MHP Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi 1 Kasım 2015

Milliyetçi Hareket Partisi 1 Kasım 2015 Milletvekilliği Genel Seçimlerinde MHP'yi temsil edecek milletvekili adayları listesini açıkladı. İşte MHP'nin Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi...

MHP Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi 1 Kasım 2015

Milliyetçi Hareket Partisi 1 Kasım 2015 Milletvekilliği Genel Seçimlerinde MHP'yi temsil edecek milletvekili adayları listesini açıkladı. İşte MHP'nin Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi...

18 Eylül 2015 Cuma 09:36
MHP Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi 1 Kasım 2015

 MHP Lideri Devlet Bahçeli, partisinin milletvekili adaylarını yazılı basın açıklaması yaparak duyurdu.

Bahçeli, açıklamasında ülkenin geleceğinin sisli olduğunu, belirterek, "Bu itibarla 1 Kasım yeni bir imkan, yepyeni bir demokrasi fırsatı olarak önümüzdedir" dedi.

Devlet Bahçeli, Kahramanmaraş'ta ilk 2 sıra adayı korurken Tahir Akgemci, Akif Kütükçü gibi isimlere yine yer vermeyerek bir şok daha yaşattı.

MHP KAHRAMANMARAŞ MİLLETVEKİLİ ADAY LİSTESİ 

1 FAHRETTİN OĞUZ TOR
2 SEFER AYCAN
3 ZEKERİYA ÖZTÜRK
4 ŞULE ARIKAN
5 MUSTAFA BASTIRMACI
6 NESLİHAN KOCA NERGİZ
7 MUSTAFA BÖLÜKBAŞI 
8 AYŞE ARAS
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 18.09.2015 09:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hasmhp 2015-09-21 18:13:24

Akif paksoy myk üyesi listede yok 1.sıra afşinin adayı bu listeyi nasıl hazırlıyorlar anlamıyorum

Avatar
gören göz 2015-09-21 15:33:10

klavye şövalyelerine soruyorum; hükümet ortaklığı teklif edildide yokmu dedi,dört tane şartı kabul ettilerde yokmu dedi, istedme ol dedikleri içinmi, veya oynanan tiyatroda biçilen roü oynamasını istediklerine karşı olduğu içinmi toplantıda çantada protokolla hazır olduğu içinmi siyasi etikler çerçevesinde kaldığı içinmidirki siyasi hezimete uğrasın kusura bakmayın sizin aradığınız olaylar bizim fıtratımızda olmadığı içindirki hükümet kuralamadı vaya kurmak istemediler.

Avatar
Murat Küçük 2015-09-20 00:57:25

Zekeriya Öztürk Elbistanda AKP nin tozunu attıracak MHP patlayacak Elbistanda,Mahir Ünal Sn Cumhurbaşkanına ne diyecek !!!

Avatar
Mehmet Ali 2015-09-20 00:50:49

MHP cok güzel liste yapmıi 1.sıra adayı Afşinli 3.sıra adayı Elbistanlı cünkü MHP oyları ordan alıyor Merkez AKP ye paket oy veriyor Merkez secmeni AKP listesindeki adayları eleştirsin bence ona sahip cıksınlar.

Avatar
ede 2015-09-19 15:17:40

Yazalar trol. Çevrem hdp ile masaya oturana oy vermeyecek inadına vatan için MHP. Boş yorum ile milletin aklını çelemezsiniz artık.

Avatar
AHMET 2015-09-19 14:45:40

1.SEFER AYCAN.2 SERMET YILDIZ.3FEHMİ KİRAZ4.MUSTAFA TOMBALAK.5.ADEM GÜRZ.6.KAZIM KARAKUŞ.7.ÖMER ÖZKAN.8.M.AKİF PAKSOY
inanın bu liste olsa kesin 4 olurdu:))))))) ama artık 2019 bekleyin.

