Tarzı da konforu da iddialı! İşte Türkiye fiyatı

Kasım ayında Türkiye piyasalarına ayak basan ve özellikle tasarımıyla kendinden söz ettiren Citroen C3 Aircross bu haftaki test konuğumuz oldu. Marka tasarım konusundaki iddiasını bu modelinde de devam ettirmeyi başarmış.

Tarzı da konforu da iddialı! İşte Türkiye fiyatı

Kasım ayında Türkiye piyasalarına ayak basan ve özellikle tasarımıyla kendinden söz ettiren Citroen C3 Aircross bu haftaki test konuğumuz oldu. Marka tasarım konusundaki iddiasını bu modelinde de devam ettirmeyi başarmış.

DIŞ TASARIM

Ön yüz markanın Picasso modelinde olduğu gibi yine farklı bir konsept içeriyor. Fardan fara uzayan logo, gündüz led farlarının üst bölüme konumlandırılması ve balık ağzı uzayan kaput ön tarafı hareketlendiriyor. Yan tarafta dikkat çekici jant yapısı, katlanabilir aynalar ve tavan rayları oldukça şık duruyor. Arka tarafta ise, hareket eden koltuklarla birlikte bagaj hacmi 1400 litrelere kadar çıkabiliyor.İÇ TASARIM

İç tasarımda ilk olarak koltuklar dikkat çekiyor. Citroen CACTUS kullananlar bilir; koltuklar evde otururmuşçasına rahattır. Aynı koltuk yapısını Aircross’da da görüyoruz. Gerçekten çok çok rahat koltuklarda seyahat ediyorsunuz. Malzeme kalitesi çok üst sınıf olmasa da içeri de karakteristik bir konsol çalışması olmuş. Havalandırma ızgaraları bile bu havayı yaratıyor. Ekran oldukça kullanışlı. Son dönem Fransız araçlarda gördüğümüz ekran yapısını bu araçta da kullandık. Hem pratik teknoloji hem de güvenlik teknolojilerine ekran üzerinden hakim olabiliyoruz. Tek olumsuz yönü klima butonlarının tamamen ekran üzerinden kullanılıyor olması. Panoramik cam tavanla daha ferah bir hale gelen model içeride hacim olarak da sınıfıyla yarışır halde. En üst paketinde grip kontrol ve yokuş iniş desteğinin de bulunması, aracın güvenlik olarak tüketiciyi ne kadar düşündüğünü gösteriyor.ARTI VE EKSİ KÖŞEMİZ

+ Koltuklar en çok beğendiğimiz yapı diyebiliriz.
+ Şanzıman eat6 otomatik. ( Geçişler hem sarsıntısız hem de geçiş süreleri çok başarılı.)
+ Model yerden yüksek olmasına rağmen viraj performansları agresif kullanıcıları tatmin edebiliyor.
+ Yalıtım çok başarılı ( Rüzgarlıklar dahil bu alanda çok çalışılmış.)
+ Direksiyon yapısı çok kullanışlı olmuş. Araca komut verirken çok daha fazla yön verme seçeneği sunuyor.
+ Ara hızlanmalar gayet iyi.
+ Hacim iyi. Geniş hacimler sunabiliyor.
+ Arka koltukların raylı şekilde oynaması bagaj hacmini büyütüyor.
+ Yakıt Tüketimi Benzinli Oto olmasına rağmen 8 Litrelerde seyir etti.( Bu ortalamaya  agresif test kullanımları da dahil.)
+ Motor Puretech, hem performans hem de yakıt tüketiminde oldukça faydalı oluyor.
+ Motor sesi çok keyifli.
+ Teknoloji yelpazesi oldukça geniş. Müzik çalarda akıllı telefon bağlantılarının olması, güvenlik donanımlarında, şerit takip sistemi, yokuş iniş desteği, park sensörleri ve kameraların olması sizleri içeride daha keyifli ve daha güvenli kılıyor.- Eşya gözleri yetersiz.

- Malzeme kalitesi ortalama da.
- Yeni bir model olduğundan tasarım biraz daha yaratıcı olabilirdi. Aynı bünyeden kopyalar görüyoruz.MOTOR SEÇENEKLERİ

2018 Citroen C3 Aircross 1.2 Shine EAT6 116.500 TL

Silindir Hacmi 1199 cc
Beygir Gücü 110 HP
Maksimum Tork 205 Nm
0-100 Km Hızlanma 10.6 sn
Maksimum Hız 183 km/s

Yakıt Türü Benzin
Vites Tipi 6 İleri Otomatik
Şehir İçi Ortalama Tüketim 6.7 lt
Şehir Dışı Ortalama Tüketim 4.8 lt
Karma Yakıt Tüketimi 5.5 lt
Test Tüketimi : 8 lt

Bagaj Hacmi 410 lt
Lastik Ölçüleri 215/50 R172018 Citroen C3 Aircross 1.2 Feel EAT6 107.600 TL

2018 Citroen C3 Aircross 1.2 Shine EAT6 116.500 TL
2018 Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDi Feel 107.600 TL
2018 Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDi Shine 116.300 TL

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner122