Mahir Ünal'dan Havalimanı Müjdesi! Haziran Ayında...

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Mahir Ünal, Kahramanmaraş Havalimanı yeni terminal binasının normal zamanından beş ay önce Haziran ayında hizmete gireceği müjdesini verdi. Yeni havalimanı mevcut haline göre 5 kat fazla yolcu kapasitesine ulaşacak.

Mahir Ünal'dan Havalimanı Müjdesi! Haziran Ayında...

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Mahir Ünal, Kahramanmaraş Havalimanı yeni terminal binasının normal zamanından beş ay önce Haziran ayında hizmete gireceği müjdesini verdi. Yeni havalimanı mevcut haline göre 5 kat fazla yolcu kapasitesine ulaşacak.

16 Ocak 2018 Salı 10:20
Mahir Ünal'dan Havalimanı Müjdesi! Haziran Ayında...
banner208

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Mahir Ünal, Kahramanmaraş Havalimanı yeni terminal binasının normal zamanından beş ay önce Haziran ayında hizmete gireceği müjdesini verdi. Yeni havalimanı mevcut haline göre 5 kat fazla yolcu kapasitesine ulaşacak.

Ünal, havalimanı çalışmaları hakkında şunları söyledi:

“Şehrimizin ihtiyaçlarını karşılamak için yaptığımız Ulaştırma Çalıştayı’nın sonuçlarını almaya başladık. Çalıştayda ele aldığımız konulardan havalimanımızın yeni terminal binasının yapımı çalışmalarını hızlandırdık. Kahramanmaraş Havalimanı yeni terminal binası inşaatı için Temmuz 2016’da ihale yapılmış, Kasım 2016’da ihaleyi kazanan firmayla sözleşme imzalanmıştı. Aralık 2016’da başlayan inşaat, sözleşmeye göre 30 Ekim 2018’de tamamlanacaktı. 60 milyon lira yatırımla gerçekleştirilecek inşaatın şu ana kadar yüzde 60’ı tamamlandı. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Sayın Ahmet Arslan’la son yaptığımız görüşmede, inşaatın normal zamanından beş ay önce Haziran ayında bitmiş olacağı müjdesini aldık. Haziran ayından itibaren Kahramanmaraş’ımız kendine yakışan bir havaalanına kavuşmuş olacak. Eski terminal binası 1540 metrekare iken, yeni terminal binamız 23 bin metrekare olacak. Havalimanımızın mevcutta yılda 400 bin yolcu kapasitesi varken, yeni haliyle yılda 2 milyon yolcu kapasitesine ulaşacak. Yeni havalimanımız şehrimiz ve bölgemiz için önemli bir hizmeti yerine getirecek. Kahramanmaraşlı hemşehrilerimiz hak ettiği yatırımları almaya devam edecek.”

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Maraş 2018-01-22 11:51:38

En gıcık oldugum milletvekili

Avatar
Ede 2018-01-19 12:00:13

Söze değil söyleyene bakacaksin adam mi diye ??

Avatar
ERCAN BARIŞ 2018-01-19 10:50:31

MALESEF DÜN AKŞAM BİR MADURİYET DAHA YAŞADIM,KAHRAMANMARAŞ İSTANBUL UÇAĞI SİSTEN DOLAYI KAHRAMANMARAŞ YERİNE MALATYA'YA İNDİ,BENCE HAVA LİMANINDA TEKNİK BİR YETERSİZLİK VAR ,UMARIM YENİ TERMİNAL BİNASI İLE İLGİLİ ,BU SİSTEM EKSİKLİKLERİ DE TAMAMLANIR.HER UÇUŞ İPTALİNDE KOMŞU İLLERE GİTMEK ÜZÜYOR BENİ

Avatar
Maraş 2018-01-18 14:45:42

Havaalanında araba koyacak yer yok 5 dk icin park ucreti ödemek zorundamıyız hic bedava 1 şey olmayacakmı bu memlekette oy yerine size ne vericem bilin bakalım

Avatar
Mustafa 2018-01-18 12:48:30

Ver gazı ver gazı uluslararası termninal dedinizi binayı yeniledik bitti..Uyu maraşlım uyu nereye kadar uyuyacan daha...

