Kahramanmaraş'ta MHP'liler Koza İpek Grubu'na el konulmasını protesto etti

Kahramanmaraş’ta MHP üyesi bir grup partili, Koza İpek Grubu'na bağlı Bugün ve Kanaltürk televizyonlarına kayyum atanarak el konulmasını basın açıklaması yaparak protesto etti.

Kahramanmaraş'ta MHP'liler Koza İpek Grubu'na el konulmasını protesto etti

Kahramanmaraş’ta MHP üyesi bir grup partili, Koza İpek Grubu'na bağlı Bugün ve Kanaltürk televizyonlarına kayyum atanarak el konulmasını basın açıklaması yaparak protesto etti.

29 Ekim 2015 Perşembe 16:08
Kahramanmaraş'ta MHP'liler Koza İpek Grubu'na el konulmasını protesto etti
 Özel İdare İş Merkezi önünde toplanan grup adına basın açıklaması yapan MHP Kahramanmaraş İl Başkanı Süleyman Öner, "Muhalif hiçbir sese tahammül göstermeyen, muhalif hiçbir beyana ve duruşa neredeyse hayat hakkı tanımayan AKP iktidarı, mafya gibi davranarak insanların mallarına el koymaktadır." dedi.

Koza İpek Grubu'na, devletin imkanlarının kullanılarak el konulduğunu belirten Öner, "1 Kasım seçimlerine birkaç gün kala Adalet ve Kalkınma Partisi ne yazık ki; kantarın topuzunu iyice kaçırmıştır. Muhalif hiçbir sese tahammül göstermeyen, muhalif hiçbir beyana ve duruşa neredeyse hayat hakkı tanımayan AKP iktidarı mafya gibi davranarak insanların mallarına el koymaktadır. Her fırsatta demokratikleşmeden, özgürleşmeden, sivilleşmeden, demokrasinin standartlarının yükseltilmesinden dem vuran Adalet ve Kalkınma Partisi yöneticilerinin bu söylemlerinde ne kadar samimiyetsiz olduklarını bir kez daha görmüş olduk. Bu sonun başlangıcıdır. Korkunun ecele faydası yoktur." diye konuştu.

Havuz medyası dışında kalan yayın kuruluşlarına mafyavari tavır sergilendiğini kaydeden Öner şunları söyledi: "Kendileri gibi düşünmeyen, yanlarında yer almayan, Türkiye’nin içinde bulunduğu gerçekleri vatandaşa ulaştırmak adına gayret sarf eden havuz medyasının dışındaki basın yayın kuruluşları olmak üzere, bu konuda çaba ortaya koyan sivil toplum kuruluşlarına yönelik bu mafya türü davranışları ve tavırları tasvip etmemiz mümkün değildir. Milliyetçi Hareket Partisi olarak inşallah 1 Kasım’dan sonra aziz milletimizin teveccühü ile bir sorumluluk tevdi edildiği takdirde herkes emin olsun ki bütün bu haksızlıkların ve hukuksuzlukların gereği mutlaka yerine getirilecek, Yüce Türk Milletine bu zulümleri yapanları yargı önüne çıkarılarak hesap sorulacaktır. Bugün devletin imkânlarını kullanarak onun bunun alın teriyle elde ettiklerine kanunsuzca el koyanlar, 17–25 Aralık'ta ortaya çıkan yolsuzluklarını, hırsızlıklarını Yüce Türk Milletine duyurmaya çalışanları yine hukuksuzca susturmaya çalışanlar bu zulümlerinin hesabını mutlaka vereceklerdir. Kahramanmaraşlı Milliyetçi Hareket Partisi mensupları olarak saygıdeğer hemşerimiz İpek ailesine geçmiş olsun dileklerimizi sunuyoruz ve buradan zalimlere sesleniyoruz; 'Ey zalimler, ey zulmedenler, yapmış olduğunuz zulümlerin hesabını mutlaka vereceksiniz'.”
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 29.10.2015 16:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ejder aydoğan 2015-11-01 17:19:16

aynı tepkiyi CHP ve HDP de veriyor eee

Avatar
Fatih 2015-10-31 22:46:49

Ya hu bu ak parti düşmanlığı sizi ne hale getirmiş. Cemaatci olmuşunuz. Bunu ak partinin hanesina artı olarak yazıyoruz. Sizde hiç akıl fikir yokmu bu kafa ile yazık. Siz olsanız seçime bir hafta kala böyle birşey yaparmıydınız. Hayır yapmazdınız. Bu olayda iyi düşünün böyle balıklama iş yapılmaz oy için. Ayıptır.