Avatar
Turgut özorman 2015-09-19 11:11:30

Proje si olan tek aday sn kiraz dı diğerlerininde kendine hayrı yok kaldıki bize olsun

Avatar
hüseyin 2015-09-19 11:06:00

saçma sapan yorum yapanlar sizin aday önerileriniz kimlerdi boş boş konuşup insanların içine fitne düşürmeye çalışmayın herkes gördü kimin ne olduğunu akpkk uşaklarının iş birliği içinde olduğunu

Avatar
Maras 2015-09-19 10:40:37

Akif Paksoyu 1. sıradan beklerdik

Avatar
Adalet 2015-09-19 01:35:32

oğuz toru liste dışı bırakıp 7 haziranda 2 sırada olanı 1 getirmeyi, 3 sıraya s.y düşünenler ne oldu demek ki hiç bir hükmünüz yokmuş.yaptığınız kulislerde boş olduğu ortaya çıktı.

Avatar
milcan79 2015-09-19 00:17:03

tahir hoca adaylık başvurusu yapmadı ki adaylığa koyulsun. lütfen bilerek yazın.
bencede bahçeli gitmeli ama türkiyenin mhp ye ihtiyacı var

Avatar
mustafa 2015-09-18 22:44:28

akp ye oy verenlerin mantığı çerçevesinde bende mhp ye oy vereceğim ne liderine bakacağım ne de milletvekili adaylarına...

Avatar
Adnan Ahmet Alperen 2015-09-18 18:50:45

Bir lider arıyorum; "Bahçesinde ot bitsin. Yuvasında kuş ötsün. Neyleyim ses vermeyen ney'i, neyleyim çakma beyi". Heyhat ki heyhat! Bağırır naralı sesle, Demirtaş denen çıyan bile geçer onu düşük vitesle.

Avatar
Fatma can 2015-09-18 18:38:20

Fehmi kiraz yok oyda yok

Avatar
saltuk 2015-09-18 14:24:17

Bu listeyi beğenmeyenler, kime ne diye karşı çıkıyorsunuz. Hepsi pırıl pırıl adaylar, Allah yollarını açık eylesin. Ülkem için elbette oylar MHP ye...

Avatar
hüseyin 2015-09-18 14:23:47

MHP niye Tahir akgemci ile M.Akif kütükcüyü 1 ve 2 sıradan göstermedi

Avatar
adem 2015-09-18 13:53:49

MHP bu liste ile mi oy alacak

Avatar
Ahmet altun 2015-09-18 13:32:18

Bu bahçeli MHP den soğuttu bizi

Avatar
ahmet taner 2015-09-18 12:25:29

tahir hocanın oyları artırmasına rağmen aday olmaması üzücü halbuki akpliler bile çok sevmişti

Avatar
elif 2015-09-18 12:22:57

tahir akgemci keşke akp den aday olsaydı

Misafir Avatar
Muhterem Nar 2015-09-19 15:38:55 @elif

Başbuğun oğlu Tuğrul Türkeş Ak partiden aday olabiliyorsa, Tahir bey niye olmasın. Önemli olan mecliste Maraş'ımıza hizmet edecek temsilci bulundurmak. Ak parti gavur partisi değil. En az MHP kadar vatansever.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
erkin 2015-09-18 15:20:59 @elif

tahir hocaya yakışmazdı biz zaten tahir hocayı bu duruşu için sevdik.bu akgemcinin değil bahçelinin hatası

Beğenmedim! (9)
Avatar
ülkücü 2015-09-18 11:59:44

bu yazıyı unutturmayın herkese seçimden sonra adam yazdı dersiniz mhp sadece 1 vekil alacak maraştan.

Misafir Avatar
ABDULLAH TANER 2015-09-21 20:50:51 @ülkücü

Ülkücü irade kişilere takılmaz.120 şehit kanı ellerine bulaşan HDP ve AKP nin ekmeğine yağ sürmeyin.Valilere operasyon iznini biz vermedik diyen baş zatı muhtereme rağmen MHP yi suçlamayın.Ülkücü uyanık olur.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
asılkahramanmaraşlı 2015-09-19 08:10:02 @ülkücü

kardeş mhp artık bitmiştir.1 milletvekili bile çıkaramayacak,hatta türkiye genelinde barajı dahi geçemeyecek kadar oy kaybına uğramıştır...

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
ömer 2015-09-18 17:58:00 @ülkücü

nal toplamasinda 1 tane yeter.

Beğenmedim! (6)
Avatar
MEHMET 2015-09-18 11:50:26

SAYIN BAHÇELİ SEN BU ZİHİNLE GİDERSEN RÜYANDA DAHİ BİRDAHA 2 MİLLETVEKİLİNİ GÖREMEZSİN

Avatar