Nurhak'ta bir terörist ölü ele geçirildi

Kahramanmaraş'ın Nurhak ilçesi kırsalında güvenlik güçleri ile terör örgütü militanları arasında silahlı çatışma çıktı.

Nurhak'ta bir terörist ölü ele geçirildi

Kahramanmaraş'ın Nurhak ilçesi kırsalında güvenlik güçleri ile terör örgütü militanları arasında silahlı çatışma çıktı.

20 Nisan 2010 Salı 23:11
Nurhak'ta bir terörist ölü ele geçirildi

Çatışmada 1 terörist ölü ele geçirildi. Bölgedeki çatışmanın devam ettiği bildirildi.

Yükleniyor...
Anahtar Kelimeler:
Bölgedeki
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mehmet bar 2010-04-22 19:32:16

allah n-belasını versın onların vurun endırın hepsini

Avatar
zeynep 2010-04-22 09:47:57

acılım acılım dıye dıye onun üstne bu kacıncı yaww yeter artık

Avatar
İSİMSİZ... 2010-04-21 19:40:26

KAHRAMANLARIMIZ ELİNİZE SAĞLIK BUNLARIN HEPSİNİN SONU ER VE GEÇ BÖYLE OLACAK BUNA ADİMİZ GİBİ EMİNİZ HEPSİNİN SONU O DAĞLARDA BİTECEK BUNLARI KENDİLERİ İSTİYO AMA ÇAĞRIMIZA KULAK VERSİNLER DİYORUZ ...TESLİM OLUN...ASKERLERİMİZ ALLAH YAR VE YARDİMCINIZ OLSUN

Avatar
DERELİLİ 2010-04-21 18:10:16

O dağlara mehmetçik girer bahar olur, yaz olur.
Unutma!Toprağıma göz diken itin ömrü az olur.

Avatar
DOGANBEY 2010-04-21 10:34:08

herkiş bir gün hak ettigi cezayı bulacaktır... bunlarda birgün yok olacak eminim

Avatar
ibrahim fırtına 2010-04-21 09:40:31

allahın izniyle birgün bitecek insanlar kardesce mutlu bır sekılde yasayacaklar ben buna eminim allahın ıznıyle olacak ınsallah.....

Avatar
hacı ökkeş 2010-04-21 08:14:20

ne güzel etmişler askerlerimiz ellerine saglık.k.maraşta eşkiyalık öylemi.bu vatana canlar feda olsun binlerce defa,kuşbeyinliler böleceklerini sanıyolar ya yıllardır ona şaşarım.

Avatar
suadiyeli 2010-04-21 02:57:03

terör örgutune yaşamak yok onlar neyaptını bilmiyor onlar masavarken elle közu tutmaya calısıyor teslim olsunlar yoksa onları yasatmıcaz askerle oyun oynamasınlar biz veya ben bu watana canımı sewe sewe weririm herkerde werir omlar canını kim icin werecek biz tigibi 21 yasındayız korku yok omlar kim oluyor yaa makara yapmasınlar bizle yoksa canlarını alırız zate alıcaz he ama teslim olmalarını bekliyoruz...

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126