Avatar
Vatan Sever 2015-10-31 22:32:33

Anlamıyorum bu MHP li kardeşlerin yapmak istediğini. Ayağınıza sıkıyorsunuz farkındamısınız.

Avatar
zeynep 2015-10-31 21:20:43

önce kendi derdine yansın sonra ipek kozaya yaltakçılık yapsınlar

Avatar
Ali 2015-10-31 20:57:23

Koza ipek grubunun ortağı ipek ailesi Kahramanmaraşlıdır ve hayır sever birisi olan melek ipek kayabaşı mahallesinden olup herkes ona melek anne diye hitap eder kimin yardıma ihtiyacı olsa koşar gelir yardım eder cemeaatle alakası yoktur kimse işin aslını bilmeden yorum yazmasın kim olursa olsun taraflı haber yapmıyor diye kanala el koyamaz o kanallarda yayınlanan haberler doğru ki saldırıyorlar yalan haber yapılsa niye ortalık ayaklansin ki eleştirilmeye tahammül edemiyorlar

Avatar
yavuz ertürk 2015-10-31 14:16:35

2001 krizinin ortakları

Avatar
edeler 2015-10-31 11:45:13

akp 'li arkadaşa sesleniyorummm burdnnn capulcu dediğin insanlar hepsi orda belli seviylerde olan insan siz yeri geldi anaplı oldunuz yeri geldi fazilet yeri geldi refahcı oldunuzzz şimidi de akp elbet birgün akp diye bir parti kalmayacak

Avatar
yrm 2015-10-31 11:34:43

size ne oluyor..? Fetocu mu oldunuz hepiniz..

Avatar
Halil derya 2015-10-31 10:29:28

Muhterem mhp li arkadaşlar samimi olun savunacak başka bir şey bulun bunlar vatan haini vatanı satmak icin ellerinden geleni yapmışlar pazar günü bu mahlukları destek verdiginiz icin cezanız kesilecek haberiniz ola.

Avatar
HASAN HÜSEYİN 2015-10-30 12:21:10

Yezid beş vakit namaz kılarmış,cami yaptırmış,islam halifesi imiş doğrumu?

Avatar
ft 2015-10-30 12:13:13

ya anlamadığım mhp cemaati hiç sevmez ne oluyo şimdi hoca ajandı amerikanın usagıydı yıllardır akp destek veriyo diye demediği kalmıyodu şimdi adamlar cemaate yalakalık yapacaz diye ne yapacaklarını şaşıyolar

Avatar
ömer 2015-10-30 10:13:24

gayet normal kendileri türkcülük adi altinda bu milleti uyutup sömürdü cemaat ise din adi altina uyutup sömürdü bi cizgide bulusmalari normal

Avatar
tekeli 2015-10-30 09:11:35

ey mhp liler diyen zat eğer benim verdiğim vergiden bir kuruş boğazından geçti ise haram olsun sana biz akppkk ya her zaman karşıyız ve karşı duracagız

Avatar
sinan 2015-10-30 09:03:11

AK partiye saldırmak için her fırsatı kullanmaktan çekinmeyen MHP bu tutumuyla ayağına sıkıyor bence ne yani iktidara gelseniz bu paralelcilerle iş mi tutacaksınız
yapmayın beyler oy kazanalım derken barajı boylayacaksınız.

