Kızının torpille öğretmen olduğu iddialarına Sezal'dan cevap

Eski AK Parti Milletvekili Ali Sezal, CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Haluk Koç'un, "kızının sınava girmeden öğretmen atandığı" iddiasına ilişkin, "Sayın Haluk Koç'u iyi araştırmaya ve ciddiyete davet ediyorum" ifadelerini kullandı.

Kızının torpille öğretmen olduğu iddialarına Sezal'dan cevap

Eski AK Parti Milletvekili Ali Sezal, CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Haluk Koç'un, "kızının sınava girmeden öğretmen atandığı" iddiasına ilişkin, "Sayın Haluk Koç'u iyi araştırmaya ve ciddiyete davet ediyorum" ifadelerini kullandı.

15 Aralık 2014 Pazartesi 19:20
Kızının torpille öğretmen olduğu iddialarına Sezal'dan cevap
Sezal, yaptığı yazılı açıklamada, CHP'li Koç'un, kızının KPSS sınavına girmeden öğretmen olarak atandığı iddiasının asılsız olduğunu belirtti. 

Kızının, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İlahiyat Fakültesinden mezunu olduğunu vurgulayan Sezal, şunları kaydetti:

"Mezuniyetinden sonra ise KSÜ İlahiyat Fakültesinde araştırma görevlisi olarak işe başladı. Bu görevini de 3 yıla yakın sürdürdü. Daha sonra kadrosu yatay geçişle Milli Eğitim Bakanlığında aktarıldı. Kızım zaten devlet memuru konumundadır. Bu geçiş tamamen yasal olup, aykırı bir durum söz konusu değildir. Bunun da ülkemizde ve ilimizde birçok örneği vardır. Böyle bir atama için milletvekili desteğine ihtiyacı yoktur. Yasal haktır. Bu nedenle Sayın Haluk Koç'u iyi araştırmaya ve ciddiyete davet ediyorum."
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kamiloğlu 2014-12-23 22:38:12

sayın Ali Sezal,
kızınız araş.gör iken karacasu yolunda ölümlü kaza yaptı mı ?.
bir bilen varsa Allah rızası için cevap versin

Avatar
Cemm 2014-12-17 16:06:10

Allah biliyor gençler ama bu hükümette torpil hat safhada onuda görebilcek yaştayız hayırlısı diyelimmm....

Avatar
hee 2014-12-17 13:31:59

yönetmeliği takan mı var Abdullah efendi

Avatar
Ahmet 2014-12-17 09:29:04

Sen asıl yönetmenlik dediğin şeyin yönetmelik olduğunu öğren millete c....l diyeceğine, elinizden gelse her haltlarını tevil edeceksiniz

Avatar
sitemkar 2014-12-17 09:13:40

peki ben neden 5 yıldır çalıştığım üniversiteden, Milli eğitim bakanlığı kadrosuna geçemiyorum. Acaba benim soyadım Sezal,Pakdil v.s. değilde ondan olabilirmi ?

Avatar
cenk 2014-12-16 20:22:07

geçmişin neydi ki geleceğin o olsun. başkanlığın döneminde şehir elli yıl geri gitti. yapıştığın koltuktan zorla söktük seni.

Avatar
Öz Maraşlı 2014-12-16 20:04:20

Tabi tabi bizde yedik.Gerçekten yedik!!

Avatar
abdullah 2014-12-16 19:31:54

atanamamaktan yakınan c...l (bilgi sahibi olmayan) arkadaşlar açın biraz yönetmenlik karıştırın.

Avatar
yazık 2014-12-16 19:29:06

bu ve böylelerine oy verenleri Allah'a havale ediyorum birde kul hakkından bahsederler yazık çok yazık...

Avatar
atanamamış öğretmen 2014-12-16 19:27:25

7 yıldır atanamayan öğretmenim bizi de araştırma görevlisi olarak alsınlar bizde kurumlar arası geçişle kpss siz atanalım...(ama olmaz çünkü bizim babamız milletvekili değil bizi kabul etmezler)(Allah huzur-u mahşerde bunların hesabını soracak inşallah çünkü ben 7 yıldır atanamamış bir öğretmenim)

Avatar
SİNAN 2014-12-16 19:15:29

KPSS YE NEDEN GİRMEDİ ONU SÖYLE

Avatar
Yaşar 2014-12-16 14:31:53

savunmaya bak yahu bu yasal hak sana varda bana niye yok ?

Avatar
okan 2014-12-16 13:51:56

yazacak çok şey varda.. memleketimizin bu halinin sorumlularından birisiniz çok da inançlısınız maşallah bunların hesabını nasıl vereceksiniz bakalım öbür tarafda torpilde yok ;)

Avatar
yagup çolak 2014-12-16 12:30:35

ali sezal , yaptığın açıklama bile şiveli. ulan fakirin çoçuguda gece gündüz çalışsın eşşek gibi genede atanamasın hak mı adalet mı bu .?? ali sezal

Avatar
adsız 2014-12-16 12:13:25

Kimin ne hakkı yediğini Allaha havele ediyorum ama bu durumda şunu söylemek isterim Üniversitelerde asistan kadrosu daimi olmadığında asistanlık süresi biten ve yüksek lisansını yapmış olan bir asistan sadece öğretmenlik değil başka kurumlarada geçiş yapabilme hakkına sahiptir. Bugün işletme bölümünde asistanlık yapmış birisi uruzim müdürlüğe bile geçiş yapma hakkını kullanabilir.bu durumdan yararlanan ve hiçbir tanıdığı olmayan ve benimde tanıdığım çok fazla öğretmen bulunmaktadır.

Avatar
k.maraşlı 2014-12-16 11:15:20

bizim çocuklar sizin kızınızla mezun oldu. 8 yıl bekledi.
siz kılıfına uydurmuşunuz.

Avatar
edebiyat mezunu 2007 2014-12-16 11:02:34

bizde aynı okuldan mezun olduk, yüksek lisans sınavlarından 10dan fazla puan alamadık hatta bir hocamız alınacaklar belli boşa başvuru harcı yatırmayın diye bile uyardı. Allah hak günü sorarsa hakkımız haram olsun...

Avatar
EFEHAN 2014-12-16 10:29:04

ALİ SEZAL EFENDİ KULAĞINI HAA SAĞ ELİNLE TUTMUŞSUN HAA SOL ELİNLE..BİZ MİLLET OLARAK YEDİK ZATEN...KURALLARA UYGUN OLDUĞUNU..BU KADAR ATAMA BEKLEYEN ÖĞRETMENLERİDE KURALLARA UYDURUP ATASANIZA...BİZİM BURALARIN BİR LAFI VARDIR.....ÜFÜRÜKTEN TEYYARE....................................

Avatar
maraskent 2014-12-16 09:32:36

böyle bir hakkım vardı ben neden kullanamadım acaba ?

Avatar
edem46 2014-12-16 08:33:22

seçtiğimiz vekillerin bakanların aileleri,akrabaları,sülaleleri ve yedi ceddinin hepsi bir yerlere geliyor.kurumlara bir bakın adamın mesleği olmasada oturtmuşlar bir yere çalışıyor.arkadaş onca mezun var işsiz var.yapmayın nokta atışı atamalar yapıp hakkkı olanların haklarını gasp etmeyin.bunun cezasını bu dünyada hepimiz öteki taraftada siz çekersiniz bunu hiç unutmayın

Avatar