Kahramanmaraş Şehir Devlet Hastanesi Açılırken Sorunlar

Sağlık Müdürümüzün yaptığı Kahramanmaraş Şehir Devlet Hastanesi'nin yakında açılacağı müjdesi pek çok vatandaşımız tarafından müjde olarak algılanmadı.

Kahramanmaraş Şehir Devlet Hastanesi Açılırken Sorunlar

Sağlık Müdürümüzün yaptığı Kahramanmaraş Şehir Devlet Hastanesi'nin yakında açılacağı müjdesi pek çok vatandaşımız tarafından müjde olarak algılanmadı.

05 Mart 2012 Pazartesi 09:26
Kahramanmaraş Şehir Devlet Hastanesi Açılırken Sorunlar

KAYSERİ (AA) - Eski Hakim ve Savcılar Yüksek Kurulu (HSYK) Üyesi Ali Aydın, AK Parti'den milletvekili aday adayı oldu.

Aydın, yaptığı açıklamada, aday adaylığı dosyasını AK Parti Genel Merkezine teslim ettiğini kaydetti.

Avukatlık mesleğinin sorunları başta olmak üzere yargının sorunlarının gündeme getirilmesi ve çözümüne katkılar sağladığını belirten Aydın, "Tüm adaylara başarılar diliyorum. Hayırlara vesile olması duasıyla hukuka ve hukukun üstünlüğü için mücadele verdim. Kayseri'ye sevdalıyım, Kayseri'ye, ülkeme, milletime hizmete adayım. Yeni Türkiye ve 2023 vizyonumuz doğrultusunda ideallerim var, projelerim var, hedeflerim var. Ülkemize değer katacağız" ifadelerini kullandı. 

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yorumcu 2012-06-24 20:01:08

şehir hastanesinin bukadar tam 20 km dışarıda olmasının hemde şehrin hiç bir zaman o yöne ilerlemeyeceğini biliyorlardı çünkü fabrikalar kesmişti orayı yerleşime.
arkasında diger hastaneler için rantmı var çok merak ediyorum.

Avatar
MARAŞLI 2012-03-14 09:40:16

HASTANEMİZİN ADINI BULDUM ARKADAŞLAR.HERGÜN YOLLARDA GİDERKEN, KAVŞAKLARIN REZALETİNİ GÖRÜRKEN HEPİMİZİN AKLINDAN ÇIKMAYAN İSİM! MUSTAFA POYRAZ DEVLET HASTANESİ! NASIL, GÜZEL Mİ?

Avatar
ÖKKEŞ 2012-03-13 14:25:44

DEVEYE SORMUŞLAR NERENE EĞRİ, NEREM DOĞRU Kİ DEMİŞ.BU HASTANEDE ÖLE OLMUŞ.TARIM ARAZİSİ ÜZERİNE YAPILMIŞ,SANAYİ BÖLGESİNE YAPILMIŞ ŞEHRİN EN DÜŞÜK RAKIMLI BÖLGESİNE YAPILMIŞ,DEPREM FAY HATTI ÜZERİNE YAPILMIŞ,ŞEHİR BATIYA DOĞRU BÜYĞRKEN BİZ DOĞUYA ŞEHRE 10KM UZAĞA HASTANE YAPMAYI DÜŞÜNMÜŞÜZ SANKİ BATISINDA ARSA KALMADI. ŞİMDİ O KADAR HASTA İNSANIN DOLMUŞLARLA ORAYA TAŞI O KADAR PERSONELİ ORAYA TAŞI GİDEN MİLLİ SERVET. TAMA ELBET BİRİLERİ BU İŞTEN RANTLANACAKTA BİRAZDA TOPUM BUNDAN RANTLANABİLSE NE İYİ OLURDU. HER ZAMANKİ GİBİ YİNE YAPAMADIK. GEÇMİŞ OLSUN

