Polis, cinayeti elektrik bandından çözdü

Kahramanmaraş'ta 12 yaşındaki kız çocuğu Ş.D'yi tecavüz ettikten sonra boğan katil zanlısı ile zanlıya yardım ettiği öne sürülen 3 kişi yakalandı.

Polis, cinayeti elektrik bandından çözdü

Kahramanmaraş'ta 12 yaşındaki kız çocuğu Ş.D'yi tecavüz ettikten sonra boğan katil zanlısı ile zanlıya yardım ettiği öne sürülen 3 kişi yakalandı.

26 Aralık 2011 Pazartesi 17:27
Polis, cinayeti elektrik bandından çözdü
Alınan bilgiye göre, Asayiş Şube Müdürlüğü Cinayet Bürosu ekipleri, Ahir Dağı Körçeşme mevkisinde çuvalda cesedi bulunan 12 yaşındaki Ş.D'nin katil zanlısını bulmak amacıyla araştırma başlattı. Polis ekipleri, Ş.D'nin ağızına yapıştırılan elektrik bandından yola çıkarak, Dumlupınar Mahallesi'nde elektrikçi olup olmadığını araştırdı ve ilk olarak İ.A'ya (21) ulaştı. Elektrikçilik yaptığı öğrenilen İ.A'nın İstanbul'da olduğunu belirleyen ekipler, bi kişiyi İstanbul'dan Kahramanmaraş'a getirdi. Polise cinayetle ilgisinin olmadığını söyleyen İ.A'nın evinde arama yapıldı. Aramada, Ş.D'nin kırtasiye malzemeleri ile iç çamaşırı bulundu. Suçlamaları kabul etmeyen İ.A, bekar evinin bazı zamanlarda K.Ç. (19) tarafından kullanıldığını söyledi. Bunun üzerine, elektrikçilik yaptığı öğrenilen K.Ç. gözaltına alındı. [URL=http://www.haber46.com/gallerydetails.asp?id=1337#]SAĞLIK RAPORU ALMAK İÇİN HASTANEYE GETİRİLEN ZANLILARA, KÜÇÜK KIZIN YAKINLARI VE VATANDAŞLAR SALDIRMAK İSTEDİ - FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYINIZ[/URL] K.Ç'nin, sorgusunda suçunu itiraf ettiği, olay günü evden çıkarken Ş.D'yi gördüğü ve ''içeride yaşlı bir kadın var, yardım istiyor, bakar mısın'' diyerek eve aldığını ve tecavüz ettikten sonra boğarak öldürdüğünü söylediği öğrenildi. K.Ç'nin cesedi ortadan kaldırmak için Z.O'dan (26) yardım istediği, Z.O'nun da İ.F'nin ehliyetini kullanarak araç kiraladığı ve Ş.D'nin cenazesini birlikte çuvala koyarak Ahir Dağı Körçeşme mevkisinde bıraktığı belirtildi. K.Ç'nin polise ''evliyim, işin ortaya çıkmaması için öldürdüm'' dediği öğrenildi. -Hastanenin önünde linç girişimi- Emniyette sorguları tamamlanan İ.A, K.Ç, Z.O. ve İ.F, geniş güvenlik önlemleri altında adliyeye sevk edildi. İlk olarak Yenişehir Devlet Hastanesine götürülen zanlılara çelik yelek giydirildi.Çevrede toplanan vatandaşlar zanlılara saldırmak istedi. Polis, yolu trafiğe kapatarak vatandaşların hastanenin önüne gelmesini engelledi. Hastaneden raporları alınan zanlılar, geniş güvenlik önlemi altında Kahramanmaraş Adliyesine götürüldü. Önceki gün, bir ihbar üzerine harekete geçen polis ekipleri, Ahir Dağı Körçeşme mevkisinde, çuvalda 12 yaşındaki bir kız çocuğunun cesedini bulmuştu. Ş.D. olduğu öğrenilen çocuğun boğulduğu ve daha sonra ormanlık alana atıldığı öğrenilmiş, Dumlupınar İlköğretim Okulu 6. sınıf öğrencisi olduğu bildirilen Ş.D'nin bir gün önce okuldan çıktıktan sonra kaybolduğu ve babası M.D'nin polise başvurarak kızının kaybolduğunu bildirdiği belirlenmişti.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
serap 2011-12-30 22:50:57

kisasa kısas ve idam istiyoruz yeterrrr artık hayvanlara çocuklara yapılan tecavüz ve vahşetler dursun artık.aşağılık adilere İDAMMMMM...

