Yunusemre Belediyesi’nin yeni nesil hizmet anlayışı çerçevesinde faaliyete geçirdiği “Kentli Servisi” baştan aşağı yenilendi. Vatandaşa maksimum memnuniyet sunmayı hedefleyen Yunusemre Belediyesi Kentli Servisi, çözüm odaklı hizmet anlayışıyla konusunda uzman bir ekipten oluşuyor.
Vatandaşların yaşadığı sıkıntıları en kısa sürede çözmek için Yunusemre Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde kurulan Kentli Servisi ve Çağrı Merkezi çalışmalarına başladı. Alışılmış belediyecilik anlayışından uzak, çözüm odaklı hizmet anlayışıyla hareket ettiklerini anlatan Yunusemre Belediye Başkanı Dr. Mehmet Çerçi, yeni birime ilişkin bilgi verdi. Vatandaş memnuniyetini önemsediklerini ifade eden Başkan Çerçi, ilçede yaşayan vatandaşların her türlü taleplerini 444 62 09 no’lu çağrı merkezini arayarak, sosyal medya hesapları üzerinden ve belediyenin resmi web sitesi aracılığıyla kendilerine iletebilecekleri gibi, belediyeye gelerek de aktarabileceklerini belirtti. Kentli Servisinin vatandaşa birçok konuda yardımcı olduğunun altını çizen Başkan Çerçi, belediyenin otomasyon sisteminin geliştirildiğini, birimlerin iş analizlerinin çıkarıldığını ve süreç yönetimli otomasyona geçtiklerini aktardı.
Süreç yönetimli otomasyonun gereği olarak her türlü talebin hızlı bir şekilde çözüme kavuşturulmasına yardımcı olduğunu ve kendilerine vizyon kattığını dile getiren Dr. Mehmet Çerçi, Kentli Servisi, Çağrı Merkezi ve Belediye web sitemizi bu vizyona göre kurguladıklarını söyledi. Vizyon proje olarak hizmet binasının zemin katında hizmete geçirdikleri Kentli Servisi ile bilgisayar sistemi yardımıyla halka verilecek hizmetleri tek noktada toplayan, vatandaşı karşılayan, belediyedeki tüm işlemleri; vatandaşımızın birim birim, bina bina gezmeden oturduğu yerden, tek noktadan gerçekleştirebildiği modern, yenilikçi, vizyonel belediyecilik projesi olduğunu belirtti.
Başkan Çerçi, kurulan sosyal doku ekibinin amacının belediyeye gelemeyen vatandaşların ayağına giderek iletmek istedikleri talepleri, dilekçeleri yerinde almak ve sunulan hizmetlerden memnun olup olmadıklarını ölçmek olduğunu kaydetti. Vatandaşların belediyeden istedikleri yatırımları gerçekleştirmeye özen gösterdiklerini söyleyen Başkan Çerçi, Sosyal Doku ekibinin ev ev, mahalle mahalle gezerek vatandaşlardan topladıkları bilgiler ışığında kendilerine yatırım yaparken mahalle bazlı raporlar ürettiklerini ve bu raporlara göre yatırımlarının şekillendiğini anlattı.