29.10.2018, 09:58

Kahramanmaraş’ta hız limitleri yeniden düzenlenmelidir?

Yeni çıkan kanunla radar cezalarının artırılmasının ardından şehrimizde hız limitleri yeniden sorgulanmaya başlandı.

Bilindiği gibi Kahramanmaraş’ta Batı çevre yolu olarak da bilinen Kayseri ve Gaziantep yolları ile Adana Yolu’nda hız limiti 70 km. Bunun dışında kalan şehir içi yolların tamamında ise hız limiti 50 km.

Haber46’nın yaptığı özel haberde de belirtildiği gibi Kahramanmaraş’ta çevre yolları ve şehir içinde uygulanacak radar cezası aşağıdaki şekilde:

Kahramanmaraş'ta Adana Yolu, Kayseri Yolu ve Gaziantep yolu olarak bilinen yollarda hız limiti 70 olduğu için adı geçen yollarda

77 km hız yapanlara 235 TL

92 km ile gidenlere 488 TL

106 km hız yapanlara ise 1002 TL ceza verilecek.

Kahramanmaraş'ta bu çevre yolları dışında kalan diğer yollarda ise (Çarşı merkezi, Şekerdere, Binevler Üngüt yolu, Sümbüllü Yolu, Ağcalı Yolu, Tekerek Yolu, Üniversite yolu, Doğukent yolu, Sanayi yolu, Trabzon caddesi, ve şehir içindeki diğer tüm yollar) aşağıdaki hızlarda alacağınız cezalar ise şöyle:

56 km hız yapanlara 235 TL

66 km hız yapanlara 488 TL

76 km hız yapanlara ise 1002 TL ceza verilecek.

Durum bu.

Öncelikle belirlemeliyim ki cezalara kezinlikle karşı değilim. Hız limitleri makul şekilde belirlenen alanlarda aşırı hız yapanlara ceza verilmeli ve bu konu ciddi şekilde takip edilmelidir.

Yılda binlerce kişinin trafik kazalarında hayatlarını kaybettiği ülkemizde aşırı hız yapanlara kesinlikle taviz verilmemelidir.

Ancak Kahramanmaraş’ta özellikle 50 km hız limiti belirlenen yollarda 50 ile gitmek mümkün değildir.

Zira 50 km hızla gitmeye çalışan bir otomobil çok büyük risk altında kalmaktadır. Bunu birkaç defa denedim ancak sağımdan solumdan geçenler, kornaya basanlar, selektör yapanlar, hatta küfredenler yüzünden çok büyük baskı altına girdim.

50 km hız trafiğin akışını engellemekte ve trafik yoğunluğunu artırmaktadır.

Aynı şekilde çevre yollarındaki 70 km hız da çok düşüktür.

Ve düşük hızda giden araçların kaza yapma olasılığı (sağından solundan hızla geçen araçlar, gelen yoğun baskı yüzünden) diğerlerine göre çok daha yüksektir.

Şehir içinde 50 ile giden tek bir araç olmadığını hız limitlerini belirleyenlere ispatlamaya hazırım. Binelim arabaya ve Ulu Camiden Üngüt’e kadar 50 ile gidelim. Ne demek istediğim çok iyi anlaşılacaktır.

Bu nedenle benim çözüm önerim şudur:

Çevre yollarında hız limiti 80 km, şehir içinde ise 60 km olarak yeniden düzenlenmelidir.

Böylece kimsenin uymadığı bir hız limiti yerine çoğunluğun uyacağı yeni bir hız limiti ile hem sürücüler rahat bir nefes alacak hem de trafik rahatlayacaktır.

Teklifimin yetkililer tarafından ciddiyetle değerlendirileceğini umuyorum.

Kazasız belasız günler diliyorum.

Esen kalın.