Avatar
irempars 2011-12-28 19:39:08

boyle sapıkların yasamaya hakkı yok korkar olduk artık ımselere guven kalmadı pıslıkler yasamasın

Avatar
........ 2011-12-28 09:15:49

MAZLUMUN CANINA KARŞI ONLARI CANI KURAN KISASA KISAS DİYOR DEVLET KURANIN TERSİYLE HÜKMEDİYOR ONDAN SONRA TÜRKİYE İSLAM ÜLKESİ OLUYOR BU NASIL OLUYOR

Avatar
tugrul 2011-12-28 09:01:57

biz oyle bir ülkede yaşıyoruzki bu şerefşizleri o kadar polis eşliğinde ve çelik yelekle götürüyoruz burakin halk linç etsin bu şerefşizlerin ne vatana ne millete faydası olur gebersin şerefşizler

Avatar
ilkeli 2011-12-27 17:28:50

ya islam dini,yada idam bu pisliklerin hakkından ancak bu gelir

Avatar
MEHMET46 2011-12-27 12:57:37

İDAM YASASI ÇIKSIN TAYİP BEYYYYYYYY DUY BUNLARI BEDELLİDEN KAZAÇ GELİR AMA İDAM DAN VATAN KURTULUR BİRAZDA DEVLETİN KASASINI BIRAKTA VATANDAŞA BAK BAK ŞU KÜÇÜK ÇOCUĞA SUÇU NE BU KARDEŞİMİZİN.

Avatar
FIRAT 2011-12-27 11:58:41

yazdıklarımı okuyan gardiyan olsun ceza evinde yatan olsun bu şerfsiz onursun kişi ceza evine gelirse yapmadıgınız işkence kalmasın kerekirse cop s okunnnnnnn ama kerekeni yapın yetmez ama devlet düşnsn 1 dakikada maaşlarına zam yasası cıkarıyor böyle şerefsiler için 10 dakika idan yasası cıkarsın devlete sesleniyorum tayyipppppppp beyyyyyy duy artık bu kacıncı cinayet cocukların İDAM gelsinnnnnnnnnn istiyoruz ben cocuklarımdan korkmaya başladım okula bile salmak gelmiyor ama ne yapalım devlet yardım eder diyorlar kimse öldkten sonra geri gelmez önlemini alacaksınnnnnnnn bu şucların cezası ÖLM ÖLÜM ÖLM ÖLMM OLACAKKK

Avatar
murat 2011-12-27 11:58:07

bu adamı idam etsinlerki başka serserilere ibret olsun

Avatar
mehmet 2011-12-27 11:30:40

bu şerefsizleri asın ibret olsun

Avatar
Ferhat 2011-12-27 10:56:56

ANNESİ VE BABASI NERDEN BİLECEKTİKİ 12 YAŞINDAKİ KIZ ÇOCUĞUNA SALDIRACAK BÖYLE BİR O.Ç NUN K.MARAŞTA BULUNABİLECEĞİNİ ? !!

Avatar
Mali46 2011-12-27 10:39:02

Hani şu çok koruğumuz, eleştirdiğimiz, gelirse hepimizi kıtır kıtır keseceğini düşündüğümüz İslam Nizamı Olan "ŞERİAT" varya... işte hepimizin istediği, yüreğimizi soğutacak olan, bu adi heriflere hakettikleri cezayı verecek olan ve bir sonrakine kimsenin cesaret edemeyeceği CEZA orada... Kısasta Hayat Var. vesselam...

Avatar
DÜZGÜN 2011-12-27 10:24:32

DEVLETİMİZİN YAPACAĞI TEK ŞEY BUNUN GİBİ ADİ İNSANLARI CEZAEVİNDE BESLEYECEĞİNE VATANDAŞINA, HALKINA TESLİM ETMESİDİR.

Avatar
cengiz 2011-12-27 10:01:26

İdam cezaları niye kaldırılır kardeşim.Böylelerini şehrin orta yerinde asacaksın gunlerce kalacak ki asılı olarak birdaha kimse yapabiliyormu?

