Kahramanmaraş'ta dizi film çekilecek

Kahramanmaraş'ta dizi film çekilmesi için çalışmalara başlandığı öğrenildi.

Kahramanmaraş'ta dizi film çekilecek

Kahramanmaraş'ta dizi film çekilmesi için çalışmalara başlandığı öğrenildi.

25 Temmuz 2013 Perşembe 12:39
Kahramanmaraş'ta dizi film çekilecek
Kahramanmaraş'ın tanıtımına katkı sağlayacak büyük bir proje için hazırlıklar son aşamaya geldi. Kahramanmaraş'ta Erdem BAYAZIT'ın Kahramanmaraş Lisesi'ne (Kara Lise) öğretmen olarak atanmasıyla başlayan olaylar zincirinin anlatılacağı dizi film için Milletvekilleri Sevde Bayazıt Kaçar ve Mahir Ünal'ın büyük gayret gösterdiği öğrenildi.

Dün akşam basınla yaptığı sohbet toplantısında konuyla ilgili açıklama yapan Kahramanmaraş Milletvekili Mahir Ünal, Kara Lise olarak bilinen Kahramanmaraş Lisesi'nde çekimlerine başlanacak dizi filmin yönetmenliğini Selam filmi yönetmeni Levent Demirkale'nin yapacağını bildirdi.

TRT'de yayınlanacak filmde Erdem BAYAZIT, Sezai Karakoç, Rasim Özdenören gibi isimler anlatılacak.

Filmde Kahramanmaraş Lisesi dışında tarihi çarşılar, Kahramanmaraş Kalesi, Ulu cami ve tarihi konaklar da işlenecek.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ismim eşref 2015-01-27 12:30:21

selam öncelikle hayırlıolsun bende sizin projede oynamakistiyorum osmaniyeliyim şuan istanbulda çalışıyom ve tyatra eyitimialıyom oyunculu çok istiyomyaşım 32 ismim eşref numaram 0541 684 9381

Avatar
ebru 2014-04-26 12:29:21

merhaba benim adım ebru arkadaşlarım beni yetenekli buluyor ben de bu filmde oynamak istiyorum ama geç kaldım yinede elemelere gelebilir miyim benim gerçekten yeteneyim var ve bu yeteneyimi kulanmak istiyorum.

Avatar
rüveyda 2014-04-09 18:04:59

19 mayıs lisesinede gelirmisiniz

Avatar
Beytullah demirel 2014-02-06 13:01:21

Slm abi bende oynamak istiyom ama gelemiyom seçmelere ben lise sondayım abi yeteneğim var okulda iki sene üst üste tiyatrolarda oynadım bende oynamak istiyorum abi hem de çok yeteneğim var 05070420841

Avatar
misafir 2013-08-03 03:05:21

sevde hanımın film şirketi var..biraz para kazanmak için trt den izzeti ikram almışlar..

Avatar
YASİN 2013-08-01 09:39:41

BÜYÜK BİR İŞ VE PROJE GETİRDİM SANIYO ŞİMDİ BUNLAR

Avatar
Kadir altun 2013-07-29 21:19:15

cok güzel olur umarım sadece lafta kalmaz ve gercekleşir kahramanmaraşımız haketigi yerde degil cünkü ßirde Bilgisi olan yada yönetici kardeşlerim sizden rıcam nezaman cekimler ve yayına nezaman gircek onunda bilgisini bizimle paylaşırsanız seviniriz .

Avatar
arda 2013-07-27 13:22:54

Sütçü imamın oynadığı dizilerde çekildi . Kültür mirasının Maraş için en önemli insanlarınd0na 7 Güzel Adamı anlatcaklar onları araştırırsanız gerçek kültür mirasını göreceksinizdir Mustafa Bey

Avatar
Doğrucu 2013-07-27 11:53:35

Ya güzel kardeşim bu olaya nasıl boş işler dersin? Aklım almıyor! Cehalet sen ne pis şeysin öyle ya...

Avatar
yunus emre çiçek 2013-07-26 19:22:22

Ben kara lise öqrencisiyim okujlumuzda yapılacak olan filmin içerigi nedir ?

Avatar
maraşlı 2013-07-26 14:46:28

iyi güzel de başka okadar sorun varken bu nerden çıktı sevde hanımı daha ne gördük nede duyduk ileride sorarlarsa bende maraş için dizi çektirdim diyecek. biz ve bizler 5 dk lık kahraman olmak istemiyor kalıcı olsun istiyoruz o dizide en fazla 3 bülüm oynar.

Avatar
ahmet 2013-07-26 14:38:21

yav nedere var da yapıyorsun?

Avatar
mücahit 2013-07-26 10:35:33

Sefil rumuzlu arkadaş ,Gözündeki at gözlüklerini çıkarda etrafı gerçek gözle görmeye bak. 3 dönem bu başkan şehirde ne yenilik yaptı? Yol yok, şehir içinde otopark yok ,dolmuş ve şehir içi halk otobüsleri yarış halinde, şehir yolları araçlarla kapatılmış,şehirde imar çalışması ,yol genişletme çalışması yok,yollar köstebek yuvası gibi delik deşik,Ne var her yerde Başkanın posterleri ,reklam panolarında asılı. yeter değil mi?

Avatar
misafir 2013-07-26 04:39:25

Maraş güzel yer...

