Kahramanmaraş'ın en büyük sorunu nedir?
Kahramanmaraş'ın en büyük sorunu nedir?
SİTENE EKLE

Aşağıdaki kodu kopyalayıp sitenize ekleyebilirsiniz:

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Genel izleyici 2017-11-07 08:44:47

Kahramanmaraş'ımızın en büyük sorunu Belediye sonrasın da Suriyelilerdir... Belirtilen kriterlerin çoğu Belediye çıktığı için direkt olarak Kahramanmaraş Büyük Şeh.Beld. sorunumuz ve beceriksiz yöneticilerimizdir akabinde bu memleketten seçilmiş Sözde vekillerimiz dir. Milli Serveti bu kadar gereksiz yerlere ve bir bakın Özel idare ve Kültür park kadar anlamsız ve kullanışsız bir yapı yoktur....

Avatar
Kahraman 2017-11-06 02:19:01

Hadi hızlı trenden vazgeçtik diyelim şehir içi tramvay gelsin bari....Bu konuyu bir gündeme getirseniz....Adana'da,G.Antep'te,Kayseri'de,Malatya'da var ..Çevre illerde var bizde neden olmaz.Belediye yetkililerimiz bu illere hiç gidip görmezler mi komşu illerde varda benim memleketimde neden yok diye...Bakınız bir örnek sayın Cumhurbaşkanımız burada görüp hayran kaldığı Abdulhamithan Camii nin benzerini İstanbul Çamlıcadaki yapılması talimatını verdiği camii örneği gibi...

Avatar
Ahmet 2017-11-01 08:17:12

Yollara yapılan engellere aniden araçımla düştüğüm zaman o engeli yapan işçisinden müdürüne,Belediye Başkanı"na kadar beddua ediyorum.Allah kahreylesin sizleri..

Avatar
Adem yollu 2017-10-31 08:30:10

Trafik ve çarpık yapılaşma özellikle trafik lambalarının fazlalığı

Avatar
enes 2017-10-13 11:03:54

yollarımız berbat 08-17 çalışıyorum aracıma 6 aya bir alt takım yaptıramak masraflı oluyor heryer delik deşik işten çıkıp eve gitmem 40-45 dakka sürüyor faul heryer....

Avatar
akp 2017-10-06 11:14:04

suriyeli

Avatar
Jübilesini Yapmış Air Haco 2017-10-03 09:46:49

hepsi seçeneği yok diye ulaşım yazdım ama hava kirliliği hariç hepsi var bu şehirde

Avatar
Rıza 2017-09-27 12:38:08

İmar sorunu çok büyük. İmar müdürlüğü çalışanlarının diplomaları sorgulansın. Çok yetersizler. Çevre illere bakıp örnek alsınlar.

Avatar
kartal 2017-09-21 16:48:46

göksun yolu rezalet

Avatar
Muhasebeci 2017-09-20 08:12:15

İmar, Altyapı

Avatar
k.maraşlı bir vatandaş 2017-09-15 12:48:41

anketinizde hepsi şıkkı olmadığından imar işaretledim velakin maraşımızda anket şıklarının hepsi eksik. yeter artık bu memlekete ikditar partisi belediyesi istemiyoruz.

Avatar
ELİT 2017-09-12 13:14:45

Daha önce Ali ÇAM beyin açtığı buna benzer bir yazıya da yorum yapmıştım 22 Gün Mahallesinde yolların durumunu, buna benzer yorumu bu ankette başka bir arkadaş daha yapmış.Bu mahelledeki ucube yollar ve kavşaklar nasıl da bu hale getiriliyor.

Avatar
Gümüş 2017-09-09 19:27:04

SAGLIK HARİÇ HEWRŞEYE KIRMIZI KART

Avatar
hulk 2017-09-06 12:41:56

küllüm sorun

Avatar
ali 2017-09-04 14:50:42

HEPSİ

Avatar
ALİ KARAPATLAK 2017-08-31 00:41:54

KUTLUYORUM

Avatar
ADEM TURAN 2017-08-29 11:42:03

YA BİRİSİ ŞU BELEİYEYE AKIL VERSİN BİR TÜRLÜ YAŞAR PASTANESİ NDEN BERİ ŞEKER DEREYE KADAR YOL SORUNUNU ÇÖZEMEDİLER BÖYLE GİDERE HEÇ ÇÖZEMEZLER

Avatar
sinan 2017-08-25 04:29:56

tum anlamda sifir bir belediye soyguna gelmis resmen

Avatar
ATT 2017-08-13 13:03:49

memleket her konuda geride kalmış ( ULAŞIM YOL ALT YAPI HAVA KİRLİLİGİ )

Avatar
Ali 2017-08-12 19:08:41

En büyük sorunumu_ yol yapmasını bilmiyolar...

Avatar
yusuf 2017-08-12 12:53:19

en büyük sorunumuz vizyonsuz ve misyonsuz kişilerin vekil ve başkan olması

Avatar
Mmk 2017-08-12 12:03:44

Adamına göre iş ve ihale yapılması. İnsanların ekonomik özgürlüğünün engellenmesi.

Avatar
004646 2017-08-12 04:06:38

k.maraşın en büyük sorunu kayseri yolu. bu yol hala tek yön k.maraşımıza yakışmıyor

Avatar
Mustafa 2017-08-11 15:49:28

Memleketimize hizmet aşkı olan kişilerin seçilmesi gerkir

Avatar
kaba 2017-08-11 12:27:40

İmarda mütahide göre muamele örneğin 22 gün mah. olgun sitesi önündeki ucube kaldırımı çevirdi eski meclis üyesi oğluymuş!...

Avatar
ş.kaba 2017-08-11 12:25:35

yap boz adı hizmet kıprıs meydanı gibi
neredee çarpılık var onu yapan var mutlaka bir eli belediyede...
Allah kurtarsın

Avatar
muharrem 2017-08-11 10:08:21

yaşar pastanesi istedi diye kıprıs meydanını ne hale getirdiler hani yayalaşacaktı milletle dalga geçmeyin yazık ya caddeyi ne hale getirdiler

Avatar
mert46 2017-08-11 10:05:56

Arkadaş madem gerçek sorun yazılamayacak neden böyle bir anket yapıyorsunuz.?

Avatar
vatandaş 2017-08-11 09:23:39

EN BÜYÜK SORUNUMUZ LİYAKAT SAHİBİ İNSANLARIN YÖNETİME GEÇMEMESİ, BU ŞEHİRDE DOĞUP BÜYÜMÜŞ EĞİTİMLİ, DÜRÜST, KOLTUK SEVDALISI OLMAYAN, RANT PEŞİNDE KOŞMAYAN, DEVLET EŞİTTİR MİLLET ŞİARI İLE ÇALIŞAN, ÜSTLERİN LAFI İLE DEĞİL HALKIN MENFAATİ İÇİN DİK DURABİLEN, ÖZELLİKLE ŞEHİRDEKİ KAPİTAL ODAKLARININ GÜDÜMÜNDE OLMAYAN İNSANLAR, BÖYLE NİTELİKLİ İNSANLARLA BÜTÜN BU SORUNLAR ÇÖZÜLÜR.

Avatar
kadir 4646 2017-08-11 09:16:36

eski akedaş ve eski ssk binalarını otopark yada iş merkezi olarak kiraya versinler

Avatar
Ramazan Tükenmez 2017-08-11 09:04:54

Bence en büyük sorun Adana yolu güzergahında Aksu nehrinin ıslah edilmesidir. Şehre bu istikamette gelen misafirleri ağır mide bulandırıcı bir koku karşılıyor. Bu durum Maraşımıza hiç yakışmıyor. İnsan sağlığı ve doğal güzelliği korumak yol yapmaktan, kentleşmekten ve park yapmaktan daha önemlidir. Yetkililere duyurulur..

Avatar
garip 2017-08-11 08:48:06

kahramanmaraş öncelikle büyük şehir değil büyük köy halinde yol almaya devam ediyor doğu batı ayrımı ve dulkadiroğlu ilçesi hiç kağale alınmamak ta trabzon caddesi görüldüğü üzere berbat bir durumda o kadar milli servet harcandı ama hiç bir işe yaramadı vatandaşlar ayaklandı ama çare yok dünyanın en komik binası kahramanmaraş artık dünyanın en komik yol projesi kahramanmaraş olarak kabul edilicek dulkadiroğlu ilçesi yapılaşma sorunu kentsel dönüşüm hiç gündemde olmadı seçim zamanı millet vekili belediye başkanlarımız gelir sorunları dinlenir ama çaresiz not alınır kapıdan çıkıp gidene kadar sonrası yok seçim biter aynı

Avatar
Imam8 2017-08-11 08:36:56

Onūç katli binanin yànindaki ūç katli binaya kebabci dukkani.Etten tiksindik

Avatar
OSMAN DEDE 2017-08-11 07:29:57

EĞİTİM EĞİTİM EĞİTİM .HEM AHLAKİ HEM BİLİMSEL EĞİTİM.

Avatar
Mai 2017-08-11 07:04:08

1-Tek özelliği hasbelkader kader AKP ile tanığışıklığı olmuş başka da bir meziyet olmayan şehri tanımayan, sorunları ile hemhal olmaya belediye başkanları ve siyasetçilerin olması.
2-yukarda bahsettiğim durumdan haberdar olup mevcut düzeni değiştirmek için hiç bir adım atmayan atıl durumdaki halk.

Avatar
Yiğit Çetinkaya 2017-08-11 06:39:43

Karayollar inin iyi yonetilemedigi......