Avatar
Bünyamin KÖŞKER 2011-12-27 09:43:36

BU CANİLERE VERİLECEK HANGİ CEZAYI VERİLSE AZDIR. AYAKLARINDAN KIBRIS MEYDANINA VİNÇLE ASILSA BELKİ BİRAZ CEZA SAYILIR. YADA BİZE TESLİM ETSİNLER BİZ O CANİLERE CEZAYI BİZ VERELİM

Avatar
betül 2011-12-27 09:37:02

lütfen ceza sistemini değiştirelim bunları asmassak devamı gelecek

Avatar
ahmet 2011-12-27 08:36:50

Türkiye çok konuda irelleme yaptı ama bu konuda pasif kaldı cezalarda caydırıcılık yok bu tür şerefsizleri idam etmek lazım bakın bakalım bidaha kimse yapa biliyormu ceza evlerinde besledikleri yetmiyormuş gibi bide bu tür şerefsizlere af çıkartıyorlar artık yetkililerde ellerini taşın altına koymaları lazım

Avatar
memet 2011-12-27 08:25:13

sızın ananız bacınız yokmu serefsızler sizde aynı sekılde bulasınız

Avatar
celal 2011-12-27 08:07:22

ali beyin,yuzarfis beyin. gurbetteki maraşlının görüşüne aynen katılıyorum düşüncemiaynen yansıttılar. emniyet müdürümüze kahraman türk polisine teşekkürler.

Avatar
kinci 2011-12-27 08:05:33

yaaa nasıl bu insanlar ya böyle gercı ınsan deıller bunlar itle farkı yok bunların........

Avatar
eda 2011-12-27 04:47:03

allahım böyle insalardan koru bizleri nasıl senin verdiğin canı böyle iğrençce alabilir içerdede dışardada gün yüzü görmesinler o çocuk nasıl geldi dünyaya ailesi kimbilir ne zorluklarla büyüttü

Avatar
rocky 2011-12-27 02:42:53

hadım etseler ya böylelerini...

Avatar
SİBEL 2011-12-27 01:05:03

O ŞEREFSİZ SAPIKLARI KIBRIS MEYDANINDA ASMADIKTAN SONRA YÜREĞİMİZ SOĞMİCAK İBRET İÇİN ASSALAR KORKUDAN KİMSE BİDAHA YAPAMAZ AMA BİZİM DEVLETİMİZ APOYU BESLEMİYOMU

Avatar
krizantem 2011-12-27 00:40:52

ARKADAŞLAR GELİN KENETLENELİM VE BÜTÜN ANNE VE BABALAR BU ZALİMLERİ KINIYALIM ÖRGÜTLENELİM VE SESİMİZİ DUYURALIM.BAŞKA ŞEYMALARIMIZIN BAŞINA GELMESİN.HERŞEY İÇİN İÇİN GÖSTERİ YÜRÜYÜŞ YAPILIYO BU KIZIMIZ VE KIZLARIMIZ İÇİNDE YAPALIM

Avatar
yusuf 2011-12-27 00:36:45

böyle canileri öldüreceksin tek yol budur.gidip şerefsizi öldürmek geliyor içimden piçi öldüreceksin.

Avatar
krizantem 2011-12-27 00:35:22

şerefsizler 3-4 ay sonra yine ortalıkta gezecek ve yine olan bizim çocuklarımıza olacak.Nasıl bir devlettir ki bu hala idamı getirmiyo bu köpekleri atatürk meydanında çarmığa gerip halka bırakmalılar.Türkiye nereye gidiyo böyle.:Başbakanımız 3 çocuk yapın diyo ya böyle şerefsizler içinmi.Bence 3 çocuk değil hiç çocuk yapılmamalı.Acısı çok büyük tarifi imkansız bişey.Allahım sabır versin...12 yaşındaki meleğimizinde mekanı cennet olsun

Avatar
idam yok 2011-12-27 00:12:37

idam yok korku yok adalet yok.sarhoşmuş yaw allah için bırakın şunu maraşın meydanlarına da memleketin bir nebze hıncı insin.şerefsiz

Avatar
İSMAİL EKŞİ 2011-12-26 23:34:13

olayı başarıyla çözen polis arkadaşlara tşkr ederiz allah milletimize böyle acılar yaşatmaz inşallah rahmetlinin ailesine baş sağlığı dilerim allah sbırlar versin

Avatar
ALİ 2011-12-26 23:29:11

o şerefsizlerin en önce aynı şekilde eziyet yapılarak hemn öldürülmeden halk tarafından cezasını çekilmesini istiyoruz... kıbrıs meydanında tüm halkın ortasında eziyet edilmesini istiyoruz nolursunuz polisler halkı tutmayın bu ŞEREFSİZİ linç etsinler...

