İstanbul Atatürk Havalimanı'ndan Onur Air Havayolları ile Odessa'ya gitmek için bilet alan yolcular, sis nedeniyle uçaklarının kalkmaması nedeniyle mahsur kaldı. Duruma tepki gösteren yolcular, Our Air yetkililerinin kendilerine bilgi vermediğini ve 3 gündür mağdur olduklarını dile getirdi. Onur Air yetkilileri ise Odessa'da yoğun sis nedeniyle uçuşların yapılamadığını yolcuların ise otellere yerleştirilerek mağduriyetlerinin giderildiğini söyledi.

Onur Air ile İstanbul'dan Odessa'ya gitmek için bilet alan yolcular, Pazartesi gününden bu yana havalimanında bekletildiklerini öne sürerek kontuar önünde görevlilerle tartışarak durumu protesto etti. Yolcular ile görevliler arasında yaşanan tartışmaya havalimanı polisleri müdahale etti. Odessa yolcuları, kendilerine herhangi bir açıklama yapılmadığı, uçaklarının ne zaman kalkacağının söylenmediği ve bu nedenle de mağdur oduklarından yakındı. Türk yolcuların yanı sıra Rus yolcuların da mağdur olduğunu belirten Ömer Cihan Çikın, Türkçe bilmedikleri için onların daha da mağdur edildiklerini dile getirdi. Kontuar önünde bir süre yaşanan tartışma, ıslık ve alkışlı protestoya dönüştü. Yaşananların ardından Onur Air yetkilisi, uçuşların başlayacağını ve check-in işlemlerinin yapılacağını belirterek yolcuları diğer kontuara davet etti.

Protesto üzerine açıklama yapan Onur Air yetkilileri ise Pazartesi gününden bu yana yoğun sisten kaynaklanan hava muhalefeti nedeniyle Odessa uçuşlarının yapılamadığını söyledi. Sisin dağılması üzerine uçuş kararı alındığını belirten Onur Air yetkilisi, "Sadece bizim şirketimiz değil, diğer havayolu şirketlerinin Odessa uçuşları da yapılamıyordu. Ancak sisin açılması üzerine şimdi uçuş işlemlerine başlamaya karar verdik. Ayrıca uçuşları gerçekleştirilemeyen yolcularımıza gerekli açıklamalar yapıldığı gibi mağduriyetlerine sebebiyet vermemek için çeşitli otellere yerleştirildiler." açıklamasını yaptı.