Onikişubat Belediyesi Yapı Kooperatifi Konut Projesi Açıklandı

Onikişubat Belediyesi tarafından yapılacak 424 dairelik konut projesi hakkında bilmeniz gereken her şey burada... Onikişubat Belediyesi konut projesi nerede yapılacak, kimler başvuracak, daire planı, ne kadar peşin ödenecek ve toplam kaç liraya mal olacak. İşte tüm bu soruların cevapları.

Onikişubat Belediyesi Yapı Kooperatifi Konut Projesi Açıklandı

Onikişubat Belediyesi tarafından yapılacak 424 dairelik konut projesi hakkında bilmeniz gereken her şey burada... Onikişubat Belediyesi konut projesi nerede yapılacak, kimler başvuracak, daire planı, ne kadar peşin ödenecek ve toplam kaç liraya mal olacak. İşte tüm bu soruların cevapları.

13 Ocak 2015 Salı 23:32
Onikişubat Belediyesi Yapı Kooperatifi Konut Projesi Açıklandı
 Onikişubat Belediyesi "Onikişubat Yapı Kooperatifi" adı altında 424 konutluk bir projeye imza atıyor. Onikişubat Belediye Başkanı Hanefi Mahçiçek projeyle ilgili bilgiler verdi. Projenin dar gelirli ailelerin ev sahibi olmaları için hazırlandığını söyleyen Mahçiçek projeyle ilgili ayrıntılı bilgiler verdi.

ONİKİŞUBAT BELEDİYESİ YAPI KOOPERATİFİ HARİTASI DAİRE PLANI VE ŞARTLAR İÇİN TIKLAYINIZ

Bu arada Haber46'nın projeyi ilk olarak duyurmasının ardından yoğun olarak başvuruların başladığı bildirildi. Haber46 okuyucuları projenin yeri ve daire planları ile ilgili sorular sordular.

Haber46 sizler için hazırladı: Onikişubat Belediyesi Kooperatifi Konut Projesi nerede yapılacak? Daire planı nedir? Başvuru için hangi belgeler gereklidir? Başvuru Şartları nelerdir? Ne kadar peşin ödenecek? Geri kalan miktar nasıl ödenecek? İşte tüm bilmeniz gerekenler?
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 13.01.2015 23:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KAYA 2016-11-18 01:24:33

Dar gelirli diyorlar ama adı öyle dar gelirli bir aile nasıl bulacak bu parayı anlamıyorum Dairelere yerleşenlere bir bakın kimler çıkacak tabiki zenginler yani zengin yine zengin olacak Ben asgari ücretle çalışıyorum bahsedilen parayı rüyamda yine görmem ne diyelim daire alanlara hayırlı olsun şimdiden

Avatar
Ag 2016-09-03 18:12:59

35binile45bin ön ödeme toplamda 120bin ile 160bin arası ödeme.

Avatar
Ali Hançer 2016-09-02 21:32:27

Peşinat ne kadar şartları nelerdir

Avatar
ibrahim 2015-02-25 04:24:12

Dinimizde fayiz haram bunlar resmen insanları fayize sürüklüyor Allah yar ve yardımcımız olsun

Avatar
adem oglu 2015-02-18 00:55:04

hanifi başkan dogru söylüyor kendi aldıgı paralara göre ? dar gelirliler için konut yapıyormuş buna kargalar bile güler

Avatar
21345 2015-02-09 19:53:41

Kac metre kare

Avatar
hatice 2015-01-26 12:56:16

akp dinden imandan bahsediyor faizsizde konut yapmıyor.....maraş lılara hak bunlar..

Avatar
Seda çetin 2015-01-26 11:46:02

Ödeme planı nedir ? 25 bin peşini anladımda taksitler nasıl olacak ?

Avatar
perihan yener 2015-01-26 09:48:26

bence oldukça mantıklı ve faiz oranı cok yüksek değil memlekette cok aşırı fakır yok çünkü özellikle yeni evlenecek çiftlere iyi gelicek

Avatar
Hasan 2015-01-25 14:48:21

dar gelirli öylemi yazık sizlere verilen oylara 25 lira peşinat bide faiz Allah'ın adaleti tecelli ettiginde hesap verirken bunları sorarlar

Avatar
mustafa bahar 2015-01-24 18:09:13

Oniki şübat k maraş konut evleri

Avatar
abidin nar 2015-01-22 22:06:04

Ya haber 46 bu yazılari başkana okuttur Allah rızası icin ya nasıl dar gelirli için bu evler hep faizle ev almak istemiyoruz bu şartlarda insanlar zaten ev alir. Memur ve daha üst seviyeler için tâbi ama askeri bi ücretli insan bunu siddin sene alamaz. Burda mutaitler ve kimler zengin olursa artık....

