Yeni Kabine Açıkladı! Kahramanmaraşlı Vekil Başbakan Yardımcısı Oldu

AK Parti Genel Başkanı Binali Yıldırım, yeni Bakanlar Kurulu listesini Cumhurbaşkanı Erdoğan'a sundu. Yeni bakanlar açıklandı. Pazar günü yapılan AK Parti Kongresi sonrası herkes yeni kabine listesinde kimler var, kimler gitti sorularına yanıt arıyor. Peki 65. Hükümet Binali Yıldırım'ın Başbakanlığında kurulacak olan yeni kabinede kimler yer alacak? Konu ile ilgili son dakika haberlerini bu haberimizden takip edebilirsiniz...

Yeni Kabine Açıkladı! Kahramanmaraşlı Vekil Başbakan Yardımcısı Oldu

AK Parti Genel Başkanı Binali Yıldırım, yeni Bakanlar Kurulu listesini Cumhurbaşkanı Erdoğan'a sundu. Yeni bakanlar açıklandı. Pazar günü yapılan AK Parti Kongresi sonrası herkes yeni kabine listesinde kimler var, kimler gitti sorularına yanıt arıyor. Peki 65. Hükümet Binali Yıldırım'ın Başbakanlığında kurulacak olan yeni kabinede kimler yer alacak? Konu ile ilgili son dakika haberlerini bu haberimizden takip edebilirsiniz...

24 Mayıs 2016 Salı 11:53
Yeni Kabine Açıkladı! Kahramanmaraşlı Vekil Başbakan Yardımcısı Oldu
 AK Parti Genel Başkanı Binali Yıldırım, 65. Hükümetin Bakanlar Kurulu listesini Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a sundu.  Yeni Bakanlar Kurulu listesini Başbakan Binali Yıldırım açıkladı. 
İşte günlerdir merak edilen 65. hükümetin yeni kabinesi:

Başbakan: Binali Yıldırım

Başbakan Yardımcıları: Nurettin Canikli, Mehmet Şimşek, Numan Kurtulmuş, Tuğrul Türkeş, Veysi Kaynak

Adalet Bakanı: Bekir Bozdağ

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı:Fatma Betül Sayan Kaya 

Avrupa Birliği Bakanı: Ömer çelik

Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanı: Faruk Özlü 

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı: Süleyman soylu 

Çevre ve Şehircilik Bakanı: Mehmet Özhaseki 

Dışişleri Bakanı: Mevlüt Çavuşoğlu 

Ekonomi Bakanı: Nihat Zeybekçi

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı: Berat Albayrak

Gençlik ve Spor Bakanı: Çağtay Çılış

Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı: Faruk çelik 

Gümrük ve Ticaret Bakanı: Bülent Tüfenkçi

İçişleri Bakanı: Efkan Ala 

Kalkınma Bakanı: Lütfü Elvan 

Kültür ve Turizm Bakanı: Nabi Avcı

Maliye Bakanı: Naci Ağbal 

Milli Eğitim Bakanı: İsmet Yılmaz 

Milli Savunma Bakanı: Fikri Işık 

Orman ve Su İşleri Bakanı: Veysel Eroğlu 

Sağlık Bakanı: Recep Akdağ

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı: Ahmet Arslan 
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
maraşlı 2016-05-25 11:12:04

ak parti beni hayal kırıklığına uğrattı. yazık yazık .veysi kaynak gülüyorum sadece...
elinizdeki arsalara dikkat edin aman ha

Avatar
kkkk 2016-05-25 10:34:08

koyunnnnnnlar

Avatar
erdem 2016-05-25 08:46:10

bu ülke de insanlar ölüyor hergün şehit haberi geliyor. millet açlık sınırında, çöpten kağıt topluyor. hukuk desen evlere şenlik ama bizim halkımızın derdi kim bakan oldu, hükümet kim. o siyasetçilerin bir gram umrunda değilsiniz artık uyanın. hepsi kendi altına çekeceği makam aracının markasını tartışıyor. sen de asgari ücretle hayatta kalmaya çalışıp onları savunuyorsun. Allah azıcık akıl fikir versin şu şehre

Avatar
Üveys 2016-05-24 22:49:15

Veysi yaralı parmağa ilaç sürmez. Bir maraşlı olarak koltuğu işgal edecek olmasına memleket adına üzüldüm

Avatar
Ceho 2016-05-24 21:06:43

Harbi mahir ünal neden daha yeni parlamaya başlamışken ipini çektiler merak ettiö doğrusu ?

