Mahkemeye sevkedilen Avcı tutuklandı

Devrimci Karargah terör örgütüne yardım ettiği iddiasıyla gözaltına alınan eski Eskişehir Emniyet Müdürü Hanefi Avcı, adliyede ifade vermeyi reddetti ve mahkemeye sevkedilmişti..

Mahkemeye sevkedilen Avcı tutuklandı

Devrimci Karargah terör örgütüne yardım ettiği iddiasıyla gözaltına alınan eski Eskişehir Emniyet Müdürü Hanefi Avcı, adliyede ifade vermeyi reddetti ve mahkemeye sevkedilmişti..

29 Eylül 2010 Çarşamba 06:38
Mahkemeye sevkedilen Avcı tutuklandı

Sorgulama sırasında avukat istemediği ve sorgu tutanaklarına imza atmadığı öğrenilen Avcı, işlemlerin ardından tutuklanması talebiyle nöbetçi mahkeme olan 14. Ağır Ceza Mahkemesi tarafından tutuklandı.. Avcı, tutuklama kararı ardından Metris Cezaevi'ne nakledildi..

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
öggeş emminin torunu 2010-10-03 00:11:53

referandumda evet diyen güya ülkücülerden ! inşallah 5 - 10 adedini gel bakalım sen fî tarihinde duvarlara yazı yazıp bildiri dağıtmışsın, yere tükürmüşsün diyerek saçma sapan bir suç isnat edilip kodese tıkılırda babalarının damını ve neye evet dediklerini görürürler... sözüm size ülkücü geçinen ülküsüzler görüyormusunuz evetinizin mahsullerini.
geceleri başınızı yastığa rahat koyabiliyormusunuz bu gün akdamar kilisesine haç takılmış, siz ülküsüz ülkücüler sizlerde zil takın e mi.. yakışır

Avatar
yavuz 2010-10-02 19:43:15

bu adam biraz cemaat yapılanmasıyla uğraştıgı için tutuklandı ilhan cihaner gibi aynı ama bu devletın çok guzel huyları var şimdi uzatmıcam lafı ama bu adama yanlış yaptılar

Avatar
edem 2010-10-01 08:41:18

kimse hanefi avcının başka yönüne bakmıyor,cemaat yapılanmasına konuştu diye alınıyor.Görev yaptığı sürelerde yaptığı başarlı çalışmalarını inceleyin neler çıkacak karşınıza,suç mu işledi? evet suçu vatanında yanlışları düzeltmek olanlar hep suçludur......

Avatar
ehlak 2010-09-29 22:26:00

Memlekette bütün güncel büyük davalar gaip kişilerin yaptığı ya bir mektupla yada bir maillle başladı. hanifi avcı çıktı koskocaman bir kitap yazdı. kimse demedi ya bu adamın söyledikleri doğru mu yanlış mı diye bakmadan adamı karalamaya başladılar. bu adam hakkındaki iddialar doğuruysa bu adalet şimdiye kadar nerdeydi? Niçin istihparat gibi devletin en önemli kurumlarından biri bu adama teslim edildi? niçin emniyet müdürlüğü yaptırıldı. en önemlisi de kitapta yazılanlar ört bas edilircesine niçin bu zaman beklendi?
????????
bence bu işin içinde bir değil bin ..... var gibi geliyor. bakalım görecez...

Avatar
uzunmehmet 2010-09-29 22:16:42

sevgili yörük bir kere arkadaşın niki hevajo değil nevajno.
Efsane konusunda da haklısın.
Efsane= gerçeklikle alkakası olmayan uydurulmuş hikaye.
VE DE O BİR EFSANE

Avatar
Huzur-î Mâhşer 2010-09-29 21:59:56

Yapmayin ya Adam Marasli degil öylemi? Wikipediada cogu yerde de (d. 1956, Karabıyıklı, Pazarcık, Kahramanmaraş) olarak geciyor. Hemen biri cikinca yok Marasli degil yok burali degil yok söyle degil yok böyle degil. Hayirdir bir Maras tami böyle insanlar cikmaz? Diger Sehirlerde sahtekarlar cikarda bir Marastami cikmaz yani? Öylemi anliyorum? Hey Allahim ya nekadar sacma nekadar sacma.