Avatar
çivi 2017-08-11 02:06:24

Su kahramanmarasin en azindan alt yapi sorununu cozun koyden farki yok

Avatar
Maraş 2017-08-11 00:21:27

Kentsel dönüşüm tekke sümbüllü arası
Havayolu uçak saatları sabitlenmeli İstanbul ve Ankara sabah 7:00
Akşam 23: 00 gibi uçuşlar artırılmalı diğer büyük illere uçuşlar yapılmalı
Hava alanı genişletilmeli
Hızlı tren
çarpık kentleşme
Yapılan Alt geçitler yüksek yapılarak şehir Alta bırakılıyor
Yapılacak projeler de fizibilite iyi yapılmalı Yen'i ucubeler yapılmama

Avatar
terolarli 2017-08-10 23:48:21

bence Belediye iyi calisiyor bütün köylerde parke kilit tas dösenmis cöpler toplaniyor su var kanalizasyon var yol var daha neyin pesindesiniz kardesim birazda siz calisin sehrin her yerinde dinleme yerleri var ama gidip oralara yerlere cöp atiyorsunuz kullanmasini bilmiyorsunuz

Avatar
Ramazan er 2017-08-10 23:31:57

Merhaba Kahramanmaraş'ın sorunları önem sırasına göre şöyle
1-alternatif ulaşım (metro,tramvay vs..)
2-kıbrıs meydanı (her gelen başkan en az bir kere söker yapar ama bir şeye benzetemez,adam akıllı bir mimardan yardım alın da şehrin yüzü gülsün)
3-trafik lambaları (birçok kavşak doğal alt geçit olmasına rağmen önce yol yaparken harfiyat dolduruluyor 2 yıl sonra tekrar kazılıp alt geçit yapılıyor)
4-hergün arızalanan ve ihbar etmekten bıktıgımız sokak lambaları ve Akedaş 'ın sorumsuzluğu
5-dış cephesi boyasız evler (belediye bir öncülük etse de boyansalar şehir çok daha güzel olacak)
6-refüjlerdeki çimleri sulayan tankerler (dünyanın en saçma hareketi trafiği felç ediyorlar kazaya sebep oluyorlar)
7-reklam (tanıtımı yapılamayan zengin kültürlü ender şehirlerden biri)
8-ıslah edilemeyen nehir yatakları ve sanayi atıklarının çevreye verdiği zarar.
9-yer seçimi yapılamayan otogar (daha içeride olmalı ana yoldan uzak ve park sorunu olmayan)
10-iklime uygun olmayan ağaçlandırma(palmiye v.b)

Avatar
mustafa 2017-08-10 23:22:06

belediyenin kendine has bir şikayet sitesi olması lazım insanlar girip dertlerini oraya anlatsınlar belediyeye gitsem kimse beni muhattap almaz...

Avatar
mustafa 2017-08-10 23:20:54

trabzon caddesi yayalaştırma projesi kapsamında park yerine çevirildi Allah için o araçları oraya park ettirmeyin

Avatar
Ali haydar 2017-08-10 23:04:23

En çok yetersiz olan Ulaşım

Avatar
maraşlıı 2017-08-10 22:14:07

belediyeler önce hıısm akrabaları işe almayı bıraksınlar ondan sonra hizmete geçsinler yap boz devrini kapatsınlar..1yıl sonra yayalara açılan yol geri kapanır adı yaya yolu arabalardan geçilmiyor yaşar pastanesi,belli oteli park alanı için yapılmış bir proje gibi.belediye personellerini incelesinler her aileden 2,3 kişi var en az aile şirketine döndü...hizmet istiyoruz hizmet çorba,mayam deil..

Avatar
Hüseyin 2017-08-10 17:26:20

Kısa ve öz açıklama gereği duymuyorum. memleket her konuda geride kalmış

Avatar
mustafa şenel 2017-08-10 17:20:40

ulasım ve alt yapı sorunumuz var

Avatar
46 maraş 2017-08-10 17:05:05

Enbüyük sorunu ulaşım ve ilyönetimin değişmesi lazım akparti nin başta oy veriyoruz bizi savunan yok

Avatar
isimsiz 2017-08-10 17:00:33

en büyük sorun belediye ve belediye etrafına çöken paragöz aileler

Avatar
Seval 2017-08-10 16:11:48

Ulaşım büyük bir sorun maraş ın bir ucundan diğer ucu toplam 1 saat sürmüyor ama toplu taşıma araçlarında kısacık bir mesafe 40 dk sürüyor buna bir çözüm bulmaları lazım. Ha bir de Trabzon caddesini yayalaştırıyorız dediler ama yayalaştırmanın ne demek olduğundan haberleri yok bence. Yine arabalar park halinde ne çirkin bir görüntü

Avatar
Mustafa isbir 2017-08-10 16:05:19

K.marasin en büyük sorunlarından biri trafik.2.imar 3.torpil.

Avatar
Ah maraş canım maraş 2017-08-10 14:08:51

Canım şehir içi yollar filan her yer inşaat

Avatar
mahmut 2017-08-10 14:06:19

Yol sıkıntıları ulaşım akışına olmuyor dahada iyi olur inşaAllah herşey.

Avatar
kayt 2017-08-10 12:58:49

maraşın en büyük sorunu iki yüzlülüğüdür.siyasetçilerin önünde el pençe dururlar.halbuki hiç bir icraat yoktur.belediye çorba dağtır,mayam içirir bilbordlarda reklamını yaparsınız.ulan ben size çorba içirin diye mi oy verdim.hele yerel medya ...iktidara eyyamcılık yapmakta maraşın yerel medyasının eline kimse su dökemez.

Avatar
can-tekin 2017-08-10 12:57:43

Güzel Şehrimizin sorunları ile ilgili yorumlara bakıyorum da ulaşımda demiryolumuzdan bahseden yok bir ilde demiryolu eksikliği en büyük eksiklik Tren İstayonumuz atıl durumda çürümeye terkedilmiş durumda birilerinin şehrin ileri gelenlerinin sahip çıkmasını bekliyor adeta ilimizden diğer illere hatlarımız açılsa iyi olmazmı hem ulaşımda rekabet oluşur hemde herşeyin en güzellerine layık kahraman halkımız hem ucuz ve rahat seyahat etme imkanını kavuşur hem de istasyonumuza bir canlılık gelir şehrimize daha çok gelip giden olur lütfen şehrimizin medyasıyla, sivil toplum kuruluşlarıyla, sayın yetkililerimizle, siyasilerimizle istasyonumuza sahip çıkalım orası adeta boynunu bükmüş bizden ilgi bekliyor gibi duruyor SAYGILAR SUNUYORUM

Avatar
mehmet akif yilmaz 2017-08-10 11:56:49

Hayırlı gunler arkadaslar yapilaşma bitmiş yol su elektrik yok yol hic yok zaten yol yapiyorlar yapilan projeler ileriye doguyu birak 10 yil gerıde gelıyor unıv yolu yapılıyor yol yılan egrısı muhendıse soruyorum bu yoldan yarın bırgun tranvay nasıl gedecek zaten yol 2 gidiş 2 geliş bilmiyorum diyor cunku kapasıte yokkı Allah bılır hangı beyın yıyenı alirken k.maras dusunulmuyor hısım akraba dusunuluyor kozey cevre yolu yapılıyor bırtane alt gecıt yok baglantı yollarında yap kavsagı tak ışıgı bıttı bu kadar koydekı ahmet agayıda getırsen bunu yapar zaten sucu lisan etmişsek kusura bakmayin icimiz kan agliyor ne istedinizde vatandaş olarak yapmadık %65 ,70 leri vermedikmi

Avatar
EMRE 2017-08-10 11:40:41

BİRDEN ÇOK SORUNU VAR AMA SADECE TEK SEÇENEK BELİRTİYORUZ ANKET ANLAYIŞINIZ MÜKKEMMEL AÇIKCASI

Avatar
sufi 2017-08-10 10:20:07

eigitm ama dini egitimde eksiklik var.Allah korkusu ve imanı zayıf bi yapı daha çok zarar veriyor.kime bize Allah korkusu ve imanı innaçları güçlü bir kesim ise bırakın kendi halkına.düşmanına dahi merhametle yaklaşır ki aslımızı areıyoruz aslımız ise innaçlarımızda sakladır .inanç kavramı ve inançsızlık kavramını düşünün biz kendimizi innaç kavramı içinde bulacagız

Avatar
Oğuz 2017-08-10 10:01:19

1. Egitim 2. Liyakat 3. Saglik 4. Ulasim 5. İmar 6. Projeler gunu kurtarmaya yonelik degil ileriye donuk kalici projeler olmali...

Avatar
FEDAT 2017-08-10 09:56:35

Maraşın en büyük sorunu maraşlılardır. 25 yıldır din,Allah,peygamber diye kandırılıyoruz ve hala da kandırılmaya devam ediyoruz ! Elalem metrolar, tramvay,köprüler,üst geçitler vs uğraşıyoruz biz hala kaldırımların yenilenmesi, bitmeyen yollar, kavşaklar ve kıytırıktan parklarla uğraşıp avunup duruyoruz. Şu maraş siyasetçilerine bir tekme vurma zamanı çoktan geldi de geçti bile ...

