmaraş'ta zincirleme trafik kazası: 1 ölü, 2 yaralı

Kahramanmaraş'ta meydana gelen zincirleme trafik kazasında 1 çocuk hayatını kaybetti, anne ve baba ise ağır yaralandı.

Kahramanmaraş'ta zincirleme trafik kazası: 1 ölü, 2 yaralı

Kahramanmaraş'ta meydana gelen zincirleme trafik kazasında 1 çocuk hayatını kaybetti, anne ve baba ise ağır yaralandı.

17 Şubat 2010 Çarşamba 17:41
Kahramanmaraş'ta zincirleme trafik kazası: 1 ölü, 2 yaralı
Kaza, akşam saat 18.30 sıralarında Kahramanmaraş-Adana Karayolu üzerindeki Şehirlerarası Otobüs Terminali önünde meydana geldi. Alınan bilgiye göre, Selim Özata (43) kontrolündeki 27 GF 238 plakalı otomobil ve arkadan gelen Kahramanmaraş Orman Bölge Müdürlüğü'ne ait Durdu Şahin (39) idaresindeki 46 DV 524 plakalı otomobil kırmızı ışıkta durdu. Bu sırada arkadan gelen Kadir Kahraman (29) idaresindeki 46 HV 372 plakalı otomobilin Orman Bölge Müdürlüğü'ne ait araca hızla çarpması sonucu araçlar birbirine girdi. Kazada sürücü Kadir Kahraman, eşi Elif Kahraman (18) ve oğlu Selahattin Kahraman (1) ağır yaralandı. Olayın ardından kaza yerine gelen polis ekipleri tarafından hemen Kahramanmaraş Yenişehir Devlet Hastanesi'ne götürülen minik Selahattin yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Minik çocuğu kucaklayarak hastaneye getiren polisler, çocuğun hayatını kaybettiğini öğrenince büyük üzüntü yaşadı. Selahattin'den geriye ise otomobil içerisindeki beresi kaldı. Kazanın ardından baba Kadir Kahraman Yenişehir Devlet Hastanesi'ne, anne Elif de Kahramanmaraş Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Diğer araçta bulunanlar kazayı küçük sıyrıklarla atlatırken, kazayla ilgili soruşturma devam ediyor. Kahramanmaraş Orman Bölge Müdür Yardımcısı Abdurrahman Acer, araçlarının Hatay'dan görevden döndüğünü belirterek, kazadan dolayı büyük üzüntü yaşadıklarını söyledi. Acer, "Çok üzücü, arzu edilmeyen, istenmeyen bir kaza. Aracımız kırmızı ışıkta durduğu sırada arkadan anlaşılmaz bir şekilde gelmiş vurmuş. Bizde anlayamadık açıkçası. Böyle bir kazanın olmasına gerçekten çok üzüldük. Arkadaşlarımız Hatay istikametinden görevden dönüyorlardı. 3 kişi vardı aracımızda, onların sağlık durumları iyi. Gerçekten çok üzüldük. Ölen çocuğumuza Allah'tan rahmet, yaralılara ise acil şifalar diliyoruz" dedi. [URL=http://www.haber46.com.tr/gallerydetails.asp?id=714#]KAHRAMANMARAŞ'TA ZİNCİRLEME TRAFİK KAZASI: 1 ÖLÜ, 2 YARALI [/URL]
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kaya 2010-02-19 09:23:00

Sanayi yolundan gelen yabancı şehre girmek istiyor alt geçidden geçiyor birde bakıyorki kendini bisikletlerin bile zor geçtiği kazancıotelini civarında buluyor bu yolları düzenleyen belediye yi takdir etmemek insafsızlık olur

Avatar
mehmet 2010-02-19 00:05:30

ne kadar kaderciyiz vadesi vetti öldü işte öyle değil arkadaşlar bütün vebal belediye trafik müdürünün başkan ne yapsın herkes bir yana çekiyor ama kimse başkandan başkasını suçlamıyor sayın başkan allah rızası için şu daire müdürlerini görevdn albaşka analar babalar ağlamasın o trafik müdürünüde allah nasıl biliyorsa öyle yapsın nur içinde yat bebek

Avatar
murat ka 2010-02-18 17:32:27

Kaza yapanı geçmiş olsuna gittim.8 Aylık çocuğu havale geçiriyormuş.Hastaneye götürürken,bebek birden arabanın içinde cansız kalınca kontrolünü kaybedip önüündeki arabaya vurmuş vurmuş.allah sabır versin geçmiş olsun.

