Hatay’da, Sahil Güvenlik Grup Komutanlığı bünyesinde hizmet veren ‘Alo 158’ acil çağrı numarası, 8 Kasım’dan itibaren 112 Çağrı Merkezi hizmet vermeye başlayacak.
Valilikten yapılan açıklamaya göre, İçişleri Bakanlığınca yürütülmekte olan 112 Çağrı Merkezleri Projesi kapsamında ülke genelinde hizmet veren tüm acil ihbar hatlarının 112 Acil Çağrı Merkezinde karşılanması işlemleri ile ilgili yapılan çalışmalar sonucunda, bugüne kadar İtfaiye, AFAD, Sağlık Orman ve Doğa Koruma ile Jandarma birimleri devreye alındı.
Sisteme dahil edilmesi gereken birimlerden 158 Sahil Güvenlik ihbar hattı da 8 Kasım 2016 Salı günü saat 14:00’den itibaren devreye alınmasıyla ilgili süreçler tamamlandı.
155 Polis İmdat ihbar hattının sisteme dahil edilmesiyle ilgili çalışmalar devam ediyor. Polis ihbar hattının 112 sistemine dahil edilmesiyle Hatay genelindeki tüm acil çağrılar tek merkezden ve daha hızlı bir şekilde karşılanacak.