Eğitim perakendecisi NT, okul alışverişi ile ilgili sosyal medya kampanyasının sonuçlarını açıkladı. Ailelerin okul alışverişi nedeniyle yaşadığı stresi 6 bölümlü animasyon bir diziyle anlatan kampanyanın videoları 1 milyon 626 bin 253 kez görüntülendi.

NT’nin “Okul Alışverişi için strese girmenize gerek yok! NT'de sağlıklı ve kaliteli ürünleri uygun fiyatlara bulabilirsiniz.” iletisini verdiği videolar, oyunlar ve yarışmalar ile 16 milyon 644 bin 167 bireye ulaşıldı. 14 Eylül’de başlayan 1 ay süren kampanyanın web sitesi okulalisverisihikayesi.com 16 bin 300 kez ziyaret edilirken, interaktif oyunlar 36 bin 929 kez oynandı. İnteraktif oyunlar boyunca, #NTileOkulAlışverişi hashtagi 7 bin tweet ile Türkiye TT sıralamasına girdi. NT’nin Facebook sayfasında katılımcılar 73 bin 629 etkileşim oluşturdu.

okulalisverisihikayesi.com’u ziyaret edenler çevrimiçi oyunlarla eğlenirken hediye olarak tablet ve okul çantaları elde etti. Aynı zamanda kampanyayı takip edenler okul alışverişleri için binlerce uygun fiyatlı, kaliteli ürüne bir tıkla ulaşma imkânı buldu.

Kampanyanın künyesi şöyle:

Reklamın Başlığı: Okula Dönüş
Reklam Veren: NT
Reklam Veren Temsilcisi: Serkan Bilikçi, Talha Er
Reklam Ajansı: Renee Adworks
Kreatif Direktör: Sercan Şenyüz
Yaratıcı Ekip: Büşra Üzgün, Reha Aksoy, Volkan Şimşek
Yazılım Geliştirme: Serkan Şener