Dünya Kalite Günü ve Avrupa Kalite Haftası’na ilişkin yazılı bir açıklama yapan Kayseri Ticaret Odası Başkanı Mahmut Hiçyılmaz, “Oda olarak hedefimiz, üye odaklı ve kaliteli hizmeti en iyi şekilde sunmaktır.” dedi.
Dünya Kalite Günü’nün Birleşmiş Milletler tarafından, dünyada birey ve kurumların kalite konusunda farkındalığını sağlamak amacıyla 1990 yılında kutlanmaya başladığını hatırlatan Başkan Hiçyılmaz, “Bu yıl 10 Kasım’da kutlanacak olan Dünya Kalite Günü’nün teması, ‘Operasyonel Yönetimi Öne Çıkarmak’ olarak belirlenmiştir. 7-13 Kasım Avrupa Kalite Haftası’nın teması ise ‘Sonuçlar için Kalite’ şeklindedir. Avrupa Kalite Haftası, Avrupa Kalite Teşkilatı (EOQ) tarafından organize edilmektedir. Bu hafta, rekabet için kamuoyunun bilinçlendirilmesi, tanıtım ve avantajlarınıngösterilmesi ve kalitenin öneminin anlatılmasını amaçlamaktadır.” dedi.
Kalite olgusunun birey ve toplum çağında gelişim sağladığını belirten Başkan Hiçyılmaz, Kayseri Ticaret Odası yönetimine geldikleri günden bu yana yaptıkları çalışmalarla kalite odaklı; yenilikçi bir anlayışı benimsediklerine dikkat çekti. Başkan Hiçyılmaz, “Şu an mevcut olan yapımızda; TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi, TOBB Akreditasyon Sistemi, TS ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ve TS ISO IEC 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi uygulanmaktadır. Sunduğumuz tüm hizmetlerde kalite yönetim sistemlerinin getirdiği uygulamaları temel alarak üyelerimize fayda sağlamaktayız. Oda olarak hedefimiz, üye odaklı çalışmalarımızda kaliteyi ön planda tutarak, hizmetlerimizi en iyi şekilde sunmaktır.” ifadelerini kullandı.