Avatar
yok 2012-03-12 16:41:50

arkadaşlar çok güzel yorumlar yapmışsınız. elinize sağlık. tabi ki bu maraş için çok büyük bir hizmet. devlet sunmakla mükellef olduğu hizmeti şehrin alakasız bi yerine taşımakla sadece bir kaç arsa sahibini değil aynı zamanda özel hastane sahiplerini de memnun etti. yakın gelecekte devlet hastaneleri işlemiyor, bunları satıp özele yönelelim derlerse ben şaşırmam. zaten ssk larda bu yöntemle satıldı. 30 yıl hiç bir yatırım yapmadılar. sonra da çıkıp ssk lar yetersiz dediler. ben şahsen çok iyi biliyorum ki o dönemde sunulan hizmet aslında kat kat üstün ve kaliteliydi. hastane için daha uygun yer bulamayanlara ilk akla gelen Avşar kampüs karşısı, eski otogar civarı ve daha bi çok mantıklı seçenek hatırlatılabilir. yazacak çok şey var aslında ama sadece şunu belirteyim; bu gerçekten Maraş halkına edilmiş bir küfürdür.

Avatar
GÜRDAL46 2012-03-12 08:59:34

SAYGISIZLIKTAN YAPILIYOR SANIRIM.ŞEHİR DEVLET HASTANESİ TÜRKİYENİN SAYILI ŞEHİRLERİNE VERİLMİŞTİR.UZAK SINAN MERKEZDEKİ 10 ADET HASTANEYE GİTSİN BAŞKA HASTANEMİ YOK.MESELENİN ÖZÜ,BİLGİ,ŞÜKÜR VE SAYGIDIR.

Avatar
misafir 2012-03-11 13:53:44

hastane için seçilen bu yer maraşlılara tam bir küfürdür...! anlayana bilene tabii...

Avatar
ŞİMALYILDIZI 2012-03-10 07:34:20

DEVLET ADANAYA HİZMET İÇİN YARIŞ YAPIYOR YÜREGİRE ÖYLEBİR NUMUNE HASTANESİ YAPMIŞKİ GÖRÜN FAALİYETE
KAHRAMANMARAŞ HALA YAPMAYA DEVAM EDİYOR. NE OLACAK %69 OY ÇANTADA KEKLİK.
ALLAH KOLAYLIKVERSİN.

Avatar
Hamdi 2012-03-10 07:04:05

Ben bu memlekte geleli 27 yıl oldu şu yorumları okudum içim karardı ya hayır söyleyin yada susun ya allah aşkına bunlar nasıl yorumlar bu köşeyide tesadüfen okudum okmaz olaydım adam sırf iç karartıyor ya yapan yaptıra allah razı olsun diyorum selmlarımla

Avatar
maydın 2012-03-08 20:41:34

kahramanmaraş halkının allah yardımcısı olsun güzelim hastaneyi alakasız bi yere yaptılar.bikaç kodaman faydalansın diye halkın parasını çar çur ettiler diyecek başka söz bulamıyorum

Avatar
eren erdem 2012-03-08 18:30:00

evet makarnacılar sizin dolmuş paralarınızı makarnayı size verenler verir ya dolmuş parası olmayıpta hastasını hastaneye getiremeyenler ne yapacak çok karşılaştım bu parası olmayan insanlar hastalarını sırtlayıp hasteneye sırtında getirenleri gel de gör devlet hastanesinin önüne ama çözümü var bu hastaları bedavacı makarnacıların sırtına yükleyip güzel yurta kadar taşıtmak lazım yedikleri makarnayı sindirmek için asım beyi kutluyorum bu yazılanlar at gözlüklü makarnacıları belki uyandırır .

Avatar
... 2012-03-07 20:21:50

Batiy'a mi ayak uyduramiyoruz? Sanirim At gözlügü tasiyorsunuz! Bir etrafiniza bakin eski den K. Maras'ta Yilbasi geceleri Noel kiligin da dolasan Beyinsizler varmiydi diye! O güne günler öncesi süslenmeler yapilmis mi diye? Biraz bunlari görsen, düsünsen eminim sende anlarsin Bati'ya ayak uydurmusmuyuz uydurmamismiyiz diye! Bati'yi solladik batiyi, Allah kahretsin bu Bati düzenini, bide cikmis ayak uydurmaktan bahsediyorsunuz! Akli selim ile hareket edelim, bati ya özenmek bizim Kanimiz da yok! Batiymis.. Peh, gülsek mi agalasak mi bu duruma! Nelere özenir olduk nelere!

