Kahramanmaraş'ın En Büyük Sorunu Nedir Anketi Sonuçlandı

Haber46 tarafından yapılan Kahramanmaraş'ın en büyük sorunu (imar, altyapı, eğitim, işsizlik, hava kirliliği, sağlık, ulaşım) hangisidir? anketinin sonucu belli oldu. İşte şehrimizin en büyük sorunu.

Kahramanmaraş'ın En Büyük Sorunu Nedir Anketi Sonuçlandı

Haber46 tarafından yapılan Kahramanmaraş'ın en büyük sorunu (imar, altyapı, eğitim, işsizlik, hava kirliliği, sağlık, ulaşım) hangisidir? anketinin sonucu belli oldu. İşte şehrimizin en büyük sorunu.

17 Kasım 2017 Cuma 18:59
Kahramanmaraş'ın En Büyük Sorunu Nedir Anketi Sonuçlandı
banner208

Haber46 tarafından yapılan Kahramanmaraş'ın en büyük sorunu (imar, altyapı, eğitim, işsizlik, hava kirliliği, sağlık, ulaşım) hangisidir? anketinin sonucu belli oldu. İşte şehrimizin en büyük sorunu.

Haber46'nın geleneksel olarak belirli aralıklarla yaptığı ankete bu sene 2605 farklı kişi katıldı. 3 ay süren ve 203 yorumun yapıldığı ankette okuyucularımzıa "Kahramanmaraş'ın en büyük sorunu nedir?" sorusu soruldu.

Ankette okuyucuların imar, altyapı, eğitim, işsizlik, hava kirliliği, sağlık, ulaşım seçeneklerinden birini işaretlemesi istendi. Anket sonucunda oy oranları şu şekilde belirlendi.

Ulaşım: Ankete katılan 2605 kişinin 883'ü Kahramanmaraş'ın en büyük sorunu ulaşım dedi. Yani ankete katılanların yüzde 33'üne göre ulaşım şehrimizin en büyük sorunu.

İmar: Ulaşımı 740 oyla imar takip etti. Ankete katılan okuyucularımızın yüzde 28'i Kahramanmaraş'ın en büyük sorunu imar dedi.

Ulaşım ve İmar toplamda yüzde 61'le şehrin en büyük sorunu olarak görünürken 374 kişi Eğitim, 324 kişi Alt yapı, 183 kişi işsizlik, 59 kişi hava kirliliği, 42 kişi ise sağlık en büyük sorundur dedi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ahmet YILDIRIM 2017-11-24 21:44:08

EĞİTİM, EĞİTİM VE YİNE EĞİTİM...

Avatar
KÜRŞAT46 2017-11-24 20:56:53

Son 30 yılda ilde belediye başkanlığı ve encümen üyeliği yapanlara ne diyeyim ki...

Avatar
SAHEN 2017-11-22 10:26:45

BELEDİYE ÇÜNKÜ NE YAPACAGINI BİLMİYOR

Avatar
asılkahramanmaraşlı 2017-11-21 10:58:36

ek olarak en büyük sorun BİLİNÇSİZ SEÇMEN

Avatar
Cuma 2017-11-20 22:17:12

Hava kirliliği ve ulaşım.

Avatar
SARI 2017-11-19 20:28:33

maraşın en büyük sorunu beledi ye yönetimi şehircilik pilanlamasın dan yoksun

Avatar
muhammed 2017-11-19 17:52:30

Şehrin merkezinde otopark sıkınrısı var

Avatar
yusuf kacar 2017-11-18 21:03:44

tek eksigimiz ADAM .memlekteini seven ADAM gibi ADAM .gerisi cabuk cozulur

Avatar
mustafa 2017-11-18 21:02:00

hava kirliliğinin başlıca sebeblerinden birisi belediyenin dağıttığı dandik kömürler şekerdereden inerken sosyal tesislerin önüne geldiğinde bu açık ve net bir şekilde belli oluyor çünkü dulkadiroğlu ilçesinin yüzde 80 i bu kömürü yakıyor...

Avatar
mak 2017-11-18 18:38:04

en büyük sorun beledlye başkanları,adamlarda hiç hizmet aşkı yok..

Avatar
Bilirkişi 2017-11-18 10:52:56

hava kirliliğini ve ulaşımı direk dulkadiroğlunda oturanlara soracan .

Avatar
Orhan BAYIR 2017-11-18 09:44:51

Adam oğluna demişki şu parçaladığım haritayı birleştirirsen seni gezmeye götüreceğim demiş. Adam oğlunun haritayı birleştiremeyeceğini tahmin ediyormuş. Oglu kısa sürede haritayı birleştirmiş. Babası nasıl kısa sürede birleştirdin dediğinde, Oglu; HARİTANIN ARKASINDAKİ ADAM RESMİNİ DÜZELTTİM harita kendiliğinde düzeldi demiş. MEMLEKETİMİZİN TEK PROPLEMİ ADAM gibi adam seçememektir. Gerisi kendiliğinden düzelir. Sinek öldürmekle tükenmez. Bataklıgı kurutmak gerekir. Boganın boynuzu varsa bizimde aklımız var. Aklımızı kullanacağız.

Avatar
asılkahramanmaraşlı 2017-11-18 09:25:45

ulaşıma 0,60 kuruş daha zam yapılacağı söylentileri var.bu kaçıncı zam olacak.Eğer ki zam yapılırsa bu 4 yada 5. zam olacak.Dolmuşları mumla arar olduk.Otobüse binmeyenler dolmuşa binerdi.En azından bir alternatif vardı.Şimdi ise alternatifsiz olduğu için istedikleri gibi at koşturmaya devam ediyorlar.Tabi insanımız bu tür olaylara tepkisiz kaldığı için 5 lirada yapsalaryine sesini çıkarmaz.Bir paket makarnaya fit olurlar.Ver koçum mehteri.....

Misafir Avatar
mustafa 2017-11-19 08:32:21 @asılkahramanmaraşlı

akaryakıta gelen son zamlara kimse sesini çıkarmamaya devam ederse ulaşım başta olmak üzere özellikle gıda sektöründe ciddi artışlar normal olarak meydana gelir... benzin 5,60 mazot 5 lira olmuş bunların yüzde 60-65 i vergi yani 5 liralık mazottan 3 küsür lira vergi alınıyor şimdi bu normalse eğer diğer zamların hepsi normaldir...

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ahmet ulutürk 2017-11-17 20:16:31

Nu ankete katılanların çoğu il dışında yaşamamış olacak ki sağlığı sorun olarak görmüyor. Maraşta ne özel ne de adam gibi devlet hastanesi var. Dahası doktor yok. Şehrin tek hastanesi yörük selim oraya gidince de kendimi ahıra doldurulmuş davar gibi hissediyorum.Tıp fakültesi desen dışardan gören terminal zannediyor.

Avatar
Hep dogru söyler 2017-11-17 19:31:36

Haber46 Ailemiz doğru tespiti yapmış... Nasıl ödül aldı bu belediyeeee

Misafir Avatar
Hep Doğrusöyler 2017-11-19 23:25:50 @Hep dogru söyler

Adımı çalma.

Beğenmedim! (1)

banner215

banner122

banner222

banner223

banner226

banner154

banner191

banner126

banner224

banner217

banner225