Kahramanmaraş Valisi Mustafa Hakan Güvençer Kimdir?

Yeni Kahramanmaraş Valisi Mustafa Hakan Güvençer Kimdir?

Kahramanmaraş Valisi Mustafa Hakan Güvençer Kimdir?

Yeni Kahramanmaraş Valisi Mustafa Hakan Güvençer Kimdir?

16 Eylül 2014 Salı 09:00
Kahramanmaraş Valisi Mustafa Hakan Güvençer Kimdir?
Mustafa Hakan Güvençer KİMDİR?

Mustafa Hakan Güvençer, 1963 yılında İstanbul'un Kadıköy İlçesi'nde doğdu. İlk, orta ve lise öğrenimini İstanbul'da tamamladıktan sonra 1985 yılında İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi'nden mezun oldu.

1986 yılında Zonguldak Kaymakam adayı olarak mesleğe başlayan Güvençer, sırasıyla Çanakkale - Yenice Kaymakam Vekilliği, Çankırı - Ilgaz Kaymakam Vekilliği, Giresun - Alucra Kaymakamlığı, Artvin - Şavsat Kaymakamlığı, Ağri - Gürbulak Sınır Mülki İdare Amirliği ve Ağrı Vali Yardımcılılığı, Ankara - Kazan Kaymakamlığı, Amasya Vali Yardımcılığı, Yalova Deprem Kriz Merkezi'nde Vali Yardımcılığı, Aydın Vali Yardımcılığı, Konya Karatay kaymakamlığı görevlerinde bulundu. 22 Aralık 2008 tarihli kararname ile Sinop'a vali olarak tayin edilen Vali Güveçer 2010 yılında da Bingöl'e atanmıştı. 03.05.2013 tarihinde Muğla Valisi olarak atanan  Vali Mustafa Hakan Güvençer son valiler kararnamesi ile Kahramanmaraş Valiliği'ne atandı.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Erdal 2016-05-30 00:58:17

Ben şahsen konuşması Fırsatı buldum Okadar sevecen bi Okadar da Allah dostu ve bi Okadar halk ile iç içe Rabbim yolunuzu açık etsin Say'ın valim

Avatar
osman 2016-01-19 16:46:47

Sayin valimiz 20 ocak tatil olacakmi ki olsun okullarda ders işlenmiyor bosbosuna gitmeyelim usutmeyin bizleri

Avatar
ogrenci 2016-01-05 18:01:01

6 ocak ta okullar tatil olucak mi sayin valimiz

Avatar
Ertuğrul 2015-11-06 17:08:35

Sayın valim sizin bukadar mütevazi ,sevecen halkla bukadar iç içe olmanızdan ve halka karşı davranışlarınızdan dolayı sizlere sonsuz teşekkür eder Afşin ilçemizide ziyaret etmenizi bekleriz .

Avatar
enes akkurt 2015-11-05 15:19:22

sayın valimiz aziz maraşımıza hoş geldiniz sefalar getirdiniz

Avatar
sinoplu 2015-03-16 00:31:41

memleketinize hayırlı olsun sinop hala ne iyi ne güzel adamdı diye kendisinden bahseder hatırlı olsun

Avatar
k.maraşlı 2014-12-01 19:24:53

ben şahsen konuşma fırsatı buldum çok iyi bir insan inşallah uzun süre kahramanmaraşta görev yapar.

Avatar
Bingöllü ESOB 2014-11-14 14:40:59

Şu an Türkiyenin en şanslı ilisizsiniz.. Bingölde görevden ayrıldıktan sonra bütün memleket arkasından ağlamıştık.

Avatar
Yüksel SOLMAZ/BİNGÖL 2014-10-24 15:10:26

Saygıdeğer Valim; Bizler, Sizlerin Dürüst İlkeli, Ülkesini ve İnsanlığı Seven, Halkıyla İç İçe Olan, Son Derce Mütevazi Oluşunuzu Unutmadık, Unutmayacağız' da Rabbim Yeni Görev Yerinizi Hayırlara Vesile Kılsın Allah Yar ve Yardımcınız Olsun. Sizleri ve Ülkemize Allaha Emanet ediyoruz. BİNGÖL' den kucak dolusu Selam ve Saygılarımızla.

Avatar
ercan 2014-09-23 00:12:58

daha tecrübeli mi.Tecrübeyi sen yaşla garıştırma gardaş

Avatar
öğrenci 2014-09-17 19:48:29

daha tecrübeli bir vali gerekli maraşa

Avatar
sefer 2014-09-16 22:17:35

Bu maraşlilar marasli vali isterük derlerse hiç şaşmam

Avatar
mina 2014-09-16 13:57:53

SAYIN VALİM İNŞALLAH İŞ DİSİPLİNİ OLAN BİRİSİNİZDİR GERCEKTEN MARAŞIN YÖNETİCİ DEĞİL LİDER RUHLU VALİYE İHTİYACI VARDIR

Avatar
şehri okuyan 2014-09-16 12:49:28

Siyasilere ters düşerse oda iş yapamaz

Avatar
ŞİMALYILDIZI 2014-09-16 09:55:23

VALİMİZE HOŞ GELDİNİZ DER ÇALIŞMALARINDA BAŞARILAR DİLERİM.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126