Avatar
HALİM 2012-03-07 13:17:24

3 DÖNEMDE 1 HASTANE 3 DÖNEM DAHA GİDERİZ TAM GAZ......

Avatar
ayhan 2012-03-07 09:03:55

adı önemli değil yerine bakın, tarım arazisi içerisinde tek başına bir hastane

Avatar
Kerim Nergiz 2012-03-07 08:53:08

Sayın Asım Ziya, her yeri oturduğunuz evin etrafı gibi düşünmeyin, kaç sefer gidip gezdiniz oralarda? hastahane çok güzel yere yapıldı, şehirden uzak sessiz sedasız bir yere yapıldı, çokda güzel oldu! Ahır dağınnın tepsine mi yapılsa daha mı iyi olurdu ? yada nereye yapılsaydı siz söyleyin ona göre yorumlayalım olurdu yada olmazdı die, ergene avrat dövmesi kolay olur. kimse taşın altına elini koymaz ama herkes taş atmak için sıraya girer.

Avatar
Mehmet KIRICI 2012-03-07 08:28:13

Hiç değilse Madalyalı Şehir Devlet Hastanesi ismi konulabilirdi.

Avatar
bilici 2012-03-07 08:20:13

HASTANEYİ UFAK YAPMIŞLAR ŞEHİR HASTANESİ OLMUŞ HERHALDE BU KADAR UFAK BİR YER BÖLGE HASTANESİNE YAKIŞMAZ.BİR DAHAKİ SEÇİMLERDEN SONRA SÖZ KAHRAMANMARAŞ BÖLGE HASTANESİ ŞEYH ADİLE KURULACAK

Avatar
maraşzede 2012-03-07 01:52:52

Hizmet adı altında yapılan bütün işlerde muhakkak ki birilerinin menfaati halkın menfaatinin önüne geçmiş bu memlekette.Lakin yapacak bir şey yok.Herkez memnun ki hayatından sesi soluğu çıkmıyor ve bu insanlar halen bizleri yönetiyorlar.Yazıklar olsun

Avatar
Mert İven 2012-03-06 21:51:18

Nolur şehir hastanesi olursa, ne var bunda. Nereye yapılacaktı herkes yürüyerek gelsin diye şelalepark yıkılıp yerine mi yapılacaktı. Bunu da yazı diye mi yazdın Asım Ziya.

Avatar
kurt 2012-03-06 19:20:59

hele bir açılsın,baş hekim kim olacak,benim adamımmmı senin adamınmı?alet erdavat tıbbi bölümler,ben şu anda bu harika binanın sevk ve idaresini alcak birilerini maraşımızda göremiyorum,inşallah mevcutlar olmaz,ama buna siyaset karar verir,biz ne düşünsek boş.

Avatar
MENDERES 2012-03-06 18:30:01

BUDA MARAŞIN KADERİ İŞTE BEN DAHA HASTANE YAPILMADAN ÖNCE DEDİM ŞİMDİKİ DIŞ HASTANESİNİN ORASI DEĞİŞTİĞİ ZAMAN DEDİM BURADA BİR ÇIKAR NOKTASI VAR DİYE DEDİMKİ BURAYA HAYATTA BÖLGE HASTANESİ YAPMAZLAR O ARTIK ANTEPE GİDİR DEDİM VE DEDİĞİM OLDU BİRDE DAHA HİÇ BİR ŞEY TAMAM DEĞİL KEN ŞEHRİN İÇİNDEKİ HASTANENEYİ YANGINDAN MAL KAÇIRIYOR GİBİ HEMEN GÖTÜRÜYORLAR BARI ACİL BİRAZ KALSIN ŞEHRİN İÇİNDE MİLLET SESİNİ ÇIKARMASSA OLACAK DAHA KÖTÜ