Misafir Avatar
Bir söz 2017-08-10 15:20:00 @FEDAT

Sen bu sözünle kandırılmadığından emin misin

Beğenmedim! (2)
Avatar
İrfan 2017-08-10 09:56:33

Alkol ve uyuşturucu madde tedavi merkezler gençler kötü alışkanlıklardan kurtaracak sosyal tesisler

Avatar
seref ozdogan 2017-08-10 09:44:06

memleket santıyeye dondu bu kadar bı ınsanın sabrı olculmez sacma sapan yollar yapılıyor her yol yasar pastanesı onune cıkıyor hanı hıc arac gecısı olmayacaktı bılboard resımlerın de hıc arac gozukmuyo yanı her sey zengınlerın ıstegı dogrultusunda yapılıyor

Avatar
mahmut 2017-08-10 09:39:22

park yapacagına yapılı olan parkları piknik alanlarını düzenlesin örn: fırnız güzel bir piknik alanı yapabilir cevre düzenlemesi yapabilir parayı oraya harcasın yeni yapacagına milleti kandırmasın yayalaştırma deyipte arabalaştırma yolu yapmasın bu güzelim şehre

Avatar
XX 2017-08-10 09:31:57

ALLAH AŞKINA YETKİLİLERDEN RİCA EDİYORUM ŞU OTOBÜSLERİ TOPLASINLAR SANAYİ DE GÜÇLÜ BİR KILİMA TAKSINLAR İNSANLAR PİŞİYOR

Avatar
OSMAN AGA 2017-08-10 09:20:58

SEÇENEKLERİN HEPSİNİ İŞARETLEYECEKTİM FAKAT SİSTEM KAPATMADI... YAZIK BU İNSANLARA MADUR ETTİĞİNİZ YETER

Avatar
ömer korkmaz 2017-08-10 08:57:46

k maraş ta sorunu çözecek olan belediye bütün kamuya ait birimler herşeye dikat ediyorda bu belediyedeki işçi memur arkadaşlar hovardaça belediyenin malı kiralık araçlarını kendi malı gibi kullanıp geçmiş zamanda nedim tepe başı başkan vekiliyken araçlar fazla km yapıyor diye şöförleri hesab sorardı şimdi şirket işçileri bile eve arabaynan gidiyor eski tabiriyle köylerinede gidiyor başkan beyler bir konrol edin Allah için bu para bu mal milletin babalarının degil

Avatar
magdur hatice 2017-08-10 05:30:26

Belediyelerin sirf gosteris icin is yapmalari ve asil ihriyaclarin ertelenmesi. Gercekten gosteris meraklisi olmak e buyuk sorun bence

Avatar
Mehmet 2017-08-10 00:44:52

Her yer tarlaya döndü yapiyorlar geri bozuyorlar planli projeli calisma yok Allah islah etsin

Avatar
Hakan 2017-08-10 00:33:00

Karadenizin ormanlarından yaylalarindan farksiz olan Andırın gibi bir doğa harikası tabiat yurdu var ama ulaşım 1970 lerin köy yollarından beter... yazık bu ilçe Antebiin olsaydı metroya ulaşımı olurdu en büyük sorun yol yol yol

Avatar
Sefa babaarslan 2017-08-10 00:11:26

Eleştirim tamamen belediyeyedir asla hükümete lafım yoktur bu belediye tamamn tüm ekibi ile kendi çıkarlarna dönmüştür ve hükümete zarar vermektedir ve milletvekillerde bu zarara göz yummakdadır çarsıyı berbat ettiler valiliğn ordaki tüm yollar yaşar pstanesine çıkıor otobüs sistemi rezalet denetim sıfır yetkili mercilere bian önce el atmasını dilerm tabi menfatci medya yorumu burda barındırırsa

Avatar
Hacı ahmet 2017-08-09 23:35:09

1- Karayoluyla ilgili kesin problem trafik sıkıntısı plansız yapılar
2- Şehirde çöp eksikliği abi heryere çöp kovası koyunki insanları teşvik edin
3- Resmi daire çalışanları
4- Yollardaki çukurlar
5- Park sorunu araba koyacak yer yok olsada belediye daha arabayı park etmeden fiş kesiyo biz para basmıyoruz.
6- Akıllı kavşağı kullanmayı öğrenmek

Avatar
yolyapdı 2017-08-09 23:34:55

En büyük sorun eğitim! cahil mi kalmak istiyorsunuz?

Avatar
Serkan 2017-08-09 23:33:39

Suriyeli Misafirlerimiz her alanda öncelik onlarda örn: hastane, parklarda, toplu taşımada gereğinin yapılmasını arz ederim.

Avatar
Muhammet 2017-08-09 23:30:17

Öğrenciler e Toplu Taşıma da yardım

Avatar
Mesut 2017-08-09 23:27:12

Sorun nedir soruluyor işte bu
Belediye,belediyenin güzel şoförleri ve müthiş yapılmış olan yollar helal olsun k.maraş belediye bir KONYA yı görmenizi tavsiye ediyorum.

Avatar
Ali isler 2017-08-09 23:20:03

Eğitim k.marastaki ve türkiyedeki en büyük Problem eğitim ve eğitim sistemi

Avatar
muhammed 2017-08-09 22:29:19

kazma bağlarının yolu acilen sıcak asfalt yapılması gerekiyor

Avatar
Saadet 2017-08-09 22:22:50

En Büyük Sorun şu oldu. 2 dalda Prfosör 1 dalda doçent Üstüne birde hafız olan Sn. Mustafa Kamalak Hocamıza Milli Görüş Genel Başkanlığında Sahip çıkıp destek veremediniz. Bu ayıp size iki cihandada yeter.

Misafir Avatar
Birisi 2017-08-10 13:10:47 @Saadet

Destek verilmez destek hakedilir kamalak bu şehrin desteğini hakedecek bir vizyon ortaya koymadı paralel tv lerinde çığırtganlık yapılarak destek hakaedilmez mesela siz birazda böyle bakın bence.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Muallim 2017-08-09 22:14:46

Yerleşik feodal yapısı , elit veya eşraf denilen kesimin burnunu siyaseti kendi çıkarları için kullanması.

Avatar
mustafa zencir 2017-08-09 22:08:05

ESKİ SSK BİNASI YANI TEDAŞ VE GEMCİLERE AYİT BİNA NEDEN KALDIRMAYI DÜŞÜNMÜYORLAR TIRAFİGİ RAHATLATMAK İCİN BUNDAN İYİ CÖZÜM OLURMU.

Avatar
Ceyhan 2017-08-09 22:07:22

Maraş Kayseri yolu bitsin artık. Şehir içindede cuma Pazar'ı bölgesinden çukurova Anadolu lisesi bölgesinebir tünel Çarşı'nın trafik yoğunluğunu azayım şehir rahatlar bence fazla maliyetli de olmaz. Bence artık batı köylere yapılacak köprü de çift şerit olarak artı yapılsın.

Avatar
aliex 2017-08-09 22:06:06

HERSEYİMİZ TEK KELİME İLE EKSİK YETERSİZ.KAYSERİYE BURSAYA GİDİP TE ÖRNEK ALMİYORLAR.SEHRİ NASİL HALE GETİRDİLER.ULU CAMİİNİN ORASİNİ BOZDULAR.

Avatar
mustafa 2017-08-09 22:05:23

Maraş'ın sorunu sorunları böyle milletvekili böyle belediye varken bitmez. Bize kendi çıkarlarını düşünen belediye başkanı veya milletvekili lazım değil bize sağlam projeler yapan sorunları gideren milletvekili ve belediye başkanı lazım. Bizim Antepten Malatyadan farkımız ne neden eksik kalıyoruz bazı şeylerden neden cahil kalıyoruz. %75 oyu ver sonrada park yapılsın göbek yapılsın kaldırım yapılsın. Bırakın bunları yolları yapın yağ gibi olsun incecik asfalttan kaçınmayın asfalt parasını bile bizden alıyorsunuz yapsanıza. 15 yıldır bu memleket sizden ne gördü ne bakanlar ne milletvekilleri geldi geçti. Adam gidiyor göbeğe dondurma şekliyle ışıklandırma yapıyor. Yav sayın kimse önce sorunları çöz sonra yapacak birşey kalmaz süslersin. Yap sağlam yap iyi proje yap oy kullanma vakti geldiğinde yine kazan yine yap. Ama bu K.Maraşımın kaderi bu böyle gidecektir.

Avatar
Keno 2017-08-09 21:05:20

Yollllllllllllll yolllllllll yolllllllll

Avatar
a.b 2017-08-09 20:55:55

imar ,ılıcada arsanın tamamına cami yapılıyor evlerimiz ev olmaktan çıkıyor,elife hatun camine nasıl ruhsat verildi,insanları camiden bir zenginin işgüzarlıgı yüzünden soğuttmayın.

Avatar
köylü 2017-08-09 20:50:06

Yollar enbüyük sorunumuz Biride Şu tapu ya el atsında düzenlesin Allah aşkına .

Avatar
Murat Keçe 2017-08-09 20:31:59

Belediyenin görevlerini yerinegyerinegetirememesi

Avatar
hökkeş 2017-08-09 20:29:32

hepimizin bildiği bir hikaye ile anlatım en büyük sorunumuzu deveye sormuşlar neren eğri deve demiş nerem doğru bilmem anlatabildim mi

Avatar
hökkes 2017-08-09 20:25:53

Derdim çoktur hangisine yanayım

Avatar
ÖKKEŞ 2017-08-09 20:15:35

ARKADAŞLAR SEÇTİĞİMİZ YÖNETİCİLERİN HİÇ SUÇU YOK BUNLARI BİZ GETİRDİK BAŞA MARAŞIN TEK SUÇU SADECE PARTİYE OY VERMESİ BAŞA GETİRDİĞİMİZ İNSANLARI ARAŞTIRMADAN OYLARIMIZI KULLANIYORUZ SEÇTİĞİMİZ MİLLETVEKİLLERİ OLSUN YEREL YÖNETİM OLSUN HİÇ BİR İCRAAT YAPMIYORLAR SEÇİM YAKLAŞIYOR HER TARAF KÖSTEBEK YUVASINA DÖNDÜ TELEFERİK,YEDİ KUYULAR ,VE KENTSEL DÖNÜŞÜM BAŞLATTIK DEDİKLERİ TEKKEYE HİÇ KAZMA VURULMADI GÜYA HALKI MAĞDUR ETMEYECEĞİZ DEMİŞLERDİ EVLERİNE ÇOK DÜŞÜK FİYAT VERİYORLAR BÖYLEMİ SÖZ VERDİNİZ SİZ BENCE ARKADAŞLAR SEÇİME AZ KALDI YEREL YÖNETİME SEHİR PLANI VE İMARDAN ANLAYAN BİR YÖNETİMİ GETİRELİM

Avatar
Kamber 2017-08-09 20:15:24

Belediye seçimlerinde iş yapamayan belediyerimizi seçimde oylarımızla iyi bir silkelersek Sn.Cumhurbaşkanımız Maraş taki sorunu o kadar çabuk görürki böylece siyasetçiler lüks otellerde davetlerde boy göstermek yerine halkın arasına girer ve halkın sorunlarını ilk ağızdan dinler.