Avatar
Notucug 2018-01-18 08:52:17

Sallıyor, size bir bina yaptık sesinizi kesin diyor.Amaç havaalanı değil sus payı.O pist ne oldu orası kara yolu mu .UYAN K.MARAŞ UYAN Oy vererek aptal durumuna düşüyoruz.

Avatar
Ben 2018-01-17 17:10:59

Yapılan Havaalanı mI?(Gümrük yok)---------- yoksa Havalimanı mı?(Gümrük var) hangisidir yapılan?

Avatar
SEdat 2018-01-17 10:00:14

Gümrük olacak mı acaba yoksa yine yurt dışı uçuşları için komşu illere mi gidecek insanlar acaba

Avatar
Ökkeş 2018-01-17 04:33:50

Emegi geçen herkese teşekkürler yeni ve daha guzel hizmetlerin devamı dileğiyle

Avatar
Ercan 2018-01-17 01:27:09

Gene hangi akp yakinlarindan biri için kurulmuş bir ihale acaba maraşa katkisi değilde sizin cebinize giren paraya hayırlı olsun

Misafir Avatar
kahraman 2018-01-18 15:35:16 @Ercan

ne havaalanımız düzgün ne gelen uçak adeti nede kalkış saatleri sürekli antepten uçmak zorunda kalıyoruz..bizim dört te bir nüfusumuzdaki şehirlerde bile hem havaalanı güzel hemde daha çok uçak uçuyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
KÜRŞAT46 2018-01-16 23:24:11

Bir de Dolmabahçe mutabakatını bir açıklasa

Misafir Avatar
SİNAN 2018-01-17 15:19:15 @KÜRŞAT46

KARDEŞ BU DOLMABAHÇE MUTABAKATI NEDİR Kİ ?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Karadayı 2018-01-16 22:52:30

18 yıldır Maraş’da silme oy alıyorsunuz az utanın Antep Urfa Malatya Kayseri Diyarbakır buralardan geridesin bizden kat kat küçük Elazıg bile günde 5 uçak kalkıyor çok yazık otobanın Yok hava alanın yok yazık Maraş’a içim acıyor bu haline

Avatar
mak 2018-01-16 21:57:03

Türkiye'nin en zor havaalanına terminal binası şaka gibi,bir etrafınıza bakınında utanın.

Avatar
ALİ KEMAL 2018-01-16 17:52:37

MEVCUT PİST VE KONUMUNDAN DOLAYI BAZI HAVA ŞARTLARINDA İNİŞ YAPILAMAMA RİSKİNDEN İPTAL EDİLEN VE TARİFE SAATLERİNDEN DOLAYI GİDİŞ VEYA DÖNÜŞ UÇUŞUMUZU KOMŞU İLLERE DÜŞÜNMEK ZORUNDA BIRAKILDIĞIMIZ BİR HAVALİMANINA 2 MİLYON YOLCUYU NASIL BULACAKSINIZ ??

Avatar
ümit 2018-01-16 17:00:39

bir narlı uluslararası havalimanı projesi vardı bilmem kaç genel seçim öncesi daha yapılacak. terminal binası değişmiş yahu antep dış hatları genişletti siz sıfır. uluslararası uçuş yok maraşta. garipsin maraş

Avatar
yeşil 2018-01-16 11:37:11

HAVA ALANINDAN ÖNCE YOLSUZ KÖYLER ONLAR YAPILSIN ÖNCE

Avatar
MASALLAR MASALLAR 2018-01-16 10:44:05

DENİZİ GEÇİP DEREDE BOĞULUYOSUNUZ.HAVA ALANI KAVŞAĞI VE ORDAKİ KÖPRÜ İÇLER ACISI HİÇ YAKIŞMIYO BU ŞEHRE.

banner215

banner122

banner124

banner222

banner223

banner226

banner154

banner191

banner126

banner224

banner217

banner225