Yorumlar (64)
Gara marasli 2 yıl önce
Baba ha elli ha 60, ha 70 ha 80 ne fark eder. Sehir merkezinde 70km,cevre yolunda 90km olmali. 3 seritli ucak inebilecek cevre yolunda 70 km ne. Ben bu cezalarin artmasinda art niyet ararim gardas. Simdiden baslamis evlere cezalar gelmeye. Polis askerle iyi gecinmeye bakin. Eger birisi sizden gicik kapmissa ananizi beller. Nede olsa sen polisi polis seni gormuyor. Polis evinden oturdugu yerde sana kemerden ceza yazsa kafani hangi duvara vuracaksin. Benim kemer takili diye biryerlerini yirtsan nafile
Hakan 2 yıl önce
Kesinlikle katılıyorum 50 km hız çok düşük kazaya sebebiyet veriyor trafiğin akışını aksatiyor...yollarimiz 60 km hızı kaldırabilecek kapasitededir
46 musti 2 yıl önce
Eeee devlet politikası kardeş 250 km hız yapan otoların piysaya sürülmesine izin verilir ama 50 km yi geçersen cezai işlem uygulanır devlet kendi çalıp kendi oynuyor.düşün şımarık zengin çocuğunu 50 km hızlamı gider sizce.???...
Hasan Altun 2 yıl önce
Bu hız limitini ayarlayan şahıs araca binip bu yollardan dediği gibi hiç gittimi acaba milletle dalga geçip aptal yerine koymayın artık evet şehir içine sözüm yok ama çevre yolları çok yanlış
Muhammed taha şahin 2 yıl önce
Kesinlikle katılıyorum binevler den çarşıya fren yaparak iniyoruz başka türlü 50 km ile mümkün değil arabada kendiliğinden 70 km yi görüyor ve daha bir problem tüm şehir hem fikirdir bu konuda
Sinan Hoca 2 yıl önce
Ali hocam kesinlikle katılıyorum. Bu lüks değil zaruriyettir. Hız konusunda seninle aynı fikirdeyim. Hıza karşıyım ama trafiğin seri olarak akması için hız limiti makul ölçülerde olmalıdır.
Bünyamin kaba 2 yıl önce
Hatay ve Gaziantep’te çevre yollarının hız limiti 80-90 km yazıyor. Kavşaklardaki sağa dönüşlerde sarı ışık yanıyor yayalara geçiş hakkı veriyor. Bizim kavşaklarda sarı ışık yok ama yayalara yol ver diyor ne hikmetse. Bu kuralları koyanlar ya hiç çarşıya çıkmıyorlar, yada biz yaptık oldu diyerek bu kurallara hiç uymuyorlar. Eğer kurala uyarak bu yollarda gitseler bir çözüm üretirler. Umarııım
Selim 2 yıl önce
Işık olsun olmasın sağa dönüşlerde yayalara yol verilmelidir. Kuraldır! Hani ehliyet alırken öğrendiğiniz(!) kurallardan biri.
Murat Kökcü 2 yıl önce
Gaziantep de limit taksiler için 80 minibüs için 70 90 görmedim henüz?
Ahmet Kireçci 2 yıl önce
90 çevre.. Şehir ici 70 olmalı. 1 km fazla gidene acınmasın
TC'li 2 yıl önce
her yolda 180 km hızla giden bürokratların kabul ettiği yasa...
Cenk 2 yıl önce
Ne güzel 50 km ile gidebilecek bir arabanız varmış, bizim o da yok hamdolsun(!)...
MARAS SEVDALISI 2 yıl önce
buşekıl olmaz soygunculuktan başka bırşey degıl bu şekıl hızmet olmaz yıne vatandasın sırtına yuklenıyorlar pesss