Avatar
ede 46 2015-01-21 19:11:06

dargelirli bu evleri alabiliyorsa memlekette gercekten dargelirli yokmus edeler.

Avatar
sami ozturk 2015-01-19 21:48:41

neden askeri ucretlilerle dalga geciyorsunuz.dar gelirlinin 20-25 tl parasi olsa 1000 tl taksit odese size ne ihtiyaci var baskanim.

Avatar
Ramazan 2015-01-19 21:23:22

arkadaşlar yüzde 83 oy verirken düşünecektınız. maraş her gösterilen adaya bu kadar oy verdiği sürece bunları hak ediyor.

Avatar
Ökkeş Kalaycı 2015-01-19 12:43:35

madem burda bir hizmet yapılacak niye maliyet fiyatından verilmiyor acaba kar yapmasak daha iyi olmaz mı bu nasıl hizmet acaba edep ya hu...

Avatar
arif bilgiç @mehmet.46 2015-01-18 20:08:57

madem dar gelirli vatandaşın ihtiyacına göre yapılacak sayın başkanım bunu daha makul bir fiyata ve de banka kredisiz yani faizsiz yapsanız vatandaşa daha iyi olmazmı saygılarımla sayın başkanım

Avatar
Yakup YANMAZ 2015-01-18 11:11:00

başkana soruyorum bu konut projesi halka neden afişlerle duyurulmadı gizli saklı yandaş projesi gibi geldi bana

Avatar
izzet 2015-01-17 20:57:34

Başkan dar gelirli derken memurları kastediyor galiba o şartları anca onlar karsilar
Asgari ücretli aldığı maaş 900 TL ailesinemi baksın evmi alsin

Avatar
gökhan canpolat 2015-01-17 09:19:47

Sizin dar gelirli anlayısınız
Dar kafalı anlayısınız gibi kıt heralde
Bankaya bulasmadan 25000 verdıkten sonra 1000 er taksıtle elden ödeyerek ev veren var zaten
Sizin farkınız neee

Avatar
yunus balıkcı 2015-01-16 23:39:25

başkanım asgari üçretlininde bır gururu var lütfen dalga gecmeyelim aldıgımız 900 tl 300 kıra 200market 200 elektrık su üstüne ejentiyon suriyeli kirası

Avatar
Fatih GÖKÇE 2015-01-16 22:29:01

Faizsiz bankasız olmuyormu insanları faiz pisliğine bulaştırıyorsunuz HANİFİ Başkan'ın dikkatine

Avatar
nacaroğlu 2015-01-16 16:03:11

banka kredisiyle ev almak istemiyoruz.bunun başka bir çözümü yokmu

Avatar
kemal 2015-01-15 22:44:21

Basvuru merkezi nerde bilen varmi

Avatar
Cebrail köroğlu 2015-01-15 20:49:12

kahramanmaraşlı ederler sitemize davet ettiniz önce bu konuları kadar yerlere de yüksek yerlere dedi reklam gösterdim ol daha iyi olur yaptığınız için ancak bu kadar olur bu kadar olur

Avatar
hakan 2015-01-15 14:19:58

25,000 tele ve ayda 1000 tl ödeyecek kişiyi bu belediye dar gelirli görüyorsa askari ücretli hangi gelirde hanifi beye soruyorum

Avatar
FATMA 2015-01-15 12:27:22

çok yazilacak şey varda neden banka i̇le anlaşma yapiliyor adi üstünde dar geli̇rli̇ler i̇çi̇n hazirlanmiş proje banka 10 yillik ödeme plani çikartiyor 20-23 fai̇zli̇ nerde kaldi beledi̇yeci̇li̇k anlayişi özelli̇kle hani̇fi̇ mahçi̇çek beyfendi̇ye sesleni̇yorum koopareti̇f kurup herkesi̇n bütçesi̇ne göre fai̇zsi̇z beledi̇yeye ödensi̇n

Avatar
hay sizin türkiye finansınıza 2015-01-15 10:58:00

ya arkadaş şu bankalardan nezaman kurtulacağız.ey belediye sen yap parasını sen al niye karıştırdın faizi

Avatar
Maraşlı 2015-01-15 09:57:09

doğrusu mahçiçek stada adını verdiğinden beri kendisine güvenim yok. çünkü bir insanın kişiliği oturmuş ise sonrasında hangi eğitimi alırsa alsın kişinin karakteri aynıdır. bu nedenle yapılan icraatların arkasında ve sonrasında neyin olduğunu düşünmek lazım. bana güven vermiyor yani

Avatar
mehmet 2015-01-15 09:15:04

Böyle sosyal belediyecilik olmaz,aynı şartlarda her firma ev verir. Dar gelirli yalanını bırakın. Hangi dar gelirli 25000 peşin ayda 1000 tl kredi öder.

