Türkoğlu'nda şebeke suları içilmeyecek

Türkoğlu ilçesinde vatandaşlar, şebeke sularını içmemeleri konusunda uyarıldı.

Türkoğlu'nda şebeke suları içilmeyecek

Türkoğlu ilçesinde vatandaşlar, şebeke sularını içmemeleri konusunda uyarıldı.

18 Temmuz 2014 Cuma 18:33
Türkoğlu'nda şebeke suları içilmeyecek
Edinilen bilgiye göre, ilçe merkezinde vatandaşlar, kirli ve bulanık su aktığı gerekçesiyle evlerindeki musluklardan aldıkları sularla kaymakamlık ve sağlık müdürlüğüne şikayette bulundu.

Gaziler Mahallesindeki kuyuda incelemelerde bulunan Kaymakam Serdar Kartal, Büyükşehir Belediyesi Kahramanmaraş Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (KASKİ) ile görüşmeler yaparak, sudan numune aldırdı.

Yapılan analizlerin ardından Hıfzıssıhha Kurulu'nun 2014-07 sayılı kararında, şebekeye verilen suyun fennen içilmesine müsaade edilecek evsafta olmadığı belirtilerek, şebeke suyunun kesilmesine karar verildi. 

Suyun içilmemesi konusunda halka belediye hoparlöründen anons yapıldı.

Türkoğlu Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Nar,  AA muhabirine yaptığı açıklamada, içme suyu ile belediyenin doğrudan ilgisinin bulunmadığını, asıl muhatabın KASKİ olduğunu söyledi.

Vatandaşlar, yaklaşık 3 aydır içme suyu sorunu yaşadıklarını belirterek, şebeke suyunun çamur gibi aktığı, duş alırken bile hazır su kullandıklarını ifade etti.

Bu arada verilen süre içerisinde belirtilen eksikliklerin giderilmemesi durumunda kaymakamlık tarafından savcılığa suç duyurusunda bulunulacağı öğrenildi.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Salim 2014-07-21 10:13:49

Sayın başkan birazcık insafın varsa bu su sorunu ile ilgilenirsin. Orada burada gezip Facebook'a resim yükleyeceğine su meselesi ile ilgilen. Allahtan kork ter kokusundan arkadaşlarımızın yanında gezmeye utanıyoruz. içecek suyu parayla alıyoruz.

Avatar
muhammet 2014-07-21 01:40:27

biz boşunamı seçtik osman beyi belediye başkanı die.kaski ye akedaşa biz gittikten sonra onlara gerek kalmaz zaten...madem sorunlarımıza çözüm üretemeyeceklerdi neden aday oldularki sanki.osman başkan senden umutluyduk sende diğerleri gibi yaparsan ne yapsın bu eloğlu lu halk..??

Avatar
birisi 2014-07-20 18:32:35

İki aydır sular akmıyo ki türkoglunda çamur aksın osman okumuş gibi belediye başkanı olursa böyle olur adamın işi gücü yemek ver belediyenin kesesinden sonra arkasında bir maaşlı fotografcısı var çek facebook a at aksu tv ye para ver zengin et reklam yap neymiş efendim adam milletvekili olacakmış 5 sene sonra sizin gibi yöneticilerden çoban bile olmaz

Avatar
GURBETCI 2014-07-19 17:11:56

bu suyun icilemeyecegini bilmiyirmuydunuz.hayvana su verir gibi bu sulari insanlara verdiniz.acaba bu sulari kendiniz icdinizmi veye cocuklariniza icirdinizmi?halkin duyarsiz olasini first bilenler sizlere yaziklar olsun.bu suyu verurken hicmi utanip sikilmadiniz.ama sizlerde utanack yuz varmi acaba!!yazik bu halka be.oy zamani geldiginde bintur vaadler verirsiniz.yazik bu halka.sizlerede yaziklar olsun

Avatar
halk 2014-07-19 14:21:57

Adamların bir suçu yok banada bu kadar koyun oy verse bende bişey yapmam daha beter olun maraş halkı.

Avatar
1man 2014-07-19 13:16:55

Allah rızası için çalışmaya başlayın artık. Aslanbey Mahallesi yolları aynı duruyor, herşey aynı, seçildiniz seçileli bir rehavet bir vurdumduymazlık aldı başını gidiyor..Millet hizmet bekliyor sizden. Plajı, teleferiği, venediği geçtik en azından şu yollarımızı yapın, büyükşehre yakışmayan küçükbaş - büyükbaş hayvan besleme işini sonlandırın... Aslanbey mahallesinde beslenen keçi-koyun sayısı köylerden daha fazladır diyebilirim... Dünyada da ahirette de sorumsuz komşulardan ve yöneticilerden şikayetçiyim arkadaş... Kokusu, sesi, piresi, sineği bunalttı iyice...Yokmu aranızda Allah'tan korkan.

Avatar
midilli 2014-07-19 01:27:06

o fotoğraftaki suyu mustafa taşhan yol sulamada bile kullanmıyordu,fatih bozdoğan biliyor neden söylemiyor.kullanılmaz raporu var.ramazan bozdoğandan ahmet nar dan b.başkan yardımcısı olursa öyle olur.fatih güneş kaski müdürü olsa ne olur.......................................gerisini siz anlayın.......................

Avatar
vatandaş 2014-07-18 23:41:10

ğaziler mahallesi yol su sorunu var sayın üst düzey yöneticiler

Avatar
ğaziler 2014-07-18 23:39:50

sadece su değil yollarıda aynen

Avatar
mahmut 2014-07-18 22:00:59

iyi olmuş oy veren `lık kesime. hepsine müstahak.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126