Cem Kapukaya 2 yıl önce
Sevgili Ali Hocam.Yazdıklarınıza ve tespitlerinize sonuna kadar katılıyorum. Selamlar.
ekici 2 yıl önce
ali bey e katılıyorum büyükşehirler de çevre yol hız sınırı 82 olarak uygulanıyor kahramanmaraş neden farklı uyguluyor nalamış değilim ANKARA da 82 diyarbakır da 82 nereye gidersen 82 çevre yol hız sınırı kahramanmaraş ta 70 lütfen biraz araştırılsın konsun hatta mümkün se EDS KONSUN BİRAN ÖNCE OZAMAN O KORNA ÇALAN KÜFREDENLER KAYBOLUR ADAM ŞEHİR İÇİNDE 100 KM HIZLA GİDİYOR
LÜTFEN BİRAN ÖNCE EDS KONSUN
nevzat aksu 2 yıl önce
ALİ BEY TEKLİFİNİZ İÇİN SİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ANCAK BENİMDE BİR TEKLİFİM VAR NASIL OLSA BELİRLENEN HIZ LİMİTİ UYULACAK GİBİ DEĞİL ZATEN TRAFİK TESCİLDEN ÜZERİNE TAŞIT OLAN HERKESE 500 ER 1000 ER TL CEZA KESİP BU İŞİ BİTİRSİNLER YETKİLİLERİN AMACI ÜZÜM YEMEK DEĞİL BAĞCIYI DÖVMEKTİR.
memo 2 yıl önce
göz hız tabelasina bakıp duruyor Allah korusun kaza yapmaktan korkuyorum. ayrıca trafik daha kötü oluyor. zaten araç sayısı nedeniyle ana yollar zaten kalabalık. özellikle mesai ve işe gidiş dönüş saatleri çok yoğun oluyor 70 90 fena olmaz
Halim 2 yıl önce
Çevre yolunda hız limiti bazı yerlerde 90 hatta 110 bile olmalı. Mesela Arslan centerden Karacasu Karaziyarete kadar 110 a müsait. Diğer yerlerde ise 90 olmalı. Gerekli yerlere düşürmek için levha konabilir.
Abdullah alışdalı 2 yıl önce
Öner’inize katılıyorum doğru söze ne denir
Ahmet Sait Üdürgücü 2 yıl önce
Para lazım hocam para
bilirkişi 2 yıl önce
bu cezalar kesinlikle AKP ye oy kaybettirir demedi demeyin
Zafer 2 yıl önce
Aynen katılıyorum. Cesaret edip bir kişi yazmıyordu. Helal olsun. Sizi tebrik ediyorum. Ayrıca İlin Valisi , Belediye Başkanı, Emniyet Müdürü ve tüm üst yetkililer bu yollarda bu hızla gidiyorlar mı? Hayır. Ama ceza vatandaşa.
M.Akif 2 yıl önce
Çok yerinde bir haber olmuş. Komşu ilimizde yapılan düzenlemeyle trafik hem akıcı hemde kurala uyulabilir olmuştur.Yetkililerin acilen bunu gündeme almasını kurallara uymaya çalışan bir vatandaş olarak talep ediyorum
ALİ ERDEMİR 2 yıl önce
BU UYGULAMA KESİNLİKLE CEZA YAZMAK AMACI İLE KASTEN YAPILMIŞTIR NEREDEYSE TAMAMI YOKUŞ OLAN BİR İLDE YAŞIYORUZ 50 KM HIZLA GİDEBİLMEK İÇİN AYAGIMIZI FREN PEDALINDAN HİÇ ÇEKMEMEMİZ GEREKİYOR BU DA İKİ ÜÇ AYDA BİR SANAYİ YOLUNU GÖSTERİR FREN BALATASI DEGİŞTİRMEK İÇİN KAYSERİ ÇEVRE YOLU YERLEŞİM ALANI BİLE DEGİL 70 KM HIZ BU YOL İÇİN ÇOK AZ VE BU HIZ LİMİTLERİ TRAFİGİ DAHA DA ÇOK ÇIKILMAZ HALE GETİRECEKTİR ÖZELLİKLE SABAH VE AKŞAM SAATTERİNDE SAÇMALIKTAN BAŞKA BİR ŞEY DEGİL RESMEN TUZAK
VATANSEVER 2 yıl önce
DOĞRU SÖYLÜYOR ABİ
Mehmet ZALİM 2 yıl önce
