Sitemizin Bilişim konuları yazarı Yakup Kaman evliliğe ilk adımı attı

Sitemizin Bilişim konuları yazarı Yakup KAMAN artık evliliğe yeşil ışık yaktı.

Sitemizin Bilişim konuları yazarı Yakup Kaman evliliğe ilk adımı attı

Sitemizin Bilişim konuları yazarı Yakup KAMAN artık evliliğe yeşil ışık yaktı.

02 Şubat 2010 Salı 01:10
Sitemizin Bilişim konuları yazarı Yakup Kaman evliliğe ilk adımı attı

Yakup Kaman ile Leyla Çelik Nişanlandı. İl Milli Eğitim Müdürlüğü MEBBİS (Bilgi İşlem) sorumlusu Yakup KAMAN 1 Şubat'ta Şanlıurfa'da Çelik ailesinin ev sahipliği yaptığı, ailelerin ve yakın arkadaşlarının katıldığı törenle nişanlandı. Bu yaz kır düğünü ile evlenecek olan ikili, nişan haberini tüm sevenleriyle paylaştı. İl milli eğitim müdürlüğünde yapılan kutlamaya Milli Eğitim müdür yrd. Şube müdürleri ve yakup KAMAN'nın mesai arkadaşları katıldı. Çiftimize bir ömür boyu mutluluk diliyoruz.

Yükleniyor...
Anahtar Kelimeler:
BilişimSitemizinYazarı
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YASEMİN 2010-04-12 22:43:16

Yüreğinizde sevgi ve mutluluk eksik olmasın

Avatar
mücella 2010-04-04 20:06:01

allah mutluluğunuzu daim etsiiin...hocam

Avatar
büşra 2010-03-27 14:56:45

ALLAH BİR ÖMÜR BOYU MUTLU ETSİN...

Avatar
Ask-î Mâ'suk 2010-02-06 12:59:35

Allah hayirli mubarek etsin, Rahman utandirmasin insAllah

Avatar
semra gökçe 2010-02-05 21:51:46

allah bir ömür boyu mutlu etsin yakup abiciğim çok yakışmışsınız allah nazarlardan saklasın tek kelimeyle 100 numara çift olmuşsunuz mutluluklar...

Avatar
aysel askı 2010-02-05 16:41:03

çokta yakışmışlar inşl bir ömür boyu mutlu olurlar kötü günleri hep böyle olsun inşl

Avatar
Mustafa AĞCA 2010-02-04 16:25:37

Yıllar sonra evlilik kervanına katılan kardeşimize mutluluklar diliyorum.

Avatar
K.Maraş MEM Okul Öncesi Eğitim Bölümü 2010-02-04 08:37:15

Hayat boyu birlikte ilerlemeye karar verdiğiniz yolda, güneş hep önünüzde olsun ki gölgeler ardınızda kalsın. Bir omur boyu mutluluklar dileriz.

Avatar
Tayfur AKDAĞ 2010-02-04 08:35:47

Unutmayın ki paylaştıkça çoğalan tek şey sevgidir, evlilik gibi bir noktayla ebedileştirdiğiniz sevginizin hep çoğalmasını dilerim. Mutlu bir yasam dileğiyle...

Avatar
TUĞBA ASLANTÜRKİYELİ 2010-02-03 20:17:05

hocam,eşinizle bir ömür boyu mutlu olmanız temennisiyle
bizim için iyi bir hoca oldunuz,müstakbel eşiniz içinde iyi hayırlı bir koca olursunuz inşallah

Avatar
sinan kaman 2010-02-03 20:01:18

mutlulukular dilerim bir yastıkta kocayın sekiz on tane çocuğunuz olsun yuvanız huzurla dolsun.

Avatar
Engin Demirci 2010-02-03 15:27:52

Allah cc Birleşen elleriniz ve kalpleriniz birbirinden hiç ayrılmasın inşaallah. Bir hayatı tüm güzellikleriyle paylaşmanız dileğimle... Mutluluklar!

Avatar
KaDir 2010-02-03 11:19:16

Cok yakışmışınız allah bir ömür dayimetsin inş :)

Avatar
HASAN BİLİR 2010-02-03 10:04:43

Alllah tammına erdirsin.

Avatar
kmaraş mem branş atama 2010-02-03 09:12:02

MUTLULUKLAR.HERŞEY HAYIRLI VE GÖNLÜNÜZE GÖRE OLSUN ...

Avatar
SERPİL AKSU TEMEL 2010-02-02 20:53:08

MUTLULUGUNUZ DAIM OLSUN, SEVGINIZ SONSUZA DEK SURSUN!

Avatar
abdullah erşan 2010-02-02 20:43:37

yakup hocam YÜCE ALLAH iki cihanda da mutluluk verir umarım nice mutlu,huzurlu,sağlıklı yıllar geçirmenizi dilerim...ALLAH'ım tamamına erdirsin...

Avatar
İbrahim ÖZDEMİR 2010-02-02 18:51:36

Tebrik ediyorum.Ömür boyu huzurlu ve mutlu olmanı dilerim.Maşallah sevenin çokmuş.Ne güzel.

Avatar
HASAN KAMAN 2010-02-02 18:43:17

BİR ÖMÜR MUTLULUKLAR .

