Kahramanmaraş hangi bölgede yer alır?

Kanal D'de yayınlanan "Şansa Kapıda" programında sorulan soruya "Kahramanmaraş hangi bölgemizde yer alır?" sorusuna 2 kişi dışında herkes yanlış cevap verdi.

Kahramanmaraş hangi bölgede yer alır?

Kanal D'de yayınlanan "Şansa Kapıda" programında sorulan soruya "Kahramanmaraş hangi bölgemizde yer alır?" sorusuna 2 kişi dışında herkes yanlış cevap verdi.

01 Şubat 2013 Cuma 00:00
Kahramanmaraş hangi bölgede yer alır?
Kanal D programının bu haftaki programında konuk olunan aileye "Kahramanmaraş hangi bölgemizde yer alır?"  sorusu soruldu.

Yarışmacı önce komşusuna sorduğu soruya cevap alamayınca sokağa çıktı. Sokakta sorduğu "Kahramanmaraş hangi bölgemizde yer alır?" sorusuna cevap verelerin büyük bir çoğunluğu Kahramanmaraş için "Doğu Anadolu, İç Anadolu ve Güneydaoğu Anadolu" cevaplarını verdiler. Soruya Kahramanmaraş dondurması satan işyerinde çalışanların da doğru cevap verememesi hem yarışmacıyı hep programcıları şaşırttı.

"Kahramanmaraş hangi bölgemizde yer alır?" sorusuna sadece iki bayan "Akdeniz Bölgesi" cevabını verdi. Süre bitiminde annesinin "Güneydoğu" cevabına rağmen yarışmacı genç kız "Akdeniz Bölgesi" cevabını verdi ve bir buzdolabı kazandı.

HABERİN VİDEOSU

Programda yaşananları yorumsuz olarak aktarıyor ve yorumu siz değerli okuyucularımıza bırakıyoruz.
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 17.11.2016 11:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
misafir 2013-04-04 20:08:16

yuh ne kdr cahilsiniz be. marasta 2 tane havaalani var nufusu 1 milyondan fazla olup turkiyrnin en buyuk 18. ili. cahiller


Avatar
misafir 2013-02-11 21:51:33

film yapımcıları aslınada kmaraşı gezseler her taraf gecekondu diğer illerimizden geri olduğu için burada yapılmalı. kurtlar vadisi ırak,kurtlar vadisi filistin yakında kurtlar vadisi suriye yapılacaksa bence çok ideal bir şehir. bu geri kalmışlığımızı böyle değerlendirebiliriz.

Avatar
misafir 2013-02-08 16:50:15

bu durumada şükredelim.Başka bir ilden arkadaşı kmaraşta gezdirdim adam burası FİLİSTİN de bi kent gibi diyor. çok geriyiz malasef .

Avatar
musti 2013-02-04 18:38:35

Ya biri Marasın yerini bilemedi diye niye kıyamet kopartılıyor ki...Akdeniz dese ne olacak, ege dese ne olacak. Marasın yerimi degisecek. Bu kadar ezik olmayın. ben istanbulda yasıyorum. bazen urfalıydın sen dimi diyorlar, hayır maraslıyım diyorum, ne var bunda ki... bu kadar ezik olmayın, sehrinizi sevin, insanlarınızı sevin yeter.

Avatar
misafir 2013-02-04 09:33:42

Mado'da çalışanların Maraş'ı bilmesi şart değil.Çünkü Kamburlar Maraş'a değil paraya bakar.

Avatar
misafir 2013-02-03 16:34:01

tanıtım FUTBOLLA olur oda KMS destek tam destek.

Avatar
misafir 2013-02-03 15:39:15

HAKLILAR. kmaraşa gelseler kmaraşın merkezini görseler her taraf gecekondu kaleden 4 tarafa baksalar paslı çinkolu gecekondu evler sıvasız boyasız evler caddesi olmayan dar sokaklar gelen kişiler kendilerini KÜBA da bir yerde zannede. otoyolu yok demiryolu yok hava alanı yok. bu şehir güneydoğuda illerden bile 30-40 yıl geride.

Avatar
gaziantepli 2013-02-03 13:29:35

maraş cografyasında bir gaziantep olsaydı ah neler olurdu hayali bile güzel

Avatar
ARDA 2013-02-03 11:29:32

daha mado'da çalışanlar bilmiyor hey gidi KAHRAMANMARAŞ seni tanıtamayan yöneticilerine artık dert yanmasını bil...

Avatar
misafir 2013-02-03 09:40:08

Dar görüşlü insanların dar görüşlü tebası.