Avatar
yuzarsif..... 2011-12-26 23:26:21

bunları asmayacaksın asarsan kurtarmış olursun vereceksin 10-20 yıllık mahkumların eline onlar gerekeni yaparlar bilmem anlatabildimmi kendisinin yaptığını aynısını ona yapsınlar acının ne demek olduğunu bilir ....

Avatar
gurbetteki maraşlı 2011-12-26 23:14:30

Neresinden tutsanız elinizde kalacak bir olay. Böyle insanlık dışı bir eylemi gerçekleştiren insanın bu topraklardan çıkması beni ne denli utandırıyor bilemezsiniz. Ona yardım eden insan ayrı bir facia. İdam yasasının çıkarılması gerektiğini söyleyen arkadaşlara katılıyorum. Ama her türlü yasayı çıkaran hükumetimiz bu yasayı niye çıkarmıyor ya da niçin biz sadece haber arkasına yazdığımız bu isteğimizi dilekçe toplayarak meclise göndermiyoruz. Allahın böyle caniler için belirlediği cezayı insanların hafifletmesi toplumda infial oluşturur, insanların adalete güveni kalmaz ve suç işlenmeye devam eder. VAR MISINIZ İDAM YASASI İÇİN MECLİSİ DİLEKÇE YAĞMURUNA TUTMAYA...

Avatar
Alican 2011-12-26 22:57:49


İDAM İSTİYORUZ.
BÖYLE ŞEREFSİZLERİ BİDE ÇELİK YELEK GİYDİRMİŞLER.BİDE İNSANLARI TUTUYORLAR BIRAKINDA LİNC ETSİNLER ŞEREFSİZLERİ.ADİ HERİFLERİ KIBRIS MEYDANINDA İDAM ETSİNLER.ALLAH RIZASI İÇİN.

Avatar
Alican 2011-12-26 22:56:27


İDAM İSTİYORUZ.
BÖYLE ŞEREFSİZLERİ BİDE ÇELİK YELEK GİYDİRMİŞLER.BİDE İNSANLARI TUTUYORLAR BIRAKINDA LİNC ETSİNLER ŞEREFSİZLERİ.ADİ HERİFLERİ KIBRIS MEYDANINDA İDAM ETSİNLER.ALLAH RIZASI İÇİN.

Avatar
Ais Ezhel 2011-12-26 22:53:23

3 5 yıl sonra mı çıkacaklarmış ?
Ben bunları dışarda görürsem öyle bi yere sokarım ki dışarı çıktıklarına pişman olurlar

Avatar
ABUZER 2011-12-26 22:52:34

BÖYLE YÜZLERCE YAPIPTA EKMEK ELDEN SU GÖLDEN YATANLAR VAR GENÇLİK AZMIŞ NİYE BASINIMIZ BÖYLE ŞEYLERİN YAPILMASISINI GÖRSEL VE YAZILI BASINDAN DESTEKLİYOR VE TEŞFİK EDİYOR BU MEMLEKETİ ARTIK BİTMİŞ YAZIK ANALARA BABALARA SUÇLU KİM TC ANAYASASI

Avatar
ahmet 2011-12-26 22:46:33

yav arkadaş bunların niye fotoğraflarını yayınlamazsınız ki verin o rahmetlinin babasına bunlatı alem pislik görsün vicdan azabından geberirsiniz inşallah

Avatar
cafer ispir 2011-12-26 22:31:25

Arkadaşlar merak etmeyin yarın o cezaevine gelir.Ben sizin yerinize döverim onu.