Ayrica bu konuda Editörü elestirecek en var acaba? Efsane kelimesi mi? Ilahi arkadaslar nekadar Efsanenin nam salmis birinin dogrusu varsada okadar da sahtekari var. Yani o "Efsane Sahtekar" Böyle bos seylere takilmayin yormayin kafanizi.

Herneyse, Hayirli calismalar dilerim Haber46 kardeslerime

Avatar
büşra tan 2010-09-29 18:41:19

hukuk her zamankinden daha çabuk işliyor,sonucu beklemek lazım

Avatar
halil taşkın 2010-09-29 18:39:57

son dönemlerde hanefi avcının yapmak istediğini anlamıştım,aslında kendini çok iyi gizleyip,kahraman gibi meydanlara çıkıyor ama,bu hareketleri şüphemi çekmişti.savcılar ellerinde kayıtlar olmasa bu adamı bu kadar kolay içeri aldırmazlar,bu işin yazdığı kitapla alakası olduğunu zannetmiyorum

Avatar
yörük 2010-09-29 14:39:52

hevejo denen kişi sen ilk önce kendin dügün başlık kullan ondan sonra konuş ne mutlu türk üm diyene ve o bir efasane

Avatar
Ömer Ali Binboga 2010-09-29 12:31:57

Efsane dediginiz adamin suc örgütüyle irtibati var gibi gözüküyor birde hemsehricilik yapip sahip cikmayin.hem adam Kahramanmarasli oldugundan cok memleketim Gaziantep diye ön plana cikiyor

Avatar
tugay 2010-09-29 12:14:51

tererüstler içimizde dağlarda aramayın

Avatar
cengaver 2010-09-29 11:46:57

ifade özgürlüğü vardır ülkemizde deniliyor fakat nedense bir kişi düşüncesini söylediğinde veya yazdığında tutuklanıyor .nerede demokrasi? hanefi avcı hemşerimiz olarak başarılı bir insan inşaallah bir an önce serbest bırakılır.

Avatar
ANDIRINLI 2010-09-29 11:17:16

memletımızın ısmını karalıyor bu gıb ınsanlar yakışmadı avcı yakışmadı bız fıransıslarla mucadale ederken pkk yardım etmek yakışmıyor bır maraslıya yazzık oluyor

Avatar
kürşad46 2010-09-29 11:08:32

hemserım hıc kafanı yorma bundan sonra efsanevi ve dürüst bı emnıyet müdürü olarak tarihe gececek

Avatar
fethi 2010-09-29 10:29:28

paşakapısı olması lazım ama... yeerl gazete olarak boyle guzel bir haberi vermenizden dolayı tebrikler ama maraşlı olması vatandas olarak benim tutuklanmam kadar normaldir diye düşünüyorum.

Avatar
ali ak 2010-09-29 09:51:59

dün haberlerde memleketindeki evindeydi dediler. ve memleketi olarakta g.antep dediler..

Avatar
m.gerek 2010-09-29 08:58:16

Ne efsanesi sıradan bir müdür işte.
Onun gibi nice müdürler var.
Bana göre burada efsane tabiri yersizdi !

Avatar
nevajno 2010-09-29 08:35:26

lütfen doğru terimler kullanın.

Avatar
SERKAN PELİTLİ 2010-09-29 08:26:40

Hanefi Avcı hiçbir zaman Kahramanmaraşlı olmadı ve hiçbir yerde Kahramanmaraşlıyım deyip Maraşa sahip çıkmadı.Bizim haber 46 editörünü duyarlı olmaya davet ediyorum.Adam bunca yıl maraş için parmağını oynatmadı.Ama tutuklanınıca maraşlı emniyet müdürü falan kişi tutuklandı.Bundan Maraş'a ne?Ayrıca adam karabıyıklı olup tüm yakınları Gazianteptedir.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126