Avatar
osman özdemir 2013-07-26 00:47:47

iyiy valla sevindik

Avatar
anti mustafa 2013-07-25 23:43:56

bari sütçü imam olaylarını anlatan bi dizi olsaymışta insanların kültür mirasını arttırırdı boş işlerle uğrasmaya devam etsin bakalım sayın mustafa poyraz bidaha oyları rüyasında görür ancak seçim zamanı geliyo ya sanki kıpırtı başladı

Avatar
misafir 2013-07-25 23:43:54

çok güzel yaaa mahir ünal beyi çabalarından dolayı kutlarım reklam reklamdır.inşallah devamı a gelir şehrimizde hareket olsun hareket oln yerde bereket olur.kaldırım taşlarından başka konuşacak konumuz olsun

Avatar
mehmet ali poyraz 2013-07-25 21:17:54

maraş ın tek derdi dizi film kaldı allah aşkına maraş ın durumuna bir bakın çok büyük bir başarı sanki il değilde bir kasaba her taraf berbat stad harebe sokaklar pislik içinde lokantalarda yemek yenecek gibi değil millet vekilleri nerden bilsinki sene de ya bir defa gelirler ya hiç gelmezler bunlara güvenipte medet umuyoruz yazıklar olsun maraş için bugüne kadar ne yaptın mahir efendi çık tv lere biz bunu yaptık şunu yaptık görterecek bir şey yokki bizim vergilerle yapılıyor oda yapılan bişey yok sadece göz boyama ne faydanız var maraş a

Avatar
maraşlı 2013-07-25 20:06:48

inşallah duygusal bir dizi olur

Avatar
misafir 2013-07-25 19:37:36

sanki memlekete sanayi yatırmları getirmişler ya millet ne kadar kanatkar oldu memlekete film çekim ekibi geliyormuşta bunun için çok uğraşmışlarda falan kardeşim bu memleketin yatırımı ihtiyacı siz ondan bahsedin onun için ne yaptınız bu filmden sana ne adamlar film çekip gidecekler sizler film çekimene açılışta yapar millete birşey yapmış gibi anlatırsınız.

Avatar
sefil 2013-07-25 17:18:03

kardesim kaldırım dasları ne oldu sana mı dokundu ucu daha ıyısını yapacak vardıda bız mı getirmedik :)

Avatar
fedai 2013-07-25 16:26:44

Valla cok sevindim allah yollarini acik tutsun

Avatar
gazi 2013-07-25 15:20:35

Baş rolü Sayın.Belediye Başkanına vereceksiniz. İki dönem başkanlığında ne kadar kaldırım taşı döşedi ve söktü,ne kadar asfalt yaptı ve tekrardan söktü bunları nasıl yama yaptı, alfalt yollarda nasıl köstebek yuvası oluştu,şehir içi oto park yerlerine ana yollarda nasıl park yeri edinme çözümünü buldu bunları filime alıp diğer belediye başkanlarına örnek göstereceksiniz.

Avatar
nacizane 2013-07-25 15:05:33

vekillerimizin böyle anlamlı bir işe başlamalarına bir kahramanmaraşlı olarak çok sevindim. İl kalkınır, gelişir fakat reklamdan yoksunsa o il vay haline. error mu ne ; her işe siyasi olarak bakmasın.

Avatar
alper türkalp 2013-07-25 14:40:16

mahir efendi birazda şu sıtatla ilgilen

Avatar
mustafa 2013-07-25 14:21:32

işte bize böyle şeylerle gelin yıllar sonra memleketimiz adına atılmış güzel bir adım sayın vekiller için küçük k.maraş için çok büyük bir adım olacak inşallah böyle projelerin devamını bekliyoruz bize böyle şeylerle gelin helal olsun diyelim ama birşey yapmadanda da oturursanız niye eleştiriliyoruz demyin biz ne istiyorsak k.maraş için istiyoruz bu memleket için taş taş üstüne koyanın başımızın üstünde taşırız bırakın birbirinize mualefet olmayı k.maraş için birlik olun bizde sizi kucaklayalım

Avatar
harita teknikeri 2013-07-25 14:17:53

inşallah devamı gelir ve bende rol alabilirim hep hayalimdir :)

Avatar
İbrahim EDE 2013-07-25 13:53:50

Bizim halkımız birşeye karşı çıkmaz Hocam, sadece oturup yorum yapar eleştirir, olacaklara da razı olur.

Avatar
misafir 2013-07-25 13:29:24

buna çok sevindim.bir yandan bu güzel şehrimizin tanıtımı adına bir yandanda hayallerim adına .ALLAH kısmet ederse bu projede olmayıda çok isteyerek mutluluğmu dile getirmek istedim

Avatar
Öğretmen Bey 2013-07-25 13:16:10

Sevde Hanım'ın adını dahi duymuyorduk. Babasına dizi çekmek için mi gündeme geliyor? Diğer taraftan "babamın öğretmen olarak çalıştığı" gibi söylemlerle diziye ayrıca sahip çıkanlar da var aramızda. Bu işte yine menfaat kokusu var. Ne hizmet arayın, ne de samimiyet.

Avatar
Öğretmen Bey 2013-07-25 13:11:40

Olayı kişiselleştirmeden ilimize hizmet olarak sunulacaksa ne ala ... yoksa bu iş Mustafa Poyraz'ın kalede ramazan programı düzenlemesine benzer. Samimiyet yoksa halk karşı çıkar yani.

Avatar
error 2013-07-25 12:45:22

sevde hanım babasının hayatını anlatan dizi çekmek içinmi bu şehre milletvekili oldu. böyle bir derdi varsa keşke bunu maraşın milletvekili kadrolarını doldurarak değilde cebinden yapaydı. rahmetli erdem beyazıt ı severim ama hayatının bir nevi devlet kesesiyle dizileştirilmesinden nefret ettim.. saygılar

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191