Avatar
edro 1046 2013-02-03 09:26:25

mado çalışanları bile bilmiyor mado şubelerine bir harita assın kadın bir ümitle mado ya geliyor onlar bile bilmiyor o yarışmacının durumunda olmak istemezdim

Avatar
Kasralen 2013-02-03 01:30:14

Gayet doğal çünkü zaten Maraş kültür olarak güneydoğu anadolu bölgesi kentlerine yakın bir şehirdir. Ve bu tip ayrımlar oldukça saçma ayrımlardır.

Avatar
misafir 2013-02-03 00:14:10

Elleme çokta bilinmesin bazi yerlerde esrarengiz kalsin kardeş



Avatar
Mustafa 2013-02-02 19:29:43

çokmu yükü var bu şehrin ileri gelenlerinin... taşın altına elimi koydum hadi içinde bulunduğumuz çağda etrafımdaki maraşlı olmayan 1000 kişiye maraşı tanıtmaya başlasam bu bile aylar sürer ama şehrin ileri gelenleri medya araçılığı sayesinde bir kaç tv proğramıyla benden daha hızlı ve daha fazla kişiye tanıtabilir...

Avatar
Mustafa 2013-02-02 19:24:31

bildiğim kadarıyla Kıraç ve Hakan Altun Kahramanmaraş'lı. Kıraç Kurtuluş Mahallesinden Hakan Altun Kuyucaktan ikisininde Kahramanmaraş'ı tanıtmak amacı ile yaptığı her hangi bir etkinlik yok etkinliği bir kenrara bırakalım Kahramanmaraşlıyım dediklerini bile görmedim... 3-5 klip çekmiş olsalar Kahramanmaraşın değişik yerlerinde tanıtım açısından iyi olurdu...

Avatar
Kemal 2013-02-02 16:54:19

Habere zaten hiç şaşırmadım gayet normal Maraş dondurmasının satıldığı yerde bile bilinmesi ise olağan. Niye mi? haberden sonra yorumları dikkatlice okuyun anlarsınız. Bütün olumsuzlukların sebebi Belediye Vekiller İdari Amirler Zenginler. Peki yarım milyon maraşlı bunun öğrencisi var tüccarı var askeri var polisi var turisti var artisti var bireysel olarak maraş dışına çıkınca kaç kişiye tanıttınız memleketi? Bütün yükü saydığım zevata yüklemeyin anlayın artık adamlar bu kadar yükü kaldıramıyor. Taşın altına birazda siz elinizi koyun. Tanıtın maraşı

Avatar
mado alma şartı para anlaşılan :( 2013-02-02 16:29:11

yau her şey güzel hoş da MADO bayilik verirken ne şart arıyo bilmiyom am tek şart PARAAA anlaşılan....

Avatar
baykuş 2013-02-02 13:49:16

videosu yok mu bu haberin?

Avatar
misafir 2013-02-02 12:48:13

Üniversitede okuduğum yıllarda arkadaşlarımın büyük bir çoğunluğu Kahramanmaraşımızı güneydoğuda zannediyordu. Güneydoğulu veya doğulu olmak, zannedilmek mesele değil ama şehrimizin tanınmaması, bilinmemesi insanın zoruna giden. Halbuki bence Türkiyenin en güzel şehri çoğu şehir de bizde ki doğal güzellikler, iklim yok.

Avatar
olcay 2013-02-02 12:03:11

k.maraşın reklamını maalesef yapamıyoruz,mülki amirler vurdumduymaz,umursamaz,ilgisiz ve k.maraş unutulan güzel bir kentimiz.sporla yapılabilir.futbol günümüz reklam araçları içinde etkili bir araç.kms yi büyütelim,destek verelim ve k.maraşımızın da reklamı yapılsın.

Avatar
mustafa 2013-02-02 11:40:17

o proğramı ben yayınlandığı hafta izlemiştim,dikkat edin o semtteki mado'ya girdi o bayan ve mado'da çalışanlar bilmiyor Kahramanmaraş'ımızın hangi bölgede olduğunu,erdal beye rica etsek acaba mado çalışanlarını şehrimize getirse,önce ordan başlasak tanıtıma daha güzel olmazmı.

Avatar
Mustafa 2013-02-02 11:25:18

Sitede yayınlanan 8 adet başlıkta sunulan bir anket var.Sanırım bu haberden sonra anketteki ''Kahramanmaraş'ın tanıtımı ve turizm''başlığının neden konduğu ortaya çıkmıştır.

Avatar
misafir 2013-02-02 09:44:58

pısırık bir akdenizliyiz.içine kapanık ve ges....kabuğumuzdan çıkmayı pek sevmeyiz.sıcakkanlılığı şımarıklık olarak algılarız,yeğni taş olmayız....yani iklimimiz dışında hiçbir şeyimiz benzemez akdeniz'e...doğu-güney-kuzey harmanız biz...yani biz bir çeşidiz...

Avatar