Avatar
Rock_N_roLL 2010-02-18 13:21:43

Hani derler ya "görünmez kaza" ne zaman nereden geleceği bilinmez ama bazı kazalarda ben geliyorum diye bağırır adeta. Bu kazayı ikinci kategoride değerlendiriyorum her gün geçtiğim yol, her gün kırmızı ışıkta durduğum yol (90 kürü saniye Kırmızı, 10-20 sn Yeşil) her seferinde arkadan gelenlere, sol tarafa yönelip servis yoluna geçenleri takip etmek zorunda kalıyorum. Keşke sayın belediye başkanımız "Belediye Sarayı" yapmak yerine daha düzgün bir otogar ve altyapısını düzenleseydi. %70 oy ptansiyeli olan bir şehre bu yamalı yollar ve şehir içinde bir yerden dönemek için kilometrelerce yolu uzatmak, kötü sinyalizasyonlar reva görülmemeli.

Halkın istediği ve hak ettiği şey daha sistemli, mühendislik temelli belediye hizmeti. Şimdi buna sahip olamasada İnş sonraki seçimde basiretli, teknik ve vizyon sahibi bir başkana sahip olabiliriz. Bu şekilde böyle elim kazalara, patlayan amortisörlere mahal bırakmayız...

Avatar
ahmet b 2010-02-18 12:25:24

belediye başkanı nasıl otogar yaptınız ben almadım daha cevre düzeni ve trafik sorunlarını yapmadan otogarı hemen taşımanız o zaman dogru secim zamanı yaptınız. insan yapmışken en iyisini yapar bir bak bakalım malatya otogarı, antep,adana otogarlarını bunlar gercek belediyecilik anlayışıyla yapıyorlar ...

Avatar
emre 2010-02-18 10:28:06

birader sen kömür mü aldın yoksa makarnamı??

Avatar
zaim 2010-02-18 09:56:52

yazik yahu su haberin yorumlarini okuyunca basimiza gelenlerin az bile olduguna kanaat getirdim konu elim bir kaza ve bir can telef olmus insanlarin yorumu siyasef ve belediye baskani baskanmi dedi kirmizi isikda duran araclara gelde arkadan vur diye orada duran iki aracin sürücüsü afedersiniz ama aptalmi.ben yurt disinda yasiyorum sehrime izine geldigimde sehir icinde araba kullanamiyorum cünkü kirmizida duruyom zarrt korna yaya gecidinde durup yaya ya yol veriyorum bagirmalar hatta küfürler kuralsizlik sanki kuralimiz olmus...........

Avatar
kahmaş 2010-02-18 08:26:08

şu başkana laf atmayın arkadaşlar adam ne güzel görev yapmaya çalışıyo bakın kaldırım bahçe böyle küçük şeylerle yetiniyo eline para geçersede yeni terminal gibi yerler yapıyo yetmiyomu

Avatar
Kadir Baba 2010-02-18 01:14:44

Defalarca uyarılmasına rağmen oraya dandik bir otogar yapan ve dandi trafik düzeni kuran belediye burdaki bütün kazaların sorumlusudur. Ama Akp nin ben yaptım oldu zihniyetinden başka ne beklenirki . Yazık vallahi yazık bu memleketin insanlarına yazık. %60 la 70 le gelebilirsiniz ama beceriksizliğinizle millete zulmedemezsiniz.

Avatar
emre 2010-02-18 00:50:02

ve sonra da diyorum ki hadi başkan bi iş yapmaya kalktım elime yüzüme bulşatırdım diye itiraf et!!ama nerde daha utanmadan başarılıyım dersin.Allah aşkına otogar civarında ki yola ve servis yoluna bi özellikde servis yolu kimn nerden geldiği belirsiz ışıklar Allaha emanet ve tüm şehir içerisinde bi tane asfaltı düzgün yer yok varsa biri bana şurası desin.Reklam panolarında bilmem kaç bin metre kare asfalt yaptık,yok rekor asfalt yaptık de hani nerde barajı mı döktün poyraz o kadar asfaltı yaptığın herşeyi eline yüzüne gözüne bulaştırdın.Bu memleket seni Allaha havale etti

Avatar
hayret 2010-02-17 22:50:40

bu başkanımızdan allah razı olsun ne yapsa yaranamadı kadere inanmak bu kadar zormu bunu anlamak lazım başta

Avatar
dila 2010-02-17 21:13:52

kutlarım sizi başkanım ne gerek vardı o otogarı oraya taşımaya ne üniversiteye yakın ne de şehir merkezine ve alt yapı sıfır...tekrar tekrar kutlarım

Avatar
khramn 2010-02-17 20:31:34

Şehrin abuk sabuk bir noktası hiçbir alt geçit, üst geçit bağlantı yolu yapmadan götürüp otogarı koyarsan sonrada orda hergün böyle kazalar olur. Kaza olan ışıklarda tarifik akışı ve ışıklar o kadar düzensiz ki istisnasın hergün kazalar yaşanmakta. Belediyenin otogar yapmaya gücü yetmişte bağlantı yolları yapmaya gücü yetmemiş.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126