Maremar Tıp Merkezi Hastane Oldu

Kahramanmaraş'ta uzun yıllardır Maremar Umut Tıp Merkezi olarak hizmet sunmakta olan özel sağlık tesisi artık hastane oldu.

Maremar Tıp Merkezi Hastane Oldu

Kahramanmaraş'ta uzun yıllardır Maremar Umut Tıp Merkezi olarak hizmet sunmakta olan özel sağlık tesisi artık hastane oldu.

23 Eylül 2013 Pazartesi 06:54
Maremar Tıp Merkezi Hastane Oldu

Bundan sonra "Marash Life Hospital" olarak hizmet sunacak olan tesisle ilgili olarak birn basın toplantısı yapıldı. Basın toplantısında hastanenin onursal başkanı eski milletvekili ve hastane doktorlarından Uzm. Dr. Cafer Tatlıbal ve hastanenin yönetim kurulu başkanı iç hastalıkları uzmanı Dr. Harun Yerhan hazır bulundu.

17'si doktor olmak üzere yaklaşık 100 personelin çalıştığı hastanenin şu anki yatak kapasitesi ise 39.

Hastane ile ilgili bilgiler veren Uzm. Dr. Harun Yerhan şunları söyledi:

“Hastanemiz, Maremar Sağlık Hizmetleri A.Ş. sahipliğinde 05.08.2013 tarihinde Sağlık bakanlığımızdan ruhsatlandırılarak Marash lıfe Hospital ismiyle hizmet vermeye başlamıştır. Hastanemiz kalite politikamız kapsamında alanında en güvenilir olmak için, ileri teknoloji ve bilgi olanaklarını sürekli takip eden, hastaları tarafından tercih edilen, kurumsal hastane anlayışı ile primer sağlık kuruluşu olma yolunda ilerlemeyi hedeflemiştir. Hastanemizde, polikinlik hizmetleri, 2 cerrahi salondan oluşan ameliyathane ünitesi, Dağomhane, Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon, Biyokimya laboratuarı gibi bölümler mevcuttur. 39 Hasta yatağı, 7 erişkin yoğun bakım, 7 yeni doğan bebek yoğun bakım yatağı ile hizmete girmiştir. Yeni bir yönetim anlayışı ile Kahramanmaraş'a sağlık alanında her hizmeti sunmayı bir görev bildik, hayırlı olsun” dedi.

Öte yandan Hastane Onursal Başkanı olarak anons edilen Dr. Cafer Tatlıbal milletvekili olduğu dönemde Kahramanmaraş'ta yapılan sağlık hizmetleri ile ilgili bilgiler verirken bu yeni açılan hastanenin de sağlık alanında bir boşluğu dolduracağına inandığını söyledi.

Bundan sonra basınla da ilişkilerini sıcaklaştıracak olan hastaneye 'hayırlı olsun' diyoruz.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Şule 2016-09-23 23:10:27

Bende hepinizi kınıyorum insanlar ne güzel memlekete hizmet getirmişler cesaret verin biraz bence sahip çıkalım başlık önemli değil konu önemli

Avatar
ali karayer 2013-09-24 17:17:54

Mrb ben avrupadan yaziyorum fransadan bu Akp hukumeti oldukca herkes her iside yapar yeterki akpci il yeter Akp herkesi her yere yerlestirir ilk okulcuyu eczaci orta okulu doktor liseliyi basbakan univerteliyi cumhurbaskani yapan bi hukumet biz ne yapar Allah bilir

Avatar
ali karayer 2013-09-24 17:13:07

Mrb ben avrupadan katiliyorum Akp maremari hastane yaparsa benide eczaci yaparmis az daha dursam normal bisey bu turkiye ici ben ilk okul mezunuyum ama akp icin fark etmez yeterki Akp ci ol o yeter mulet vekilide olun basbakanda, olun cumhurbaskanida olun bu ulkede

Avatar
asaf 2013-09-24 14:24:46

"marash" ne demek? memleketin adıyla dalga geçmişler. Ecdadın kemiklerini sızlatırcasına ingilizce isim konulmaya çalışılmış. Hastahane sahibinin eğitim düzeyi ne acaba çok merak ediyorum. Ufku olmayanların hasta tedavisine bakış açısı sadece para olur. İsim bulamadıysanız hiç olmasa türkçe "Maraş Yaşam Hastahanesi" denilseydi. vs. vs. vs.

Avatar
türkçemize sahip çıkalım 2013-09-24 14:22:45

"Bugünden sonra hiç kimse divanda, dergahta, bergahta, mecliste ve meydanda Türkçeden başka dilde söz söylemesin." 13 Mayıs 1277
karamanoğlu mehmet bey

Avatar
hakan 2013-09-24 10:34:25

Yediğiniz içtiğiniz giydiğiniz markalardan hepsi türkçemi bırakın ALLAH aşkına bu işleri millet aya çıkıyor siz yok türkçe yok ingilizce yok batılaşma derdindesiniz (Ekmeğinize bakın) bırakın bu işleri.

Avatar
göksun lu 2013-09-24 09:34:25

çok aramışlarmı bu ismi acaba...

Avatar
gönülçelen 2013-09-24 08:07:18

öncelikle hayırlı olsun umarım çalışan personel ve hekimlerinizin hizmet kalitesi daha iyi olur. ama isim değişikliği olmamış önceki isminin kalması daha iyi olurdu yeni ismi olmamış.

Avatar
kınıyorum 2013-09-23 23:54:15

"Marash Life Hospital"bu nedir?
Türkçemize sahip çıkalım arkadaşlar...bu isimle modernite olunmaz...içerikle kaliteli hizmetle olur.bu ismi kınıyorum...derhal değişmeli.üstelik bir dönem akp milletvekili olan bir insanın bu isimle özdeşmesi yakışık almıyor...

Avatar
Mehmet Yılmaz 2013-09-23 15:52:52

Güzel ama isim olmamış bence, Türkçe bir isim olsa daha iyi olurdu.

Avatar
EmrE 2013-09-23 15:13:50

Adını değiştireceklerine yerini değiştirselermiş keşke.
Türkçe isim kıtlığı mı var nedir?

Avatar
Müslüman Türk 2013-09-23 13:46:30

Bu batı hayranlığı nedir kardeşim? Düşmana(batıya) karşı kahramanca savaştığı için kahramanlık ünvanı verilen şehirde yabancı kökenli isimle hastane açıyorsunuz.Türkçe isim bulamadınızmı?Kıranmı girdi tükçe kelimelere.kınıyorum

Avatar
MARAŞLI HASTA 2013-09-23 11:21:15

hastahane olmadan önce. oradaki personele hasta psikolijisi, hastaya nasıl davranılması gerektiğini eğitin kardeş.. ortalıkda cep telefon ile bagırarak kouşmalar,personel kendi arasında sohbet etmeler.çay saati haricinde çay içmeler.laulabali hareketler..........bence personel çokkk zayıf. doktorlar iyi olabilir ama personel .........

Avatar
Oğuzhan 2013-09-23 08:52:21

Marash nedir arkadaş ya? Maraş yazmak çok mu zor? Yabancıya satılır satılmaz ş sh mi oluyor hemen?

Avatar
46 2013-09-23 08:50:40

"MARAŞ" olsa daha iyi olurdu ve vatandaşımıza sempatik gelirdi.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126