Herkes aynı şekilde düşünüyor. Ama trafik kurallarını düzenleyenler öyle düşünmüyor. Onlarda ya düşünme becerisi eksik ya da onlar araç kullanmıyorlar.
hamdi tanpınar 2 yıl önce
antepin girişinde hız limiti 80 iken bizim burda niye 70
Nurettin Bor 2 yıl önce
Katılıyorum. Gaza basmadan hız 60 oluyor firene basmaya korkuyorum arkadan gelen bir araç vurur diye.k.maras düz bir zemine sahip olmadığı için bunu göz önünde bulundurarak bir çare.
ilhami 2 yıl önce
k.maraş göksun tunellerinde hız limiti 70 km bu konuyuda gündeme almanızı rica ediyorum
fa 2 yıl önce
kesinlikle artirilmali
Ramazan tanrıdanister 2 yıl önce
Aynen çok doğru size katılıyorum
Orhan İnce 2 yıl önce
Günaydın dostum, ilimizin trafik komisyonu hiç araştırma yapmadan Gaziantep ne yapıyorsa onu uygulasınlar sorun çözülür. İlimizdeki trafik uygulamaları çözüm yerine sorun yaratıyor.
ömer erdem 2 yıl önce
Kahramanmaraş çevre yollarında hız limiti 90, şehir içi 60 km den az olmamalı. Araçları 200-250 km hız limiti ile üretilen bir yerde 50 km, 70km hız limitleri ancak sürücülerin sinir katsayılarını arttırır. Kaza yapma olasılığını arttırır. Özellikle çevre yollarındaki 70 km hız limiti sonderece düşüktür. Bence bu limitleri belirleyenler ya bu yolları hiç kullanmıyor, masa başından yapıyor. Yada trafikle uzaktan yakından hiç ilgileri yok. Herşey okuyarak yapılmadığını, birazda pratik yapmak gerektiğini bilmek gerek. Bu hız limitleri biz maraşlılara hayırlı olsun. Hayırlı cezalar.
ömer erdem 2 yıl önce
Herkesin uyacağı bir limit olursa cezaları kime yazacaklar?
AHMET 2 yıl önce
aslında ne yapmak gerek biliyormusunuz bu hız limidini koyanların evin önünde bekleyip 100 araçlık konvoy oluşturup yol vermeyip kendiler 50 dedilerse 40 la gideceksin yol vermeden nereye gidecekse önünden oraya kadar gideceksin ozaman görürler 50 ile gitmeyi
Cahil sürücü 2 yıl önce
Herkes aynı hızda giderse sorun olmaz. 15 km mesafeyi 70 km hızla giden 13 dakikada katederken 50 km hızla giden 16 dakikada gider 3 dakika az tv. İzlemiş olur.
ibrahim 2 yıl önce
Ali bey güzel değinmişsiniz.
Gaziantep, Adana ve kayseri yollarında hız limiti 84 olmalı, böylece 91 ile giden ceza yemez 92 iki ile cezaya düşülür. Ağcalı, sünbüllü ve şekerdere yolu Üngüt'e kadar 62 olmalı böylece 68 ile cezasız geçiş olur. Diğer Ana arterler ise 55 olmalı böylece 60 ile gidişler cezasız olur.
Xxxxx 2 yıl önce
Hocam Kurallara uymayanlara ceza yazılsa mobesa kameralar faaliyete geçse kurallar uymak için ama kuralsızlar yüzünden neden kuralları değiştirelim bir yaya vursalar ne olacak
Arapdayı 2 yıl önce
CEZA YAZMAK CAYDIRICILIK DEĞİLDİR...
50 KM HIZ ŞEHİR İÇİ TRAFİK KAZASINI ARTIRIR...