Avatar
ÖKKEŞ 2012-03-06 16:04:10

ASIM BEY HAYIRDIR BEN CE ÇOK GÜZEL YERE YAPILDI SESSİZ TEMİZ HAVALI BİR BÖLGE YOKSA SİZİN CIKARINIZMI VARDIDA BU KADAR KAN KUSUYORSUNUZ SİZ ÖNCE BURAYA YAZMAYLA DEGİL TV İLE KONUŞUN GENEL TV YE Kİ BURDA SENİ KİMSE DUYMAZ

Avatar
bayram 2012-03-06 15:45:12

sayın gamze hanım o bölge köyler varda k.maraşın batı bölgesinde hiç köy yokmu bu hastane ortak bir yere yapıla bilirdi ama bu hastanenin yapılış amacı bölge hastanesi olarak yapıldı ama bizim beceriksizler bu bölge hastanesi sitatüsünü malatya'ya kaptıdılar onun icinde yapılmış hastane var diye bu hastaneyi şehir hastesi olarak vatandaşa kakaladılar

Avatar
TIRPAN 2012-03-06 14:07:21

ASIM BEY KARDEŞİM KÖŞENİZE TAŞIDIĞINIZ HER YAZINIZA YORUM PATLAMASI YAŞANIYOR TOPLUMUN HİSLERİNE TERCUMANSINIZ DEMEKTİR AMA BU YORUMLARA BAKINCA BU ŞEHİRDE KAÇ KİŞİ OKUR YAZAR SORUMLULUK SAHİBİ DİYE BİR SORU SORUYORUM KENDİME ÇEVAP BULAMIYORUM

Avatar
ADNAN 2012-03-06 13:19:55

EVET HASTANE ORAYA TAŞINDI PAZARTESİ BEN DOKTORA GİDECEGİM ORAYA DOKTOR BANA YATIŞ VERDI DEDİKİ SU İLAÇLARI AL BİRDE HASTA BEZİ AL DEDİ YAKINIM 8 KM ŞEHRE GELDİ BUNLARI ALDI SONRA DEDİKİ PEÇETE LAZIM 8 KM ŞEHRE GEL GERİ GİT MEYVE SUYU LAZIM 8 KM ŞEHRE GEL GERİ GİT OLAN YİNE VATANDAŞA SAYIN VALİNİN SORUNU DEĞİL SAĞLIK MÜD SORUNU DEĞİL SİYASILERİN SORUNU SAYIN BELEDİYE BAŞKANINI SORUNU DEĞİL BU KİMİN SORUNU KİM VERECEK BUNUN HESABINI BAŞBAKANMI

Avatar
nedim 2012-03-06 12:45:16

Olan oldu yapılan yapıldı.Şimdi yapılmsı geren bence Emniyet binası kötü gözüküyor.Bu binayı yıkıp yerine güzel bir bina yapılması gerekiyor,ama çevresindeki yeşil alan mutlaka korunması gerekiyor. belediye binası güzel fakat yeşilden yoksun.yetkililere duyrulur saygılr.

Avatar
GAMZE 2012-03-06 11:26:59

G.ANTEP NİE BİZİM ÖNÜMÜZDE? ÇÜNKÜ HALKI BİRLİK İÇİN... HASTANE ORAYA YAPILMIŞ ORDA HİÇ Mİ İNSAN YOK ÜNİVERSTE YURDU DAHİ O TARAFTA BİR SÜRÜ KÖY VAR ORALARA HİZMET GİDİYOR ARKASDAŞLAR.. ŞEHİRE UZAK OLABİLİR AMA ORADAKİ HALKIN BUNA İHTİYACI VAR.. KÖSTEK DEĞİL DESTEK OLALIM.. MUHALEFET OLMAK İÇİN TIRMALAMAYALIM...

