Asosyalgençlik'te Cumhuriyet bayramı sevinci sürüyor

Atatürk’ün kurduğu Cumhuriyet’in 92’nci yaşını geleceğe güvenle bakarak kutluyoruz

Asosyalgençlik'te Cumhuriyet bayramı sevinci sürüyor

Atatürk’ün kurduğu Cumhuriyet’in 92’nci yaşını geleceğe güvenle bakarak kutluyoruz

29 Ekim 2015 Perşembe 14:37
Asosyalgençlik'te Cumhuriyet bayramı sevinci sürüyor

Sanal alemin yükselen ismi Asosyalgençlik başta clan üyeleri olmak üzere tüm Türk halkının Cumhuriyet bayramını en içten dilekleriyle kutluyor.  

Yönetim: Ejderus (Ejder) - Porstmouth (Doğan) - y.kayrabjk (Erkan) pasha4justice (Önder ) , Romeo (Serhat ), Maximusdream ( Özgür ) Tehlikeli_As (Şeref)





Yükleniyor...
Son Güncelleme: 29.10.2015 14:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SİNEM 2015-10-30 00:49:46

Teşekkürler haber46 :)

Avatar
asda 2015-10-29 22:58:30

Benim adım neden yhooook :D

Avatar
is BACK ! 2015-10-29 17:23:05

Asosyalgenclik olarak Haber46.com ailesine TEŞEKKÜR EDİYORUZ

Avatar
Emre Yaldız 2015-10-29 16:21:12

haber46.coma çok teşekkür ederiz. (ASOSYALGENÇLİK)

Avatar
Emre YALDIZ 2015-10-29 16:20:03

haber46.com'a çok teşekkür ederiz. (ASOSYALGENÇLİK)

Avatar
Gökhan Ayarcı 2015-10-29 16:08:29

Haber 46 ya ve emeği geçenlere teşekkür ederiiiz :)

Avatar
Özgür Kaçar 2015-10-29 16:03:16

Asosyalgeclik olarak ATATÜRK'ÜN Bizlere Emanet Ettiği Cumhuriyetin 92.yılın tüm kalbimle kutluyor haber46.com ailesine İse sonsuz Teşekkürlerimi Sunuyorum .

Avatar
Musa 2015-10-29 15:21:19

Asosyalgenclik olarak haber46.com ailesine teşekkürler ediyoruz...

Avatar
Sercan 2015-10-29 15:17:36

Haber46.com'a Sonsuz Teşekkürlerimi sunarım. Cumhuriyet Bayramımız Kutlu Olsun.


Asosyalgençlik: MoNTaNa ( Sercan )

Avatar
Ejder 2015-10-29 15:11:48

Öncelikle Asosyalgençlik Adına Türkiye Cumhuriyetinin Bayramını kutlar Haber46.com a sonsuz teşekkürlerimi sunarım.

Asosyalgençlik : Ejderus

Avatar
Onur Gürbüz 2015-10-29 15:10:49

Teşekkürler haber46 !

Avatar
cJJ 2015-10-29 15:08:17

Haber46 ya teşekkürler! :)

Avatar
Murat YILDIZ 2015-10-29 15:07:25

Asosyalgenclik olarak Haber46.com ailesine ve yöneticilerine sonsuz teşekkürlerimizi iletiyoruz...

Avatar