Öz kızına cinsel taciz iddiasıyla tutuklandı

Kahramanmaraş'ta kızına cinsel tacizde bulunduğu ileri sürülen baba, tutuklandı.

Öz kızına cinsel taciz iddiasıyla tutuklandı

Kahramanmaraş'ta kızına cinsel tacizde bulunduğu ileri sürülen baba, tutuklandı.

16 Haziran 2010 Çarşamba 17:08
Öz kızına cinsel taciz iddiasıyla tutuklandı
İddiaya göre, geçtiğimiz yıl üniversiteyi kazanan S.Ç'ye öz babası E.Ç. cinsel tacizde bulundu. E.Ç. ayrıca kızını tacizi kimseye anlatmaması konusunda tehdit etti.Babasının, İzmir'de başladığı üniversite eğitimini de bırakması konusunda baskı yapması üzerine S.Ç. durumu annesi G.Ç'ye anlattı. Bunun üzerine anne G.Ç. savcılığa suç duyurusunda bulundu. Kahramanmaraş Emniyet Müdürlüğü Ahlak Bürosu Amirliği ekipleri baba E.Ç'yi gözaltına aldı. Öz kızına cinsel tacizde bulunduğu iddia edilen E.Ç, sevk edildiği mahkemece tutuklandı.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mustafa celik 2010-07-20 16:44:59

nerden belli iftira olmadığı.kadınlar öyle acımasızki. boşanmak için bal gibi iftira atabiliyorlar.ve kızlarınıda doldurup insanı mahvedebiliyolar. ben kadınlardan herşeyi yapabilecek kadar acımasız olduklarını cok iyi biliyorum. allah herkesi iftiranın en alcakcasından korusun

Avatar
CENGİZHAN 2010-07-08 12:49:44

Bİ İNSAN OGLU BUNU YAPARMI BE KİM KZINA TECAVÜZ EDER YA BUKADARMI SEVİYESİ DÜŞÜK İNSANLAR HALİNE GELDİK İNANAMIYORUM

Avatar
Eshabil Özalplerden 2010-06-18 00:42:38

İLKER Beyin söylediklerine müsaade ederseniz gülüp geçeyim.
Önceki söylediklerimin arkasında kaya gibi duruyorum.
Biz buraya laf olsun diye yorum yazmıyoruz.
Uyuyan ve uykuda çürüyerek kokuşup yok olan bir milleti uyandırmak için cümlelerimizle dürtüyoruz.
Biz, zaten herkesin bizim gibi düşünmesini de beklemiyoruz.
İSLÂM DÃŽNİ EN YÜKSEK BİR MEDENİYETTİR.
BU ÇAĞDA ONU ANLAYIP DA ONDAN YARARLANABİLECEK ÇAPTA BEYİNLER MAALESEF ŞİMDİLİK MİLYONDA BİRDİR.
İlker'ciğime selam ederim.

Avatar
ilker 2010-06-17 13:11:33

eshabil özalplerde, arkadaşım her şeyi neden dinle bağdaştırıyosunuz? bu ülkede dindar olupta 12 yaşındaki kızları taciz edenleride gördük.yazık size böyle dar bir zihniyetle olayları anali etmenize. herşey aile eğitimi ve aileden edinilen etik değerlerle ilgili.

Avatar
Eshabil Özalplerden 2010-06-17 10:42:09

Kullandığım başlığa, eğitim hayatının daha başında olan bazı kardeşlerimiz itiraz edebilirler.
İTİRAZ EDECEK OLANLARA DERİM Kİ:
Bilmeyenin susması lâzım.
Anlamayanın sorması lâzım.
Böyle haberlerin üstünü kesinlikle örtmek lazım.
Ülkemizde İslâm'dan uzaklaştıkça bu tür pislikler, alçaklıklar, adi günahlar çoğalıyor.
Maalesef,
Batılılık ve laiklik hevesleriyle gele gele bu olayların çoğaldığı, tefessüh eden bir toplum hâline geldik.
Bu tür toplumsal hastalıklara kızmak yerine, böyle hastalıkların çaresinin İslâm'da olduğunu bilmek ve İslâm'a sıkı sıkıya sarılmak lazım.
Günahkârlara kızmakle mesele ortadan kalkmaz.

Avatar
hacı 2010-06-17 06:59:53

bunların isimlerini açık açık yazılmalı ki kim oldugu belli olsunda halk bunları dışlasın sadece baş harflerini yazıyorlar

Avatar
osm 2010-06-16 18:19:14

vay bu milletin haline.Dinine sahip çıkmazsan.Sen bunlara layıksın!!!!!!!!!!!!!

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126