Avatar
sude 2017-08-09 19:47:35

yollar berbat.okulların çoğu çürümüş bakımyok .hastaneler gitmek çile 1satte gidiliyor uzak.otöbüs şoförler saygısız birde aktarma icat oldu.yardım yerleri anca surelilerilere çalışıyor.maraş sureli doldu gitsinler evlerin kiraları arttı onların yüzüne

Avatar
samet 2017-08-09 18:56:16

fırnıza gelen gecen çardak yapmış belediyemiz göz yumuyor belediye olarak kaldıttır cardakları belediyemiz düşünse çardak yapar ocaklık yapar ha bide çardalardan para alıyorlar Allahın suyunun kenarına cardakakta oturmazsan girip bakamıyorsun lütfen belediye olarak oraya bir mesire alanı yapın lütfen

Avatar
Ah Maraş Ah 2017-08-09 18:52:31

En buyuk sorunlarımız ulaşım ve suriyeliler. Gidin 15 Temmuz parkına. oturacak yer yok.Aslan Bey. Ataturk Parkı. vs vs .. Bizim için yapılıyorsa güvenlik koyun kardeşim parklara. Daha geçen parkta 16 17 genç suriyeliler türk çocuklarını salıncağa bindirmediler. Polis ilgilensin. Birgün bir patlayacak bu Maraş ama ne zaman?. Misafir dediğin adabını bilir. Bunlarda ne adap var ne utanma. Kendi ulkelerinde savaştan kaçan burada dayı oluyor. Esnaf vergisini verir karın tokluğuna borç harç içinde dukkanını çevirmeye çalışır. Suriyelilere hiç bir yaptırım yok. Vergi yok. odun bedava komur bedava sağlık bedava hadi ssk veya bakurun olmasın git bir hastaneye eczaneye göreyim. Bizim gibi düşünen insanlar çok ırkçıda değiliz. Elhamdurullah muslumanızda

Avatar
abdulsamet 2017-08-09 18:43:44

yavşan ve başkonuştan para alması Allahın dağına para veriyoruz hizmet yok girişte bir çöp poşeti başka yok bide bozuk wcler Allahın dağına para alıyorlar adam bir çardak yapar ocaklık yapar onları gectim yangın cıksa müdahale edecek itfayede yok aracta yok

Avatar
OKAN 2017-08-09 18:35:11

YOL, ULAŞIM, ÇARPIK YAPI MARAŞIN HER YERİNİ KAZDILAR PATATES TARLASINA DÖNDÜ HER YER

Avatar
AHMET AKDAĞ 2017-08-09 18:22:50

MADALYON KAVŞAKTAN BAŞLAYAN KAYSERİ ÇEVRE YOLU NUN SERVİS YOLLARI NEDEN YAPILMIYOR ( ŞEHRİN EN YOĞUN YOLU OLMASINA RAĞMEN )

Avatar
muammer 2017-08-09 18:07:28

bence seçilmiş olan belediye başkanına siyasi kanadın hep olumsuz yaklaşmaları destek vermemeleri insan kendi oyuyla gelen başkana pozitif enerji vermeli

Avatar
Tarık 2017-08-09 18:07:16

Belediyeleri

Avatar
.asd 2017-08-09 18:04:51

Belediyeleri.

Avatar
Kadir 2017-08-09 17:55:09

Bize gereken ufku açık beyindir. Beyin Allah vergisi eğer bizde yoksa beyni olanı bulup sahip çıkmaktır. dandik projelerle ugrasanları atın çöpe koyun kapıya gitsinler. Ör: şimdi yogunluktan kullanmadığımız yolların 10yil 20 yıl sonraki halini düşünemiyorum bile. İşte mimarlarimizin mühendislerimiz in beyni veya yapabilecekleri bu kadar.

Avatar
Serkan 2017-08-09 17:48:47

Trabzon caddesini bu kadar saçma sapan kimse yapamazdı onu da başardı belediyemiz.

Avatar
Ahmet 2017-08-09 17:29:30

Trafik trafik trafik...

Avatar
Sevencan 2017-08-09 17:23:15

Ulaşım ve park yapmak sorunu.

Avatar
Liseli 2017-08-09 17:15:26

Her yer imamhatip liseleriylr dolu ve hepsi birbirinden lüks bizim okudugumuz anadolu liseleri köy okullarından daha kötü eğitim sisteminde adalet istiyoruz

Avatar
Ehtiyar 2017-08-09 17:12:44

En büyük sorun imaj sorunudur. Geri kalan tüm sorunlar halledilir. Evvela imaj sorunu hakkında herkes düşünmeli. Türkiyede sorsanız okumuşu dahi Kahramanmaraşı Şırnak Hakkari tarafında ot bitmeyen çöl bir yer olarak tarif eder. Halkını yobaz cahil kaba olarak bilir. Ekonomi olarak herkes listenin sonuna yazar. Tek bir tane fabrika yok zanneder. O onların cahilliği diyemezsin kardeşim. Bu şehre yatırım gelmesini istiyorsak ülke bazında sık sık görünür olmalıyız. Elbette kötü haberlerle değil güzel haberlerle. İnsanımız önce kendi insanından başlayarak davranışlarını gözden geçirecek. Esnafımız Ahi bilinciyle esnaflık yapacak Belediyemiz Valiliğimiz üşenmeyecek büyük şehirler öncelikli diyalog kuracak gazetecileri yazarları sanatçıları parayı döküp şehre sık sık getirecek. Büyük dondurma markaları reklamlarını Maraşta çekecek.

Avatar
Fatih ÖZTÜRK 2017-08-09 17:12:06

Kahramanmaraş in en büyük sorunu ulaşım ve park sorunu. Şehirde yaşayan nüfus çoğunlukla binerler ile Boğaziçi bölgesinde yaşıyor. Çarşı buraya çok uzak. Bence üniversiteden sanayiye kadar metro yapılmalı. Ayrıca yüksek mahallelerden teleferik hatları kurularak metro istasyonlarına bağlantı yapılmalı. Çok acil çarşıda insanların dinlenip sosyal vakit gecirebilecekleri alanlar binasız nefes alınabilecek alanlar olmalı. Bunun için de şu an boş ve atıl vaziyette olan eski SSK ve çevre şehircilik binaları yıkılarak yapılabilir.

Avatar
sedat 2017-08-09 16:57:30

hepsi

Avatar
enak 2017-08-09 16:40:48

En büyük sorun milleti enayi yerinde görmeyen bir yönetici projeyi yapmadan önce vaat ederken farklı proje bitiyor hiçaalakası yok örn. Trabzon Bulvarı yayalasiıyor dediler öncekinden daha berbat bir trafik oldu biz yayalaşma kelimesini bilmiyoruz heralde yoksa bizimle dalgami geçiyorlar daha bu en basit projeleri yerel yönetim benim ve tum cçevrenin gözündebitmistir aanlamadım amma bugüne kadar bu yönetim e oy veren ben bugünden sonra babamda başkan adayı yapsalar vermem

Avatar
MARAŞLI46 2017-08-09 16:37:12

1- Hiçbir yerde özellikle inşaat sektöründe çevre düzenlemesi yok. 250-300 bin lira ev fiyatı çekiliyor ama çevre düzenlemesi hiç yok.
2-Otopark sorunu (Belediye milletin vergileriyle yapılmış tüm yollarını birilerine peşkeş çekiyor. )
3-Sulama suyu ve içme suyu kaynaklarını kullanamıyoruz. Maraş'ın en güzel en iyi içme ve sulama sularını antep ve hatay başta olmak üzere çevre iller kullanıyor. Son duyumlara göre heletenin en güzel suyunuda antep alıyormuş
4-Kaldırımlar esnaflar ve otoparkçılar tarafından işgal edilmiş durumda.
5-Sağlık sektörü içler acısı özel hastaneler berbat durumda. Denetim yok.
6-Esnaflara müşteri ile iletişim eğitimi verilmeli. Belediye her önüne gelene ruhsat vermemeli.
7-Suriyeliler sorunu
8-En büyük ve en önemli sorun vizyon ve misyon sahibi kişilerin şehri sahiplenmemesi. Milletvekillerinin yetersiz oması. Şehrin yeterince reklam ve tanıtımının yapılmaması.
9-Belediye ulaşım ücretlerinin çok pahalı olması.

Avatar
Kahramanmaraşlı 2017-08-09 16:17:30

Kahramanmaraşımızın yegane sorunu KEÇİ dir.
Keçiyi ve keçi ürünlerini ve türevlerini hayatımızdan çıkarttığımız zaman bütün sorunlarımız çözülmüş olacaktır.
Saygılarımla ...

Avatar
ali 2017-08-09 16:12:39

K.maras dogasiyla havasiyla suyuyla insaniyla turkiyenin enguzel guzide yerlerinden biri marasin hic bir soeunu yok marasin yonetilmeyle secilmeyle sorunu var.marastan ben bildim bileli bitane maras sevdalisi memleket sevdalisi siyasetci bu gune kadar cikmamistir cikmazda.bize vatan sevdalisi bir belediye baskani ithal ettigimiz an millet vekili baska yerlerden getirip maras millet vekili bir memleket askiyla yanan siyasetci eksigimiz var bu eksigi gidermedimiz surece marasin neler wksigi olmazki.onin icin sandiga gitmeden yorum yapmaliyiz.millet vekilini secipte.5yil sosyal medyada yorum yapmanin mantigi ve izahi yok saygilar

Avatar
SİNAN KUZU 2017-08-09 16:10:46

NE YAZAMAKLA BİTER NEDE SÖYLEMEKLE KAHRAMAN ŞEHRİMİZİN SORUNLARI ÇÜNKÜ GERÇEKTEN ÇOK KÖTÜ BİR BELEDİYE YÖNETİMİMİZ VAR. YAZIK BU GÜZEL ŞEHRİMİZE GÜZEL İNSANLARIMIZA.

