Polis merkezinde kavga iddiası

Kahramanmaraş'taki kavgada ikisi polis, 5 kişi yaralandı

Polis merkezinde kavga iddiası

Kahramanmaraş'taki kavgada ikisi polis, 5 kişi yaralandı

30 Ağustos 2013 Cuma 20:57
 Polis merkezinde kavga iddiası

Polis merkezine şikayete giden vatandaşlarla görevliler arasında çıktığı iddia edilen kavgada ikisi polis, 5 kişi yaralandı.

Edinilen bilgiye göre, Şehit Murat Örümcek Polis Merkezi'ne giden B.H, trafikte tartıştığı bir kişinin kendisini darbettiğini, hastaneden rapor da aldığını öne sürerek, bu kişiden şikayetçi olduğunu söyledi.

Şikayetinin dikkate alınmadığını iddia eden B.H. ile polis ekipleri arasında çıkan tartışmaya, kardeşi Ö.H. ve kuzeni B.H. de karışınca, kavga çıktı.

Birinin burnu, diğerinin ayağı kırılan 2 polisle darp sonucu yaralandığı öne sürülen 3 kişi, hastaneye götürüldü.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldığı bildirildi.


NOT: İKİ TARAF İÇİNDE YORUMLAR ÇIĞIRINDAN ÇIKTIĞI İÇİN ARTIK BU HABERİN ALTINA YAZILAN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR. 
Yükleniyor...
Anahtar Kelimeler:
Polis Merkez
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mehmet 2013-09-06 12:07:25

çok iyi olmuş sevindim

Avatar
hcıbekir 2013-09-04 12:50:29

senin...

Avatar
misafir 2013-09-02 10:07:28

bizde bıktık artık heryerde adım başı GBT var ve bazı polis arkadaşlar ise artist gibi tavırlar uyguluyorlar bu durum ise bizleri rahatsız ediyor

Avatar
ADANALI 2013-08-31 18:48:21

BENDE POLISI TANIYORUM PIRIL PIRIL DURUST GOREVININ BILINCINDE İNSANLAR .. KENDINI BİLMEZ İKİ SERSERI TRAFIKTE YEDİGİ DAYAGİN ACİSİYLA GELIP POLİSE PATLIYOR. TAMAMEN CAHİLLIK VE KENDİNİ BİLMEZLIK...

Avatar
marasli cafer 2013-08-31 14:54:24

Marasli mustafa ben de bir marasli olarak yaziyorum ki dayak yiyen vatandasin fotografini gordunmu ayagi kirilan polis vatandasin kafasina vururken kirmis. Asil artistlik yapan polisler silahi beline takan kendini kovboy sanıyor bende kac defa bu tur haraketleri gördüm ama biz vatana devlete saygiliyiz doguda dovebilirlermiydi cok merak ediyorum ve siteye dayak yiyen vatandasin fotografininda koyulmasini istiyorum ve madem polisler haklilarda sikayetci olmadilar vatandastan?

Avatar
misafir 2013-08-31 14:23:43

bunu gezi olayları zamanı da söyledim polise karşı çıkan, polise artislik yapan ceza alacak ama polis de polisliğini bilmeden serserice hareket ediyor ise o 2 katı ceza alacak. ama sen işini yapan polisi vuranı söveni döveni cezalandırmazsan, milletvekili oğlu ortada bir şey yokken artisliğine polisi sıraya dizdirir. öbür tarafta polis adam öldürür üstü kapanır. sonra böyle bir olay olunca adalet beklenir. insanlarımızda hiçbirşeye saygı kalmadı polisde de ruh sağlığı. yukarıdakilerin keyfine kalmış yaşıyoruz.

Avatar
vural 2013-08-31 13:40:20

Ben şunu gördüm insanlar gerçek kişiliğini trafikte gösteriyor.hatasını kabul etmeyip saldıran insan türü maraşta yaşıyor.

Avatar
mazlum 2013-08-31 12:42:32

Maraşlı mustafa işinde gücünde olan adamlarda bazen trafikte kavga eder. ama bu adamlar karakol basmadı. elbet yapanın cezası olacak. polisler hakkında dava açmışlar. bu ülkede cezaları hakimler verir. burada tehdit ederek erkeklik vs. gibi tehditle ceza vermeye çalışmanız bile yanlış. sizde polis olmayasınız.