YAYALAR BİLİNCLİ DEĞİL BEN YAYAYIM YOL HAKKI BENİM DİYE YOLA ATLIYOR AMA ARACINDA DURMA MESAFESİ VAR YA VURURSA DÜŞÜNMÜYOR...
ŞEHİR İÇİ MAGANDA GİBİ ARAÇ KULLANAN MAKAS ATANLARI TRAFİKDEN MEN ET EYVALLAH...
LAKİN ŞEHİR İÇİ 50 KM HIZ İLE BİR YERE GİDEMEZSİN 55 DE OLUR 60 DA ÇÜNKÜ MARAŞIN YOLLARI EĞİMLİ..
KARAMLI KAVSAGINDA ARABAYI BOSA BIRAK AK PARTİ BİNASININ ÖNÜNDE İBRE 100 NE YAPIYORUZ KORKUDAN FRENLE İNİYORUZ BU BASKI BALATA BİTER FREN PATLARSA NE OLACAK ?
BU YASAYI PARA İÇİN YAPILIYORSA İNSAN HAYATI BU KADAR UCUZ DEĞİL ..
EHLİETSİZ ARAÇ KULLANAN MARAŞTA O KADAR ÇOK ZENGİN BEBESİ VAR Kİ YAKALA AT HAPİSE..
HERKEZE ADETLİ DAVRAN LÜKS ARABALARA CEZA NEDEN YAZMIYORLAR ?
HELE BİDE ARABAN DOGAN SAHİNSE KARDES SEN YANDIN :)
yavuz 2 yıl önce
şehir içi 70 şehir dışı 90 olmalı birinci vitesle gitsen eli ye çıkıyor böyle yanlış bir uygulama olur
MURAT KURT 2 yıl önce
AUDİLER PASSATLAR OPELLER HURDAYA..3000 LİRALIK RENOLAR 124 LER PİYASAYA ..KÖPRÜLÜ KAVŞAKLARI KAPATIP 30 METREYE BİR TRAİK LAMBASI..BU KANUNA GÖRE BELEDİYEMİZ O GÜZELİM KÖPRÜLÜ KAVŞAKLARI BOŞA YAPMIŞ...KAYSERİ YOLUNDA 70 KM HIZLA GİDERKEN ÜZERİMDEN 50 TONLUK BİR TIR GEÇERSEN BENİM AVRADA ÇOLUK ÇOCUĞA EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ BAKAR SANIRIM
Emrullah Durdu 2 yıl önce
Aynen katılıyorum.Limitler gerçeklere uysun.Ne bu eziyet ya!
hacı mehmet akkök 2 yıl önce
kesinlikle katılıyorum hatta şehir içi 70 şehirler arası ise 100 olarak değiştirilmeli diye düşünüyorum.
ismet mmazı 2 yıl önce
aisbetli bir görüüş katılıyorum
Nova rent 2 yıl önce
Öner’inize ve teklifinize sonuna kadar katılıyorum destekliyorum
Ali akpınar 2 yıl önce
Şehir içi 70 şehir dışı 90 olmalıdır kaza riski daha az olur kurallara daha iyi uyulur
ÇETİN AKKÖK 2 yıl önce
DOĞRU SÖYLÜYORSUNUZ DA YİNE AZ ABİ HAFTA SONU KÖYE GİTTİM ZEYTİN DERE ADANA YOLUNDA KÜFÜR HAKARET TRAFİK YIĞILMASI ŞEHİR İÇİ KEZA ÖYLE ŞEKER DERE ÖYLE AŞAĞI İNERKEN YİNE HAKARET EDİLDİM YİNE TRAFİK SIKIŞTI YİNE HAKARET BİR ÇÖZÜM OLMASI LAZIM
malik es 2 yıl önce
şehir içi 70 çevre yollar 90 km olmalıdır. yoksa bu yollarda trafik sıkışıklığından sürekli kaza olur ve konvoy halinde gidilmek zorunda kalınır. o da daha tehlikelidir.
BAY 2 yıl önce
Antep yolu 70 Km Necip fazıl şehir hastanesi Antep yolunda hastası olan vatandaş ne yapar hız limitini aşar KSÜ Tı fakültesi kayseri yolunda orası da 70 Km İl Trafik komisyonu ne iş yapar şehir içi 50 Km bu uygulamayla trafik sorunu çözülmez aksine katlanır bu hız limitleri vatandaşa bir tuzak Gazi Antep te hız limiti girişten itibaren 80 Km 90 Km Çünkü Kahramanmaraşta Vizyon sahibi bir belediyecilik anlayışı yok böyle gelmiş böyle gider 29 mart 2019 bir milat olacak
hasan 2 yıl önce