Avatar
BAYRAM 2012-03-06 08:59:18

MARAŞTA HİÇ KAHRAMAN KALMADIMI HİÇ G.ANTEP BAKMIYOR BU BİZİM SECTİGİMİZ AT GÖZLÜKLÜ LİDER DİYE GECİNENLER G.ANTEPTE HASTNELERİN İSİMLERİ 1 ŞEHİTKAMİL DEVLET HASTANESİ G.ANTEP İLK ŞEHİDİ 2 25ARALIK DEVLET HASTANESİ G.ANTEPİN KURTULUŞ GÜNÜ EY BİZİ YÖNETEN AKLI ÇOK MATIGI YOK YÖNETİCİLER SİZE SESLENİYORUM KAHRAMANMARAŞ'TA KAHRAMANMI YOK YOKSA BİZ HAYBİYEMİ KUTLUYORUZ 12 ŞUBATI KURTULUŞ GÜNÜ DİYE BU YANLIŞ UYGULAMADAN BİRAN ÖNCE DÖNÜLMESİNİ TEMENİ EDİYORUZ YERİNEDE GELİNCE O ZATEN BAŞILI BAŞINA BİR YANLIŞ

Avatar
ada 2012-03-06 08:45:02

enes bey biz yapılan hizmeti eleştirmiyoruz.gelen hizmetin alt yapısını hazırlayamayan yerel yönetimi ve bölge hastanesi olarak lanse edilip şehir hastanesine dönüştürülmesine bizim tepkimiz.bizim tepkimiz beceriksiz poyraz'a.yoksa allah ver hastane güzel olmuş..

Avatar
Recep Zorkun 2012-03-06 08:18:50

Bu hastanenin ruhsatı bile yok siz kalmışınız İsime ulaşıma. Ruhsat yok kardeşim ruhsat gidinde onunla uğraşın. Açma ruhsatını alamadılar ki. Arazi davalık sonuçlanmadı daha ? ?? Ruhsat yok!

Avatar
enes 2012-03-06 07:20:31

bire vicdansızlar zamanında devlet hastanesi yapıldı dağın tepesi dediniz şimdi şehrin ortasında kaldı.şimdide buraya aynı senaryo bir 15 yıl sonra orasıda şehrin içinde kalacak merak etmeyin. hastane yapılıyor ikrama geçmiyor.neden bu isimmiş miş bana hizmet gelsinde adı ne olursa olsun çokmu önemli.sn bakan basbas bağırıyor tüm şehirlerde şehir devlet hastaneleri kurukacak diye ve maraşta ilki açıldı. bu millete iyilik yapmayacan kardeşim. adını beğenmeyenler yerine uzak diyenler gitmesin kardeşim.zorla sizleri götürende yok.

Avatar
maraş 2012-03-05 22:29:47

yıllar önce mehmet şevket eyginin bir yazısını okumuştum.Şehir görmeyen,şehir kültürü almamış adamdan mimar olamayacağını anlatan
bir yazıydı.şimdi POYRAZ beyefendiden anca bu kadar ,kurduğu ekipten bu kadar,kendine %65 oy veren kitleden anca bu kadar olur.daha fazlasını beklemek safdillik olur.Hele hele S şeklinde yollar anca Maraş a mahsustur.neden acep?

Avatar
murat 2012-03-05 20:30:16

Binevlerde üngütte hasta olan bir vatandaş nereye gidecek gecenin bir yarısı nereye gidecek sadece çamlıkta bulunan devlet hastanesi nasıl karşılayacak bu durumu yazık bu devletin parasına yazık bu insanlara eski hali daha güzeldi keşke taşınmasaydı

Avatar
murat 2012-03-05 20:25:28

Araştırma ve Uygulama Hastanesi olmadı değiştir
Bölge Hastanesi olmadı değiştir
Şehir Devlet Hastanesi ok

Aman yakında sağlık ocağı yapmasınlarda buna razıyız

Avatar
Eyyubi 2012-03-05 19:26:44

Helal be .. dilinize sağlık..Şu maraşımızı mahvedenler ne güzel özetlemişsiniz...
Ayrıca HAstanenin adı gerçekten ççok komik olmuş.. Çok düşünmüş olsalar gere(!)

Avatar
meryem 2012-03-05 19:20:35

kahramanmaraşımıza aslında layık olmayan tek gerçek belediye başkanıdır güzelim düzeni bozmaktan başka işe yaramadı şehrimizde sağlık sıfır hastanenin yeri değişse ne değişmese ne adam gibi doktor yok ANKARA gibi ADANA , İSTANBUL gibi nerde şahane sağlık hizmeti olur önemli değil o zaman hastanenin yeri ha birde isim konusuna gelmiyorum belli başlı rezalet YAZIKLAR OLSUN POYRAZ SANA....

Avatar
irfan 2012-03-05 18:13:15

akp ve k.maraş halkınaa hayırlı olsun yıne bıkactane akp yndası kazandı bzım maras ta şakşakcı alkısa devam

Avatar
SİNAN 2012-03-05 17:20:40

Her zaman söyledik ama dinleyen hani buraya yorum yazan 3-5 kişi bile hastanenin yeri konusunda hem fikir olmuyorda sözüm ona yönetici sıfatıyla başımızda olanlar nasıl hem fikir oluyorlar. bu hastanenin acil serviside olacak mı acaba? yani gece gece hastamızı buraya kadar taşıyacakmıyız ?
cevabınız evetse şeyhadil mezarlığı daha yakın boşuna zahmet etmeyin.

Avatar
aydın ılıcalı 2012-03-05 16:31:39

Evet yine bir icraaat ve yine Maraş.Yine diğer şehirlere örnek olmaya devam ediyoruz.Kötü belediyecilik örneği.Başka ne beklenirdi ki zaten.

Avatar
NEDİM 2012-03-05 15:10:21

Asım bey öyle gözüküyorki mühim işleri halka sorup tartışmaya açmak pişirip karar vermek daha makul ve akıllıca bir iş olsa gerek.Bundan böyle sorsunlar artık yeter.

Avatar
Hakkı 2012-03-05 13:47:04

Birileri absürt karar alıyor ve uyguluyor. Kimsenin sesi çıkmıyor. Bir şehir ancak bu kadar katledilir. Yaşamak demek sadece sanayi ve işyeri demek değildir. Güzelim Hasancıklı ve Kavlaklı'nın Boğaziçinden, Beykozdan ne farkı var. İnsanlar buralarda termemiz yaşasa olmaz mı? Otagarı çevre yolundan alıp yazının yüzüne götürdüler kimsenin sesi çıkmadı, Adliyeyi şehrin bir ucuna götürdüler yine kimsenin sesi çıkmadı. Bari Hastaneyi Türkoğlu OSB 'nin içine yapsalardı! Hastaneye varmak için Binevlerden itibaren kaç adet kırmızı ışık var merek ediyorum.

Avatar
ALİ 2012-03-05 13:37:04

ismi asım ziya hastanesi olsun isterseniz asım bey. sanki bir ismi kaldı, açılsın, millete hizmet etsin de.

Avatar
MUSTAFA 2012-03-05 13:32:48

syn asım ziya yine duygularımıza tercuman olmuşsunuz sizde ve sorunuzun cevabı çok basit aslında k.maraşı vizyonu olmayan insanlar yönetiyor sır barajı kenarına organiza yaptılarki patronlar deniz manzarası seyretsin ;) hastane zaten ayrı bir facia ilkokul çoçukları bile bile bilmediği şeyleri sorarak öğrenir ama bizim yöneticilerimiz sorma gereği duymuyor çünkü herşeyin iyisini biliyorlar ya güya yazıklar olsun bu şehri bu hale getiren yöneticilere aslında birazda bizde kabahat oylarımızı bir sağ partiye bir sol partiye vermemiz gerek bu şehre yatırım gelmesi için her iktidarda k.maraş ikdidar partisinin yönetimindeydi ama en az yatırımı alan il yene güzel şehrim :(

Avatar