Avatar
AHMED 2017-08-09 16:04:33

herkesin herşeyi bilmesi

Avatar
EDELER DİYARI 2017-08-09 15:57:16

ULAŞIM EN DÜŞÜK SEVİYEDE ODA YETMİYOR GİBİ AKTARMA ÇIKTI İNSANLARI SOYMAYIN KARDEŞİM KÜÇÜK MARAŞIMDA NASIL AKTARMA YAPTINIZ BURASI İSTANBUL DEĞİL ANKARA DEĞİL DOLMUŞLARI KALDIRDINIZ ADAMLARIN YARISI İŞSİZ KALDI HANGİ AKILLA KALDIRDINIZ BİLEMİYOUM AMA BOŞ İŞ YAPILDI

Avatar
Kahramanmaraşlı 2017-08-09 15:56:22

Kendimi bildim bileli ulucaminin önündeki parkı yıkıpı yıkıp duruyorşar hayır değişen bişey olsa eywAllah diyecem geri aynısını yapıyorlar trafik deden perişan durumda çarşıya arabayla çıkalacak durum yok adam akıllı bi yerleri yaptıkları yok sözde çalışıyoruz diyorlar ne çalışması işiniz gücünüz yaptınız yeri yıkmak sonra aynısını yapmak bu mu sizin çalışmanız milletin cebinden çıkıyor bu paralar a yada b partisi hiç farketmez benim memleketimde kim iş yapıyorsa oyum onadır iş yapıyorum diyip iş yapmayanlara değiş.... uyanın biraz kahramanmaraşlı olarak uyanın...

Avatar
Zarif DOĞAN 2017-08-09 15:50:58

elbistana /a yapılan hizmetlerin neden afşine yapılmıyor. yetkililrden bunu dikkate alınmasını istiyorum.afşin sarız duple yolu.reaksiyon alnları.organize sanayi veya hayvancılık organize s.böl.eshabikefhe otel.eğitim yatırımları.huzurevi vb.

Avatar
ry 2017-08-09 15:30:28

eğitim kültür.

Avatar
harun sarıkaya 2017-08-09 15:23:55

enbüyük sorun iyi bir başkan

Avatar
İsmail hakkı 2017-08-09 15:11:19

Memleket harab viran maraş sahipsiz kimin ne yaptığı bellisiz belediye dersen böylesi gelmedi çarşı dersen yap boz yap boz Allah aşkına belediyecilikten anlayan biri gelsin

Avatar
Hasan 2017-08-09 15:05:47

Siyasi olarak iyi temsil edilemediğimizi düşünüyorum. Türkiye'ye yapılan hiç bir yatırımdan faydalanamıyoruz.

Avatar
asılkahramanmaraşlı 2017-08-09 14:54:06

bu kadar seçenek ekleyeceğinize hangi hizmetlerinden memnunsunuz deseniz; seçeneklere de yakınlara torpil,zengini zengin etmek partiden gelenlere kolaylık sağlamak yazsaymışsınız daha isabetli olurmuş...

Avatar
asılkahramanmaraşlı 2017-08-09 14:50:31

en yeni diye yaptıkları ve övündükleri yollarda bile araba çukura düşmeden gitmiyor.Tabi biz de bu durumda yolda emeği geçenleri saygıyla anıyoruz.burada kazanan sanayi ustası oluyor.Yol yapımıyla övünen arkadaşların helikopterleri var herhalde...

Avatar
ahmet hüdayi 2017-08-09 14:30:07

Maraşın en büyük sorunu Maraşlılar, bu şehir başka memleketlilerin elinde olsaydı paris olurdu. İkinci sorunumuz vekillerimiz

Avatar
AHMET AKDAĞ 2017-08-09 14:29:23

MADALYON KAVŞAKTAN BAŞLAYAN KAYSERİ ÇEVRE YOLU NUN SERVİS YOLLARI NEDEN YAPILMIYOR ( ŞEHRİN EN YOLU OLMASINA RAĞMEN )

Avatar
mesut 2017-08-09 14:18:25

çevre illerden en geri kalmıs bir şehir yıkılan yerlere parktan baska birsey yapılmıyor sehir çok geri ulasım cok sıkıntı geniş yollar daraltılıp saçma sapan alakasız büyük göbekler yapılması alt yapı yok çarsı harabe yayalasma projesiyle carsı berbat konumda yaşar pastanesine yapılan bir hizmet gençlerin yaşacagı bir sehir degil emekli yaşlı sehri çevre illeri gördükçe marastan utanıyorum.

Avatar
mehmet ceyhan 2017-08-09 14:11:09

ulaşım

Avatar
mehmet 2017-08-09 14:09:51

kahramanmaraşın en büyük sorunu yıllardır devam etmekte olan ulaşımdır

Avatar
zekeriya 2017-08-09 14:09:17

asil sorun biz maraşlılar birbirimizi çekemememiz yok şehirin yerlisiydi yok köylüsü idi ben olsam şöyle yapardım bu şekli iyi değil,şu şekil olsa iyi olurdu ,şu şekil yapsan onuda beğenmez ya. biz önce birbirimizi sevmesini ,saygı duymasını ,yapılan işleri beğenmesini ,yapılan hizmete teşekür etmesini öğrenmemiz lağazım,evde anneler eşler yemek yapar eline sağlık demesini öğrenmemiz lağzım,yoksa sorun bitmez. teşekür ederim saygılarımla

Avatar
yorumsuz 2017-08-09 13:53:27

30 yıl önce düşünülmüş 2 şeritli yoların yetersizliğini 2017 de halen anlamayıp 2 şeritli yollar yapılıyor şehrin en işlek çevre yollarına fabrika izni verilerek hava kirliliğine yol açılmış uçurum bölgelerine istinat duvarlarıyla önleyeceğini düşünüp imara açılmış en yeni yerleşim bölgelerinde yeşil alan bırakılmamış şehir sanki eski yıllarına dönmeye çalışıyor gibi

Avatar
efe 2017-08-09 13:52:28

yol yaptık yol yaptık diye övünüyolar bugün yapıyolar yarın bozuyolar tekrar bozdukları yeride eksik yada eski halinden kötü yapıyolar.bütün mütahaitler kendi kafalarına bina dikiyolar heryer düzensin bi kayseri kadar o
lamicaz

Avatar
kahraman 2017-08-09 13:52:17

Kahramanmaraş'in en büyük sorunu, esnaf. Sanayi çalışanları, ne bir işten anlıyorlar vede ticari ahlak sıfır. Hepsini protesto ediyorum G.antebe gidiyorum, varsın paramı onlar yesin

Avatar
vatandaş 2017-08-09 13:44:27

Kahramanmaraşın en büyük sorunu gelen siyasetçilerin hepsininde memleketine değil kendi ve çevresine hizmet etmesi.Kasaları dolsun çevresi ihya olsun kendini seçen vatandaş ölsün umurlarında değil.Zenginlerin işine gelmezse yapılan proje değişir kendi lehine çevrilir.Milletin hakkına girilmiş umurundamı. Ama vatandaş gerçekten bıktı. Ulaşım berbat, yollar berbat .Lütfen yapamıyosanız bırakın gidin yapacak kişilerin önünü açın. Antepten, Kayseriden, urfadan örnek alın. Ha şuda var biride bensem hakediyorum eskiden hiç bir icratıı olmayan kişileri bile bile yine başımıza getiriyoruz.

Avatar
maraslı 2017-08-09 13:32:20

bizim halkımız böyle belediyeyi bu kadar eleştirirler 3 ay sonra seçim olsun aynı başkanlar aday olsun yine onlar kazanır neymiş efendim bunlardan iyisi yokmuş geldimi ki adamlar başa iyi değil deniyor anlamak zor gerçekten biraz diğer şehirler gibi olmak lazım mesela 5 sene önce falandı tam tarih hatırlamıyorum şanlıurfada akp fakıbabayı aday göstermedi fakıbabada gitti bağımsızdan aday oldu yine kazandı çünkü fakıbaba çalışıyordu halkda bunu gördüğü için bağımsızda olsa kazandırdı adama bu sadece bir örnek fakıbaba maraşta olsa bağımsız yine kazanamazdı bizim halkımız çalışmış çalışmamış önemsemiyor cünkü

Avatar
ABDULKADİR 2017-08-09 13:30:06

SORUN ÇOK AMA YAVAŞ YAVAŞ AZALIYOR GİBİ

Avatar
adnan ümit 2017-08-09 13:26:57

sorun, yapılan her ne olursa olsun sanki 2-3 yıl sonra zaten değiştirilecek düşüncesiyle özensiz yapılması. kalıcı hiç bir şey yok.

Avatar
Ahmet Said 2017-08-09 13:09:30

İmara açmış Belediye ama herhangi bir plan proje yok yollar dar yeni yerleşim yerlerine gittiğinden sanki labirente girmiş gibisin.Alt yapı desen var ama zayıf Eğitim noktasında baya bir eksiğimiz var en önemli nokta ise zihniyetimiz değişmediği sürece eğitim ne kadar yeterli olacak? En önemlisi ulaşım halk otobüsüne geçildi ama insanımız daha alışamadı bilinçsiz insanımız çok ve otobüs sürücüleri ise halen dolmuş zihniyetini bırakabilmiş değiller.

Avatar
seydi 2017-08-09 12:52:20

Kahramanmaraş sorunu bir değil beş değil 100 değil ki hangisini yazalım bilmiyorum. İmar sorunumu den imar nasıl yapılır, neler dikkate alınır(yollar, okul,hastane vb.)yollar yok veya dar, tüm şehir yollarımız 2 veya 3 şeritli , şeridin biri park kesin o zaman yollarımız tek şeritli.Kentleşme; sorunu bir türlü şehir içi kentleşme sorununu halledemiyoruz.bundan dolayı trafik berbat şekilde Müze yanındaki Anaokulu duvar yapıldı yeni zamanda kimse akıl edemiyor. Yarın şartlar ne gösterir bilmiyorum ama kimse birşey yapmıyor. Kimse de demiyor ki içeriye duvar 2 metre çekilse en azından yeni 1 şerit yol olurdu trafik sıkışmazdı.
tüm yollardaki orta refüj küçültülmeli minimum seviyeye indirilmesi veya gerekiyorsa kaldırılmalı orta refüjdeki ağaçlar sökülerek parklara dikilmeli.eğer uygun olacaksa stadyum kaldırılması yoldan olan kısmı acil yıkılarak 1 veya iki yeni yol yapılmalı trafik çok tıkanıyor.köprülü kavşak biraz küçültülmeli ve döndükten sonra yollar 1 şerit ve arabalar gidemiyor.