hız limiti şehir içi ana caddelerde (şekerdere v.b) 70, çevre yolunda 82 olmalı.komşu illerde 82 uygulanan yerler var .ş.urfa
ALPARSLAN BEKCI 2 yıl önce
Size katılıyorum Adana yolu otobana kadar 90 olmalı kayseri yolu daha önce olduğu gibi yine 90km olmalıdır Ama bizim yetkililer her yere ya Trafik lambası koyuyor Yada düz yola barikat hız kesici bugün antep de ipek yolunda bitane ışık yok örneğin saygılar
Alper 2 yıl önce
Ş.içi 70 çevre yollar 90 km den az olmamalı.bu hızla giderken sağdan soldan aniden geçenler birde el hareketi yapıyor.limitler mutlaka türkiye ortalamalarına çıkarılmalı.levhalar görünür olmalı.hız düşürme levhaları arası daha uzak olmalı.
Alper 2 yıl önce
Bu yasa vatandaşa para tuzağıdır.iktidara oy kaybettirecek uygulamalardan biridir.yaya varken geçmek cezayı gerektirecek.yayaların hiç ekzilmediği ana caddelerde yüzlerce geçit var.durzan arkada trafik tıkanıyor.geriden gelen de vurma ihtimali çok.bugün piazza ya dönüşte öndeki araç yaya için ZINK diye durunca az kalsın vuracaktım.arkadaki araç bana vurayazdı.kanun iptal edilmeli.hızlar arttırılmalı.yazara teşekkürler.
Mehmed 2 yıl önce
Hız limitleri yükseltilsin.yayalar için ışıklarda geçsinler diye diğer geçitler tellerle kapatılmalı.yayalar her yerden değil ışıklardan geçmeli.belediye ust geçit yapımına hız vermeli.yollar genişletilmeli.kavşaklar kullanışlı olmalı.yoldan anlamayanları yol işine verilmemeli.
Yasin 2 yıl önce
Haber46 ,Maraşın hangi sorunları var nasıl çözülmeli diye bir köşe ayırdınız.iki gün dayanamadı.eminim şehri yönetemeyen,sorunlara çözüm bulamayanlar baskısı ile kaldırılmıştır.derhal geri hazırlanmalı bu köşe.yazara teşekkürler.doğukent yolu yazısından sonra yol kavşak yapımından vazgeçildi(dulkadiroğlu bldyezine dönüş kavşagı)
Veli 2 yıl önce
Bencede güncellenmesi gerekir. Alt geçit üst geçit yapıyoruz gecitlerin önüne ışık yada kasis koyuyoruz. Alt geçit kamerasına da 50 yazıyoruz. Bu trafiği hani hızlandiracaktik. Kayseri yolunda yerleşim alanı yok ama hiz70. Bu gibi yollarda hız limiti artırılmalı. Piazzadan kim 70 ile klavuzluya kadar gider. Komşu illerde şehir içi 60 çevre yolları 80. Örnek osmaniye
KRAL 2 yıl önce
BENCE 10 KM HIZ YETER
Ahmet Kgnl 2 yıl önce
Devlete para lazım garibanın sırtına binmek kolaydır.
aradaki farkı milletin üstüne yükleyip şu kadar yatırım yaptık bu kadar yatırım yaptık diyecekler...
46 2 yıl önce
devlete para kaynakları gerek!!!
HAYRULLAH SÖYLER 2 yıl önce
ALİ Bey çok haklısınız gerçekten çok sıkıntılı bir durum düzeltilmesi lazım
Ebubekir YILMAZ 2 yıl önce
Çevre yolu 100 Şehir içi 70 normal olur.çünkü hız sınırına uysan bir uymasan bir kaza her an hazır.Göreceksiniz bu yüzden çok kaza meydana gelecek.Bir an önce çözülmeli.K.Maraşın en büyük sorunu bu.Sırf bu yüzden insanlar bile birbiri ile kavga ederler.Kurala uysan sövüyorlar uymasan ceza.ne yapsın Maraşlı.
