Komşusuna yardım etmek isterken öldü

Kahramanmaraş'ta anahtarını evinde unutan komşusunun balkonuna halat yardımıyla çıkmak isteyen öğretmen, 3. kattan düşerek hayatını kaybetti.

Komşusuna yardım etmek isterken öldü

Kahramanmaraş'ta anahtarını evinde unutan komşusunun balkonuna halat yardımıyla çıkmak isteyen öğretmen, 3. kattan düşerek hayatını kaybetti.

25 Ocak 2013 Cuma 00:00
Komşusuna yardım etmek isterken öldü
Alınan bilgiye göre, Cumhuriyet Mahallesi Ferhat Apartmanı'nda oturan beden eğitimi öğretmeni Nesimi Tayyar Canpolat, anahtarını evinde unutan komşusuna yardım etmek istedi. 
     Komşusuna, ikinci kattaki dairenin balkonundan üçüncü katın balkonuna tırmanarak eve girebileceğini söyleyen Canpolat, halatla üst kata çıkmak isterken beton zemine düştü. 
     Ağır yaralanan Canpolat, 112 Acil Servis ekiplerince kaldırıldığı Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi (KSÜ) Tıp Fakültesi Hastanesi'nde müdahaleye rağmen kurtarılamadı.
Karamanlı İlköğretim Okulu'nda görevli olan 1 çocuk babası Nesimi Tayyar Canbolat'ın cenazesinin Osmaniye'nin Kadirli ilçesinde toprağa verileceği öğrenildi.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
suzan 2013-09-08 11:47:12

sevdigimiz bir hocamız allah rahmet eylesin

Avatar
m.karcı 2013-01-31 10:22:24

allahım rahmet eylesin.ruhu için fatiha bağışlayalım ..

Avatar
Mustafa Zincirkıran 2013-01-28 19:52:10

Allah rahmet eylesin. Ailesi ve eğitim camiasına da sabırlar ihsan eylesin inşallah.

Avatar
hüseyin gencturk 2013-01-28 13:28:02

allah rahmet etsın tayyar hocam cok üzuldum ..

Avatar
milcan 2013-01-27 16:25:59

mekanın cennet olsun tayyar bey. Allah kalanlara sabır versin.

Avatar
misafir 2013-01-26 08:53:54

Keşke olmasaydı diyoruz ama kaza işte beklemedik bir anda geliyor. Hepimizin başı sağolsun.

Avatar
furkan 2013-01-26 08:50:16

Tüm eğitim camiasının başı sağolsun.

Avatar
fatih 2013-01-25 22:59:01

Her ölüm erkendir derler hocam sen gerçekten de çok erken gittin ama takdir i ilahi Allah"tan rahmet ve mağfiret dileriz toprağın bol mekanın cennet olsun. Geride kalanlara ve tüm sevdiklerine Allah"tan sabır dilerim.

Avatar
serkan 2013-01-25 22:13:08

çok değerli öğretmenizin kaybı bizi çok üzdü.Kendine Allahtan rahmet ailesine sabırlar diliyoruz.

Avatar
misafir 2013-01-25 21:50:45

Çilingirci çağırsaydınız ya kardeşim!! parası ne kadar tutacaktı ki Allah aşkına!!! İki kuruş için adamı canından etmişler yazık. Rabbim ailesine sabır versin.

Avatar
elif 2013-01-25 21:29:14

Öğretmenimize allahtan rahmet, yakınlarına da başsağlığı diliyorum.

Avatar
selim 2013-01-25 21:27:20

Allah rahmet etsin, allah ailesine sabırlar versin.

Avatar
muttalip baltaş 2013-01-25 20:32:00

allah gani gani rahmet eylesin . ailesine baş sağlığı ve sabır diliyorum.

Avatar
Öğretmen Bey 2013-01-25 20:21:08

Allah rahmet etsin. Çok üzüldüm.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126