Numan Kurtulmuş Kahramanmaraş'ta Çözüm sürecini anlatacak

Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Numan Kurtulmuş Kahramamaraş'a geliyor.

Numan Kurtulmuş Kahramanmaraş'ta Çözüm sürecini anlatacak

Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Numan Kurtulmuş Kahramamaraş'a geliyor.

29 Nisan 2013 Pazartesi 17:57
Numan Kurtulmuş Kahramanmaraş'ta Çözüm sürecini anlatacak
Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Numan Kurtulmuş Kahramamaraş'ta  "Çözüm Süreci, Toplumsal Dialog ve Geleceğin İnşası" konulu konferansta konuşacak.

Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanlığı tarafından yapılan açıklamaya  göre Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, Kahramanmaraş'ta 1 Mayıs 2013 Çarşamba günü   "Çözüm Süreci, Toplumsal Dialog ve Geleceğin İnşası" konulu konferansa katılacak.

Kurtulmuş'un konuşmacı olarak katılacağı konferans Mehmet Akif Ersoy Kültür Merkezi'nde saat 20:00 de başlayacak.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
misafir 2013-05-04 05:10:08

eyi tüccarmış sattı sattı şimdide son satışını yapacak

Avatar
metin can 2013-05-01 20:25:01

siyasetin nasıl bir siyaset olduğunu en iyi anlatan adam şahsına bişey diyemem ama has partideyken çok dinledim sizi ama şimdiki halinizle o zamanki konuşmalarınız arasında elbistan şar dağı kadar fark var

Avatar
misafir 2013-04-30 19:55:37

o öbürleri gibi davasını a b d in cıkarları satmıştır ugruna bir kac günlük dünyanın menfati icin satmıştır ne yaptın gidipte türkiyenin islam dünyasına lider mi yapyınınz batılı senide kullanıp tarihin cöp sepetine atacak ahiret yurdu buraya benzemez siz sadece islamın gelişini sadece geciktirirsiniz sen oraya varınca emparyalistler sömürenler bu ülkeden gittilerde bizim mi haberimiz olmadı sana söylecek cok sözümüz var ama seni yaradana havele ediyoruz seni oraya götürenler asgari ücreti 1000 tl mi yaptılar sadece önüne bir şeyler bıraktılar o nlarla oyna diye

Avatar
misafir 2013-04-30 14:46:54

ben idaa ediyorum çözüm süreci diye diye insanlara yavaştan yavaş tan memleketin bölünmesini seyrettiriyor bu ak parti.çocuk katili denilen şahıs,şimdi oldu abdullah öcalan,daha ilerilere gidilirse ak partili millet vekillerinin de ağzından çıkacak s abdullah öcalan diye.eli kanlı pkk dahi gelecekte olacak pkk siyasal bir parti.bunların hepsi insanlara alıştıra alıştıra ak parti tarafından yapılıyor.düşünün türkiye elktiriğinin % 30 yada 35 ile k maraştan üretiliyor ve bizim öz kaynağınmız olan su başka şehirlere dahi götürülüb dağıtılıyor.ve maraş elektriğide suyu da en pahalı kullanan şehir.ben inanıyorum ki maraş halkı düzenli olarak vergisini veren ülkenin kalkınmasında fabrikalarıyla çok büyük desteği olan bir şehir,bunlara rağmen maraş devlet gözünde çantada keklik düşünülen ve çok da fazla dikkate alınmayan bir şehir.hep şükredenlar sindiriliyor bence bu memlekette ,oysa ki devlette biliyor doğudan ne vergi alabiliyor ne de oy ama buna rağmen tüm yalakalık yatırımlar ve tüm otoyollar nden se doğuya.bu memelekette asi olanlar el üstünde.ocağına kor düşenler de ve mazlumlar da sesi çıktığında suçlu konumunda.ne diyelim allah görüyor bu dünyada yok gibi görünse de öbür dünyada bir mahkeme_i kübra var bakalım nasıl hasap verecekler bu ak partililer ve maraş ak parti millet vekilleri.

Avatar
osman kurt 2013-04-30 14:25:11

tarih sizi hain olarak kaydedecek.

Avatar
kgt 2013-04-30 14:19:10

tayyibe ne demişti bu ada....k.maraş en çok oyu veren il..gidip alkışlarlar.bu memleketten bişey olmaz..kürt çalar çingene oynar hesabı....

Avatar
Şehit yakını 2013-04-30 12:33:52

Neyi anlatacaksınız? Vatanımızı nasıl bölmeye çalıştığınızımı, PKK ya verilen ödüllerimi ? geç bunları hacam geç gücünüz vatan topraklarını bölmeye ,parçalamaya yetmez.

Avatar
gonca 2013-04-30 12:33:43

bu iki yüzlü insan gitsin kendi memleketinde yani karadeniz de anlatsın,veya agrıda anlatsın, maraşda ne işi var.bunlar menfaat peres insanlar, bunlar dini kullanıp, ama onun emirlerine uymayan insanlar.

Avatar
Gazi 2013-04-30 11:53:17

Kalıbından utanmanız lazım hocam. PKK ya bu kadar taviz verip topraklarımızı i sizde bu şerre ortak olarak parsellemeyemi çalışıyorsunuz?Buna Allahın izini ile gücünüz yetmeyecek.Bir şahsi ağırlığınız vardı halkın yanında onuda bitirdiniz.

Avatar
cemil canlı 2013-04-30 09:30:31

yüzsüz

Avatar
misafir 2013-04-30 08:52:08

bu efendi Amerika ya gitti geldi bop un parçası oldu bu efendiler müslüman kisvesi altında kalplerinde türk e kin ve nefret duyan aslında türk düşmanlıgının altında islam düşmanlıgı var ben anlamıyorum niye hiç düşünmeden bu adamları basınızın tacı yapıyorsunuz ya 10 yıldır çözemediler bu mesele ŞİMDİ NERDEN CIKTI BU ÇÖZÜM SÜRECİ HEP DIŞ MİHRAKLI BU KİŞİLER BU ADAMLAR COCUKLUGUMUZDAN BERİ O PARTİ BU PARTİDELER BİRAZ DÜŞÜNÜP OY VERMELIYIZ ARTIK VATAN TOPRAGI SÖZ KONUSU OYLARINIZA SAHİP CIKIN

Avatar
mnbg 2013-04-30 07:25:08

hadi ordan dönek seni

Avatar
mnbg 2013-04-30 07:23:04

hadi ordan dönek sen ne biliyorsun ne anlatacan

Avatar
misafir 2013-04-30 01:59:23

hiç yakışıyormu sana sayın kurtulmuş...

Avatar
misafir 2013-04-30 01:14:08

Çok severdim saygı duyardım zamanında..

Avatar
eloğlu 2013-04-29 20:04:36

kurtulmuş neyi kime anlatcan sen sen önce kendi sağlam duruşunu koruyamadın firavun dediğin adama koltuk sevdası yüzünden onun yanında yer aldın kendini kandırma boşa.....

Avatar
misafir 2013-04-29 19:16:08

Sen iyi bilirsin Sayın Kurtlmuş satmayı. Önce spartini sattın, sanan inananları oy verenleri sattın. Şimdi sıra ülke satmaya mı geldi.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126