sinan öncülokur 2 yıl önce
tşk ler bu herzaman halk arasında söylenmekte 50 km hız ıle araba gıtmıyor çok yollarımız yokuş ve buralardan ınerken frenle zor gıdılmekte siz dile getırmışsınız tebrikler
Ahmet AZAK 2 yıl önce
İlk defa kayda değer bir haber görüyorum Ali ÇAM'dan ve destekliyorum.Günümüz trafik düzenlemelerine ışık olmuştur.Bende merak ediyorum, 50 KM. hızla gidilen yerlerden kendileri (karar alanlar) hiç gitmişmidir acaba.. 70 KM hızla gidilen yerlerde karar alanlar gitmişmidir.Bir empati yapsınlar ondan sonra karar versinler.Ali ÇAM'a böyle bir haber yaparak halkımızın duygularına tercüman olduğu için tşk ediyorum.
nur koç 2 yıl önce
ilk defa güzel bir tespite değinilmiş tşk ederim.
Bütün Yorumları Görmek İçin Tıklayın
26°
az bulutlu
Günün Anketi Tümü
Sizce hangi başkan daha başarılı?
Sizce hangi başkan daha başarılı?
Namaz Vakti 26 Eylül 2020
İmsak 04:56
Güneş 06:17
Öğle 12:29
İkindi 15:52
Akşam 18:31
Yatsı 19:46
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Karagümrük 3 7
2. Galatasaray 2 6
3. Alanyaspor 2 6
4. Göztepe 2 4
5. Beşiktaş 2 4
6. Antalyaspor 2 4
7. Hatayspor 2 4
8. Fenerbahçe 2 4
9. Kasımpaşa 2 3
10. Erzurumspor 2 3
11. Sivasspor 2 3
12. Kayserispor 2 3
13. Konyaspor 1 1
14. Gaziantep FK 2 1
15. Trabzonspor 2 1
16. Gençlerbirliği 2 1
17. Malatyaspor 2 1
18. Denizlispor 2 1
19. Ankaragücü 1 0
20. Çaykur Rizespor 2 0
21. Başakşehir 3 0
Takımlar O P
1. Ankara Keçiörengücü 3 7
2. Adanaspor 3 5
3. Samsunspor 2 4
4. Adana Demirspor 2 4
5. Tuzlaspor 2 4
6. Balıkesirspor 2 3
7. Bursaspor 2 3
8. Altınordu 2 3
9. İstanbulspor 2 3
10. Bandırmaspor 2 3
11. Ankaraspor 2 3
12. Ümraniye 2 3
13. Altay 2 1
14. Boluspor 2 1
15. Akhisar Bld.Spor 2 1
16. Eskişehirspor 2 1
17. Giresunspor 2 1
18. Menemen Belediyespor 2 1
Takımlar O P
1. Leicester City 2 6
2. Everton 2 6
3. Arsenal 2 6
4. Liverpool 2 6
5. Crystal Palace 2 6
6. Tottenham 2 3
7. Man City 1 3
8. Brighton 2 3
9. Aston Villa 1 3
10. Leeds United 2 3
11. Chelsea 2 3
12. Wolverhampton 2 3
13. Newcastle 2 3
14. Burnley 1 0
15. M. United 1 0
16. West Ham 2 0
17. Sheffield United 2 0
18. Fulham 2 0
19. Southampton 2 0
20. West Bromwich 2 0
Takımlar O P
1. Granada 2 6
2. Real Betis 2 6
3. Villarreal 2 4
4. Celta de Vigo 2 4
5. Valencia 2 3
6. Osasuna 2 3
7. Getafe 1 3
8. Cádiz 2 3
9. Real Sociedad 2 2
10. Real Madrid 1 1
11. Eibar 2 1
12. Huesca 2 1
13. Real Valladolid 2 1
14. Atletico Madrid 0 0
15. Barcelona 0 0
16. Elche 0 0
17. Sevilla 0 0
18. Levante 1 0
19. Deportivo Alaves 2 0
20. Athletic Bilbao 1 0