Avatar
Abdullah 2015-01-15 08:08:56

Başvuru şartları ise geliriniz 2.270 tl nin altında olacak arkadaşlar.

Avatar
Abdullah 2015-01-15 08:07:21

arkadaşlar ben gittim konuştum. 2+1 net oturum 83.2 m2 3+1 net oturum 100 m2 dir. 20 ocak son başvuru, 26 ocakta kura çekilecek ve 16 şubatta inşaat başlayacak. %25 lik kısmı olan 20-25 bin tl 16 şubattan sonraki bir hafta içerisinde ödenecekmiş. geri kalan %75 lik kısmıda mayıs haziran ayında ödenecekmiş. yani şubat ayında 5-10 bin tl açığı olupta kredi çeken vatandaş mayıs haziranda %75 i için nasıl kredi çekecek muamma. anlayacağınız bu proje dar gelirliler için hikaye gibi görünüyor.

Avatar
Doğan-46 2015-01-15 00:12:43

birde sunu söylemek isterimki haber 46 bunu yayınlammanıza gerek yok internet üzerinden bazen yabtıgım yorumlar yayınlanmıyor öyle hakared edici kötü sözler asla edmeme ama su gercekki basın mesublarının bazen baskanlarla arası iyi olmayanlar var iyi olmayan lar vatandas ne yazarsa yazsın hani baskannı sevmez yaaa ne olursa olsun hemen yayınlarlar sevdigi biri olursada hemen o mesajın cıktısı nı alırlar dogru yanına giderler eh işde sayın baskanı yada efen dim sizin hakkınız da söyle bir yorumlar var bilginiz olsun biz bunu yayınlamıyoruz sizin de bilginiz olsun derler umarım burda yaz dıgım yorum lar oldugun da yayınlar sınız

Avatar
Dogan-46 2015-01-15 00:07:45

duydugum kadarıyla sadece 12 subat da ikamedgah edenler yararlanıyor mus böyle bir projeyi 12 subat ile dulkadır olgu belediyesi ortak bir proje yabsalarda kahramanmaraş daki dar gelirli aileler faydalansa olmaz mı zaten belediyeler bölün meden böyle şeyler olacagı belliydi artık kahramanmaraş bundansonra yasam kalıteleri bölgeye göre degerlendirilecek şimdi Allah var secimden beri bir 12 subatın calısmalarına bakıyorum birde dulkadır oglunun çalısmalarına dulkadiroğlu belediyesi nin yabtıgı işleri rica ediyorum benim evimin önü asfald degil kilitli parke degil bildiginiz toprak yol ben sahsım adına bir şey istemiyorum bırakın artık su kaldırım laflarını yaaaa yeter artık belediyeler bile artık kendii vatandasını ayırdı 12 subat gibi yabtıgı projeleri sadece 12 subat ikamedgah edenler faydalana biliyor

Avatar
mehmet.46 2015-01-14 17:50:20

bence 10 bin peşinat ve en fazla 300 tl taksitle verilmelidir.işe banka hiç karıştırılmamalıdır.zaten banka faizi ile her direyi alabilirsin.

Avatar
Halis KULYU 2015-01-14 16:28:14

broşürde yer alan +%25 asgari ücretin %25'i mi yoksa formülde olduğu gibi asgari ücretin 2 katının % 25'i mi?

Avatar
ibrahim46 2015-01-14 15:30:10

Banka faizine bulaşmak istemeyen ev alma hakkı da yok sanırım. Bu şartlarda zaten ev alırız. Önemli olan faiz lobisinin ağına düşmemek.

Avatar
t @MEHMET_46 2015-01-14 12:51:43

neti yüzde yirmi daha azdır

Avatar
fırat 2015-01-14 11:24:25

uyuuu dulkadiroğlu tek icraat yer altı çöp konteynırı helal sayın mahçiçeğe

Avatar
MEHMET_46 2015-01-14 11:01:10

3+1 129 m / 2+1 112 m laki̇n bunlar brüt metrekareler.ama bu dar gelirli için mi Allah aşkına ya? bu krediyi çekecek olsan bu peşinatı verecek olsan hazır ev alırsın.

Avatar
kartal 2015-01-14 08:29:41

tamam da kaç metre kare

Avatar
ergün güler 2015-01-14 08:24:27

hanifi bey bankadan krediyle herkes ev veriyor madem garibanın yanındasınız 20 bin tl peşin geri kalanı ayda 750 tl olmak kaydıyla versenize evleri ? .

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126