MalatyaPark, dünyanın en prestijli pazarlama ve iletişim ödül programlarından MarCom Awards’tan 3 dalda Platin, 2 dalda ise Altın ödül kazandı.
Yönetimi ve kiralaması JLL tarafından gerçekleştirilen MalatyaPark, “Park Card’ı Olan Yolda Kalmaz” projesiyle daha önce kazandığı 4 Stevie ödülüne Marcom’dan yenilerini ekledi.
Pazarlama ve İletişim Profesyonelleri Derneği tarafından yılın en kreatif projelerine verilen ve alanının en büyük ödüllerinden biri olan MarCom Awards, her yıl yaklaşık 6 bin projenin yarıştığı bireysel projelerden, medya şirketlerine ve ulusal ve uluslararası kurumlara kadar geniş bir yelpazeye sahip. Marcom Ödülleri, Uluslararası Pazarlama ve İletişim Profesyonelleri denetiminde, alanının önde gelen uzmanlarından oluşan bir jüri tarafından veriliyor.
MalatyaPark, Pazarlama ve İletişim Profesyonelleri Derneği tarafından verilen ve sektörünün en önemli ödül programlarından Marcom Awards’dan 5 ödül daha kazanarak, ödül sayısını 9’a çıkardı.5 dalda yapılan başvurunun hepsi ile ödül kazana Malatya Marcom’dan 3 platin, 2 gold ödülün sahibi oldu.
MalatyaPark’ın Mar com Awards’dan ödül kazandığı kategoriler şunlar; “İletişim Programı dalında Platin Ödül, Halkla İlişkiler dalında Platin Ödül, Sadakat Kart Kampanyaları dalında Platin Ödül, Kurumsal Sosyal Sorumluluk dalında Altın Ödül, Özel Aktivite dalında Altın Ödül”.