Avatar
misafir 2013-08-31 11:15:19

bıktık artık adım başı GBT kontrolünden.biri buna artık dur desin.kendi öz vatanımızda köle gibiyiz.

Avatar
misafir 2013-08-31 10:17:45

yanlısınız yanlısınız haber46 bu mu habercilik ilkeli tarafsız habercilik.niye karşı tarafın foto larını da koymuyorsunuz.vatandaş eli kelepçeli dayak yer yazmazsınız fotlarını koymazsınız.niye çünkü vatandaşın üzerinde ki polis baskısı sanırım sizde de fazlasıyla var yada size bir ultimaton gelmiştir polisler tarafından.tarafsız olduğunuzu gösterin ve mağdur vatandaşların da foto larını aynı karade gösterin.

Avatar
ihsan sarı 2013-08-31 10:15:39

gezi eylemcileri bile bu kadar kaba kuvvet ve dayak ile karşılaşmamıştır.
sayın polis arkadaşlar bu arkadaşlar onlardan daha mı tehlikeliydi

Avatar
Muhasebeci 2013-08-31 09:50:01

biraz pozitif bak olaya. Polislerin tamamına karşısındaki kişiyi etkisiz hale getirmesini öğretiyorlar. Devletin kendine verdikleri gücü orantısız bir şekilde kullanmışlar işte. Kuraldan bahsediyorsun. orası devlet makamı. doguda kursun sıkana gül atanda polis. maraş gibi polisine askerine ayrı bir sevgisi olan bir yerde ellerini arkadan kelepceleyip etkisiz hale getirdikten sonra da joplarla vatandaşı dövende. Bu arada erkeklikten felan bahsediyorsun ya hani. Sunu sana sormak istiyorum. 30 Kişi ile 3 Kişiyi dövmek mi erkek lik. Eğer tarif ettiğin erkeklik buysa sen erkek olmaya devam et

Avatar
vatandas 2013-08-31 09:42:49

yenı genc polıs arakadaslar bıraz ukala davranıolar kendılerıne cekı duzen verırlerse daha ıyı olacak...

Avatar
misafir 2013-08-31 09:41:22

3 kişi ile karakol basıldığınıda yeni duydum. Terörist mi bunlar... Maraşlı Mustafa.

Avatar
Maraşlı Mustafa 2013-08-31 08:54:28

trafikte kuzu olanlar polisi görünce aslan kesiliyorlar, polis sizin uşağınız mı polis sizin her dediğinizi anında yapmak zorunda mı. her işin bir kuralı var. amma beyfendiler polis görünce aslan kesilirler. o arkadaşlara açık adresimi verebilirim erkekseniz gelinde bana artislik yapın ordaki gariban polislere değil. bir de kendilerini haklı çıkarmaya çalışıyorlar. Kim efendi efendi gittide karakolda dayak yedi sizlere soruyorum. mazlumda yazmış işinde gücünde insanlar diye işinde gücünde olan adam dayak yemez kavga etmez korakol basmaz. illaki bunun bir cezası olacak

Avatar
mazlum 2013-08-31 02:30:08

trafikte kendisine saldırana bile cevap vermeyen adam karakolda polislerin ayağını kırmış. bu gençleri tanıyorum işinde gücünde olan insanlar. artık karakola şikayete bile gitmemek gerek. nolur nolmaz.

Avatar
MMMM 2013-08-31 02:08:41

Nerden bilyosun artislik yaptıklarını orada mıydın...gereksiz bir yorum..

Avatar
kasim bektasoglu 2013-08-31 00:07:51

Darp edilen vatsndaslarin resimlerinide koysaniz iyiydi sayin haber46... ucude yuzu gozu sis beyin cerrahinda musahade altindalar....isterseniz size maille yollayabilirim.

Avatar
KÜRŞAT 46 2013-08-30 23:39:21

Tam bir bulmacalık olay. Çözene aşkolsun

Avatar