Avatar
ilkeli 2011-12-26 22:26:03

idam kanunun tekrar çıkması ve böyle ahlaksızların idam edilmesi lazımki tekrar aynı şeyi yapmak isteyen sapık ruhlu insan kılıklı hayvanların yapmaması için idam şartt

Avatar
SESSİZ KALMAYALIM!!!!!!!!!! 2011-12-26 22:18:21

bunlara ne kadar küfretsem az kalır allah kahretsin bunları ve bunlar gibi olanları herkes önünde asmak lazım böyle şerefsizleri zaten asılmazlarsa ki asılmazlar 1 aya kalmadan çıkarlar bu ülkede...bi bıraksalardı bugün bizim elimize görün bakın aleme nasıl ibret oluyo...

Avatar
gaMze 2011-12-26 21:45:30

ceza evinde bile kalmasın bu itler ! orda yedi öğün beslemesinler . . .
kıbrıs meydanında assınlar onu ki diğer köpekler İBRET ALSIN köpek bile demek istemiyorum çünkü onlara Hakaret etmiş oluyorum . inşallah aynı acıyı kendi en sevdiğinde yaşasın ki acı neymiş görsün

Avatar
d46 2011-12-26 21:24:40

bence polis polis değil adalet yasaise bu ülkede sıfır 3 5 yıl içerde beslenir geri çıkarlar bu caniler...

Avatar
TELÇEKER 2011-12-26 21:17:58

Asıl fotografını yayınlaayacağınız kişiler bu canilerin fotografı olacak ki herkes görsün.... bu ŞEREFSİZLERİ

Avatar
İDAM ŞART 2011-12-26 20:45:04

EDİTÖR: Hukuki olarak şu anda isim yazmak sorun yaratacağından lütfen yorumunuzu isim yazmadan yenileyiniz.

Avatar
mehmet dede 2011-12-26 20:37:18

olayı kısa sürede çözen cinayet polisi arkadaşları kutluyorum,,
allah onların yardımcısı olsun

Avatar
murat 2011-12-26 20:36:16

böyle insanların ailesinede inşaallah böyle olay gelir

Avatar
Kızgın vatandaş 2011-12-26 20:33:03

Allahtan korkusu olan biri böyle bir sey yapmaz. İşkence edilerek asilmalilar. Baska yolu yok bunun. Allah belalarını verir inşallah. Keske polisler bir sey yapmasaydida halk linç etseydi bu....

Avatar
gurbetede46 2011-12-26 20:12:47

pislik ler.....
NOT:OH BE haber 46 nihayet yorumyaz köşesini açmış.

Avatar
erdal yılmaz 2011-12-26 20:05:08

insan nasıl yapar anlamış diyilim allah bunların cezasını verir inşallah fazlası ile adi şerefsizler......

Avatar
has ede 2011-12-26 19:33:18

Bir de evliymiş köpek !

Avatar
Burhan KARAGÖZ 2011-12-26 19:08:12

Sizce bu nasıl bir annenin oğlu..dilim varmaz ama bunu söylemeye...O kız senin bacın veya kızın olsa ne yapardın acaba.bende bir baba olarak korkuyorum.Adaletine güvenmediğimiz bir toplumda bunların asılmasını istiyorum...Meydanlarda asılı şekilde kalsınlar ibretlik olsun diye...

Avatar
hls46 2011-12-26 19:07:47

BÖYLE ŞEREFSİZLERİ BİDE ÇELİK YELEK GİYDİRMİŞLER.BİDE İNSANLARI TUTUYORLAR BIRAKINDA LİNC ETSİNLER ŞEREFSİZLERİ.ADİ HERİFLERİ KIBRIS MEYDANINDA İDAM ETSİNLER.ALLAH RIZASI İÇİN.

Avatar
ökkeş 2011-12-26 18:19:14

polisler bu şerefsizleri neden koruyor. aleme ibret içün lime lime yapılıp meydanlarda leşi dolaştırılmalı. bundan sonra halkta rahat eder. polislerede bidaha iş düşmez. uzun yıllar rahat yaşarız.

Avatar
oguz46 2011-12-26 18:00:15

Arkadaş şu haberi okuyupta ,özelliklede çocuğu olan bir baba bir anne sinir krizleri geçirmez mi.Bu nasıl adalet sistemi, aman Allahım senin adaletini istiyoruz.Bu caniler hala nefes alıyor,hala aynı dünyayı paylaşıyoruz inanamıyorum yaaaa.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191