Avatar
gökhan 2017-08-09 11:56:31

çarpık kentleşme,imar sorunu,alt yapı sorunu ve en başta da ulaşım.otobüslerde havuz sistemine geçildi hatlarda ne kadar az otobüs varsa o kadar kar edilir düşüncesinde belediye vatandaş öyle de gidecek böyle de otobüsler yaz kış hafta sonu hafta içi sabah akşam tıklım tıklım denetim sıfır vatandaş nasıl ve ne şekilde gitmiş kimsenin umrunda değil sabah geç başlayıp akşam çok erken saatte bitiriliyor seferler,şehir içi trafik son derece berbat oldu hiç kimse memnun değil trafiğin en az olduğu saatlerde bile ulucami şekerdere tarafına doğru çıkmak işkence haline geldi,imarda bir düzen yok,çevre büyükşehirler 10-15 yıl önce neydi şimdi ne oldu adana antep kayseri hatay urfa o kadar güzel ki buralara gidince trafik ulaşım imar şehir düzeni alt yapı ve çevreye hayran kalmamak mümkün değil adamlar birer adana antep kayseri hatay urfa daha yaptı çıkardı resmen,iç anadolu akdeniz ve güneydoğudaki küçük illeri saymıyorum bile,ne yalan söyleyeyim buralara gidip görünce imreniyoruz gerçekten.

Avatar
ENGİN ZENGİN 2017-08-09 11:54:56

ADAMLAR SAN Kİ AVUSTURYA YA YOL YAPIYOR GÖKSUN YOLU BEN KENDİMİ BİLDİM BİLELİ 28 SENEDİR ÇALIŞMA VAR KAÇ TANE KAZA OLDU KAÇ TANE CAN KAYBI OLDU YAZIK GÜNAH YA KİM VERECEK BUNLARIN HESABINI

Avatar
maraşlı 2017-08-09 11:53:21

en büyük sorun maraşın ta kendisi

Avatar
GENÇLİK 2017-08-09 11:48:39

DAHA BU İYİ GÜNLERİMİZ

Avatar
hüseyin 2017-08-09 11:45:15

YOL ÇALIŞMASI ALTGEÇİT ÜST GECİT YAYALAŞTIRMA YAPIYORUZ DİYORLAR. AMA KİŞİLERE RANT YAPIYORLAR ZENGİNİN DÜKKANININ ÖNÜNÜ İSTEDİĞİ ŞEKİLDE YAPIYORLAR DİĞER VATANDAŞLAR ESNAFLAR UMURUNDA DEĞİLLER. BİZİM PARAYLA BİZİMLŞE DALGA GECİYORLAR.

Avatar
hakkı 2017-08-09 11:15:46

en büyük sorunlarımız çarpık kentleşme, ulaşım, eğitim,cehalet.

Avatar
mert 2017-08-09 11:02:34

ulaşımı düzeltilmedi. otobüsler klima açmıyor. havalandırmayı açıyorlar her hatta belediye kendi otobüsünü koymalı ben sıcakta yanmak istemiyorum. Elinde telsiz adam durakta bekliyor... Görevliymiş neyi bekliyon... Otobüs içlerine gönüllü ulaşım zabıtası koymalılar. sorunlar oluyor. Egitim sıfır. İmar düzenlemesi yok . Kamulaştırma yapılıyor. Eviin yarısı baskasında... Belediye başkanımız belediye sitesinden veya kendine bir whatsaap hattı kurmalı sorunlara direk müdahale etmeli yoksa maraşın sonu iyi değil... Öbür dönem işi zor...hep cumhur için verdik bu sefer ilimiz için oy kullanacağız....

Avatar
ahmet 2017-08-09 10:57:02

patronartın gözünün doymayışı, emek hırsızlığı, imar planı, eğitim, ulaşım
sgk hırsızlığa göz yumuyor. özetle maraş peşkeş memleketi

Avatar
Mesut 2017-08-09 10:48:30

Herkes gibi bende en büyük sorun ulaşım diyorum. Çözüm ise yıkmadan yani kamulaştırmadan bu sorun çözülmez. Yapılan ise sadece var olan yollar dizayn ediliyor. Ancak Azerbaycan Bulvarı, Trabzon Bulvarı ve Şekerdere yoluna alternatif yollar geliştirilemedi. Bunun çözümü mesela sarayaltı yolu şeyhadil mezarlığından itibaren kanlıdere körüsüne ilave bir köprü, uzunoluk caddesi üzerine bir köprü ile batıpark istikametine doğru bir bulvar açılsa Trabzon Bulvarına alternatif yol açılmış olur. Yani çözüm var olan yollarda sağa ve sola giriş yasak gibi düzenlemelerle bu iş çözülmez.

Avatar
hacı 2017-08-09 10:48:28

dolmuslari kaldrdi otobus yapti karti olmayaba binislik krt veriyo 5 di simdi 10 tl oldu resmen bizi soyuyolr milletimiz de kuzu kuzu kabul ediyo ona sinirleniyorum haram olsun aldklri para bide her mahalede dolum yeri yok bozuk oluyo coguda carsi berbat pislik icnde gidilecegi yok mahfeti tarihi evlere dunyanin parasini oduyo yeniletiyo onu yapacna kentsel donusm yapsin daglara tepelere ev yapacklarina mutahitler sehri yenilesin

Avatar
halime erdoğan 2017-08-09 10:33:07

Kahramanmaraş yeni yapılan kavşakları k maraş kayseri yolu Ulaşım ulaşım ulaşım buna artık bi çözüm bulsunlar ve bu otobüs lere

Avatar
Tuncay 2017-08-09 10:26:41

En büyük sorun belediyecilik ve yöneticiler bunlar çözüldüğünde farkı göreceksiniz

Avatar
fatih 2017-08-09 10:19:23

k.maraşın en büyük sorunlarından biri iyi bir lider yani başkan olmaması sonuçta belediyemizin bütçesi türkiyedeilk 10 un içindedir ama neyazikki yapılan onca projeler daha hayata geçmeden veya başladıktan sonra biriler tarafından değiştiriliyor veya iptal ediliyor buda hem şehrimizi yıpratıyor hemde bütçemizi ikincisi çarşı trafiği berbat edildi üçüncüsü okul servisleri kilometreye göre çok fazla para alınıyor dördüncüsü kurban bayramı yaklaşıyor ve bir çok belediye karar aldı tavan fiyat konusunda 15 tl olarak belirledi ama hayvan pazarına gittiğinde tüccarlar tutdurabildiğine satış yapıyorlar buna durrrrr demeliler

Avatar
asım akalın 2017-08-09 10:17:07

kahramanmaraşın sıkıntısı belediye si yok milletvekili yok sahipsiz

Avatar
cenk 2017-08-09 10:08:14

1- Suriyeliler 2-Adım başı FETÖ'cünün olması, bunların bilinmesine rağmen elini kolunu sallayarak dolaşmaları 3-Çarpık kentleşme,gecekondular 4-Ulaşım 5-Eğitim düzeyi,düşük profilli kitle 6-Uyuşturucu 7-Duyarsız ve şuursuz gençlik 8-Şahin- Doğan terörü 9-Basiretsiz siyasiler....10-Cahillik

Avatar
isimsiz. 2017-08-09 10:07:48

Belediyemiz çalışıyor gibi görünüp aslında çalışmıyor aşağıda okuduğum yorumların hepsine tek tek katılıyorum. Bir belediyeden herkes şikayetçi ise o belediyede bir sıkıntı vardır. Eski belediye başkanı Sayın Poyraz kaldırım yapıyor duruyor diyorduk.O gitti Sayın Erkoç geldi yapıyor gibi görünüyor ama sadece yaptığı Sayın Poyraz beyin yaptıklarını kaldırıp bir üst modelini yapmak başka hiç birşey yok. Tekkeyi baştan sona yıkıyoruz 2017 de ilk kazmayı vuruyoruz dediler 2017 son aylarına geldik halla kazma vurmuş değiller hızlı tren geliyordu o yok. Anca park yapılıyor. yapılan parklarda hep aynı şekilde yapılıyor biraz daha güzelini yapsalar sıkıntı olmayacak. inşAllah bu yapılanları ileri gelen kişiler görürde bizim derdimize çağre bulurlar.

Avatar
sra 2017-08-09 10:06:30

İmar sorunu maalesef çok fazla çarşı çok büyük sıkıntıda baştan sona yenilenmesi lazım binalar eskimiş ve çürük illa yenilenmesi için bi depremle yıkılması mı gerek...

Avatar
ahmet 2017-08-09 10:02:56

Kahramanmaraş yeni yapılan kavşakları(piazza altı, orman bölge md. yokuşu, n.kemal alt geçidi vs. vs.) çizen mühendislerin yaptığı yolları üniversite hocaları görse bence diplomalarını iptal ederler. Ben bu şekilde kavşak örneği başka şehirde görmedim.

Avatar
Ali kabakcı 2017-08-09 10:00:24

Ulaşım ulaşım ulaşım buna artık bi çözüm bulsunlar ve bu otobüs lere

Avatar
akp 2017-08-09 09:54:59

En büyük sorun hızla çoğalan suriyeliler

Avatar
servisci 2017-08-09 09:53:04

k maraşta ne zaman servis yapan korsan arabalar dur deneck munu bekliyorum ulaşım içinden çıkılmaz halde maraşta bakan olacak insan yokmu çevre illerde iki bakan var birini maraş transfer etsin

Avatar
ahmet kuşcu 2017-08-09 09:50:56

K.maraş ta ulaşım alyapı yol kenarındaki agaçların içlerinin temizlenmemesi ve bazı yerlerde agaçların kuruması ve birde imar konusu ve bazı park larda suların boşa akıtılması ve caddelerde çöpleri iyi temizlenmesi PEYGANBER EFENDİMİZİN BUYURDUGU GİBİ ASLAN YATDIGI YERDEN BELLİ OLUR BU ŞEHİR HEPİMİZİN saygılar çalışmanızda başarılar Dilerim. Teşekkür ederim.