Avatar
Vatandaş 2015-10-30 08:12:32

Helal olsun size! Haksızlığa karşı mazlumun yanında yer almalı MHP! Bugün onlara yarın sıra bize çünkü!!!

Avatar
AFŞİNLİ EDE 2015-10-30 07:59:42

Ben bu arkadaşlargibi düşünmüyorum bunu AK Parti yaptıgınada inanmıyorum
Bunu F.T.Ö. Örgütünün işi olabilir son zamanlarda bayagı kişi bunların gerçek yüzünü gördü AK Partiyi desdeklemeye başladı bunu gören ler hemen son hamlelerinden birini yaptı oyları engellemek için
Yoksa seçime 4gün kala hangi parti böyle bir oparasyon yapar ?????
iyi düşünün

Avatar
Ali 2015-10-29 22:55:12

Tekrar söylüyorum, sana yazıklar olsun, adam ol! Yapılanlar vergilerimizle yapılıyor, adam cebinden mi yapıyor bre cahil! Allah'ın izniyle memleketimiz için en hayırlısı olsun, yetki verilenler de adam gibi çalışsın, cebe torpile çalışmasın!!

Avatar
ede46 2015-10-29 22:52:52

zulümle abad olunmaz bunu akp de öğrenecek ama kendısıne ıktıdara mal olcak

Avatar
Ali 2015-10-29 22:51:14

Sana yazıklar olsun, adam gibi konuş.. Konu Türkiye, bir parti bir şahıs değil, kör değilsen bop.un ne kadar hayasızca uygulandığını görürsün!

Avatar
Akp li 2015-10-29 22:42:19

Mhp li dedigide 3-5 capulcu hahaha
Gunluk yovmiyeciler bunlar

Misafir Avatar
çağrı 2015-10-31 10:14:51 @Akp li

çapulcu yevmiyeci ha doğru hırsızlık yolsuzluk vatan hainliği yapmasında yevmiyeci olsun helal kazan güzeldir sen bilmezsin tabi harama alışmışsın

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
GG 2015-10-31 10:07:11 @Akp li

akp li yorumcu gözün kör herhalde sizlerde çok olan üçbeş yövmiyeci çapulculardan değil inanmış kişilerden oluşan topluluk sizin gibi memfaat grupları değil.senin gibi trolleri biz çok gördük terketme zamanınız geldiği için son vuruşları yapıyorsunuz

Beğenmedim! (0)
Avatar
ey mhpliler 2015-10-29 20:57:01

Bu iktidarın yaptıklarına sizde mi karşısınız ey mhp liler, aldığınız maaşları yediğiniz ekmeği hak etmiyorsunuz. yazıklar olsun size ve size oy veren zihniyetlere.

Misafir Avatar
Vatandaş 2015-10-31 08:35:00 @ey mhpliler

Bu ey mhpliler isimli arkadaş tam bir AKP zihniyetinin ürünüdür! İşte ülkemizi yöneten zihniyete yakından bakın! Müslümanlık maskesiyle gezen ama karakter olarak asla müslüman olamayanlar! Kardeşim biz hükümetleri değil devletimizi seviyoruz. Siz ise devletinizi değil tek bir adamı seviyorsunuz! Ülke yansa umurunuzda değil yeterki ona bişey olmasın! Günaha giriyosunuz farkında değilsiniz! Allah sizi ıslah etsin!

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
sinan 2015-10-30 15:21:52 @ey mhpliler

leşe üşüşen akbaba gibisiniz hedef ak parti olunca neden bir araya gelmesinler ki
ey mhpliler derken insan biraz utanma sıkılma olur demek istemiş arkadaş bunlar sadece ak partinin değil devletinde düşmanı çünkü MHP gibi muhafazakar bir parti CHP-HDP ve parallellerle nasıl kolkola girer demek istiyoruz anladın mı bilemem

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
çağrı 2015-10-30 09:04:12 @ey mhpliler

ey mhpliler derken sendemi hatipsin Allahın verdiği rızkıdamı iktidara bağlıyorsun ey gerizakalı

Beğenmedim! (6)

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126