Avatar
ABDURRAHİM ORHAN 2010-02-02 17:45:01

Yakup beye ve nişanlısı hanım efendiye Yüce ALLAH'tan sağlık, mutluluk ve iki cihan saadeti dilerim.
Yaşantınızın her günü bugünkü gibi sevgi dolu, mutlu ve heyecan dolu geçsin. Birbirinize hep bağlı kalın!

Avatar
DİLGE EĞİTİM KURUMU 2010-02-02 17:21:29

Yakup beye ve nişanlısı hanım efendiye Yüce ALLAH'tan sağlık, mutluluk ve iki cihan saadeti dilerim. ABDURRAHİM ORHAN

Avatar
veysel 2010-02-02 17:11:15

abı duyduk cook sevındık ,allah tamamına erdırır ınsallah

Avatar
Saim SAĞLAM 2010-02-02 16:55:50

Sevgili Yakup her şeyin en güzeline layıksın...
Hyırlı uğurlu olsun. Allah sizi korusun ve yüceltsin...

Avatar
orhan çınar 2010-02-02 16:49:16

hocam hayırlı ugurlu olsun, allahım mesut etsin

Avatar
ABDURAHİM KÖLEOĞLU 2010-02-02 15:57:00

SAYIN YAKUP HOCAM HAYIRLI UĞURLU OLSUN ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLİYORUM

Avatar
KARDEŞİNİZ 2010-02-02 15:12:35

MAAŞALLAH ALLAH NAZARLARDAN KORUSUN NE GÜZEL DE YAKIŞMISSINIZ BİRBİRİNİZE.TEBRİKLER İKİNİZE DE, DARISI DÜĞÜNÜNÜZE OLSUN

Avatar
Ömer ÖZKAN 2010-02-02 15:11:28

Sevgili hocam Türk Milletine hayırlı evlatlar yetiştirmeniz dileği ile Allah tamamına erdirsin

Avatar
İrem 2010-02-02 14:03:33

Hocam çok sevindim Allah'ım çok mutlu etsin sizleri nice mutlu yıllara inşaallah.

Avatar
ÖMER KARATURNA 2010-02-02 13:43:41

Allah hayırlı uğurlu eylesin. yakubu bizim tarafa çektik

Avatar
musatafa Güler 2010-02-02 11:10:31

darısı düğüne bir yastıkta kocayın

Avatar
Hulusi KARAKAYA 2010-02-02 11:08:04

Bir yastıkta kocasınlar. Allah Mesut etsin.

Avatar
Arif Karaca 2010-02-02 11:07:46

YAKUB KARDEŞİMİN. BU MUTLU GÜNÜNÜ KUTLAR & RABBİMDEN HAYATDOLU NİCE MUTLU YILLAR TEMENMİY EYLERİM. SAYGILARIMLA.

Avatar
A.AKAR 2010-02-02 10:13:48

Yakup kardeşimizi ve müstakbel eşi Leyla Hanımefendiyi tebrik eder, sağlık ve mutluluklar dilerim.

Avatar
hidayet emlik 2010-02-02 09:57:43

allah esirgesin gencleri tanımıyorum ama bir birlerine cokkk güzel yakışmımlar yavrulara mutluluklar bolrızıklar diliyorum bende anneyim böyle güzellikler beni mutlü ediyor sanki benim cocuklarımmış gibi seviniyorum herkese dua ediyorum allahım temamına erdirsin allahım nazardan korusun

Avatar
m.e.m kantincileri 2010-02-02 09:45:40

güzel insan güzel şahsiyet hayırlı olsun inşallah mesut bahtiyar olursunuz bizler m.e.m kantincileri olarak çok mutlu olduk inşallah her zaman resimdeki kadar mutlu olursunuz seni çok seven m.e.m kantini personelleri allah senin gibi hocaları memleketimizden eksik etmesin diyor

Avatar
TEMEL 2010-02-02 09:45:29

Yaşantınızın her günü bugünkü gibi sevgi dolu, mutlu ve heyecan dolu geçsin. Birbirinize hep bağlı kalın! Mutluluklar....

Avatar
Emrullah Balbaba-Harun Kurt- Kadir Kılınç 2010-02-02 09:38:58

Yakup beye ve nişanlısı hanım efendiye Yüce ALLAH'tan sağlık, mutluluk ve iki cihan saadeti dilerim.

Avatar
Muhsin SERBEST 2010-02-02 09:26:01

İnşallah düğün haberlerini ve daha güzel haberlerini alırız. Allah tamamına erdirsin, hayırlı-uğurlu olsun...

Avatar
Cuma Karaca 2010-02-02 09:19:40

Kardeşimize mutluluklar diliyorum. Allah tamamına erdirsin...

Avatar
osman 2010-02-02 09:14:14

hocam mutluluklar diliyorum Allah hakkınızda hayırlısını versin

Avatar
MUSTAFA VAHDET SÜRÜCÜ 2010-02-02 09:00:12

Haber46'nın kalem erbâbından değerli kardeşimiz Sayın Yakup KAMAN'a ve nişanlısı hanımefendiye Yüce ALLAH'tan sağlık, mutluluk ve iki cihan saadeti dilerim.
Yüce ALLAH yâr ve yardımcınız olsun kardeşlerim.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126