Tekstil fabrikasındaki zehirlenmede hayatını kaybeden 2 işçi toprağa verildi

Kahramanmaraş'ta zehirlenme şüphesiyle kaldırıldıkları hastanede hayatını kaybeden 2 işçi toprağa verildi.

Tekstil fabrikasındaki zehirlenmede hayatını kaybeden 2 işçi toprağa verildi

Kahramanmaraş'ta zehirlenme şüphesiyle kaldırıldıkları hastanede hayatını kaybeden 2 işçi toprağa verildi.

10 Aralık 2012 Pazartesi 00:00
Tekstil fabrikasındaki zehirlenmede hayatını kaybeden 2 işçi toprağa verildi

Tedavi gördüğü hastanede yaşamını yitiren 2 çocuk babası Osman Bunsuz'un cenazesi Necip Fazıl Şehir Hastanesi morgundan alınarak Barboros Mahallesi'ndeki evine getirildi. Bunsuz, Halil Çavuş Camisi'nde kılınan cenaze namazının ardından, Şeyhadil Mezarlığı'nda defnedildi.
     İşçilerden Aytaç Mendiz'in (23) cenazesi ise Göksun ilçesinde, öğle nemazını müteakip kılınan cenaze namazından sonra Kayabaşı Mezarlığı'nda toprağa verildi.
     Kahramanmaraş'ta önceki gün bir kot fabrikasının boya bölümünde çalışan işçilerden bazıları baygınlık geçirmiş ve hastaneye kaldırılmıştı. Tedavi altına alınan işçilerin kimyasal maddeden zehirlendikleri ihtimali üzerinde durulduğu belirtilmişti.
     Özel bir hastaneye kaldırılan işçilerden Mendiz ve Bunsuz, yapılan müdahaleye rağmen kurtarılamamıştı.

HABER46 NOTU: Haberlerimizde olayın yaşandığı tekstil fabrikasının isminin neden verilmediğiyle ilgili çok sayıda tepki alıyoruz. Konuyu haberi aldığımız ajansla paylaştık. Ajans, hukuki olarak bu tür haberlerde firma ismini vermediklerini ifade ettiler. Abonesi olmadığımız diğer bazı ajanslarda aynı durumu ifade ettiler. Haber46 olarak, okuyucularımızın tepkilerinin haklı olduğunu düşünüyoruz.

Yükleniyor...
Anahtar Kelimeler:
Osman Bunsuz Zehirlenme
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ESİN 2012-12-18 15:57:45

BİR FABRİKAYI HALA GERİ KALMIŞ YÖNTEMLERLE İDARE EDERSENİZ ÇALIŞANIN HAKLARINA VE SAĞLIĞINA DİKKAT ETMEZSENİZ OLACAĞI BUDUR. DÜN PATLAMA OLUR, BUGÜN ZEHİRLENME YARIN ALLAH MUHAFAZA.
FİRMA KAPANMASIN AMA YETKİLİLER EN AĞIR ŞEKİLDE CEZALANDIRILSIN.

Avatar
alper 2012-12-13 00:53:07

İşçinin hakkını vermiyorlar kardeşim bu maraşın zenginleri

Avatar
Yasin 2012-12-12 17:43:58

kimse kimsenin rızkını vermiyor... malesef kapitalist düzende insanlar köle gibi asgari ücretle sırf karın tokluğuna çalıştırılıyor... patronlar çocuklarına verdikleri günlük harçlığı bile işçilerine 1 ayda çok görüyor... sonada bir hiç uğruna ölüp giden canlar... bunu hesabını hiçkimse veremez... patron olmak vicdan işi... çalışanını insan yerine koyacaksın... maaşını ve hakettiğini vereceksin... güvenliğini alacaksın...

Avatar
misafir 2012-12-12 16:10:32

Allah rahmet eylesin.üzücü bir durum,ama haktan gelene razı olmaktan başka çare yok.
Kader,alın yazısı inanmak gerekir.Ben inanıyorum ki şirikçioğlu da kimsenin ölmesini kimsenin zarar görmesini istemezdi. Fabrikayı kapatmak çözüm değil. Bu yaşananlardan ders alınıp gerekli önlemlerin alınması daha dikkatli davranılması gerekir.Allah tekrarını yaşatmasın.

Avatar
misfir 2012-12-12 15:06:54

insanoğlu çiğ süt emmiş diye boşuna söylememişler yazık ki bu devlete, bu ülkeye katkı sağlayan bir yere bu kadar çamur atılmaz ayıptır ya..

Avatar
misfir 2012-12-12 14:59:03

ordan kaç kişi ekmek yiyor haberin var mı devlete vergi veriyor ne kadar vurdumduymaz insanlarsınız.. insan çiğ süt emmiş tabi iyi olursa takdir edilmez böyle yaşanan talihsizliklerde hemen rencide edilir..sonra da işsizlikten bahsedersiniz insanoğlu diyorum başka da bişey diyemiyorum..

Avatar
ismi lazım deyil 2012-12-12 13:32:57

devlet o fabrikayı kapatması lazım gerçi ceza yazar geçiştirir zaten adam atsan ceza kesiyorlar

Avatar
Mehmet 2012-12-11 23:34:10

Şirikçioğlu mensucat neresi olacak herzamanki gibi

Avatar
Nefarkeder 2012-12-11 19:55:50

Para, para, para....Profesyonel işleri ucuza maletmek için amatörce yönetmek ve yapmak.

Avatar
misafir 2012-12-10 22:48:21

Allah rahmet eylesin... Zehirlenme nasıl gerçekleşti acaba?..
Fabrikalar, yıllar öncesine göre çok değişik kimyasallar ile çalışmalarına rağmen, çok çeşitli nedenlerle yangın çıkıyor olmasına rağmen hala yıllar öncesinden kalan güvenlik ve eğitim anlayışı ile hareket ediyorlar maalesef. Her işletmede rutin uygulanması gereken İş sağlığı ve güvenliği eğitimleri, yangın eğitimleri ya düzenli yapılmıyor ya da ehil kişiler tarafından ilgili mevzuat hükülmleri çerçevesinde ve gerekli kapsamda yapılmıyor... İnşallah benzer kazalar yaşanmaz...

Avatar
hasan 2012-12-10 15:59:25

yazık....

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126