Genel Müdür Özgür Özdemir, yazılı açıklamasında, proje öncesinde Alo 185 Çağrı Merkezine vatandaşlardan gelen talep ve isteklerin kayıt altına alınması sırasında adresler konusunda sıkıntılar yaşandığını, gecikmenin mesai, su, prestij ve memnuniyet kaybına neden olduğunu belirtti.

Mobil arıza takip sistemi sayesinde Alo185, web ve diğer platformlardan gelen çağrı ve taleplerin her aşamasını kayıt altına aldıklarını ve işlemlerin online olarak takip edildiğini aktaran Özdemir, şunları kaydetti:

"Gelen çağrıları ilgili şikayete göre sınıflandırarak birimlere yönlendiriyoruz. Birimler şikayeti ekiplerine iş emri olarak atıyor. Ekiplere tahsis edilen tabletlerle sahada işin çözüm aşamalarını ve detaylarını kaydedip işleri sonuçlandırıyoruz. İnternet ortamı olan herkes bu aşamayı rahatlıkla görebiliyor. Başvuru yapan kişiler web sitesi üzerinden talebin hangi aşamada olduğunu rahatlıkla takip edebiliyorlar. Sistemde ekipler online olarak izleniyor."