Avatar
cenk 2016-05-24 17:46:10

Sayın Mahir Ünal'ın erişilmez gururu ve kibirini şimdi merak ediyorum. Değişen birşey yok Maraş yine aynı Maraş Maraş yine öksüz..Maraş yine K.yun olmaya devam edecek....

Avatar
RAMAZAN P. 2016-05-24 17:19:38

Yorum yapan kardeşlerimin hepsi haklı.Keşke akp il yonetimi bu tepkileri dikkate alsa da biz bundan sonra oynamıyoruz deyip toplu istifa edebilseler.

Avatar
Maho 2016-05-24 16:17:04

Yine baka kaldık. sahipsiz Maraş.

Avatar
Raci K. 2016-05-24 16:08:44

Sizin başbakanınız,Reisi Cumhurunuz var aslan parçaları.Sizin bakanlık neyinize.Hüloggggggggggg

Avatar
hüsran46 2016-05-24 15:48:32

yatırımlar diyarbakıra maraş avucu yalamaya devam. avrupai stadyum diyarbakıra hava limanı diyarbakıra yollar diyarbakıra genel müdürlükler diyarbakıra kmaraş şehir merkezi değil Türkiyede kübada bile yok her taraf gecekondu yolu yok caddesi yok parkı yok.

Avatar
Ceho 2016-05-24 14:18:34

mahir nerde neden gitti

Avatar
Kazım Koyuncu 2016-05-24 14:12:55

Bu kişi bundan önceki dönemlerinde ne yaptiki bundan sonra birşey bekliyorsunuz. Üstelik en son 5 .sırada sus olsun diye koydular

Avatar
kayt 2016-05-24 14:08:51

vay be veysi de ne cevher varmış?

Avatar
MARAŞLI 2016-05-24 14:02:45

BAKSANA MARAŞA 3 ADET BAKANLIK VERİLMİŞ??? 3/1 ALDIK SANIRIM

Avatar
selim 2016-05-24 13:56:19

Maraş onlar için çantada keklik. Bakanlık verilmese de kuzu kuzu arkalarından geleceklerini biliyorlar. Layık olduğun şekilde yönetilirsin geçmiş olsun Maraş.

Avatar
m.ali 2016-05-24 13:29:28

Maraş halkı havasını aldı

Avatar
gül 2016-05-24 13:25:34

memleketine bir hayrı olur inşAllah (hiç sanmıyorum ) gerçi memleket aşkı halkını seven biri olduktan sonra cumhurbaşkanı bile çıksa bu şehirden ne fayda hep bana hep bana dedikleri sürece bir kazanç olmaz maraşa zararları olmasın da o da yeter

Avatar
ALi 2016-05-24 13:17:51

Görevi Ramazan Topundan sorumlu Başbakan yardımcılığımı?

Avatar
ECE GÖKTUĞ 2016-05-24 12:37:40

Bir bakanımız bile yok olsa da işe yaradığı yok :)

Avatar
ali yıldırım 2016-05-24 12:30:56

kendi cebini ve yandaşların cebini doldurur

Avatar
ASLANBEY 2016-05-24 12:23:55

OLEYYYY AKŞAM KUTLAYALIM TEY TEY TEY TEY

Avatar
Kazım Koyuncu 2016-05-24 12:20:54

Bugün e kadar ne iş yaptiki. 5 sıradan ne yapacak

Avatar
yavuz 2016-05-24 12:16:27

güzel memleketimin kyun insanları başbakan yardımcılığı kendi bütçesi olmayan bir mevkii.keşke bakanlığı almasalardı. yazıklar olsun hala utanmıyormusunuz akpartiyi zirveye taşımaya adamlar maraş a mal gözü ile bakıyor nasıl olsa cepte.

Avatar
Yavuz 2016-05-24 12:15:01

Siz anca avutursunuz kendinizi mahir unal ı postaladilar basbakan yardimcisiymis kac defa bi maraslinin derdini dinlemis acaba

Avatar
Ede 2016-05-24 12:11:06

Maraş için değişen bişey yok 100 yıl geçse de Maraş yine aynı Maraş...

Avatar
duman 46 2016-05-24 12:06:50

çok memnun oldum.

Avatar
Ökkeş 2016-05-24 12:05:50

Vay Maraşım vay bir bakanlığımız vardı ondan da olduk... Şu söz yine haklı çıktı: neye layık isek öyle yönetiliyoruz mevcut durum bu.

Avatar
bertizli 2016-05-24 12:05:44