Avatar
Sultan 2017-08-09 09:40:54

En büyük sorun insanları genel olarak çok kabalar insanlık nezaket sıfır .yada bir senedir bakan hiç denk gelmedi.. . .. insanları kazıklamayı seviyorlar. Ulaşımı başlı başına problem yaşamım boyunca buradaki ulaşım sistemi gibi ulaşım görmedim.. saçma sapan ..daha yazsam bir 46 sayfa çıkar herhalde

Avatar
KADİR 2017-08-09 09:37:43

En büyük problem alt yapı. Heryere yeni yeni asfaltlama yapılıyor. snr yok telekom gelir asfaltı deler yok akedaş gelir asfaltı parcalar. Sonra eskisinden daha beter olur. Bu kurumlar hiçmi aralarında haberleşmiyor. önce yeri delselerde işlerini bitirseler snr asfaltlansa, yazık değilmi bu harcanan paralara sonuçta devlete ödediğimiz vergilerle yapılıyor. bu kadar harcanan paralar devletten değil vatandaştan gidiyor. işte bu yüzden en yüksek vergiyi ülke olarak Türkiye Veriyor. Neden; Çünkü bi yandan yapılyor bi yandan bozuluyor nasıl olsa millet ırgat gibi, verigisini en yüksek ödeyen bi milletiz. böylelikle verilen vergi paraları çar çur ediliyor. Halbu ki bu yapılan çalışmalar koordineli bi şekilde yapılsa bu kadar yüksek vergi vermemizede gerek kalmaz yapılan işlerde vasat olmaz....

Avatar
kamalı 2017-08-09 09:29:52

kentsel dönüşüm - trafik - yollar - belediyelerin bitmeyen çalışmaları! - şehir içinde yeşillik alanların azlığı - şehrin meydanlarının olmaması (meydanlar şehri güzel gösterir) bunlar ilk akla gelenler. örneğin kültür parkı yapıldı ne işe yarar bilen yok. o kadar masraf.eski emniyetin yerine de yine betonu basacaklar. Halbuki oralar yeşillendirilse hem az masraf olur hemde şehir hava alır.bu kafa değişmezse biz hep havamızı alır dururuz.

Avatar
veli 2017-08-09 09:25:11

en büyük sorun sorunlarını bilmiyor olması..

Avatar
Cengiz 2017-08-09 09:23:06

Bence k.marasin en buyuk sorunu hizla dinden uzaklasi maraslilar her yer kafe dolu olmus ama camii sayisi cok az.birde marasta son yillarda hec bir alim din adami yetismez oldu ondan dalayi gelisemik geri galik.acilen biraz daha fazla camii yapak diye dusundum gelismislik icin.birde bizim mahallede 3 tene camii var 2 tene daha yapilirsa 5 ederki buda bizim mahallenin gelismesi demek

Misafir Avatar
mustafa 2017-08-09 16:43:02 @Cengiz

senin üç camiinin üçüde sabah namazlarında komple doluyor sanırım cami havlusunda saf duruyorsunuz o yüzden daha fazla camii istiyorsunuz...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Huseyin 2017-08-09 09:19:41

ALLAH razı olsun belediyemiz hiç. Birşey yapmiyo ALLAH aşkına azcık calışsınlar adamlar soz verdik yaptik diyolar biz o sözleri hatılamıyoruz antepde bir gecid 2 ay veya 3ay da biterlen bizde 1senede bittiyo nie şekerdee caddesi bir hızınan basladılar sonra ALLAH kerim k.maras belediyesi zlatan ibravimoviç olmayalım ronaldo gibi hızlı olalım bide bellediyede hiç alım yok bunada cözüm

Avatar
neysene 2017-08-09 09:08:30

çok basit. yönetici pozisyonunda olup ta yönetmek kelimesinden dahi haberi olmayanlar...

Avatar
memur46 2017-08-09 09:00:43

KAHRAMANMARAŞ'IN EN BÜYÜK SORUNU ULAŞIM.ULAŞIM.ULAŞIM. KAYSERİ YOLU BERBAT BİR DURUMDA BAYRAMDA VATANDAŞI PERİŞAN ETTİ BEN İL DIŞINDA YAŞIYORUM BAYRAMDA MEMLEKET ÖZLEMİ İLE GELDİĞİM GÜZELİM ŞEHRİMİN YOLLARI İÇLER ACISI. BURADAN YETKİLİLERE SESLENİYORUM BU DURUM HİÇ YAKIŞMIYOR ŞEHRİMİZE.

Avatar
ALİ 2017-08-09 08:56:06

ÇIKARI OLANLARA SORARSAN HERŞEY ÇOK GÜZEL VATANDAŞI DÜŞÜNEN HALKI DÜŞÜNEN YOK HERKEZ ÇIKARININ PEŞİNDE

Avatar
Abdulhah 2017-08-09 08:54:57

Kahramanmaraşın sorunları:
1- Büyükşehir Belediyesinde liyakatsiz ve işi bilmez insan gücünün çoğalması
2- KASKİ diye bir kurum kurulmuş ne kadar işi bilmez varsa dolmuş (Siyasal)? !)
3- KASKİ Tüm kahramanmaraş ve İlçelerinde bilinçsiz iş yapıyor, işi bilmiyor ve bütün su kaynaklarına iş yapıyorum diye saldırıyor ve bozuyor.
4- Şehir içinde trafik ve park sorunu var, Hava kirleniyor,
5- Büyükşehir ve İlçe Belediye sınırlarında her yer yapı ve inşaat sahasına döndü, Yeşil alan, park, sosyal alanlar yok. Rant uğruna her yer ev ve mesken alanı oluyor, müteahhitlerin işine iş katılıyor her yer inşaat doluyor, Kahramanmaraş adeta mantar gibi bina ile doluyor.
6- Binaların kapladığı alan Kahramanmaraşın çoğrafyasını, iklimini ekolojisini sosyolojini gelenek ve göreneklerini bozmaya başladı, İnsanlar yüksek katlı yarı açık cazaevleri ortamında yaşamaya başladı, yarın bu binalardan dışarı çıkan insanlar yaşayacak nefes alacak yer bulamayacaklar

Avatar
Nurgül 2017-08-09 08:54:45

hala devam eden ulaşım sorunu var ve sabahları otobüs geç geliyor

Avatar
ALİ 2017-08-09 08:54:04

HER GELEN BELEDİYENİN YEMESİ KENDİ ÇEVRESİ İLE İŞ YAPMASI 1000 SENE DE GEÇSE K.MARAŞ YİNE AYNI MARAŞ

Avatar
Osmam 2017-08-09 08:45:44

Kahramanmaraş en büyük sorunu haline gelmeye başladı ögrençiyim serbest kart bence neden diye olacak olursanız 1 senedir aralıksız dolmuşa biniyorum adamlar beleş diye hiç dolmuştan inmiyolar ve 15 m bile dolmuşa biniyolar bunun yüzünden hem trafikte zmn kaybı hmnde kalabalık oluyor dolmuşlar bu görünüşüme çoğu öğrenci olarak düşünüyoruz

Avatar
banu 2017-08-09 08:42:56

çarpık kentleşme her yere bina yapılıyor.Düzensiz,bu kadarda rant bina yapılmasına zin verilmezki.

Avatar
İRFAN YİĞİT 2017-08-09 08:42:48

ilgisizlik ilgisizlik sağ olsun milletvekillerimizin yaptığı bir şey yok iş başa düştü mü halkla beraberler iş bitti mi araki bulasın

Avatar
Fatih 2017-08-09 08:23:55

K.Maraşın en büyük sorunu sahipsiz olmasıdır. Uluslararası havaalanı yapılacaktı yapılmadı.İnsanlar uçak saatlaerınde sıkıntı yaşıyor.Antepe veya adanaya gidiyor. Elimizdeki Bütün cevherleri antebe veriyoruz.Suyumuzda ticaretimizde.Milletvekilerimiz biraraya gelip hizmet edemiyor.Hepsi lafta kalıyor.Herşey rant olmuş.Kentsel dönüşüm başlamadan bitti.Teşvik heryer alıyor bizde yok.göksun yolu 15 yılda bitirilemedi.Karadeniz yolları bile bitti.Tekir tünellerinin çıkışı ölüm tüneli gibi kimse görmüyor.Adana yolu 5. km Nartek s önündeki yol ucube gibi duruyor.Garaj bir muamma.Hep vitrine oynanıyor.Dökülen asfaltlar hemen dağılmaya başlıyor.Bu giden milletin serveti.Yörükselim hastahanesinin Alanına büyük bir teşekküllü hastahane yapılabilir.Yapılacak deniyor hiçbir hareket yok.Bizim memleketimiz hiçbirşeyi haketmiyormu? Yoksa müsade edilmiyor mu? Siyasiler neden biraraya gelip bu sorunları çözmüyor.Herkes bir telden çalıyor.

Avatar
fuat yıldız 2017-08-09 08:10:47

en buyuk sorun cesaret Trapzon cad.ne zaman trafige kapatılırsa o zaman yetkılilerin sorunların üstüne gittigini anlarızCesaret Cesaret Cesaret

Avatar
mustafa 2017-08-09 08:09:21

kahramanmaraş'lı hiç bir zaman göğsünü gere gere şehrin sorununu her hangi bir devlet büyüğüne anlatmaz anlatamaz ama bir torpile ihtiyacı olsa atmayacağı takla şeklide kalmaz...

Avatar
Ak partili 2017-08-09 08:04:20

12 Şubat belediyesinde her masada 2 kişi oturuyor.Onuda geçtim yer kalmamış adam kaloriferin üstünde oturuyor torpille boş beleş adam alacaklarına ona verdikleri paranın yarısına işçi alsalar.sekerdere ,ulu cami ve diğer yerlerdeki işler 4-5 ay değil 1-2 ay sürer .ne zaman bir yere gidecek olsam belediyeye lanet okuyom.cunku heryer kapalı. Tayyip agirliklarimizdan kurtulacaz dedi. belediyedekiler tutuştu.Secim yaklaştı diye çalışıyorsunuz bari bu kadar belli etmeyin.Biyeri yapın diğerine öyle başlayın insanları mağdur etmeye hakkınız yok.Bunu dusunemeyecek kadar saf olamazsınız.Ak parti falan kurtaramaz sizi bu gidişle değişir Maraş'ın belediyesi.

Avatar
abdulsamet palabıçak 2017-08-09 08:03:26

yavşan yaylası başkonuş yaylasından para alması Allahın dağına para alıyorlar hizmet olsa ama girişte bir çöp poşeti veriyorlar başka yok insan bi çardak yapar ocaklık yapar 7 tlyi alırken iyi hizmet sıfır

Avatar
Atıf 2017-08-09 08:00:03

K.maraşın en büyük sorunu ulaşım bir tane havaalanımız var çok küçük zaten bir tek ankara istanbul çalışıyor onları da zaten ters vakitlerde imar desen öyle kaç aydır şekerdere bitmedi millet perişan oluyor hâlâ bitmek bilmedi şurdan 80 km antebe gidin her gittiğinizde yeni bir köprülü kavşak battı çıktı görüyosunuz üstelik onlar maksimum 2 ayda bitiriyolar böyle projeleri bide Son olarak şehrimin şehirlerarası otobüs Firmaları artık hepsinin gözü paraya doymuş ne müşteri memnuniyeti ne başka bir şey hiçbiri umurlarında değil kendilerine mecbur olduğumuz için ne dediklerimizi dikkate alıyolar ne dé müşteri memnuniyetini umursuyolar inşAllah burdan dile getirdiklerimizle memleketimizin sorunları çözülür

Avatar
mustafa 2017-08-09 07:53:57

Kahramanmaraş'ımın en büyük sorunu iktidarı çok aşırı desteklemesidir...

Avatar
Haci osman 2017-08-09 07:41:43

Bugune kadar kim gelsiyse cArsinin anasini aglatti gitti seneye veya daha sonra yine baskasi gelecek yine carsinin anasini aglatacak yazik ayip ginah ustelik mado denen adamin ekmegine yag bal surmekten de geri durulmuyor.
İkinici husus adana yolu tam 3 yil oldu yapilip yapilip sokuluyor ne gunahi var o yolun neden surekli yap sok yap sok yine yazik gunah israf YANİ ANLİCANİZ BEYLER GELEN YEDİ GİDEN YEDİ HALANDA OYLE SAYGİLAR DAHA COK SEY VARDA

Avatar
Halka kulak verin 2017-08-09 03:00:09

Suriyeliler musade ederlerse bir yer buluruz piknik için.Biz şikayet ettikçe ırkçı diyorlar munafık diyorlar. Eni sonu isyan ettirecekler. Gece sesleri bitmez uyarırsınız kafa tutarlar. Ailen ile bir hafta sonu dinlenmek için parka gidersin bakışları ile taciz ederler. Yok abi yok vatan artık bizim değil. Bilgisayar virusu gibi girdiler. Çökertene kadarda devam edecekler. Bu konuda neden bu kadar sağır yetkililer neden halkı dinlemiyor anlamış değilim. Çevir abi kıbrıs meydanında 10 kişi 9 u rahatsız bunlardan. Kalsınlar ama tecrit edilsin. Klimalı kamp yaptılar benim evde daha vantiratör var. Helal olsun verelim elektiriğini suyunu ödeyelim. Gençlerimiz den çok genç var saçları cilalı bizim gariban gencimizden daha iyi geziyorlar. Bu kadar suriyeli genç burada iken vatan tabi kurtarılmaz. Abi ister yayınla ister yayınlama oda senin vicdanına bizim versyonumuz pkk ile uğraştı. Senin benim çocuklarımızda bunlarla uğraşacak.(bu yorumu arkadaş yapmış doğru tespit)

Avatar
Ahmet çam 2017-08-09 02:29:20

Kahramanmaraşın en büyük ve tek sorunu yerli idarecilerdir

Avatar
Ahmet KAYA 2017-08-09 02:13:39

Maalesef üzülerek söylüyorum.

Avatar
Emrullah 2017-08-09 01:46:44

En büyük sıkıntı maalesef eğitim sıkıntısı eğer bir işi ehline vermek istiyorsanız öncelikle eğitimiyle bilgisiyle donanımlı idareciler olmalı baktığımızda marastaki kurumlarımız ne hedefi ne amacı nede bir stratejik bir planları var bunları da gerçekleştirecek eğitimli insanlar lazım sadece günü kurtarmaya çalışılıyor Maraşta ,

Avatar
terolarli 2017-08-09 00:42:00

Eskiden kahramanmaras almanciyla dolu olurdu cünkü civar köylerin hepsi almanciydi esnaf her yil iyi kazanirdi kapalicarsi dolardi simdi ne oldu getirdiniz o bölgeye 27000 suriyeliyi yerlestirdinz kimse korkudan köyüne gelemiyor oysa herkes orda memleketinde ev yaptiracakti soruyorum o bölgede su mu vardi okulmu vardi o insanlari orayi getirdiniz onlarada yazik oldu simdi sulari bile yok

Misafir Avatar
mahmut 2017-08-09 09:39:25 @terolarli

Çok rahatım Allah razı olsun sorunum yok benim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bnt 2017-08-09 08:55:03 @terolarli

hadi ya korkudan gelemiyorlar demek vah vah yalancıya kimse birşey yapmıyorlar ya salla sende

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
mustafa 2017-08-09 07:55:46 @terolarli

korkudan ben çarşıda gezemiyorum...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Enes 2017-08-09 00:37:55

En büyük sorunu zamanında verilen sözlerin hakkıyla yerine getirilmemesi ulaşım kentsel dönüşüm altyapı ve daha bir çok problem ama en önemlisi verilen sözlerin bitirilmesidir...

Avatar
Salman 2017-08-09 00:31:26

12 şubat belediyesi de kendi akrabalarını doldurmuş belediyeye

Avatar
Ali osman Ceyhan 2017-08-09 00:23:08

Kahramanmaraş ın en büyük sorunu işi bilenlerin değil de torpili olanların yönetim ve diğer kanallara yönetici sıfatıyla gelmiş olmaları. Elektrik elektronik mühendisi imar müdürlüğünde müdür olurmu . Oraya ya imar ve şehircilik okuyan biri gelmeli.

Misafir Avatar
mustafa 2017-08-09 08:03:37 @Ali osman Ceyhan

olur bu zamana kadar gelen tüm iktidarlara da bakabilirsin şimdi ki iktidara da bakabilirsin bir kaç bakanlık dışında tüm bakanlıklarda oturanlar yapacağı bakanlıktan anlamayan insanlar sonuç 2 çocuk kendi okulunun imkanlarıyla elektirikli otomobil yapabiliyorken koca koca adamlar bir toplu iğne yapamıyorlar... bu ülkede işini layığıyla yapanı da kimse sevmiyor...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sahipsiz Kahramanmaraş'lı 2017-08-09 00:16:17

Şehrin Reklam sıkıntısı Biber,Dondurma, Çörek, Kelle paça,Ekşili çorba....
Ulaşım hava yolu.
Şehirler arası yollar kötü.

Misafir Avatar
mustafa 2017-08-09 08:05:58 @Sahipsiz Kahramanmaraş'lı

şehir içinde bile ulaşım yok kendi ilçelerimizle ulaşım sorunumuz var komşu illerimiz ile ulaşım sorunumuz var bence de en büyük sorun ULAŞIM

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mustafa arslan 2017-08-09 00:09:59

En büyük sorun eğitimdir. Ne yaptığını bilen nesiller yetişirse gerisi zaten çorap söküğü gibi gelir. Sen başa cahil işe yaramaz adamı koyarsan öbürlerini yapsa ne. Herşeyin başı eğitim eğitim eğitim

Avatar
SARI 2017-08-09 00:07:34

BELEDİ YENİN HERŞEYİ EMANET YAPMASI KALICI BİRŞEY YOK SÖK YAP

Avatar
ömer asln 2017-08-08 23:50:59

k.maraşın en büyük sorunu bence bölgenin en büyük turizm merkezi olan ılıca ve süleymanlı yöresinin bakımsızlıgı yolların bozuk olması reklam eksikliği yeterli tesis olmaması ve burayla ilgili başlayan herhangibir çalımnaın olmaması. burada yaklaşık yılda on bin vatandaş geçimini sağlıyor onbinlerce de insan tatile geliyor k maraşın aynası bence ılıca sonuç olarak hüsran bakımsız bakımsız kaderine terk edilmiş bazı çıkart odakları kendi davulunu çalıyor oynuyor ama sonu elbet birgün gelecek saygılarımla

Misafir Avatar
Kahraman 2017-11-06 02:00:50 @ömer asln

Öncelikle Böyle bir anket oluşturduğunuz için teşekkürler.
Bu anket sonucunu Belediyelerle paylaşıyormusunuz bilmiyorum ama belediyenin web sayfasında da bu tarz anket sayfası olursa iyi olur.Vatandaş ne istiyor,hangi konuda şikayetleri var,hangi hizmetleri takdir ediyor diye.....Bende bir kaç konuya değinmek isterim.
1-Ulaşımda-Diğer illerimizin çoğunda şehir içi tranvay,metrobüs varken ilimizde neden olmaz.Daha önce dolmuş varken oturarak rahat bir şekilde gelip gider iken şimdi ise ayakta bile zor gidiyoruz.Resmen tıkış tıkış toplu ayakta taşıma...Ulaştırma müdürünün birkez toplu taşıma aracında gelip gitmesini isteriz...
2-Trabzon caddesinin yayalaşağı söylenmişti,yaşar pastanesinin önü araç parkı gibi çirkin bir görüntü....
3-Kentsel dönüşüm dendiğinde ben eski yıkık dökük ev yada binaların yıkılıp tekrar büyükşehre yakışır güzel binalar yapılacağını sanırdım, ancak gecekondu bina gibi göze hoş gelmeyen yapılar yükseliyor.Bu imar iznini kimler veriyor.

Beğenmedim! (0)

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126